Naisen mielipide tuhansista mätseistä

Anonyymi

Olen seurannut keskustelua kun miehet ovat sanoneet, että naiset saavat tinderissä tuhansia mätsejä ja ihan totta tuo on. Ei tietenkään silloin jos nainen on 50v, ei niin kaunis tai sellainen joka hylkää 80% miehistä, mutta kyllä ihan tavallinen nainen saa tuhansia mätsejä, ellei ala todella nirsoksi.

Itse olen ilmaiskäyttäjä, enkä omasta mielestä mitenkään kaunis. Mätsejä on tullut puolen vuoden aikana 3173. Jotkut miespuoliset kaverini ovat lopettaneet tinderin käytön, koska eivät saa mätsejä.

Tinder on enemmän komeiden miesten, kauniiden naisten ja tavallisten naisten juttu. Tavallisten naisten juttu silloin jos etsivät seksiseuraa, mutta jos etsivät parisuhdetta ja menevät ulkonäkö edellä, niin päätyvät häilyviin suhteisiin.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tässä surullista on se, että naiset eivät pääosin ymmärrä, että heidän seksuaalinen markkina-arvonsa on täysin eri kuin parisuhdemarkkina-arvo. Eli se komea 190cm miljonääri voi panna keskinkertaistakin naista kun kunnon darra osuu kohdalleen, mutta parisuhteeseen se ei varmasti ryhdy kyseisen naisen kanssa.

      Itsekin 8-9/10 näköisenä jäbänä välillä pillun puutteessa lankesin 5/10 naisiin. Sitten nämä idiootit luulivat seksin jälkeen omaksi tasokseen 8/10 ja ruikuttavat kuinka miehet ovat sikoja. Samaan aikaan tunnen 6-7/10 tason 30-vuotiaita diplomi-insinöörejä, jotka ovat neitsytmiehiä:D

      • Anonyymi

        Olenkohan minä lukenut tuon saman vuodatuksen täältä jo ainakin 30 kertaa? Täällä joku seksiriippuvainen lihaskimppu selittää jo tuhannenen kerran saman stoorin: että ruma nainen kelpaa hänelle hätävaraksi kun on seksin puute mutta se nainen ilmeisesti luulee saavansa hänestä myös seurustelukumppanin, mitä ei tule tapahtumaan koska ruma nainen ei kelpaa tyttöystäväksi.

        Joo joo. Kuultu on, osataan jo ulkoa.

        Ilmeisesti odotat tuolle sataan kertaan kuululle vuodatukselle jotain ihan tietynlaista reaktiota jota ei ole tähän mennessä tullut, kun jankkaat ja jankkaat sitä loputtomasti.

        Nyt tulee reaktio joka tuskin on se mitä toivot mutta tuleepahan kuitenkin:

        Sinä siis käytit rumaa naista vain hyväksesi eikä ruma nainen tajunnut sitä. Asia selvä.

        Minä arvelen että hyväksikäyttäminen oli molemminpuolista. Sinä halveksit häntä koska pidit häntä susirumana: tuo naispuolinen quasimodo Ei kelpaa kuin seksiin, kavereille en ikinä häntä näyttäisi; häpeäisin häntä kun hän niin ruma.

        Hän halveksi sinua koska piti sinua idioottina: tuo aivoton adonis ei kelpaa kuin seksiin, kavereille en häntä esittelisi; häpeäisin häntä kun hän on tyhmä kuin saapas.

        Tiedätkö mihin sävyyn naiset puhuvat keskenään noista seksimasiinamiehistä? Eivät todellakaan ihaillen. Heistä käytetään sellaisia nimityksiä kuin aivoton lihaskimppu, kävelevä mulkku, itsekylläinen Adonis, itseään lammen pinnasta peilaileva Narkissos, "Olinks mä hyvä?"-mies, idioottipaneskelija jne.

        Sinun on hyvä tietää ettet ole naisten silmissä mitenkään korkeassa kurssissa. Olet käyttökamaa, aivan kuten se ruma nainen jota katselet nenänvarttasi pitkin VAIN siksi että olet paremman näköinen kuin hän.

        Mistä ihmeestä sait päähäsi että se ruma nainen halusi sinut vakituiseen suhteeseen? Kumpikin salaa halveksitte toisianne. Kohtelitte kumpikin toisianne alentavasti ja loukkaavasti ja ihan ala-arvoisesti, mutta toisaalta se halveksunta oli molemminpuolista joten tilanne on 50-50.

        Teillä kummallakin olisi syytä hävetä, mutta te ette kumpikaan häpeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenkohan minä lukenut tuon saman vuodatuksen täältä jo ainakin 30 kertaa? Täällä joku seksiriippuvainen lihaskimppu selittää jo tuhannenen kerran saman stoorin: että ruma nainen kelpaa hänelle hätävaraksi kun on seksin puute mutta se nainen ilmeisesti luulee saavansa hänestä myös seurustelukumppanin, mitä ei tule tapahtumaan koska ruma nainen ei kelpaa tyttöystäväksi.

        Joo joo. Kuultu on, osataan jo ulkoa.

        Ilmeisesti odotat tuolle sataan kertaan kuululle vuodatukselle jotain ihan tietynlaista reaktiota jota ei ole tähän mennessä tullut, kun jankkaat ja jankkaat sitä loputtomasti.

        Nyt tulee reaktio joka tuskin on se mitä toivot mutta tuleepahan kuitenkin:

        Sinä siis käytit rumaa naista vain hyväksesi eikä ruma nainen tajunnut sitä. Asia selvä.

        Minä arvelen että hyväksikäyttäminen oli molemminpuolista. Sinä halveksit häntä koska pidit häntä susirumana: tuo naispuolinen quasimodo Ei kelpaa kuin seksiin, kavereille en ikinä häntä näyttäisi; häpeäisin häntä kun hän niin ruma.

        Hän halveksi sinua koska piti sinua idioottina: tuo aivoton adonis ei kelpaa kuin seksiin, kavereille en häntä esittelisi; häpeäisin häntä kun hän on tyhmä kuin saapas.

        Tiedätkö mihin sävyyn naiset puhuvat keskenään noista seksimasiinamiehistä? Eivät todellakaan ihaillen. Heistä käytetään sellaisia nimityksiä kuin aivoton lihaskimppu, kävelevä mulkku, itsekylläinen Adonis, itseään lammen pinnasta peilaileva Narkissos, "Olinks mä hyvä?"-mies, idioottipaneskelija jne.

        Sinun on hyvä tietää ettet ole naisten silmissä mitenkään korkeassa kurssissa. Olet käyttökamaa, aivan kuten se ruma nainen jota katselet nenänvarttasi pitkin VAIN siksi että olet paremman näköinen kuin hän.

        Mistä ihmeestä sait päähäsi että se ruma nainen halusi sinut vakituiseen suhteeseen? Kumpikin salaa halveksitte toisianne. Kohtelitte kumpikin toisianne alentavasti ja loukkaavasti ja ihan ala-arvoisesti, mutta toisaalta se halveksunta oli molemminpuolista joten tilanne on 50-50.

        Teillä kummallakin olisi syytä hävetä, mutta te ette kumpikaan häpeä.

        Haha. Voithan uskotella itsellesi, että asia noin ja jos nainen tulee jätetyksi, niin syy on aina aivottoman adoniksen kun naiset voisi pohtia myös sitä omaa toimintaa. Hälytyskellojen pitäisi soida jos mies on huomattavan komea, mutta ei.. Suin päin seksiin, sitten tullaan jätetyksi ja kaikki miehet sikoja blaa, blaa, blaa..

        Sulta puuttuu se kuuluisa itsereflektointi. Et osaa tarkastella itseäsi ulkoota päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha. Voithan uskotella itsellesi, että asia noin ja jos nainen tulee jätetyksi, niin syy on aina aivottoman adoniksen kun naiset voisi pohtia myös sitä omaa toimintaa. Hälytyskellojen pitäisi soida jos mies on huomattavan komea, mutta ei.. Suin päin seksiin, sitten tullaan jätetyksi ja kaikki miehet sikoja blaa, blaa, blaa..

        Sulta puuttuu se kuuluisa itsereflektointi. Et osaa tarkastella itseäsi ulkoota päin.

        Tervetuloa 2000-luvulle! Myös naiset harrastaa yhden illan juttuja, seksisuhteita ja nauttivat seksistä ilman toiveita vakaasta parisuhteesta. Usein seksikavereiksi valitaan mies, joka syystä tai toisesta ei ko.naiselle parisuhteeseen kelpaisi.

        Seksi on kivaa, kunhan muistaa olla rehellinen, toista kunnioittava ja huolehtia ehkäisystä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha. Voithan uskotella itsellesi, että asia noin ja jos nainen tulee jätetyksi, niin syy on aina aivottoman adoniksen kun naiset voisi pohtia myös sitä omaa toimintaa. Hälytyskellojen pitäisi soida jos mies on huomattavan komea, mutta ei.. Suin päin seksiin, sitten tullaan jätetyksi ja kaikki miehet sikoja blaa, blaa, blaa..

        Sulta puuttuu se kuuluisa itsereflektointi. Et osaa tarkastella itseäsi ulkoota päin.

        Mikä hemmetin itse reflektointi? Ei tuo kertonut minusta ollenkaan. Minulle ei ole käynyt noin. En ole ikinä ollut yhden illan suhteessa kenenkään kanssa. Seksi on aina kuulunut minulla vakituiseen suhteeseen.

        Siinä "komistus" kertoi oman tarinansa joka ei liity minuun. Hän kertoi seksistä ruman naisen kanssa. "Komistus" luuli jättäneensä sen naisen, mutta eiköhän jättäminen ja ennen kaikkea suunnaton halveksunta ollut molemminpuolista? Enkä puolustele tuota naista. Hän oli ihan samanlainen halpamainen hyväksikäyttäjä kuin mieskin. Huvittaa vain että kumpikin ylemmyydentunnossaan kuvitteli käyttäneensä itseään huonompaa ihmistä hyväksi ja ettei kumpikaan tajunnut olleensa samalla hyväksikäytön kohteena.

        Mies arvioi ihmisiä ulkonäön perusteella, nainen puolestaan halveksi miehen typeryyttä - vaikkei ehkä itsekään ollut terävimmästä päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervetuloa 2000-luvulle! Myös naiset harrastaa yhden illan juttuja, seksisuhteita ja nauttivat seksistä ilman toiveita vakaasta parisuhteesta. Usein seksikavereiksi valitaan mies, joka syystä tai toisesta ei ko.naiselle parisuhteeseen kelpaisi.

        Seksi on kivaa, kunhan muistaa olla rehellinen, toista kunnioittava ja huolehtia ehkäisystä!

        Nimenomaan. Ja naisvaltaisilla alalla kun olen, olen kuullut miten yhden illan suhteita harrastavat naiset puhuvat niistä miehistä. Ei ne puheet aina niin kovin arvostavia ole.

        Enkä minä tätä yhtä tapausta edes tunne sen kummemmin. En tunne tuota kirjoittajapoitsua enkä sitä susirumaa naista. Mutta sen perusteella miten naiset joskus (siis joskus, ei aina) puhuvat seksisuhdemiehistään, minulle tuli kyllä heti mieleen ettei se ruma nainen luultavasti halunnut miehestä muuta kuin seksiä. Kuten ei mies naisesta. Mies vain jostain syystä oli vakuuttunut siitä että nainen rakastui häneen tulenpalavasti ja toivoi valituista suhdetta. Tiedä sitten mihin tuo luulo perustuu.

        Täällä joku syytti minua itsekritiikin puutteesta. Minusta on aikamoista itsekritiikin puutetta kuvitella että jokainen satunnainen seksikumppani rakastuu ja haluaa seurustelusuhteen.

        Itsekritiikin puutetta on myös että kertoo saman jutun yhä uudestaan. Minun mummini muuttui 85–vuotiaina ihan höppänäksi ja kertoi aina samat jutut uudestaan ja uudestaan. 85-vuotiaan kohdalla sen ymmärtää, mutta luulisin että tuo samaa tarinaa hokeva nätti ja suoerseksikäs poika on aika paljon nuorempi kuin 85-vuotias.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe