Jätä jauhaa kokoajan samasta vain viinaa juomalla voi löytää naisia. Varmaa joku alkoholisti sekopää tuoki, vaihtais joskus levyä vai onko jäänyt levy päälle aivoissa.
Viinamies on kyl sekasin.
33
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän on joku tyyppi Raumalta, joka on työtön keski-ikäinen äijä. Yrittää seksipalstalta saada seuraa.
Kunhan provoilee....- Anonyymi
Niin, ja luulee olevansa kai jotenkin hauska. Rasittava vanha äijä.
- Anonyymi
Haha työtön joku jammu setä kaljamanen, jolla pyörii vain viina ja baarit mieles ::D.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ja luulee olevansa kai jotenkin hauska. Rasittava vanha äijä.
Luulee että saa muka naisia, no ei varmasti saa :D.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha työtön joku jammu setä kaljamanen, jolla pyörii vain viina ja baarit mieles ::D.
Niin, se oli nimimerkillä Mikal1979 tai jotain rekkautuneena. Sillä se koitti täällä saada seuraa, mutta sitten kirjoittaa tätä viinamiesjargoniaan.
Vissiin saanut päähänsä, että muka pitäis olla sins kännissä, että vois naisen löytää ja provoaa siksi.
Kuultavasti joskus kirjoitti nimimerkillä exraitis tms.? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, se oli nimimerkillä Mikal1979 tai jotain rekkautuneena. Sillä se koitti täällä saada seuraa, mutta sitten kirjoittaa tätä viinamiesjargoniaan.
Vissiin saanut päähänsä, että muka pitäis olla sins kännissä, että vois naisen löytää ja provoaa siksi.
Kuultavasti joskus kirjoitti nimimerkillä exraitis tms.?Mikael1975 nimimerkillä kirjoitti.
Olen kuivilla oleva alkoholisti. Me tunnistamme heti toisemme olemmepa kentällä tai kuivilla. Viinamies ei ole alkoholisti, mutta hän on pahoin fiksoitunut. Ei ole autettavissa.
- Anonyymi
Kenellä on mikäkin levy jäänyt päälle... Vai mitä Allu?
- Anonyymi
No ei sitä naista saa, vaikka ei juo.
- Anonyymi
Oletteko kaikki parisuhteessa. Miten sen naisenne löysitte?
Vai oletteko olleet yksin monia vuosia jo?
Montako naiseta olette selvinpäin iskeneet?Ensimmäisen naisen, lasteni äitin ns. "iskin" baarissa, mutta selvinpäin, kun olin kuskina. Ja selvinpäin oli nainenkin, kun oli alaikäinen siellä...
Toisen löysin täältä suomi24 treffien kautta ja viestittelin ja ekaa kertaa kun tavattiin, olin selvinpäin, joten ihan ilman alkoholia.
Kolmas löytyi Tinderistä ja selvinpäin...kävin kahvilla hänen kanssaan, sekä saunassa myöhemmin hänen luonaan autolla, joten selvinpäin taas...
Eli en ole mistään baarista päissäni tai että toinen on päissään yhtään naista saanut... silloin kun käyn baarissa, tai olen päissään muutenvaan, olen viihtymässä, en tutustumassa keheenkään.
Vieläkö haluat lisää selvityksiä?- Anonyymi
Olisin jos kelpaisin naiselle, mutta en kelpaa, vaikka olen pitkä mies.
"Miten sen naisenne löysitte?"
Löysin hänet ortodoksiseurakunnan kerhosta. Olemme olleet onnellisesti naimisissa 50 vuotta. Muistan hänet aina nuoruuden prinsessa-asussa, keltaisessa läpinäkyvässä baby doll -yöasun yläosassa ja suloinen vittu paljaana. Siinä hän tarjoili yövieraillekin aamupalaa. 🌹👀
- Anonyymi
Te ette edes tapaile naisia joten miten ajattelitte löytää naisen. Ette käy ulkona ettekä uskalla lähestyä naisia. Monetko treffit tänä vuonna?
- Anonyymi
Viinamiehellä ollut paljon naisia ja on nais ystäviä koska joi nuorena paljon viinaa. Ystävyyssuhteet säilyy läpi elämän. Viinamies on sosiaalinen jolle naiset tulee aina juttelee. Paljon teillä on niitä naisia ja nais ystäviä. Juttujenne perusteella ei yhtään. Vain viinaa juomalla tapaa naisia ja voi löytää parisuhteen.
T viinamies- Anonyymi
Viinamiehellä on jo dementia ja rasvamaksa! 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viinamiehellä on jo dementia ja rasvamaksa! 😂
Niinkö luulet. Minut on tarkastettu ja todettu täyusin terveeksi muutamia kuukausia sitten.
Sairauksia ei ole koskaan oollut muutenkaan, verikokeet otettiin ja olen täysin terve kuten nelikymppisen kuuluu olla. Te sairastutte ennen minua koska teillä ei ole edes harrastuksia eikä sosi
aalista elämää.
T Viinamies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö luulet. Minut on tarkastettu ja todettu täyusin terveeksi muutamia kuukausia sitten.
Sairauksia ei ole koskaan oollut muutenkaan, verikokeet otettiin ja olen täysin terve kuten nelikymppisen kuuluu olla. Te sairastutte ennen minua koska teillä ei ole edes harrastuksia eikä sosi
aalista elämää.
T ViinamiesTeillä ei ole....mistä sinäkin sen tiedät? Ei täällä kaikki valita naisettomuuttaan... Sinä ja muut outoudet vaan jaksaa tehdä siitä numeron....
Itse jankutat viinanjuonnista täällä ja olet olevinasi paljonkin naisten ja muitten ihmisten kanssa.... Jos olisit, et täällä mainostelisi tuota... ja sitä paitsi sinä olet sillä Mikal1975 nimimerkilläsi aikaisemmin kirjoittanut, että ei tule naista selvinpäin, eikä muutenkaan....
Provoile vaan ja porukka nauraa sulle... hupiahan tämä on, mutta ymmärrä jo, että sinulle nauretaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aalista elämää.
T Viinamies"Minut on tarkastettu ja todettu täyusin terveeksi muutamia kuukausia sitten."
Näytäppä lääkärillesi nämä jankutuksesi niin saat uudet paperit terveydentilastasi.
- Anonyymi
Viinamies on hauska.
Vähän niin kuin kummelin vitsit. Aina sopivaan väliin huudetaan Canada! Viinamies on alkon lobbaaja. 😃
- Anonyymi
Ei kukaan naura viinamiehelle joka kertoo miten naisia voi tavata. Kertokaa nyt missä olette naisia iskeneet viimeksi ja kauanko olette olleet parisuhteessa? Taidatte olla yksin ja sinkkuja niin niin.
- Anonyymi
15 vuotta parisuhteessa. Selvinpäin tavattiin yhteisen tutun luona. Niin ja 43 kenkä mahtuu jalkaan, sitähän sää seuraavaksi kysyisit kuitenkin :D
- Anonyymi
Viinamies on niin hupaisa ja hassu selittäjä... Ei kukaan onnellisessa suhteessa elävä nimitä itseään viinamieheksi! :)
- Anonyymi
Kotibileissä uskalsin tehdä humalassa aloitteen. Liitto kesti 25v.
Nykyinen tinderistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotibileissä uskalsin tehdä humalassa aloitteen. Liitto kesti 25v.
Nykyinen tinderistä.Kumppani löytyy silloin kun juodaan viinaa yökerhossa tai bileissä.
Ajatukset kumppanin kohtaamisessa selvinpäin lenkkipolulla tai harrastusten parissa ovat romanttista haihattelua joka johtaa vain yksinäiseen elämään.
Vain viinaa juomalla voi löytää parisuhteen.
t. viinamies
- Anonyymi
Olen ihan selvinpäin enkä sekaisin. Naisia voi tavata viinaa juomalla baareissa. Minun ei tarvii juoda enää viinaa koska minulla on jo ollut tarpeeksi naisia ja naisystävä jota tapailen. Oon huomannut että olette kovin yksinäisiä joten annoin teille hyviä neuvoja miten naisiin voi tutustua.
T viinamies- Anonyymi
Paitsi, että olet jäänyt kiinni, että olet ihan toisenlainen valittava ätmi Raumalta itse...
Et sinä ole mikään neuvomaan, olet vitsi.
Tai sitten olet lesta?
- Anonyymi
Monta vuotta olin selvänä ja yritin löytää naista mutta en löytänyt. treffeillä kävin, naiset kysyi juonko en juonut, naiset anto ymmärtää ettei voi olla sellaisen kanssa joka ei juo. Aloin juomaan sitten kun olin ollut 4 vuotta ilman, kävin baarissa kaks kertaa ja löysin nykyisen tyttöystäväni baarista silloin. Myös suurin osa meidän säbä porukasta on löytänyt kumppaninsa baarista juttujen perusteella mitä olen kuullut.
- Anonyymi
Kumppani löytyy baarista kun juodaan viinaa.
Joku voi sanoa tavanneensa kumppanin töissä tai harrastuksissa, mutta tällöinkin totuus on se, että työkaveriin tai harrastustuttuun on törmätty baarissa kun on juotu viinaa ja oikeasti suhde on alkanut tästä.
t. viinamies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumppani löytyy baarista kun juodaan viinaa.
Joku voi sanoa tavanneensa kumppanin töissä tai harrastuksissa, mutta tällöinkin totuus on se, että työkaveriin tai harrastustuttuun on törmätty baarissa kun on juotu viinaa ja oikeasti suhde on alkanut tästä.
t. viinamiesMikä olisi viinamiehen mielestä jouluaattoon hyvä nautiskelujuoma, joku konjakki Oban-viski tai Talisker... vai minkälaista suosittaisit?
Siis sellaiseen mukavaan perheen kanssa illan viettoon, avataan paketteja ja aikuisia ihmisiä, toki lapsiakin voi olla, mutta ei juomia heille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1175935Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453863Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4682719Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681730Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321403- 871396
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1561272- 771268