Miksi ET-lehden "Jumalan etsintä" pastalla ei helluntalaisia saa auttaa löytämään Jumala?
Kun siellä käytän raamatussa Lain antaneiden Jumalan ja Jeesuksen tietoja, niin bannaavat
mutta
helluntalaiset saavat jatkaa vääriä todistuksia jakamista!!!
Esimerkki:
55141/40444 | klo 15:53 | 9.12.2019
"Siis miksi parannus on tarpeen?
Koska kaikki ovat syntiä tehneet ja tarvitsemme pelastuksen ja pelastusta ei voi saada jos ei tee parannusta ja kadu syntejään. Jumalan hyvyys vetää ihmistä parannukseen. Room 2:4"
-
Tuosta puuttuu totuutta osoittava näyttö!
Joten
väittävät tuota samaa usein ja laittomasti todistavat muutaman hetken eläneet lapsetkin ja mahdollisesti sellaisina kuolleet syntysiksi!
Väärän todistuksen antaminen on laittomuutta jota vuosien ajan ET-lehti on tukenut.
Ilmeisesti siellä keskustelu palstalla vihataan totuuksia tai kyseessä on kaupallinen ilmiö jossa voimmaasti asiakkaita suositaan.
Miksi ET-lehden "Jumalan etsintä" pastalla....
79
75
Vastaukset
- Anonyymi
Room 2:4 ei ole Jumalan ja Jeesuksen antamaa oppia ellei ole paavalilais-luterilaisuuden oppien jumalan ja barjeesuksen oppi...
historia vahvistaa, ettei kristityille kelpaa kristillisten Jumalan ja Jeesuksen Lain ja opit totuudet?
https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
kristittyjen todellinen jeesus heidän laittomuuden historian mukaan:
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."- Anonyymi
Barjeesus on hyvin pieni väärä profeetta Kaikkeuden mittakaavassa
- Anonyymi
Joten ET-ssä "Sana on vapaa" laittomuuden jumalia ja jeesuksia palveleville, ainakin helluntalaisille.
- Anonyymi
Testasin ja vastaus:
"Vastaus:
Viestisi lähetys keskusteluihin on väliaikaisesti estetty, koska olet mahdollisesti rikkonut keskustelusääntöjä tai Sanoma-tilin käyttöehtoja."
Ilmeisesti on luovuttava helluntalaisten valtaamasta ellei omistamasta paikasta kun eivät salli vanhusten etsiä Laille kuuliaisten Jumalaa vaan "pakko tyrkyttävät" omaa vanhuksien varojakin kavaltien herra jumalaa oppeineen, ellei se 2,7miljoonan €uron vanhuksilta kavaltainen pomo istu edelleenkin vankilassa amerikassa....- Anonyymi
Juidaisti, oma oppinne on juuri sitä väärän profeetan oppia. Ite asiassa kiellätte Jeesuksen, sillä laki eläinuhreineen on voimassa tai ainakin pitäsi olla, mutta kun oppinne on sekä on on että ei ei, niin että itsekään tiedä, mitä opetatte.
- Anonyymi
Tähän olis ollut saman kirjoittajan tekstiin hänen oma vastaus mutta sana on vapaa hänelle....
" 1Joh evankeliumista.2:22
Kristuksen vastustaja.
"Kuka sitten on valehtelija, ellei se, joka kieltää Jeesuksen olevan Kristus?
Sellainen ihminen on antikristus, niin Isän kuin Pojan kieltäjä.
Joka kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään, mutta joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä.
Pysyköön siis teissä se, minkä jo alussa olette kuulleet. Jos se minkä olette kuulleet alusta asrti, pysyy teissä, tekin pysytte Pojassa ja Isässä. Ja tämän hän itse on meille luvannut: iankaikkisen elämän.
Mutta te tiedätte, että Kristus, joka on synnitön, tuli ottamaan pois synnit. Syntiä ei tee kukaan joka hänessä pysyy.
Lapseni älkää antako kenenkään johtaa itseänne harhaan.
Joka tekee Jumalan tahdon, on vanhurskas, niin kuin Kristus on vanhurskas."
-
Itse tietää laittomuuden herransa palvelija olevan... en laita näyttöä...
Jeesus itse kielsi uskomasta vääriin profeettoihin ja paavalilais-luterilaisuuden jumalan ja barjeesuksen tiedot ovat raamatussa kuten aloituksessa jo laiton esiin.- Anonyymi
Judaisti, teet aivan sama mitä barjeesus väärä profeetta: Elymas, noita-sillä niin tulkitaan hänen nimensä-vastusti heitä, koettaen kääntää käskynhaltijaa pois uskosta.
Judaistit koettavat käännyttää uskovia pois uskosta heidän omaan lakiin ja oppiin, jota valetellen judaistit kutsuvat Mooseksen laiksi ja tooraksi, mutta joka ei ole se laki ja opetus, jota Mooses käski noudattaa. - Anonyymi
1.Joh. 3:4. Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus."
Ja laittomuuudet ovat Lain vastaisia rikoksia joita Jeesus ei sovittanut.
Ainoat poikkeukset ovat armon suhteen esivallan määräämät "laittomuudet" kuten sotilaiden "älä tapa" käskyn rikkomiset koska niistä on esivalta vastuussa niin sotilas saa armon."
- Anonyymi
Tarkoitko että kristittyjen KAIKKI rikokset ovat raamatussa Lain antaneiden Jumalan ja Jeesuksen antaman käskyn mukaisia laittomuuksia? Näyttöä siitä?
Miekkasivityksen ristiretket, noitarovio laittomuuden vielä 2000-luvulla, lasten raiskauksia tuhansia vuosittain jne jne jne... - Anonyymi
Joko helluntalaisten amerikkalaisnen pomo on päässyt pois vankilasta ja joko helluntakaiset ovat maksaneet kavalletut 2,7miljoonaan €uroa vanhuksille takaisin?
Kyseessä on laittomuus... eiks vaan? - Anonyymi
Hellunlaisten rakkaus rahaa on varmaan ja näyttöjä riittää sen tietävät joka kavalluksien uhreiksi joutuneet, vanhuksetkin.
Helluntalaiseksi kastettu on saman eksytyksen alainen kuin kaikki kristittyjen kasteet. Raamatussa Lain antanut Jeesus ei ole käskenyt kastaa ketään, lapsiakaan, lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen ja laittomuuden jäseniksi. Sellaisen käskyn on laittomuus itse itselleen, omille jäsenilleen eksytykseksi asettanut.
Jeesus on uskomisista vääriin laittomuuden profeettoihin uskomiset kieltänyt ja varoituksen antanut ja joka ei varoitusta otavakavasti niin se kristittyjen odottama "viimeinen tuomio" on jo raamatussa Kaikki valtiaan Jeesuksen antama.
Joten näin raamatun mukaan asiat ovat kielille valehtematta, vaikka väärennetty raamattu antaakin toisia oppeja kristittyjen oman jumalan ja oman Barjeesuksen palvelemiseen eksyytäen Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen Heitä pilkaten.
kristittyjen todellinen jeesus oppien ja historian laittomuuksien mukaan:
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
-
kristittyjen todellinen jumala oppien ja historian laittomuuksien mukaan:
-
Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä joten ne kristittyjen pyhyydet ovat epäpyhyyttä.- Anonyymi
Judaisti, pilkkaa Jumalaa.
Kirjoittelet törkeyksiä ja silkkaa pauhuutta ja valhetta. Tässä yksi törkeä valheesi: laittomuuudet ovat Lain vastaisia rikoksia joita Jeesus ei sovittanut
Jumala ilmoitus kumoaa sinun pimeytesi: "hänen, joka antoi itsensä meidän edestämme lunastaakseen meidät kaikesta laittomuudesta ja puhdistaakseen itselleen omaisuudeksi kansan, joka hyviä tekoja ahkeroitsee."
Oppisi käärmeen myrkkyä ja pahuutta ja häijyyttä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittelet törkeyksiä ja silkkaa pauhuutta ja valhetta. Tässä yksi törkeä valheesi: laittomuuudet ovat Lain vastaisia rikoksia joita Jeesus ei sovittanut
Jumala ilmoitus kumoaa sinun pimeytesi: "hänen, joka antoi itsensä meidän edestämme lunastaakseen meidät kaikesta laittomuudesta ja puhdistaakseen itselleen omaisuudeksi kansan, joka hyviä tekoja ahkeroitsee."
Oppisi käärmeen myrkkyä ja pahuutta ja häijyyttä.Niinhän te teette valkeiden enkeleinä esiintyvinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oppisi käärmeen myrkkyä ja pahuutta ja häijyyttä.Näin helluntalainen opettaa Jumala etsiviä kristittyjen paavalilaisuuden jumalaa ja barjeesusta palvelmaan KÄYTTÄMÄLLÄ Lain antaneen Kaikkivalktiaan Jeesuksen oppia eksytyksenä:
Opetuslapset Matt.24: "Sano meille, mikä on viimeisten päivien merkki?"
Jeesus: "Tämä Valtakunnan evankeliumi saarnataan kaikkialla ja sitten tulee loppu. Joka pysyy uskollisena (saarnaamistyölle) loppuun saakka, pelastuu."
(((Näin tulee ekstystys....))))
Apt 5:42 KR-1776: "Ja ei lakanneet joka päivä joka huoneessa opettamasta ja saarnaamasta evankeliumia."
Tieto johtaa uskoon,
usko katumukseen,
katumus kääntymykseen,
kääntymys kertoa rukouksessa Jumalalle vihkiytyä tekemään Hänen tahtonsa,
vihkiytyminen kasteeseen,
kaste tulla virallisesti Jeesuksen opetuslapseksi,
opetuslapsena jäljittelee Jeesusta "joka päivä joka talossa opettamasta ja saarnaamasta evankeliumia",
(((ja sitten eksytyksen vahvistus Lain antaneen Jeesuksen Nimeen))))
jolloin pääsee tuntemaan autuutta siksi, koska Matt.5:11 mukaan
"ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa."
- Anonyymi
Ei kristillisten Jumalan ja Jeesuksen Laki kiinnosta helluntalaisia Barjeesuksen palvelijoina:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Knutbyn_murha
Hävettävää laittomuutta vielä nykyaina tekopyhiltä paholaisilta.... - Anonyymi
Jos totuus aiheuttaa ahdistusta niin et ole yksin...
https://www.bing.com/search?q=helluntalaisten uskontouhrien tuki&pc=MOZI&form=MOZLBR - Anonyymi
ostakaa valheellisuuden hedelmiä:
https://www.kotimaa24.fi/blogit/psykoterapia-maksullista-ystavyytta/- Anonyymi
Judaistien evankeliumi: "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Judaistien evankeliumi: "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
kristittyjen todellinen jumala oppien ja historian laittomuuksien mukaan:
- Anonyymi
Rauhaa maailmaan...
Jos ei ole uskontoa lahkoineen niin ja eri uskontoja niin oliskohan maailma turvallisempi paikka ihmiskunnalle?
Eikö nämä kaikki ole vaarallisia lahkoja, uskovaisilleen ja heidän lapsilleen?
Ja historian valossa, edellenkin lapsia 2000-luvutta noitina uhraavina kehitysmaihin suunnatuissa lähetystyö laittomuuksina ja kouluttajana aivopesu manipuloinnin maailmassa uskontojen välisten sotien jne aikaan saamiseksi?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Lahko_(uskonto)
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kultti
https://fi.wikipedia.org/wiki/Vaarallinen_lahko
https://fi.wikipedia.org/wiki/Vapaamuurarit_Suomessa
https://fi.wikipedia.org/wiki/Jesuiittojen_historia
https://fi.wikipedia.org/wiki/Jesuiitat#Historia
jne...
----------------
helluntalaisilla kristittyjen paavalilais-luterilaisuuden herrat:
siis kristittyjen todellinen jeesus heidän laittomuuden historian mukaan:
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus." - Anonyymi
Ap.t.13:6 Biblia (1776) Ja kun he sen luodon lävitse matkustaneet olivat hamaan Paphoon asti, löysivät he velhon, väärän prophetan, Juudalaisen, jonka nimi oli Barjesus.
- Anonyymi
Judaistit ovat paniikissa, kun saivat kaivettua evankelimin Sanan ET lehdestä. Valhejuutalaisten pastorikaan ei saa yöllä unta, vaan jatkaa juttuaan Barjeesuksesta. Barjeesus teki sama kuin judaistit; koettavat kääntää Jeesuksen seuraajia pois uskosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Judaistit ovat paniikissa, kun saivat kaivettua evankelimin Sanan ET lehdestä. Valhejuutalaisten pastorikaan ei saa yöllä unta, vaan jatkaa juttuaan Barjeesuksesta. Barjeesus teki sama kuin judaistit; koettavat kääntää Jeesuksen seuraajia pois uskosta.
Barjeesus on rahastaja lahkolaisina helluntalaisten laittomuudenkin jeesus.
- Anonyymi
Höh! Jeesushan on kieltänyt uskomasta laittomuuden profeettoihin ja antanut laittomuudelle tuomionkin. Joten eksytetyt kristityt ovat ahtaalla herra jumalineen.
- Anonyymi
Judaistit ovat juuri niitä laittomuuden profeettoja ja judaisiteilla on monta jumalaa ja pelastajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Judaistit ovat juuri niitä laittomuuden profeettoja ja judaisiteilla on monta jumalaa ja pelastajaa.
Ette tunne Jumalaanne niin miten voisitte edes tuntea Hänen Kaikkivaltiasta Poikaakaan!!!
kristittyjen todellinen jumala kristittyjen historian mukaan:
kristittyjen todellinen jeesus,(johon uskominen on Jeesuksen mukaan kielletty) kristittyjen historian mukaan:
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ette tunne Jumalaanne niin miten voisitte edes tuntea Hänen Kaikkivaltiasta Poikaakaan!!!
kristittyjen todellinen jeesus,(johon uskominen on Jeesuksen mukaan kielletty) kristittyjen historian mukaan:
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."Judaistin kommmentti ja väite: "Te, paavalilais-luterilaisuuden laittomuuden Barjeesusta palvelevat olkaa varuollaan", on kiihottamista kansanryhmää eli kristittyjä vastaan.
- Anonyymi
Miksi rehellisyyttä ei voida helluntalaisuudessa toteuttaa edes raamatun tietoja käyttäessä?
Tämä, alla olevan helluntalaisuuden kristittyjen laittomuuden herraa palvelevien antama törkeä vale.
Väärän todistuksen antaminen on myös laittomuutta.
YKSIKÄÄN joka ei ole laittomuutta tehnyt on syytön! Ei edes helluntalaisilla on raamatussa Lain antaneiden Jumalan ja Jaasuksen antamaa tukea ja oikeutta tuomita väärillä todistuksilla ihmisiä eksyttämällä!
Jos, siis JOS esimerkiksi vastasyntyneet lapset kuolevat hetken tai vaikkapa pitemmän aikaa eläen, niin kenellä, helluntalaillako vai kristityillä on oikeus väittää syntiä tekemättömiä syntisiksi????
Jeesus opetti suuremmista lapsista tarkaan tiedot raamatussa mutta laittomuudelle on ilmeisesti tärkeää pelotella parannuksesta saatanallisuuden opein ihmiset rahoittamaan laittomuutta ja antamaan sielunsa ikuiseen tuleen jonka Jeesus on heille luvannut.
-Esimerkki-
https://www.etlehti.fi/keskustelu/18073/jumalan_etsinta?page=2022
55141/40458 | klo 15:53 | 9.12.2019
"Siis miksi parannus on tarpeen?
Koska kaikki ovat syntiä tehneet ja tarvitsemme pelastuksen ja pelastusta ei voi saada jos ei tee parannusta ja kadu syntejään. Jumalan hyvyys vetää ihmistä parannukseen. Room 2:4"- Anonyymi
Onaaatko muuta kuin hokea laittomuus???
Mooseksen lain rikkominen on Mooseksen lain rikkomista, mutta laittomuus on juuri sitä mitä sinä, judaisti kaiket päivät teet, laittomuutta, joka pahuutta, häijyyttä ja sielunvihollisen palvelemista ja valehtelua ja eksyttämistä.
Sinun itse pitää itse ensin tehdä laittomuudesta parannus ja kääntyä Jeesuksen puoleen, sitten vasta voit vaatia muilta parannusta.
Sinä ulkokullattu, ota ensin malka omasta silmästäsi, ja sitten sinä näet ottaa rikan veljesi silmästä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onaaatko muuta kuin hokea laittomuus???
Mooseksen lain rikkominen on Mooseksen lain rikkomista, mutta laittomuus on juuri sitä mitä sinä, judaisti kaiket päivät teet, laittomuutta, joka pahuutta, häijyyttä ja sielunvihollisen palvelemista ja valehtelua ja eksyttämistä.
Sinun itse pitää itse ensin tehdä laittomuudesta parannus ja kääntyä Jeesuksen puoleen, sitten vasta voit vaatia muilta parannusta.
Sinä ulkokullattu, ota ensin malka omasta silmästäsi, ja sitten sinä näet ottaa rikan veljesi silmästä.Enpä ole satoja miljoonien ihmisten tappaja / tapattaja laittomuuden herrojen palvelija:
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
Ja raamatun mukaan Kaikkivaltias Jeesus on laittomuuden profeetoihin uskomisen kieltänyt ja uskoville viimeises tuomion antanut joten nauti siitä raamatun antamasta tiedosta.
- Anonyymi
Missä kohtaa raamattus Jumala tai/ja Jeesus on näin opettanut???
#Siis miksi parannus on tarpeen?
Koska kaikki ovat syntiä tehneet ja tarvitsemme pelastuksen ja pelastusta ei voi saada jos ei tee parannusta ja kadu syntejään. Jumalan hyvyys vetää ihmistä parannukseen. Room 2:4# - Anonyymi
helluntalaiset eivät tiedä itsekkään varmuudella ketä palvelevat laittomuuden uskovaisina. Et-lehdessäkään ei kukaan uskolla edes totuutta kertoa vain laittomuuden sana on vapaa....
Entäs jos ei Lain antanut Jeesus sovittanut laittomuuden syntejä ollenkaa
sillä
Jeesus laittomuuden barjeesus profeettoineen jo tuominnut:
Kuka näistä on kristittyjen syntien sovittaja?
Jeesus ei rikoksia sovittanut; synti = laittomuus = rikos: 1 Johanneksen kirje 3:4-10
Ja kolmen Jeesuksen kuolemat, ei yksi voi kuolla kolmella eri tavalla:
1/Matt.27:49, 27:50, vertaa
2/Joh.19:30
3/Luuk.23:46.
Tämän, kristittyjen oman jeesuksen sovituksella ei laittomia pelasteta:
EHKÄ viimeinen tuomio on jo annettu...:
Luukkaan evankeliumi:
18:20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
Matteuksen evankeliumi:
7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen." - Anonyymi
herra!!!!! onko yleistkin kristittyjen uskovaisten keskuudessa että "herran laki" otetaan korvaamaan Jumalan ja Jeesuksen antamat Lait?
Huomatkaa alla olevasta tekstistä, että aloitus on Jumalan kunniaa joka eksytyksessä vaihtuu kristittyjen herraksi josta tehdään myös lunastaja!:
-
55190/40465 | klo 22:01 | 16.12.2019
"Taivaat julistavat Jumalan kunniaa, taivaanvahvuus ilmoittaa hänen kättensä tekoja.
Päivä sanoo päivälle, ja yö ilmoittaa yölle.
Se ei ole puhetta, se ei ole kieltä, jonka ääni ei kuuluisi.
Niiden mittanuora ulottuu yli kaiken maan ja niiden sanat maanpiirin ääriin. Auringolle hän on tehnyt niihin majan.
Se on niinkuin ylkä, joka tulee kammiostaan, se riemuitsee kuin sankari rataansa juostessaan.
Se nousee taivasten ääristä ja kiertää niiden toisiin ääriin, eikä mikään voi lymytä sen helteeltä.
Herran laki on täydellinen; se virvoittaa sielun. Herran todistus on vahva, se tekee tyhmästä viisaan.
Herran asetukset ovat oikeat, ne ilahuttavat sydämen. Herran käskyt ovat selkeät, ne valaisevat silmät.
Herran pelko on puhdas, se pysyy iäti. Herran oikeudet ovat todet, kaikki tyynni vanhurskaat.
Ne ovat kalliimmat kultaa, puhtaan kullan paljoutta, makeammat hunajaa ja mehiläisen mettä.
Myös sinun palvelijasi ottaa niistä vaarin, niiden noudattamisesta on suuri palkka.
Erhetykset kuka ymmärtää? Anna anteeksi minun salaiset syntini.
Myös varjele palvelijasi julkeilta, älä anna heidän minua hallita. Niin minä pysyn nuhteetonna ja olen paljosta synnistä puhdas.
Kelvatkoot sinulle minun suuni sanat ja minun sydämeni ajatukset sinun edessäsi, Herra, minun kallioni ja lunastajani."- Anonyymi
Luukkaan evankeliumi: 6:46 Miksi te huudatte minulle: 'Herra, Herra!' ettekä tee, mitä minä sanon?"
Matteuksen evankeliumi: 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon."
Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.
Matteuksen evankeliumi:
5:21 Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion.'
19:18 Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta',
Markuksen evankeliumi:
10:19 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Älä toiselta anasta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
Luukkaan evankeliumi:
18:20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
Mark. 13:21
Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko
Johanneksen evankeliumi:
8:43 Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
8:45 Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden.
-
Jeesus kieltää uskomasta.
Lain antaneen Jeesuksen antama kielto Matteuksen evankeliumia:
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
Eikö Jeesus jo ennakkoon Barjeesuksineen profettaan uskomista kieltänyt?
Anonyymi kirjoitti:
Luukkaan evankeliumi: 6:46 Miksi te huudatte minulle: 'Herra, Herra!' ettekä tee, mitä minä sanon?"
Matteuksen evankeliumi: 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon."
Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.
Matteuksen evankeliumi:
5:21 Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion.'
19:18 Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta',
Markuksen evankeliumi:
10:19 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Älä toiselta anasta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
Luukkaan evankeliumi:
Mark. 13:21
Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko
Johanneksen evankeliumi:
8:43 Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
8:45 Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden.
-
Jeesus kieltää uskomasta.
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
Eikö Jeesus jo ennakkoon Barjeesuksineen profettaan uskomista kieltänyt?
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."Judaistilta puutuu vielä valheelliset ihmeet...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Judaistilta puutuu vielä valheelliset ihmeet...
uskovaiset kristityt ja Hitlerikin vihaavat juutalaisia, Lain antanutta Jeesustakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
uskovaiset kristityt ja Hitlerikin vihaavat juutalaisia, Lain antanutta Jeesustakin.
Etkö keksinyt enää muuta pahaa sanovaa kristityistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö keksinyt enää muuta pahaa sanovaa kristityistä?
leuhkitko laittomuudella vai oletko itse uhri?
-
Lainattua tekstiä:"Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vihaat Jeesusta, Hänen rehellisyydenkö vuoksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Barjeesuksen palvelijoilta ei puutu paikkoja ikuisuuden paikassa jonka kristillisten Jeesus on varannut... Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
Lue faktat huolella ettei tarvitse samoja selvyyksiä opettaa!
- Anonyymi
Menkää hyvät ihmiset auttamaan helluntalaisia et:lehden keksustelussa kun sielä sairastaa joka jumalan etsijä ja kukaan ei kerro hänele totuutta kristittyjen opeista, raamatussa Lain antaneen Jeesuksen mukaan laittomuudelle väärine profeettoineen sekä heidän uskovaisille on jo tuomio annettu ja uskominen kielletty: Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
kristittyjen todellinen jeesus kristittyjen historian mukaan:
JOTEN:
2.Korinttolaiskirje:
11:14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi." eikä helluntalaisetkaan enkelit ole poikkeus!
Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen laittomuuden omia jumalia ja jeesuksia palveleminen on suuri petos maailman ihmiskuntaa kohtaan.
Olisko laittomuudelle jo viimeinen tuomio annettu???!!!
Matteuksen evankeliumi:
7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
-
Lähimmäinsen, helluntalaisenkin auttaminen Jumalan löytämiseksi joisi johtaa pelastukseen.- Anonyymi
Siinähän judaisti julistaa omaa evankeliumia: Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.
- Anonyymi
Jumalan etsivien palstalla on mielipiteitä kolminaisuus opista mutta mielestäni se on harhaan johtavaa osittain, sillä siinä unohtavat ettei ole muuta Pyhää kuin Pyhä Isä ja Pyhä Poika jotka Pyhyydessään muodostavat Pyhän Hengen.
Joten sen mukaan kristittyjen kolminaisuus opin paavalilaisuuden jumalan sekä Barjeesuksen muodostamana on vain laittomuuden epäpyhyys Lain antaneiden Jumalan ja Jeesuksen Nimissä toimivana eksytyksenä.
Joka toisin todistaa, todistaa Lain antaneet Jumalan ja Jeesuksen sekä Pyhän Hengen syyllisiksi kristittyjen laittomuuksiin tietoisena, että väärän todistuksen antaminen on myös laittomuutta.
kristittyjen todellinen jumala ja jeesus laittomuuden historiankin mukaan:
kristittyjen todellinen jeesus:
-
Usein kekustijoiden teksteistä selviää se valitettava totuus, etteivät osaa eksytettyinä eroittaa toisistaan Jeesusta seuranneista kristillisistä laittomuuden kristittyjä.
Ehkä sen vuoksikkin, että uskovat raamattua Jumalan Pyhäksi Sanaksi vaikka sen pyhyys todellisuudessa on suorastaan pilkkauksen kohteena mm Lain väärennöksin ja lukemattomien tulkintojen tuomien väärien tietojen kera. Eikä Jumala ole todellisuudessa niin epätäydellinen kuin raamattu on;
http://www.vapaa-ajattelijat.fi/kritiikki/raamattu/raam1.html - Anonyymi
Kristittyjen korkein maallinen johto, pitää yllä esimerkillisin teoin mainetta kristittjen laittomuudesta huolta mm lasten ja nunnien seksuaalisesti hyväksikäyttävien pappien sielunhoidosta. Miten lienee jaksaneet "lehdoissa" kasvavat nunnien lapset. Toivottavasti eivät uhreina äitiensä vertaisina...
Tuon tustakin vuosien ja vuosikymmenien saatossa lupaavat parannusta ja ilmeisesti lupauksen parannuksilla tarkoitetaan pahenemisen lisäämistä.
Kristittyjen aikojen alusta ovat naiset olleet sivuun asetettuja monin tavoin etenkin verrattuina KRISTILLISTEN naisten tilanteeseen mm Lain antaneen Jeesuksen opetuslapsina joita kristittyjen raamattuunkaan ei voitu asettaa kun se olisi ollut herralle ja hänen epäpyhälle pojallekin mieltä pahentava ja uskottavuuden menetys jota tosin ei nykyisin paljoa todellisuudessa ole....- Anonyymi
Apostolien teot. 1933/-38 suomen virallinen kirkko Raamattu sanoo, että barjeesus oli noita ja väärä profeetta: Ihan samanlainen profeetta kuin helena konttinen:
13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti,
tapasivat he erään juutalaisen miehen,
noidan ja väärän profeetan,
jonka nimi oli Barjeesus.
13:7 Hän oleskeli käskynhaltijan, Sergius Pauluksen, luona, joka oli ymmärtäväinen mies. Tämä kutsui luoksensa Barnabaan
ja Sauluksen
ja halusi kuulla Jumalan sanaa.
13:8 Mutta Elymas,
noita - sillä niin tulkitaan hänen nimensä - vastusti heitä,
koettaen kääntää käskynhaltijaa pois uskosta.
13:9 Niin Saulus, myös Paavaliksi kutsuttu,
täynnä Pyhää Henkeä loi katseensa häneen
13:10 ja sanoi:
"Voi sinua,
joka olet kaikkea vilppiä ja kavaluutta täynnä,
sinä perkeleen sikiö,
kaiken vanhurskauden vihollinen,
etkö lakkaa vääristelemästä Herran suoria teitä?
13:11 Ja nyt,
katso,
Herran käsi on sinun päälläsi,
ja sinä tulet sokeaksi etkä aurinkoa näe säädettyyn aikaan asti."
Ja heti lankesi hänen päällensä synkeys ja pimeys,
ja hän kävi ympäri ja etsi taluttajaa.
Joten Et-lehtikin on samanlainen eksyttäjä kuin, barjeesus ja helena konttinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apostolien teot. 1933/-38 suomen virallinen kirkko Raamattu sanoo, että barjeesus oli noita ja väärä profeetta: Ihan samanlainen profeetta kuin helena konttinen:
13:7 Hän oleskeli käskynhaltijan, Sergius Pauluksen, luona, joka oli ymmärtäväinen mies. Tämä kutsui luoksensa Barnabaan
ja Sauluksen
"Voi sinua,
sinä perkeleen sikiö,
katso,
Joten Et-lehtikin on samanlainen eksyttäjä kuin, barjeesus ja helena konttinenJudaistit toimivat kuin Barjeesus: sekä Barjeesus että judaistit koettvat kääntää ihmisiä pois uskosta. Barjeesus ei yrittänyt estää Mooseksen lain noudattamista. Eikä kukaan edes noudattanut lain käskyä. Laki kielsi noituuden: Jos jossakussa miehessä tai naisessa puhuu vainaja- tai tietäjähenki, hänet on surmattava. Hänet kivitettäköön hengiltä, sillä hän on itse ansainnut kuolemansa.
Siis judaistien väitteet Barjeesuksesta ovat hyvin kummia. Onko niin, etteivät judaistit keksi syytöksiä uskovia vastaan, vaan heidän pitää keksiä olemattomia ja valheellisä syytöksiä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja Sauluksen
"Voi sinua,
sinä perkeleen sikiö,
katso,
Joten Et-lehtikin on samanlainen eksyttäjä kuin, barjeesus ja helena konttinenOnkohan se lehtenä helluntalaisten omistuksessa?
Ainakin sananvapauden suhteen vaikuttaa siltä kun ei saa raamatussa Lain antaneen Jeesuksen antamia tietoja käyttää kantansa tueksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Judaistit toimivat kuin Barjeesus: sekä Barjeesus että judaistit koettvat kääntää ihmisiä pois uskosta. Barjeesus ei yrittänyt estää Mooseksen lain noudattamista. Eikä kukaan edes noudattanut lain käskyä. Laki kielsi noituuden: Jos jossakussa miehessä tai naisessa puhuu vainaja- tai tietäjähenki, hänet on surmattava. Hänet kivitettäköön hengiltä, sillä hän on itse ansainnut kuolemansa.
Siis judaistien väitteet Barjeesuksesta ovat hyvin kummia. Onko niin, etteivät judaistit keksi syytöksiä uskovia vastaan, vaan heidän pitää keksiä olemattomia ja valheellisä syytöksiä?ja ihmisen uskoo laittomuuden herrojaan jumaliksi ja jeesuksiksi vaikka tiedät että raamatussa Lain antanut Jeesus on jo tuomion antanut...
- Anonyymi
55276/40524 | klo 14:19 | 25.12.2019
[quote=Vierailija][quote=Vierailija][quote=Vierailija]Kuinkahan tuo asia selitettiin ennen tuota sika ponteva satua?[/quote]
Todennäköisesti varhaiskristityt käyttivät Veli Ponteva-kuvausta valaisemaan sitä, kuinka vaarallista on hengellisesti jättää asiat pelkän uskon varaan, rakentaen uskonsa mutun varaan.
Vrt.:
"Älä puhu meille tosia, vaan puhu korvasyyhyymmme mieluisia. Olisi ihan mukava, ettei joulunakaan tuotaisi esille Raamatun neuvoja."[/quote] Tuo on vsin sinun keskenkasvuine ja kiero mielipiteesi.
Raamattu on kirjoitettu tositapahtumien pohjalta, en voi keneltäkään vaatia, että Jouluna ei saisi puhua ja tuoda esiin sitä mitä ajanlaskun alussa on tapahtunut. Koska olet Jumalan kieltäjä ihmttelen suuresti mitä tekemistä mielipiteilläsi on täällä! haluat vain ivata ja ärsyttää, todella itsekästä ja typerää, keskenkasvuisen ihmisen tekosia. Mene tutustumaan minuuteesi ja kasvamaan ihmiseksi. [/quote]
-------
HUOM!
Totta, raamattu on tosi tapahtumienkin suhteen oikeassa joten vaikka siinä on humpuukiakin uskovaisille niin ei siitä puutu totuuksiakaan:
Jo nuorena, koululaisena, ihmettelin sitä, mikä saa kristityt pakottautumaan Jumalan ja Jeesuksen antaman Lain vastaisiin laittomuuksien uskoon vaikka kristittyjen raamatussa Jeesus selvyydellä kieltää uskomasta vääriin profeettoihin. Mutta ymmärrän hyvin jo lapsina aloitetun aivopesum / mielen manipuloimisien tehot mutta en tahdo ymmärtää miksi uskovaisina ovat omien lapsiakin uhraavan laittomuutta enemmän rakastavia kuin omia lapsiaan ja Jumalan ja Jeesuksen Lakia!
"Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi" - Sukupuuttoonko asti!?!
Lainattua tekstiä:"Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL) - Anonyymi
Kuinka Saatana on tämän maailman jumala (2. Kor. 4:4)?
Kysymys: Kuinka Saatana on tämän maailman jumala (2. Kor. 4:4)?
-
Vastaus: Ilmaisu "tämän maailman jumala" (tai "tämän ajan jumala") kertoo Saatanalla olevan suuren vaikutuksen ihmisten ihanteisiin, mielipiteisiin, tavoitteisiin ja toiveisiin. Hänen vaikutusvaltansa ulottuu maailmamme elämänkatsomuksiin, koulutukseen ja kaupankäyntiin. Maailman ajatukset, olettamukset ja väärät uskonnot ovat hänen valvonnassaan ja ovat alkuisin hänen punomistaan valheista ja petoksista.
-
Saatanaa kutsutaan myös "avaruuden henkivaltojen hallitsijaksi" (Ef. 2:2). Hän on "tämän maailman ruhtinas" (Joh. 12:31). Nämä nimet ja monet muut kuvailevat Saatanan kykyjä. Kun esim. sanomme hänen olevan "avaruuden henkivaltojen hallitsijan", ilmaisee se hänen jollakin tavoin ohjaavan maailmaa ja sen asukkaita.
-
Se ei kuitenkaan merkitse, että hänellä on täysi valta, sillä ainoastaan Jumala kaikkivaltainen. Mutta se merkitsee, että Jumala kaikessa viisaudessaan sallii Saatanan toimia maailmassamme asettamiensa rajojen puitteissa. Kun Raamattu toteaa Saatanan hallitsevan maailmaa, meidän on muistettava, että se koskee ainoastaan uskottomia. Uskovat eivät enää ole Saatanan vallassa (Kol. 1:13). Uskottomat puolestaan ovat "Paholaisen ansassa" (2. Tim. 2:26) ja "Paholaisen vallassa" (1. Joh. 5:19; Ef. 2:2).
-
Vaikka Raamattu opettaa, että Saatana on tämän maailman jumalan, se ei merkitse hänellä olevan rajaton valta. Sen sijaan on kysymys siitä, että Saatana hallitsee uskotonta maailmaa jollakin tavalla. Uskottomat seuraavat 2. Kor. 4:4 mukaan Saatanan ohjelmaa: "Tarkoitan niitä, joiden mielen tämän maailman jumala on sokaissut, niin että he epäuskossaan eivät näe Kristuksen evankeliumin kirkkaudesta säteilevää valoa, Kristuksen, joka on Jumalan kuva" (2 Kor. 4:4). Saatanan juonitteluihin kuuluu väärien oppien edistäminen maailmassa, koska ne sokaisevat uskottomat evankeliumin totuudelle. Saatanan elämänkatsomukset pitävät lukemattomia ihmisiä vankeinaan ja ainoastaan Kristus voi vapauttaa heidät.
-
Esimerkkinä tällaisesta näkemyksestä on usko siihen, että ihminen voi jotenkin ansaita Jumalan mielisuosion teoillaan. Melkein kaikissa väärissä uskonnoissa Jumalan suosion ansaitseminen on hallitseva aihe. Pelastus tekojen kautta on vastoin Raamatun opetuksia. Ihminen ei voi ansaita Jumalan suosiota ja iankaikkinen elämä on ilmainen lahja (Ef. 2:8-9). Tämä lahja on saatavissa yksin Jeesuksen Kristuksen kautta (Joh. 3:16; 14:6). Saatat pohtia, miksi ihmiskunta ei halua vastaanottaa ilmaista pelastuksen lahjaa (Joh. 1:12). Vastaus tähän on Saatana, tämän maailman jumala, joka sen sijaan houkuttelee ihmiskuntaa seuraamaan häntä. Saatanalla on oma asialistansa, jota uskoton maailma seuraa ja ihmiskunta sallii petoksen jatkuvan. Näin ollen ei ole mikään ihme, että Saatanaa kutsutaan valehtelijaksi (Joh. 8:44).
-
Niin, että noin kristitytkin eksytetään... ja Paavalihan on kristittyjen Barjeesuksen teille jo ilmoittanut;
-
Olisi suotavaa, että kristinuskon uskovaiset palvelisivat laittomuuden herrojaan heidän omassa nimessä. Eihän saatanan ja barjeesuksen palvelminen ole uskonvapautta koskevan Lain vastainen mutta Jumalan pilkka on Lain vastainen rikos! - Anonyymi
Helluntalaisille!
Viekää asiallsempaa tieto et;n viimeisesn sivun Jumalaa esivien palstalle ja pelastakaa uskon veljenne/sisarenne väärältä opilta:
[quote=Vierailija]En käsitä sitä ivaa ja ilkeyttä joka täällä tahtoo pilkata jokaista toista mielipidettä. Olisiko tuo narsisti liikenteessä ja vakuuttamassa oikeassa oloaan, niin yksilö-ihmisen kuin historian uskonnon ja uskon asioissa. Usko on jokaisen henkilökohtainen tuntemus. Juuri siksi narsisti-ihminen ei voi sietää siitä toisen mielipiteitä, koska ei voi hallita asiaa joka on ihmisymmärryksensä yläpuolella ja jokaisen oma.
"Synnin palkka on kuolema", niin on, vaikka olisi synnitön! Jokainen kohtaa tuon saman KUOLEMAN,
sillä on aivan turhaa osoitella ja tuomita! Tietysti ymmärränhän minä jos on kovin taas rikkonut moraalisääntöja ja lakia vastaan, että sitä narsistilla voi olla hätä persuuksissa. Rakkaus voittaa, sen tähden Jeesus tuli maan päälle, antaakseen näkyvästi rikkojalle synnit anteeksi.[/quote]
-----------------------
Korjaus yllä olevaan tietoon...
Ilmeisesti noin on Barjeesuksen mukaan eksytksen mukaan mutta raamattunne synti sana muuttuu eksytyslinjan mukaisuudesta rikokseksi jota ei ainakaan Lain asettanut Jeesus sovittanut: 1 Johanneksen kirje 3:4-10
"Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus. Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä. Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut. Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas. Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot. Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta."
Jos, siis JOS Raamatussa Lain antanut Jeesus olisi kaikkien kaikki sinnit/rikokset sovittanut, niin maailmassa olisi suurempi kristittyjen laittomuus mitä se nyt on vaikka Lait ovat tiedossa ja VOIMASSA!- Anonyymi
#"Synnin palkka on kuolema", niin on, vaikka olisi synnitön! Jokainen kohtaa tuon saman KUOLEMAN,#
-------------------
Tuosta ilmaisusta tulee mieleen opin asettaneen tiedon ja viisaiden rajat jotka asettuvat uskonnollisen pelottelun jne asetelmaan.
On useita kuolemia ja on paljon synnittömien kuolemia jotka eivät ole kuolemaan tuomittuja kuten esimerkiksi synnittömiä lapsia, joiden tuomitsemiset ihmisten toimesta ovat järjettömien suuria laittomuuden osoituksia. Joka ei ole syntiä tehnyt on synnitön mutta uskossa oleva kristitty on jo uskoesaan syninen sillä Jeesus on kieltänyt uskomisem mm vääriin profeettoihin ja ilmeisesti jo viimeisen tuomion antanut laittomuuden uskovaisille.
Ja, eikö kirkonkin kirjoissa, hautakivissä jne risti ole kuolleiksi merkityn TUNNUS?
Jos niin on, niin kuinka monet lapsena kastetut ja kuolleksi SIELULLISESTI ristillä otsaan merkatut Jumala tai/ja Jeesus kutsuu pois laittomuudesta elävien joukkoonsa???? Siis on olemassa useita kuoleman muotoja (joita en ala luettoloimaan) joita uskovaiseksi eksytettyjenkin tulisi kunnioittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
#"Synnin palkka on kuolema", niin on, vaikka olisi synnitön! Jokainen kohtaa tuon saman KUOLEMAN,#
-------------------
Tuosta ilmaisusta tulee mieleen opin asettaneen tiedon ja viisaiden rajat jotka asettuvat uskonnollisen pelottelun jne asetelmaan.
On useita kuolemia ja on paljon synnittömien kuolemia jotka eivät ole kuolemaan tuomittuja kuten esimerkiksi synnittömiä lapsia, joiden tuomitsemiset ihmisten toimesta ovat järjettömien suuria laittomuuden osoituksia. Joka ei ole syntiä tehnyt on synnitön mutta uskossa oleva kristitty on jo uskoesaan syninen sillä Jeesus on kieltänyt uskomisem mm vääriin profeettoihin ja ilmeisesti jo viimeisen tuomion antanut laittomuuden uskovaisille.
Ja, eikö kirkonkin kirjoissa, hautakivissä jne risti ole kuolleiksi merkityn TUNNUS?
Jos niin on, niin kuinka monet lapsena kastetut ja kuolleksi SIELULLISESTI ristillä otsaan merkatut Jumala tai/ja Jeesus kutsuu pois laittomuudesta elävien joukkoonsa???? Siis on olemassa useita kuoleman muotoja (joita en ala luettoloimaan) joita uskovaiseksi eksytettyjenkin tulisi kunnioittaa.Judasisti, rikot Mookseksn lakia ja myös Suomen laki levitelemällä ja vaahtoamalla ja väittämällä kristittyjen palvovan Barjeesusta.
Laitapa nyt edes yksi todiste siitä, että joku kristitty on rukoillut ja kumartanut Barjeesusta. - Anonyymi
Kuule sinä syytäjä, en ole koskaan rukoillut enkä palvellut Barjeesusta ja tuskin kukaan hellareistakaan palvelee Barjeesusta.
Sinä itse olet juuri barjeesus, eli olet täällä touhumassa ja pakottamassa ja piinaamassa kristittyjä käännääksesi heidät pois uskosta Jeesukseen.
Sinä syyllistyt kunnialoukkaseen levitelmällä perättömiä huhuja. Olet laittomuuden harjoittaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule sinä syytäjä, en ole koskaan rukoillut enkä palvellut Barjeesusta ja tuskin kukaan hellareistakaan palvelee Barjeesusta.
Sinä itse olet juuri barjeesus, eli olet täällä touhumassa ja pakottamassa ja piinaamassa kristittyjä käännääksesi heidät pois uskosta Jeesukseen.
Sinä syyllistyt kunnialoukkaseen levitelmällä perättömiä huhuja. Olet laittomuuden harjoittaja.Laita näyttöä muuta olet laittomuutta puolustava väärän todistuksen antaja!
Raamatussa uskomisen laittomuuden vääriin profeettoihin kieltänyt Jeesus oli oikeissa, nykyiset rakastaja irstailija uskontojen laittomuuksien todellise herrat tunnetaan, vaikka sitä tietoa ei saisi ET_ssä julkaista sillä saatanaa palvelevvia ei saa loukata....
-
Siis kristittyjen todellinen jumala heidän laittomuuden historian mukaan:
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus.
- Anonyymi
Et_stä tänään:
"E i ole, Raamattu ja kirjoitukset ovat ihmiskielelle mukaeltua Jumalan ilmoitusta. Pyhä Henki on toimintaa aikaansaava Jumaluuden osa, Hän on ihmissielussa, hengessään se joka ilmoittaa Jumalan tahdon ihmisen kautta. Koska me tiedämme sanasta tahtonsa, Pyhä henki meissä vahvistaa sanansa tahdon ja opin, jonka ihminen itsessään laittaa käytäntöön.
Kuin on todettu, on usko jokaisen oma käsitys siitä mitä Jumala on, mitä Jeesus teki, ja kuinka sen uskoo ja kuinka sanaa elää todeksi, Pyhä Henki on ilmoittajamme ja tukijamme, jokiselle uskovalle joka tahtoo!"
lllllll
Tuossa yllä olevassa tekstissä on eksytyksiä. Esimerkiksi kristittyjen jumalan ja barjeesuksen palveljoilla ei ole Pyhää Henkeä vaan laittomuun epäpyhä henki jos ei jopa pahempi.
kristittyjen todellinen jeesus kristittyjen historian mukaan:
JOTEN:
2.Korinttolaiskirje:
11:14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi." eikä helluntalaisetkaan enkelit ole poikkeus!
Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen laittomuuden omia jumalia ja jeesuksia palveleminen on suuri petos maailman ihmiskuntaa kohtaan.
Matteuksen evankeliumi:
--
lllllllllll
#Koska me tiedämme sanasta tahtonsa, Pyhä henki meissä vahvistaa sanansa tahdon ja opin, jonka ihminen itsessään laittaa käytäntöön."
Nii-in, teettää laittomuuksia mm rahaa rakastavilla hellutalaisillakin, lapsiakin raiskaavien ja pappeinakin sellaisia jotka istuu linnassa laittomuuksista:
--
#Kuin on todettu, on usko jokaisen oma käsitys siitä mitä Jumala on, mitä Jeesus teki, ja kuinka sen uskoo ja kuinka sanaa elää todeksi, Pyhä Henki on ilmoittajamme ja tukijamme, jokiselle uskovalle joka tahtoo!"#
Barjeesus on laittomuuden Barjeesus joten kirjoittaja pyrkii asettamaan sen pahuudet raamatussa Lain asettaneen Jeesuksen mutta myös Pyhän Hengen syyksi sitä itse ehkä ymmärtämättä.
Pyhän Hengen pilkkaamisesta on raamatussa säädetty rangaistus....- Anonyymi
Miä kumma horiset judaisti ja eksyttäjä? Minä en ole kirjoittanut kommenttisi alussa olevaa tekstiä. Olet täysin sekaisin Barjeesus-uskontosi kanssa.
Minun sanoma on sama, jota Paavali julisti:
Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan,
Miksi et julista Raamatun sanomaa, vaan vänkkäät laittomuutta ja Barjeesusta???
Miksi et palvele Paavalin tavoin Jumalaa: Jumala, jota minä hengessäni palvelen julistaen hänen Poikansa evankeliumia, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miä kumma horiset judaisti ja eksyttäjä? Minä en ole kirjoittanut kommenttisi alussa olevaa tekstiä. Olet täysin sekaisin Barjeesus-uskontosi kanssa.
Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan,
Miksi et palvele Paavalin tavoin Jumalaa: Jumala, jota minä hengessäni palvelen julistaen hänen Poikansa evankeliumia,Olet todella uskontunnustuksen kaltainen kun et ymmärrä edes raamattunne teitoja!
Paavali rukoili herrastaan eroa saatanan enkeleiden seurasssa koskaan sitä saamatta joten ne Paavalin herrat ovat laittomuuden kristittyjenkin herroja joten tietoisesti olet matkalla sinne minne tahdot jos Lain antanteen Kaikkivaltiaan Jeesuksen tieodt eivät kelpaa:
Lain antanut Jesushan jo ennakkoon Barjeesuksineen vääränä profettana uskomisen kielsi eikä siinä ole poikkeusta helluntalaisille eikä kristityillekkään.
JOTEN JO USKOMISELA TÄHÄN kristittyjen profeettaan on laittomuuden saatanan ja barjeesuksen palvelijaksi eksytetty tai tietoisesti itsensä asettanut:
-
Kiellon rikkomisen seuraus...
Matteuksen evankeliumia: 7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Matteuksen evankeliumia:23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
Joten Maalisten Lakien rikkominen on myös laittomuutta!
-
Kaikkivaltiaan Jeesuksen anatama tuomio:
-
Huomatkaa, että raamatun ja kristittyjen historian mukaan paavalilais-luterilaisuuden herrat ovat tässä:
Pilleritkö ovat judaisti, sinun voimasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilleritkö ovat judaisti, sinun voimasi?
Sinua vaivaa uskovaisten laittomuuden laittomuuden aiheuttama hengenahdistus.
Tutuus tekee kipeää kun et voi todistaa laittomuuden herrojen pelastukseen johtaviksi.
Raamatussa uskomisen laittomuuden vääriin profeettoihin kieltänyt Jeesus oli oikeissa, nykyiset rakastaja irstailija uskontojen laittomuuksien todellise herrat tunnetaan, vaikka sitä tietoa ei saisi ET_ssä julkaista sillä saatanaa palvelevvia ei saa loukata....
-
Siis kristittyjen todellinen jumala heidän laittomuuden historian mukaan:
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et palvele Paavalin tavoin Jumalaa: Jumala, jota minä hengessäni palvelen julistaen hänen Poikansa evankeliumia,Paavalin jumalana on saatana ja se ei järkeviä ihmisyyttään arvostavia kiinnosta mutta teille aivopesty eksytetyille se kelpaa hurmion rahoittamiseen!
- Anonyymi
Profeetta Jesaja nauraa teitä ja minäkin nauran teidän tyhmyyttä. Tämä laina kertoo miksi nauramme: Lue 1933/-38 raamattua niin huomaat miksi.
37:33 Sentähden,
näin sanoo Herra Assurin kuninkaasta (ja myös teistä):
Hän ei tule tähän kaupunkiin eikä siihen nuolta ammu,
ei tuo sitä vastaan kilpeä eikä luo sitä vastaan vallia.
37:34 Samaa tietä,
jota hän tuli,
hän palajaa,
ja tähän kaupunkiin hän ei tule,
sanoo Herra.
37:35 Sillä minä varjelen tämän kaupungin
ja pelastan sen itseni tähden
ja palvelijani Daavidin tähden."
37:36 Niin
Herran
enkeli
lähti
ja löi Assurin leirissä
sata kahdeksankymmentä viisi tuhatta miestä,
ja kun noustiin aamulla varhain,
niin katso,
he olivat kaikki kuolleina ruumiina.
Hyvää uuden vuoden odotusta, Jeesuksen nimen tuomassa suojassa!- Anonyymi
Niin... pojan isää unohtamatta...:
- Anonyymi
Helluntalainen Et:ssä:
#55332/40547 | klo 21:59 | 31.12.2019
Jos ihminen on uskossa, siis ottanut vastaan Jeesuksen Kiristuksen elämäänsä, seuraten hänen oppejaan, nousee hänelle halu viedä opetuksiaan eteenpäin, heille kaikille jotka haluavat kuulla.
Jos ihminen näkee Jumalan työn tuhoisana, on se tuhon luulottelu vain sen jumalattoman ihmisen mielessä. Ihmisellä on vapaa mieli päättää, valita ja on vastuu myös siitä mitä tekee. Ihminen tuhoaa, ihminen rakentaa ihan itse. Tuskin kristityt enempää kuin jotkut muut uskontokuntien ihmiset tai ateistitkään.
#
Kristillinen Jeesus ei laittomuuden herroihin uskovia uskovaisia ota vastaa ja tuo selvästi sen raamatussa julki joten amerikkaisten valemainostusta tuo oppina on.
-
kristittyjen, helluntalaistenkin todellinen jumala kristittyjen historian mukaan:
kristittyjen, helluntalaistenkin todellinen jeesus kristittyjen historian mukaan:
JOTEN:
2.Korinttolaiskirje:
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Matteuksen evankeliumi:
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen." - Anonyymi
Miksi helluntalaiset rakastavat laittomuuden herroja vaikka raamatussa Lain antanut Jeesus on kieltänyt uskomasta vääriin profeettoihin?
Olisko vastaus siihen se, että Laille kuuliaisten kristillisyys ei sioille heittele!!!
-
Matt 7:6 "Älkää antako koirille sitä mikä on pyhää, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaa niitä jalkoihinsa ja käy teidän kimppuunne ja raatele teitä"- Anonyymi
Sinä valhejuutalainen olet yksi vääristä profeetoista. Teet aivan samoin kuin Barjeesus; yrität kääntää Jeesuksen seuraajia pois uskosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä valhejuutalainen olet yksi vääristä profeetoista. Teet aivan samoin kuin Barjeesus; yrität kääntää Jeesuksen seuraajia pois uskosta.
-
Lain antanut Jesushan jo ennakkoon Barjeesuksineen vääränä profettana uskomisen kielsi eikä siinä ole poikkeusta helluntalaisille eikä kristityillekkään.
JOTEN JO USKOMISELA TÄHÄN kristittyjen profeettaan on laittomuuden saatanan ja barjeesuksen palvelijaksi eksytetty tai tietoisesti itsensä asettanut:
-
Matteuksen evankeliumia: 7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Matteuksen evankeliumia:23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
Anonyymi kirjoitti:
-
-
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."Sinä kiellä uskomasta Jeesukseen. Jeesus sanoo: Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä kiellä uskomasta Jeesukseen. Jeesus sanoo: Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole.
Väärennetyn raamattu kikkailee opeissaan saatanan mieliksi, uskomis ilmaisu korvaa Jeesuksen antamaman tottelemis käskyn ja siten saatanallisuus tappaa kun pappaminen kielletty ja huoraa kun huorin tekemisen kielletty jne... Jopa papit teettää murhia....
https://fi.wikipedia.org/wiki/Knutbyn_murha - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä kiellä uskomasta Jeesukseen. Jeesus sanoo: Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole.
Barjeesustanne jota laittomuudessanne palvelette naurattaa järkyttävä tyhmyydenne!
Ette edes tätä selvyyttä ymmärrä:
Matteuksen evankeliumi:
.
Mutta tottahan toki helevettiin saa mennä, sinne on leveä portti avoinna! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka paljon laittomuuksia kristittyjen pitää saada tehdä lisää että sinäkin ymmärtäisit miksi KAIKKIVALTIAS Jeesus opetti näin:
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
-
Joten, te Barjeesusta uskovat teette tietoisesti itsellenne tietä...
...sinne minne tahdotte:
Anonyymi kirjoitti:
Se on totta jos uskoo laittomuuden Barjeesukseen!
MUTTA
raamatussa Lain antanut Kaikkivaltias Jeesus ei olekkaan kanssasi samaan mieltä.
Kumpi teistä on väärässä???
-
Ensinäkin Jeesus kieltää uskomasta.
KIELTO:
//barjeesus...// - 24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
-
Kiellon rikkomisen seuraus...
Onkohan tässä kristittyjen odottama "viimeinen tuomio" ???
-
"Ei ikinä kuole..." Siellä ikuisessa tulessa saa elää...
- Anonyymi
helluntalaistenkaan barjeesuksen ja saatanan armon omavanhurskaus oppi ei oikeuta raamatussa Lain antaneen Kaikkivaltiaan Jeesuksen tietojen kumoamiseen joten Hän on varannut laittomuuden kätyreille paikan jo....
- Anonyymi
Mitä kauheaa kirjoitat. Ovatko herrasi nimet barjeesus ja saatana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kauheaa kirjoitat. Ovatko herrasi nimet barjeesus ja saatana?
En ole helluntalainen enkä hulluntalainen joten teidän ja kristittyjen herroistanne on kysymys.
Tai syytätkö raamatussa Lain antanutta Jumalaa ja Jeesusta kristittyjen laittomuuksissa?
Kyllä kai siinä vähän harhaan mennään jos aletaan opettamaan, että Jumala on täydellinen, sanansa takana ja täysin kaiken raamatun täyttävä sekä synnitön ja viaton ja hyvä sekä mitään pahaa tekemätön.
Itse näkisin asiat tänä päivänä enemmän apostoli Paavalin tavoin. Jumala oli heikko mies ja meni ristille kirottuna tunnustaen oman heikkoutensa pahan edessä. Hän ei kyennyt voittamaan pahan valtoja mitenkään ja siksi hän antoi vallan pahoille ja syntisille.
Ristiinnaulittu Kristus on Jumalan ainoa voima ja valta. Hän kehottaa Kristuksessa kaikkia hyviä hyväksymään pahan vallan ja menemään ristille kuolemaan pois jättäen pahat hallitsemaan maailmaa. Sillä hyvät ovat heikot ja eikä Jumalasta heille paljoa apua ole.
Jumala rakastaa maailmaa ja antoi saatanan käsiin kaikki maailman valtakunnat ja niiden loiston. Ei hänestä itsestään ollut pahojen ja jumalattomien voittajaksi. Niin hän totesi jo Mooseksen aikaan Amelekista, että tulee ikuisesti kamppailemaan Jumalattomia vastaan, mutta ei voi mitenkään päästä voitolle.
Paavalin saarnaama heikko Jumala on ainakin minun mieleeni. En ole toisenlaista Jumalaa oppinut tuntemaan enkä tule oppimaan myöskään toraistien kautta.- Anonyymi
#Paavalin saarnaama heikko Jumala on ainakin minun mieleeni. En ole toisenlaista Jumalaa oppinut tuntemaan enkä tule oppimaan myöskään toraistien kautta.#
Se onkin helluntalaisten laittomuuden jumala johon Lain Jeesus kielsi uskomasta.
Mutta hellunlaisten hullunlaisuus on sairasta...https://fi.wikipedia.org/wiki/Knutbyn_murha
- Anonyymi
Eikö täällä ole järkevää helluntalaista? Tai ovatko kaikki helluntalaiset jo tällaisia:
https://sti.fi/luennot/files/RM291106.pdf
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093857Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1893694Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692108Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301172
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1531127- 511034
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914