Teille tarina...

Anonyymi

Ja se kuuluu näin...

Olipa kerran kaukaisessa maassa kuningaskunta. Sitä hallitsi hyväntahtoinen ja voimakas kuningas. Kuningaskunnan pidetyin henkilö oli kuitenkin kaunis prinsessa. Prinsessalla oli pitkät vaaleat hiukset ja kultainen mekko. Hän oli kuninkaan ainoa tytär ja valtakunnan perijätar. Kuningaskunta oli täynnä vihreitä niittyjä ja sinisiä järviä. Siellä oli aina kesä ja aurinko paistoi kirkkaasti. Kansa oli vauras ja hyvinvointinen. Valtakunnalla oli myös parhaimmat ritarit, jotka varjelivat sen rauhaa.

Oli myös toinen valtakunta. Sen maita peittivät roudat ja jäät. Pohjoistuuli viilsi kylmyydellään sen asukkaita. Sillä ei ollut minkäänlaista järjestystä. Siellä kulki rosvot ja murhamiehet. Teräs kylvi verta sen pimeissä pitkissä öissä. Valtakunnan voimamies oli paha prinssi. Hän oli omahyväinen ja ylpeä mies, joka oli solminut liiton paholaisen kanssa. Yllään hänellä oli paksu teräs haarniska ja päässään sarvekas kypärä. Hänellä oli myös iso terävä miekka, jolla hän löi vastustajiaan hevosensa selästä.

Pahan maan prinssi oli kuitenkin rakastunut kauniiseen prinsessan. He olivat kerran tavanneet, jolloin rakkaus valtasi hänen sydämensä. Hän ei kuitenkaan koskaan kertonut, mitä silloin oikein tapahtui. Prinssi haaveile monet vuodet prinsessasta mustassa linnassaan, joka oli rakennettu korkean ja jykevän harmaan kallion päälle. Prinssi unelmoi kuinka heidän valtakuntansa yhdistyisivät ja kuinka ne täydentäisi toisiaan. Kuinka he täydentäisivät toistensa maailmat. Paha prinssi päätti lopulta toimia.

Hän lähti ratsullansa kohti prinsessan valtakuntaa. Lämmin tuuli viestittäisi, milloin hän olisi perillä. Sitten hän saapui vihreille niityille ja lämpimän auringon valoon. Matkalla hän löysi tienposkesta "Rakkauden ruusun". Tämä harvinainen kasvi sisälsi rakkauden suurimman voiman. Sen pystyi antamaan vain yhden kerran, mutta se vangitsisi antajansa rakkauteen. Varmasti prinssi nappasi ruusun mukaansa ja jatkoi matkaansa. Hän lopulta saapui kuninkaanlinnaan ja kauniin prinsessan luo. Hän ojensi ruusun prinsessalle, mutta ei sanonut mitään...

Prinssi hirtettiin kaupungin torilla suurin juhlin. Prinsessasta tuli lopulta kuningatar kuninkaan kuoltua. Hän hallitsi valtakuntaansa onnellisesti elämänsä loppuun asti. Loppu!

2

899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt täytyy todeta rehellisesti, että harvinaisen p*ska stoori. Pitkä ja sisällötön.

    • Anonyymi

      Oih

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe