Epäilys miehen pikkujoulusta

Anonyymi

Epäilen, että mieheni on tehnyt pikkujouluissa jotain selkäni takana. Hän on antanut vain ympäripyöreitä vastauksia siitä, mitä he ovat tehneet, ja huomasin sosiaalisessa mediassa hänen alkaneen seurata erästä naista, jonka tiedän olevan miehestäni kiinnostunut.
Pikkujoulun jälkeen hän alkoi käyttäytyä minua kohtaa todella töykeäästi, syytti jopa suhteesta naapurin NAISEN kanssa. Pitkään mietin, mistä tämä ilkeämielisyys kumpuaa, ja olen alkanut nyt epäillä, että hän heijastaa minuun huonoa omaatuntoa tekemisistään.
En pysty nukkumaan, mietin vain, mitä siellä on tapahtunut.
Haluan kysyä asiasta häneltä suoraan, kertoa epäilykseni, mutten tiedä, kuinka ottaa asia puheeksi olematta liian hyökkäävä. Tahdon keskustella asiasta rakentavasti, en riidellä. Jos jotain on tapahtunut selkäni takana, ero on ainoa vaihtoehto, mutten halua riidellä.
Kuinka ottaa asia puheeksi niin, että asiasta voidaan keskustella? Olen vihainen, mutten halua alkaa syyttelemään suoraan antamatta hänen ensin kertoa omaa puolta pikkujoulujen tapahtumasta. Voinhan olla tietenkin väärässä, mutta tunne on niin vahva, etten voi sivuuttaa tätä.
Kuinka Te olette ottaneet puheeksi pettämisepäilyn?

190

16093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse en tekisi selkoa tekemisistäni jossain kekkereissä jotain yleistä voisin sanoa. Yleensäkkään noissa ei niin kummoisia tapahdu.
      Itse ainakin ärsyyntyisin kun alettaisiin kyseleen kaiken maailmasta. Jos parisuhde on noin heikolla pohjalla että kaikkea epäillään heti niin ei tuo teidän suhde ole kestävällä pohjalla. Ei millään pahalla..
      Onneksi ei itse ole tarvinnut olla parisuhteessa olenkaan..
      Hih kuinka helpolla pääsenkään..
      Terveisin Tampereen mies 45v.

      • Anonyymi

        ei todellakaan pidä moittia että heikolla pohjalla. kyllä avoimuus rakentaa luottoa. ja se on välittämistä tuo. yksin miehen vika. puuttuuko keskustelu onko ongelmia muuten.


      • Anonyymi

        Hei, sinulle joka olet sitä mieltä, ettei tarvitse kertoa, mitä on tapahtunut. Kun ´jotakin´ oli tapahtunut, koska sitä ei voi avoimesti kertoa puhtaalla omalla tunnolla.
        - Kun sen kätkee vaan oman puseron alle, se aivan varmasti sitoo sen henkilön, joka on tehnyt, rikkonut puolisoa kohtaan. - Kun sen jättää kertomatta, takaan sen, että rikkomus vaan syvenee, ellei sitä sovita ja muuta omaa käytäntöä, käytännössä. -
        - Henkilö, joka on rikkonut se kalvaa sinun sisintäsi, koska sinä tiedät, kuinka olet rikkonut puolisoa kohtaan. ( Olen ollut se henkilö, jota petettiin, rikkomus avioliittoa kohtaan, mitä siitä seurasi, alkoholilla hän yritti peittää itseltään omaa tuskaansa, että oli rikkonut pahoin!)


      • Anonyymi

        "kummoisia tapahdu"! Perin kummallinen kommentti, pikkujoulujahan jotkut oikein odottaa että pääsevät irrottelemaan ilman vaimoa! Kyllä tämä on nähty ja pahimmat on risteilypikkujoulut!


      • Anonyymi

        Samat sanat eipähän tarvihe olla parisuhteessa, helepommalla pääsee, tiedän mitä se oli. mies 57v ( enkä aloita )


      • Anonyymi

        "Yleensäkkään noissa ei niin kummoisia tapahdu."

        hahhah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei todellakaan pidä moittia että heikolla pohjalla. kyllä avoimuus rakentaa luottoa. ja se on välittämistä tuo. yksin miehen vika. puuttuuko keskustelu onko ongelmia muuten.

        Asdrth


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "kummoisia tapahdu"! Perin kummallinen kommentti, pikkujoulujahan jotkut oikein odottaa että pääsevät irrottelemaan ilman vaimoa! Kyllä tämä on nähty ja pahimmat on risteilypikkujoulut!

        Näinhän se on kyllä peitto heiluu oltiinpa miehet taikka akkaporukalla voin kyllä sanoa että tiedän että kyllä lihaa piilotetaan luulis olevan Morkkis, itse sanoisin puolisolle jos menis noihin pettäjäisiin että mene mutta viereen ei ole asiaa enää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "kummoisia tapahdu"! Perin kummallinen kommentti, pikkujoulujahan jotkut oikein odottaa että pääsevät irrottelemaan ilman vaimoa! Kyllä tämä on nähty ja pahimmat on risteilypikkujoulut!

        Jaa. Tämäkö koskee vain miehiä?? Voi hitto mitä munahaukkoja oon pikkujouluissa nähnyt. Kyllä naiset osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Yleensäkkään noissa ei niin kummoisia tapahdu."

        hahhah

        Kyllähän sitä kaikenlaista sattuu joskus pikkujouluissa johtajan rouvaa pikkutunneilla seuraavana vuonna kenkää rouva palkkas takaisin firmaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. Tämäkö koskee vain miehiä?? Voi hitto mitä munahaukkoja oon pikkujouluissa nähnyt. Kyllä naiset osaa.

        Anna mulle pien palkanmaksu korotus jos tätäkö se sikarilaatiikko tarkoitti???


      • Anonyymi

        tässäpä vastaus, tyypiltä, jolla ei ole asiasta mitään kokemusta, ikäänkuin runkkari seksuaaliterapeuttina. No, minä olen ollut pikkujouluissa, olen myös pannut niillä reissuilla, jäämättä kiinni. Se mitä ei tiedä, ei loukkaakaan.
        asioista on aikaa, ja vaimokin vaihtunut kolmanteen.. nyt on villitykset jo takana.. jaksamista.


    • Anonyymi

      En siis halunnut loukata mutta tuollaisella epäileväisellä tyylillä saat kyllä miltä tahansa mieheltä ilkeitä kommentteja.
      Tuli vaan mieleen. Ettet vain itse haluaisi lopettaa suhteen mutta käännät se toista päin???
      Turha luulottelu on se pahin myrkky.
      On teillä siinä lusikoitavaa..
      Terveisin Tampereen mies 45v.

      • "Ei millään pahalla.."

        Kummallinen tämä paljon käytetty lause. Kun sanotaan erityisen pahalla, sitä ikään kuin pehmennetään näin.


      • Anonyymi

        Meillä on aina ollut tapana puhua illan tapahtumista avoimesti, jos olemme olleet jossain kavereiden kanssa, siksi tämä käytös epäilyttääkin.

        En halua lopettaa parisuhdetta, jos haluaisin, tekisin sen ihan omasta aloitteestani.
        Ja nimenomaan, tuo turha luulo.. Siksi haluan hänen kanssa asiasta keskustella, enkä pyöritellä asiaa omassa mielessäni.

        -AP


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        "Ei millään pahalla.."

        Kummallinen tämä paljon käytetty lause. Kun sanotaan erityisen pahalla, sitä ikään kuin pehmennetään näin.

        Totta. Tarkoitetaan pahalla.


    • Anonyymi

      Me miehet ollaan sillain outoja kaikki , keskustellaan kyllä mutta se alku sävy ja tyyli että epäilet, epäily miehelle sanottuna on miltei sama , että olet käynyt jossain.
      Teistä naisista ei ota pirukaan selvää,
      Ter veisin Tampereen mies 45v.

      • Anonyymi

        Älä siis yritäkään ottaa naisista selvää,pääset siten vähemmällä.Ole siis vain oma itsesi.Älä alistu naisten pompoteltavaksi.Ole rehellinen,suomalainen reilu mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä siis yritäkään ottaa naisista selvää,pääset siten vähemmällä.Ole siis vain oma itsesi.Älä alistu naisten pompoteltavaksi.Ole rehellinen,suomalainen reilu mies.

        Podet näköjään naisvihaa, kun pitää monella naisvastaisella kommentilla pommittaa aloittajaa


      • Anonyymi

        Me miehet ei olla sellaisia. Sulla ei paljon järki päätä pakota.
        Tuo aloittajan miehen käytös viittaa vahvasti siihen, että takuulla jotain on tapahtunut.
        T.Mies


      • Anonyymi

        mene töihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä siis yritäkään ottaa naisista selvää,pääset siten vähemmällä.Ole siis vain oma itsesi.Älä alistu naisten pompoteltavaksi.Ole rehellinen,suomalainen reilu mies.

        Hus, takaisin kaappiin ja ovi kiinni!


      • Anonyymi

        Ihan samoin se epäily toimii toisinkin päin, että kyllä miehetkin osaa epäillä ilman syytäkin.


    • Anonyymi

      Itse en hyväksy sitä miehistä ajatellaan heti ,että haluavat kaataa jokaisen naisen. Harva mies tekee sitä todellisuudessa. Itsestäni se näkyisi läpi heti en osaa salata.
      Naisten ymmärtämisen laitoin sen takia kun en itse ole koskaan käsittänyt teidän ajatus maailmaa vaikka kuinka yritän.
      Miksi haluatte heti syyllistää miehet? Tulos on aina sama, ollaan sohvalla tai missä vaan. Kysympä vaan tyhmänä?
      Terveisin Tampereen mies 45v.

    • Anonyymi

      En ole tähän päivään mennessä löytänyt sellaista kirjaa joka olisi näin tulet toimeen naisen kansa ja ymmärrät hänet. Ei kai ole sellaistakaan kun mies, nainen ,mies. Sana kirjaa? Tietoja otetaan vastaan.
      Etelä te naiset oikeasti edes halua , selventää ajatus maailmaanne. Niin silloin se on lottoomista.
      Terveisin Tampereen mies 45v.

    • Anonyymi

      Voi heh heh, taas ollaan nenä solmussa kun vasta heittää muutaman vasta pallon, tätä juuri tarkoitin teidän kanssa, ei saa keskustelua käyntii heti ollaan että vihaan. Ei sellaista voi vihata jota ei ole nähnyt. Tämä teidän viha/ uhri jutut on hei hiekkalaatikko tasoa, herätys..😋🤗
      Hauskaa. Mua naurattaa,,🐾😄
      Kestäkää itseänne, minä kestän itseni.
      Terveisin Tampereen mies 45v.

      • Anonyymi

        Kirjoituksistasi paistaa jonkinlanen katkeruus?

        Kysyin asiallisesti neuvoja, kuinka voin ottaa epäilykseni puheeksi hyökkäämättä kimppuun, tämä keskustelu lähti hieman sivuraiteille.

        Mistä ikinä tämä sun katkeruus kumpuaa, toivottavasti pääset siitä yli. Jos yrität provosoida, se ei valitettavasti toimi.

        Parisuhteessa outo käytös herättää kysymyksiä, ja haluan keskustella miehen kanssa asiallisesti, samalla kielellä. Siksi kysyin neuvoja, josko joku olisi ollut samassa tilanteessa. Olemme suhteen alussa sopineet, että kaikesta voi puhua, en kuitenkaan halua loukata häntä jos epäilyni on aiheeton.
        Saan täältä neuvoja tai en, otan asian tänään puheeksi hänen kanssaan.


    • Varsinaisesti kantaa ottamatta. Kiinnostavaa huomata miten erilailla ihmiset reakoi. Vaimolla kun on jokin vastaava kiinnostus työkaveria tai vastaavaa kohtaan. Hänelle tulee suuri tarve miellyttää myös minua.

      • Anonyymi

        Tämä on kyllä jännä juttu. Aikanaan kun itse vuosia sitten nuorena olin uskoton tyttöystävääni kohtaan, etsin hänestä vikoja, jotta olisin jollain tavalla paremmalla omalla tunnolla käydä vieraissa.
        Nyt kun ikää on enemmän, ja päädyin vieraaseen sänkyyn, halusin hyvittää avovaimolleni huonon käytökseni olemalla normaalia huomaavaisempi.

        Molemmissa tapauksissa jäin kiinni käytöksen takia.
        Olen (toivottavasti) oppinut läksyni. Haluan vielä joskus hyvän parisuhteen, jota en pilaa omilla hölmöilyilläni.

        M35


    • Anonyymi

      Tää maailma onnii sairas ja himokas

    • Anonyymi

      Jos olen ollut hyökkäävä niin olkoon.
      Itse jouduin niin täysin kölin alta vedetyksi vuonna 00. Ennen sitä mulle syötettiin kaiken laista ystävä hyvä sun muuta soopaa pitkään. Ja tyhmänä uskoin kaiken .Ajatukseni oli herättää ajattelemaan muullakin tavalla, ilman mitään provoa, sun muuta.
      Puhumattomuus on suurimpia ongelmien aiheuttajia.
      Älä kuitenkaan ole liian jankuttava. Koska me äijät ei oikein kestetä sittä jostain syystä.
      Terveisin Tampereen mies 45v.

      • Anonyymi

        Olen pahoillani kokemuksestasi. Se varmasti satuttaa.
        Puhumattomuus tässä on juurikin se suurin epäilyksen herättäjä. Meillä on aina puhuttu asioista, tähän asti.

        Nimenomaan haluan neuvoja, kuinka ottaa asia puheeksi asiallisesti. En halua jankuttaa asiasta, tiedän kyllä jos hän kertoo vilpittömästi totuuden, oli se sitten millainen tahansa.

        -AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani kokemuksestasi. Se varmasti satuttaa.
        Puhumattomuus tässä on juurikin se suurin epäilyksen herättäjä. Meillä on aina puhuttu asioista, tähän asti.

        Nimenomaan haluan neuvoja, kuinka ottaa asia puheeksi asiallisesti. En halua jankuttaa asiasta, tiedän kyllä jos hän kertoo vilpittömästi totuuden, oli se sitten millainen tahansa.

        -AP

        Olen jo vanhempi mies ja tiedän sanoa että luota intuitioosi. Jos miehesi käy rajuun vastahyökkäykseen syyttäen sinua pettämisestä, peli on selvä.

        Tiesitkö että Suomessakin voi käyttää yksityisetsivää ottamaan selvää kumppaninsa uskottomuudesta?


    • Anonyymi

      Kaikkein paras olisi jos pystyt ole maan niin että, annat kaverin ottamaan asian itse esille.
      Jos jotain on niin kyllä hän suunsa auki saa. Me äijät ollaan sellasia jurottajia että meillä ulos anti kestää jos se on jotain ikävää edes osittain.
      Itse olen aina vaan liian avoin ystävällinen ,nii aina tulee silmille.
      Joskus joku joutuu munkin suunnalta tulilinjalle..
      Tarvitsemme aikaa, ja ymmärrystä, jos kaveri on syvällinen pohtija niin se kestää.

      Terveisin Tampereen mies 45v.

      • Anonyymi

        Meillä on aina puhuttu kaikesta ja erittäin rakentavaan sävyyn. Mies väitti aina ettei osaisi koskaan valehdella niin ettei naamasta näkyisi, mutta kas kummaa pystyi kuitenkin kirkkain silmin pettämään ja valehtelemaan kuukausia pitäen yllä sivusuhdetta. Kun suoraan kysyin ja erittäin ystävälliseen sävyyn, kiisti kaiken ja katsoi silmiin. Mutta minulla oli kaikki faktat jo tiedossa, jolloin lopulta myönsi osatotuuden. Nyt olen saanut tältä kakkoselta tietää kaikki eikä selittelyt enää auta. Ja koskaan en ole ollut vainoharhainen, epäileväinen, en ole nalkuttanut, olen aina kannustanut menemään reissuihin ja illanviettoihin, tässä palkka siitä.


    • Anonyymi

      Ei kai se auta muu kuin nostaa suoraan kissa pöydälle. Kerro että miehen käytös on herättänyt epäilyjä siitä, että onko tapahtunut jotain mistä sun pitäis tietää. Kerro konkreettisesti, mikä käytöksessä herättää epäilyjä.
      Älä missään nimessä töksäytä "Oletko pettänyt?"
      Kerro että mieltäsi painaa josko sinun pitäisi tietää jotain ko. illasta. Jos mies ei ole tehnyt mitään väärää, hän saattaa loukkaantua, mutta voit selittää, millaisia tunteitä hänen käytös sinussa herättää.
      Voi olla, että hän on pettänyt, mutta voi myös olla kyse jostain ihan muusta.

      Rehellisen keskustelun puolesta

      • Anonyymi

        Juurikin noin, kuten edellinen kirjoitti asiasta. Kerro reilusti omista tuntemuksistasi ja epäilyistäsi ja pyri olemaan rauhallinen älä hyökkää provosoi tai syytä vaan selitä, jotenkin että mielenrauhasi vuoksi tahdot tietää, jos jotain sellaista on tapahtunut mitä sinun kuuluu tietää..Jos ei asia ala menemään mihinkään suuntaan tai mies hermostuu tms, niin on hyvin mahdollista että epäilyilläsi on katetta, mutta anna mahdollisuus toiselle kertoa se itse ilman painostusta/riitelyä. Kyllä se selviää hiljalleen onko jotain sattunut, jos kiistää ja käytös jatkuu samanlaisena kuin nyt ja menee vielä viikko tai pari, niin ei halua toisella tunnustaa tai jokin asia todella painaa jota ei saa ulos, mutta kaikki ei ole ok.


      • Anonyymi

        Mun mies selitti että on töissä raskasta ym paskaa, kun otin ehdottamallasi tavoin asian esiin. Mitään ei myöntänyt.


    • Anonyymi

      Onhan se todella outoa ja epäilystä herättävää kun puolison käytös muuttuu jonkun tapahtuman jälkeen. Asialle ei tarvitse kovin montaa syytä hakea, aikanaan minulle selvisi että mieheni oli uskoton juuri muuttuneen käytöksen johdosta. Mieheni oli vuorotellen agressiivinen ja sitten taas alleviivaavan kiltti, 18 vuotta oli ollut aika tasapainoinen ja "normaali". Mieheni ei koskaan myöntänyt, että hänellä on toinen nainen, vaikka asiaa monella tavalla puheeksi yritin ottaa. Mutta aivan järkyttäviä "kohtauksia" ja raivareita sai jos uskalsin jotain kysyä. Liittomme päättyi kun puoliso jätti minut ja lapset toisen naisen vuoksi, ei kertonut rehellisesti siinäkään tilasteessa, vaan lapsilta sitten hetken kuluttua kuulin että isä asuu naisen kanssa.
      Yritä kauniisti ottaa asia puheeksi, ja jos hän sen kieltää, kysy sitten että mikä häntä sitten hiertää kun käytös on muuttunut, ehkä saat selityksen ehkä et, riippuu miehestä. Varaudu avioeroon, saattaa olla vakavampaa kuin osaat arvatakaan.

    • Anonyymi

      Myönnän kyllä että olen kade jollain muotoa teille joilla on parisuhde..
      Itsestäni ei siihen olisi on vaan niin vahva epäilys siitä.
      Tehkää kaikkenne sen eteen että suhteenne toimii. Ei tälläinen jatkuva pessimismi ole hyväksi kenellekkään.
      Terveisin Tampereen mies 45v

    • Anonyymi

      Ei pidä olla huolissaan, minä olen kuunnellut useana vuonna vaimon selityksiä pikkujoulujen "jatkoista". Milloin herännyt mistäkin ja piti päästä maate kun huono olo ja oli sitten kuin vahingossa vaatettakin lähtenyt päältä jne. En enää ihmettele kun vaimo ottaa varasukkhousu peketin mukaan, mahtaa olla kovaa menoa.

      • Anonyymi

        No älä! Varasukkiset nyt ei todista mitään. Silmäpako lähtee niin pienestä, eikä näytä kyllä hyvältä rikkinäiset sukat.
        Mutta voi tietysti olla meno muunkinlaista mikä ei kestä päivänvaloa. Vaan kyllä tuohon tarvitaan jo vahvenpaa "todistetta" Minä itse en ymmärrä sitä vieraisiin menon hinkua vaikka kekkeröidään. Miks mukavaa ei voi pitää muuten. Kun tietää kuitenkin että noilta reissuilta ei useinkaan haeta muuta kuin seikkailua. Yleensäkin käytöstavat menee alta lipan. Mauttomuuksiin. Siks en kaipaa niihin.


    • Anonyymi

      Naisen vaisto on lähes pettämätön, jos kyseessä ei ole sairalloisen mustasukkainen ihminen. Nainen kyllä vaistoaa miehensä käytöksestä jos toisella on kaipuu vieraaseen kainaloon, valitettavasti.. Nosta asia puheeksi, ei syyttäen vaan tiedustellen että olet huomannut käytöksessä muutoksia ja haluaisit tietää mistä se johtuu. Mies todennäköisesti syyttää sinua vainoharhaisuudesta, "ei se ole ihmekään jos käyttäydyn kummasti kun kyttäät koko ajan ja seuraat menoja" ja suuttuu ja yrittää kääntää että sinä olet mustasukkainen, vainoharhainen ja kuvittelet omiasi. Ja tsädäm tiedät että miehesi on ihastunut tai kuvittelee olevansa ihastunut.

      • Anonyymi

        Eikö niin, että kaikki miehet, joiden kanssa olet ollut suhteessa, ovat pettäneet sinua?


      • Anonyymi

        Samaa mieltä, naisen vaisto ei koskaan ole väärässä, jos on terve ihminen. Luota siihen.


    • Ei tarvihte pettää kun säännöt sovitaan parisuhteen alussa :)

      • Anonyymi

        Just näin


      • Anonyymi

        Kyllä ei pidä paikkaansa parisuhde niin sanotusti väljähtyy ja olen 100 %varma että peitto heiluu vieraan kanssa jos sinusta on joku kiinnostunut elikkä olet kaunis ,nätti ,komea upea ,himoittava


    • Anonyymi

      Kun on rauhallinen ja hyvä hetki teillä molemmilla (ei kiirettä, häiriötekijöitä, väsymystä, nälkää), niin sano että voitaisko puhua. Ja kerrot, että sulla on epämääräinen tunne siitä, että jotain on tapahtunut tai muuttunut. Ja että onko miehellä jotain huolia, töissä vaikeaa, tapahtuiko pikkujouluissa jotain ikävää tai jotain, joka aiheuttaa huonoa omatuntoa? Sanot, että haluat suhteenne olevan avoin ja toimiva ja toivot, että hän voisi kertoa, jos joku on hänellä mielen päällä.

      Eli lähesty häntä ystävällisessä ja rakentavassa hengessä ja oikeasti uskoen, että muuttuneeseen tunnelmaan voi olla syynä jokin muukin kuin mahdollinen uskottomuus.

    • Anonyymi

      Jos haluat pitää avioliittosi kunnossa, et puhu asiasta yhtään mitään.
      Kaiken maailman kuulusteluilla pilaat vain yhteiselämää. Mitä on sitten tapahtunutkin, se on mennyttä.

      Tuollaisella asennoitumisella pilaat yhteiselämänne. NÄin on asia.

      • Anonyymi

        Joo, parempi on kun ei ota asiaa esille mutta tietysti hän sitä voi salaa seurata missä mennään ja jos alkaa tulemaan miehelle jotain menoja mikä poikkeaa normaalista niin hyvä selvittää missä käy mutta tämänkin tulisi tapahtua hyvin salassa. Toisaalta jos mies haluaa itse lähteä toiselle tielle niin millään sen estät eikä kannatakaan estää, suhde on silloin paras lopettaa ja siksi hyvä selvittää salaisesti missä mennään ja kerätä todisteita, laittaa vaikka joku luotettava hyvä kaveri seuraamaan missä mies käy ja jos käy ilmi että käy vieraan naisen luona niin silloin on hyvä antaa vapaasti mennä muuta itse lähtee omille teilleen, kipeää se tekee mutta turha sellaiseen suhteeseen on jäädä kitumaan. Vanhan loppu on aina uuden alku.


      • Anonyymi

        Että mies voi kaikessa rauhassa jatkaa pettämis touhujaan. Hys, hys..


    • one nyt kumma jos pikkujouluissa ei pääse keppiä kastamaan jos mieli tekee. Ei se siitä kulu jos panee useammin ku kaks kertaa vuodessa...

    • Anonyymi

      "Jos jotain on tapahtunut selkäni takana, ero on ainoa vaihtoehto, mutten halua riidellä."

      Miksi ihmeessä eron pitää olla ainoa vaihtoehto. Tottakai kyseessä on iso moka, mutta mokanneiden ja asian selvittäneiden parisuhteesta voi tulla entistä parempi, kun aitous, rehellisyys ja todellinen luottamus kantavat sitä eteenpäin.

      T. Kerran pettänyt ja edelleen saman vaimon mies.

      • Anonyymi

        Olen yrittänyt aiemmassa suhteessa antaa anteeksi ja jatkaa. Mutta olen niitä ihmisiä, jotka ei pysty luottamaan jos kerrankaan on petetty. Tuhlaisin siinä vain molempien aikaa ja pilaisin oman mielenterveyden.


      • Anonyymi

        Miksi pettää toista? Tyhmä on antaa anteeksi. Tuskin koira karvoistaan ikinä pääsee.


    • Anonyymi

      Ap:lle, olet todennäköisesti oikeassa. Mutta ongelma ei ole se onko miehesi pettänyt sinua vai ei, vaan hänen käytöksensä. Kysy ennemmin siitä, mikä häntä vaivaa kun niin käyttäytyy. Paskaa ei tarvitse kenenkään kestää.

    • Anonyymi

      Eroa heti, eihän tuollaisen epäilyksen kautta voi elää mokoman tyypin kanssa... tai sitten vaan pidät suusi kiinni ja olet onnellinen...

    • Anonyymi

      Kännissä seksi ei tunnu miltään, aamulla krapulassa, paska maku suussa, ei paljoa innosta kertoilla juhlien sisällöstä kotona, varsinkaan jos siellä, hapansilakka on vauvapalstalta lukenut koko yön kauhukertomuksia pettämisestä.

    • Itse tein Tukholman pikkujoulu risteilyllä syrjähypyn. En olis itsekään uskonut että sellainen koskaan tapahtuis, mutta ku kotona ei oiken seksiä ei ole niin oli vaikea vastustaa. Onneksi vaimo ei tiedä tästä mitään eikä tarvii tietääkään. Se mikä tapahtui laivalla, jääkööt myös laivalle. Alussa katutti, mutta nyt ei harmittaa kyllä yhtään. Eletään me tässä elämässä vaan kerran ja meillä kaikilla on oikeus nauttia siitä kaikesta hyvästä, mikä luonto on meille antanut. Jos kerran puutteessa saa elää, niin en vaihtais sitä kyllä pois - oli se nimittäin sen verran mahtava, että varmasti tekisin uudestaan ;-). Se olis eri juttu, jos kotona olis petiasiat kunnossa :-)

      • Anonyymi

        Oletpa tyhmä. Selvitä ensin kotona asiat miksi seksiä ei ole. Jos olet tyytymätön vastaukseen, mene ja eroa. Helppoa. Mutta perusteet on huonot Sinulla, haet vain oikeutusta teollesi ja mahdat tietää että väärin meni. Omatunto soimaa, sen huomaa. Muista että aina on joku joka tietää tai näki. Minkä taakseen jättää sen edestään löytää....


      • Anonyymi

        Hyväksyisitkö saman myös vaimoltasi? Myöskään hänellä ei ole petiasiat kotona kunnossa.


    • Anonyymi

      kysy ukolta että onko kanki heilunut vieraiden rakennusten jätevesityömailla, sillähän siitä selviää.

    • Anonyymi

      Älä jää itkemään yhen säälittävän perään sen ohjeen mä annan

    • Anonyymi

      Avo- tai avioliitto ovat siitä surkeita sopimuksia, että kumpikin voi elää miten lystää. Mitään sääntöjä ei ole. Etkä saa selville mitenkään, mitä pikkujoulun jälkeen tapahtui. Sinun täytyy vain tehdä oma pitkälle tunteisiin perustuva arvio, mitä nyt. Suomessa ei voi siveysvyötä laittaa kummallekaan. Mutta huonoa käyttäytymistä ei kannata sietää vaan vaatia sille selitystä.
      Ja kyllä niiden pikkujoulujen jälkeen tapahtuu. Ainakin 2 kertaa olisin päässyt vieraan naisen sänkyyn per yli 30 pikkujoulua, mutta oman omantuntoni takia en mennyt.

      • Anonyymi

        Hyvä, pojot Sinulle. Kunnon mies.


    • Anonyymi

      Ole huoletta pikku hairahdus firman julissa kuuluu tavalaan asiaan.Lähes kaikki jossain vaiheessa hairahtavat.Koeta olla miehellesi parempi kuin muut maailaman naiset niin miehesi ei enää toiste hairahda.Yleesä pitkässä liitossa elo uuvahtaa ja näin tulee otollinen aika pikku ihastukselle jos kotona ei kipinää osata pitää yllä.

      • Anonyymi

        Ei oo totta tuo kyllä. Elo ei saa uuvahtaa. Eikä ole oikeutusta petokselle. Epäkunnioittavaa ja epäkohteliasta


      • Anonyymi

        Tää oli erittäin hyvin sanottu! Juuri noin. Anteeksi voi myös antaa, muistakaa se. Ei pitkät liitot koskaan ongelmattomia ole. Jos kerran pikkujoulussa säheltää jotain, niin onko se nyt maailman suurin synti? Jos jatkuu niin sitten kannattaa vähän kysellä. Sitäpaitsi naisella on paras ase jalkojen välissä jolla karkoittaa pikku ihastukset tai pikkujouluhömpötykset unohduksiin. Vaikka asiaa kääntelis miten niin mies on viimekädessä sen yhden tavaran ja hellyyden perään. Halatkaa toisianne ja naikaa välillä niin pirusti. Sillä poistuu pikkumurheet maailmasta.


      • Anonyymi

        Tismalleen samaa mieltä!!

        T. Enää en tee samaa virhettä kuin aiemmin


    • Anonyymi

      Ensimmäisenä kannattaa tunnustaa, että olit naapurin NAISEN kanssa.

      • Anonyymi

        Sakset auki kotona 1-2x viikko ni ei tarvi kyntää himokkaampia vieraita rouvia

        T: ap:n äijä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sakset auki kotona 1-2x viikko ni ei tarvi kyntää himokkaampia vieraita rouvia

        T: ap:n äijä

        Meillä on aina ollut vähintään 2-4 x viikossa kunnon petipuuhia, ei mitään pikaisia. On touhuttu myös vaikka mitä mielikuvituksellisimmissa paikoissa. Silti mies meni ja alkoi kuksia toista. Ihmisenä olen myös fiksu, kaunis, ystävällinen, teen hyvää ruokaa jne. Nyt mies itkee ja katuu, ei tajua mikä häneen meni.


    • Anonyymi

      Mitä paskaa.Ikinä mitkään liitot toimi tällä nykyisellä itsekkäällä ajattelulla.Ja selittää joka helvetin askelta toiselle.Mikä teitä NAISIA ja MIEHIÄ vaivaa.Kattokaa ensin PEILIIN.Ja sitten vanhempia ihmisiä,ja kysykää niiltä miten ne on selvittänyt asiat keskenään.MINÄ MINÄ.......

    • Anonyymi

      Pikkujoulu aikaan tapahtuu eniten pettämisiä ja sekoiluja, on sitten kyseessä mies tai nainen. En olis uskonut että vaimoni kykenee pettämään mutta niin kävi, syy oli tietenkin alkoholissa.

    • Anonyymi

      Seuraa tilannetta rauhassa

    • Anonyymi

      Ei kukaan enää nykyään ymmärräkään toista sukupuolta.Silloin aik.kun perheessä oli useampia lapsia eri sukupuolta.Ne oppivat pienestä pitäen toisiltaan,tytöt ja pojat.ymmärsivät toistensa SIELUN elämää.Nykyään on vain näitä yksi tai kaksi lapsisia perheitä.Pilalle pilattuja,passattuja ITSEKKÄITÄ.

    • Anonyymi

      Älä ny oo pikkumainen. Kysy vaa notta panittako ja panittako tunteella. Jos sanoo notta tunteella. Sitten pitää vähän hualestettua. Jos ei oo tunnetta, ei silloon oo mitää hätää.
      Sehän on ku olis käyny kusella.

      • Anonyymi

        Minäki kerran pikkujouluisa tyhjennin kassit kaksi kertaa ja eri mimmiin....no nyt onkin minunnäköisiä lapsukaisia useammalla eukolla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäki kerran pikkujouluisa tyhjennin kassit kaksi kertaa ja eri mimmiin....no nyt onkin minunnäköisiä lapsukaisia useammalla eukolla..

        Kuhan kehut hahhaahaa


    • Anonyymi

      Sellaista avio- avoelämä on. Sitoutumista. Valintaa ja vapaata eämää on vasta niiden ulkopuolella. Elä sitä elämää, minkä olet valinnut.

    • Anonyymi

      Välinpitämättömyys on paras reaktio.Älä rupee tenttaamaan se vaan ärsyttää toista.

    • kuulema kerran vuuessa voi päästää pirun irti mut niin ne pojat mokailee kaveri vaan sano et jos tulee jälkiseuraamuksia ni kai mä hoidan sanoin et en todellakaa ottakoo uuen vaimokkeen

    • Anonyymi

      Siis perseeni on kipeä, verhoilla spermaa - jotain mieheni teki selkäni takana en tiedä Epäilen, mitä.

      Kattotuulettimessa pyörii käytetty kondomi ja televisiossa pällistelee Antti Rinne.
      t. avaaaja

    • Anonyymi

      hyvää matkaa t. enska ja hanski

    • Anonyymi

      jos joku julkkis käväisi uittaan hohtimia, ei huolta. se ei toistu

    • Anonyymi

      Anna kenkää. Tuskin jää ainoaksi pettämiseksi?

      • Anonyymi

        No se on tasan tarkkaan varma asia että jos on kerran pettänyt pettää 100 %varmuudella toistenkin


    • Anonyymi

      Voi pitää paikkaansa että tehnyt jotain. Jos kerran syyttely on alkanut.
      Kannattaa erota huonoista suhteista, elämä on liian lyhyt siihen että haaskaa elämänsä jonkun kuspään kanssa kämppiksinä. Oli lapsia tai rahaa, mutta ei kannata olla huonossa suhteessa minkään muun takia. Jokaisella on se oma yksi elämä.

    • Anonyymi

      Älä nyt höyryä jos se sun ukkos on vähän jotain naista nusaissut.

      • Anonyymi

        Hieno ajatus mutta tuskin ukkos haluaa että sinä itse olet huarat levällään joka paikassa sinulle seksi on varmaan tärkeää mutta en kyllä tuollaisella asenteella että on hällä väliä kuka se nuohoo hormia puolin ja toisin mielenkiintoista kyllä tollainen ajattelu mutta luulenpa että olet itse avoin postikonttori


    • Anonyymi

      Pitemmän päälle sulta menee mielenterveys jos tuollaista tohua jäät loppuiäksesi katselemaan. Onnea vaan valinnallesi

    • Anonyymi

      Heips!

      Pikkujoulun jälkeen!!! Minä ottaisin asian fiksusti esille, rakentavasti. Suoraan kysymykseenhän voi odottaa saavansa suoran vastauksen. Kysymykseen reagoinnista osaat
      päätellä jo jotain. Miehesi muuttunut käytös sinua kohtaan ja vieraan naisen seuraaminen somessa antavat mielestäni jo hyvinkin aiheen esittää kysymyksen/kysymyksiä ja vallankin kun ne sinua ajatuttavat ja epäilyttävät.
      Jos kaikki olisi tuossa asiassa hyvin, niin ei miehesi tuolla tavalla käyttäytyisi sinua ja parisuhdettanne kohtaan. Hyvässä, avoimessa ja sitoutuneessa suhteessa täytyisi pystyä puhumaan asioista kuin asioista fiksusti ja yhteistä hyvää kunnioittaen ja arvostaen.
      Ei savua ilman tulta. Sinulla on oikeus jo senkin takia esittää kysymyksiä, koska tiedät , ettet itse ole miehesi muuttuneen käytöksen aiheuttaja ja parisuhteessa voi odottaa hänenkin käyttäytyvän niin kuin varatun miehen kuuluukin.
      Jos annat asian vaan olla, niin se kalvaa kuitenkin sisintäsi ja sinun EI TARVITSE kestää tuollaista Kohtelua mieheltäsi, olet Enemmän arvoinen.
      Vaikka asian esille tuominen pelottaakin ja seuraukset mitä siitä voi koitua, niin.....Saat itsellesi Mielenrauhan, Tasapainon Elämääsi, pystyt puntaroimaan asioita monelta eri kantilta....Kolikossa on Aina 2 Puolta ja meillä Jokaisella on oikeus Terveeseen Itsetuntoon, sillä me jokainen olemme arvokkaita omana itsenämme. Ja aina on hyvä muistaa....meillä on vain Tämä 1 Elämä, elämä jota itse elämme.... Koskaan EI Pidä antaa Elämäänsä Toisen mukaan elettäväksi, vaan Parisuhteessakin täytyy saada kummankin osapuolen olla ihan omana itsenään ja sellaisena tulla hyväksytyksi....silloin suhteella on hyvä kasvualusta samaa "polkua" kulkemiseen.
      Toivon toki, että asiat selviävät välillänne, parisuhteen vuoksi kannattaa "taistella", mutta silti kannattaa pitää Terve Järki mukana......Aina!

      Olen käynyt aikanaan läpi omassa elämässäni niin kovia asioita, henkisesti, mutta myös fyysisestikin.
      Kiltteyttäni, hyväuskoisuuttani, sinisilmäisyyttäni, hyväntahtoisuuttani jne. käytettiin niin kylmästi ja "raàasti" hyväksi , että sisimpäni ns. "´särkyi".
      Kuitenkin tuo "kova koulu" loppui.....elämä sen ratkaisi ja pääsin kokoamaan itseni uudella tavalla kokonaiseksi ihmiseksi.
      Kun on itse kokenut elämässään sitä "ravistuttaneita" asioita, niin sitä osaa nähdä asioita eri perspektiivistä ja tiedostaa, että tässä elämässä ei ole mikään itsestään selvää ja osaa suhtautua asioihin eri tavalla, kun itse on ne kokenut.
      Positiivinen asenne elämään ja usko siihen, että se kantaa sekä ilossa että surussa tuo sen hyvänolon ja tasapainon tunteen sisimpääni.

      Tsemppiä Teille Kummallekin......Asiat kyllä siitä Selkiytyvät ja Toivotaan, että Yhdessä olette Vahvoja!!!! Hyvää Joulun Odotusta <3

    • Anonyymi

      Istuta mies pöydän ääreen vastatusten kanssasi ja kysy yllättäin mitä siellä pikkujouluissa tapahtuikaan. Ilmeet kertoo joskus enemmän kuin sanat.
      Voithan kysyä toisilta pikkujouluissa olleiltakin miten miehesi käyttäytyi. Kerrot vaan tietäväsi jotakin. Suoraa toimintaa.

      • Anonyymi

        Olen joka ikinen pikkujoulu nussinut usempaakin naista ja kaikki on hyvin. no kerran jäin kiinni eukolle, mutta se sovittiin jo vuosia sitten, taas on muutamat pikkujoulut ja varmaan nussitaan .
        tää on elämää ja elämistä varten. ei tää oo keltään pois.turhaan tehdä kärpäsestä härkästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joka ikinen pikkujoulu nussinut usempaakin naista ja kaikki on hyvin. no kerran jäin kiinni eukolle, mutta se sovittiin jo vuosia sitten, taas on muutamat pikkujoulut ja varmaan nussitaan .
        tää on elämää ja elämistä varten. ei tää oo keltään pois.turhaan tehdä kärpäsestä härkästä.

        Hyi sinua ! Toivottavasti nivusissasi asuu kiinalainen hyppykuppa kaiken seurauksena. Sehän ei heti tule....on se kiva kun kirveltää ja koskee...sitä saa mitä tilaa ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joka ikinen pikkujoulu nussinut usempaakin naista ja kaikki on hyvin. no kerran jäin kiinni eukolle, mutta se sovittiin jo vuosia sitten, taas on muutamat pikkujoulut ja varmaan nussitaan .
        tää on elämää ja elämistä varten. ei tää oo keltään pois.turhaan tehdä kärpäsestä härkästä.

        Miten elämä noin muuten sujuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joka ikinen pikkujoulu nussinut usempaakin naista ja kaikki on hyvin. no kerran jäin kiinni eukolle, mutta se sovittiin jo vuosia sitten, taas on muutamat pikkujoulut ja varmaan nussitaan .
        tää on elämää ja elämistä varten. ei tää oo keltään pois.turhaan tehdä kärpäsestä härkästä.

        Ihan varmaan joo. Oot unta tainnu nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joka ikinen pikkujoulu nussinut usempaakin naista ja kaikki on hyvin. no kerran jäin kiinni eukolle, mutta se sovittiin jo vuosia sitten, taas on muutamat pikkujoulut ja varmaan nussitaan .
        tää on elämää ja elämistä varten. ei tää oo keltään pois.turhaan tehdä kärpäsestä härkästä.

        Saattaapa se eukkosikin nussia yhtä ja toista poissa ollessasi. Onhan hän jo nähnyt että et ole kunnioituksen arvoinen. Älä elä harhassa että kosto ei pelaa. Joku päivä se voi olla vaimollesi lopullista menoa kun uskollisempaan rakastuu. Siinä sinulle turhuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joka ikinen pikkujoulu nussinut usempaakin naista ja kaikki on hyvin. no kerran jäin kiinni eukolle, mutta se sovittiin jo vuosia sitten, taas on muutamat pikkujoulut ja varmaan nussitaan .
        tää on elämää ja elämistä varten. ei tää oo keltään pois.turhaan tehdä kärpäsestä härkästä.

        Minä oon kade sinulle,minusta sinä olet kunnon viriili suomalainen mies jollainen jokainen suomalainen täysi-ikäinen UKKO haluaisi olla HYVÄÄ joulua ja uutta vuotta sinulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi sinua ! Toivottavasti nivusissasi asuu kiinalainen hyppykuppa kaiken seurauksena. Sehän ei heti tule....on se kiva kun kirveltää ja koskee...sitä saa mitä tilaa ....

        Sinähän sen tiedät.


    • Anonyymi

      Se epäilee joka "tietää" mitä niissä tapahtuu, elikkäs on itsekin toilaillut pikkujoulu juhlissa, ne on vaan kerran vuodessa, mites juhannuksena?, se kun on joka vuosi.

    • Anonyymi

      Kysy suoraan, onko aihetta epäillä jostain? Puhukaa. Kyllä sitä kun kauan on liitossa tunnistaa asioita ja näkee. Kyllä minunkin ex petti minua. Tiesin liikkeet. Kun kysyin, alkoi huuto, selkeä puolustusmekanismi. Sitten tulikin kaikki ilmi, sain kuulla muualta tapahtumista.. se olikin sitten lopun alku. Mies sai lähteä.

      On typerää väittää jotta jos epäilee toista että itse olisi samanlainen tai pettäisi tms. Minä en ikinä pettänyt miestäni. Enkä ole ikinä kumppaniani pettänyt, se on luuytimessä niin että pitää lähteä ennenkuin uutta etsii tai haluaa. Ihmettelen mieheni käytöstä. Kaikki oli kotona hyvin. Pienet lapset, yritys, talous kunnossa...mutta sehän se olikin. Rahaa ja mammonaa oli, mies villiintyi kun naiset pyöri ympärillä. Heikkoutta. Usein kuulin naisilta miten ihana mies minulla on. Oli aikansa. Lopulta kuulin että se paras ystäväni, jolle uskouduin myös joistain asioistamme olikin se joka samaan sänkyyn usein mieheni kanssa hiipi. Karmeaa. Mutta kestin. Mies sai lähteä talostani, jäin lasten kanssa keskenään. Sen jlk ei miehestä kuulunut. Hylkäsi omat lapsensa ja otti uuden uhrin. Että semmosta. Jotta, kysy suoraan tai lähde, jos epäilet uskottomuutta. Elämä on lyhyttä kuitenkin. Mitä sää itselleen kun pettää toista, millaisen mielikuvan lapset saa isästä tai äidistä joka pettää tai on pettänyt heidän toista vanhempaa ? Asiat eivät pysy ikuisesti salassa...

    • Anonyymi

      Kun hän kertoi pettäneensä, valvotin häntä koko yön, koska häneltä riitti muillekin jakaa. Seuraavana päivänä mies lähti polvet notkuen parin tunnin unien jälkeen töihin. Kostin myös panemalla 10 muun miehen kanssa seuraavina vuosina. - Kyllä helpotti. Nyt on oltu jo yli 40 v. yhdessä.

      Ei maailma kaadu siihen, jos kalu sattuu kerran menemään "väärään koloon". ;)

      • Anonyymi

        tuokin on tavallan totta.


    • Anonyymi

      Parisuhteet on aika arvoitus, miksi ihminen menee suhteeseen loukkaamaan toisen luottamusta ja loukattavaksi?

      Se luottamuksen menetys pitää näköjään itse kokea, sitä ennen ihminen tekee kylmästi aika kamalia. Parasta olisi ihmisen sielulle, että sen tekisi joku jo mahdollisimman varhain, ehkä jo lapsuudessa, kuten paras ystävä, sisarukset tai vanhemmat. Kunnolla kakat naamalle niin oppii kerralla.

      Voin kuvitella pikkujoulukauden aiheuttamat...surut ja murheet.
      Ja kävelette aikuisen ikäisenä ajokortti taskussa jne.

      ja nää neuvot ”älä ärsytä sitä kyselemällä” - kertoo sanojasta itsestään. Pettämisen helppoudesta. Pettäminen on varastamista.

      Ja se luottamus menetetään yleensä vain kerran.

      Miksi ei voi olla rehellinen jos kerran menee parisuhteeseen, kun se teko kuitenkin koskee molempia? Oppimistilaisuus molemmille.

    • Anonyymi

      Miten ihmisten keskinäinen kunnioitus on kadonnut näin pahasti? Kuka haluaa edes tulla petetyksi? Ei kukaan. Luottamus ja yhteinen elämä, murenee hetkessä. Onko yhden illan hekuma vieraan pedissä sen arvoinen että on valmis heittämään vakaan parisuhteen hetkessä? Jos yhteen mennään, yhdessä ollaan. Jos ei tunnu hyvälle, erotaan. Pettäminen jättää jäljet ihmisiin. Surulliset jäljet.

    • Anonyymi

      Jos kysytkin, niin tuskin tunnustaa. Jos tunnustaa, niin voi olla sitä mieltä, että nyt on hyvä sauma erotakin jos ei muuten saa sitä sanottua.

    • Anonyymi

      Työkaverin tai muun tutun kanssa pettäminen satuttaa puolisoa eniten. Ajatelkaas, joka kerran kun näet hänet, puoliso lähtee töihin tai puhuu töistä , tulee asia mieleen.
      Vaikka olisi miten anteeksi annettu ja asia sovittu.
      Kuka jaksaisi lyödä päätään seinään joka päivä??

      • Anonyymi

        Täysin totta. Mieheni petti myös työkaverin kanssa minua ja lapsiamme. Lapset saivat tietää koulussa asiasta ennen minua. Kamala tilanne. Mietin tuolloin että mitä lapsemme joutui kokemaan, tilanne oli tosi absurdi? Lasteni isä oli aamulla ollut yhden lapsemme koulukaverin äidin luona. Piti olla työmatkalla ja tämä nainen oli mieheni työkaveri. Kyllä selityksiä riitti. Lapsen koulukaveri sitten oli kertonut että miten ne pussaili ja meni samaan sänkyyn nukkumaan. Että oli kuullut ihmeääniä huoneesta. No ei jäänyt epäilystä mitä oli. Jätin mieheni. Kyseinen nainen kävi pyytämässä anteeksi, en puhunut mitään vedin oven kiinni. Olin todella loukkaantunut mieheni käytöksestä. Lapsemme eivät halunneet sen jälkeen tavata isäänsä. Kylmä elämä vastaa kyllä kylmään kohteluun.


    • Anonyymi

      Näinhän siinä oli käynyt.
      Lähdin eilen töiden jälkeen käymään kaupungilla. Jokin "korkeampi voima" aiheutti mulle oikosulun aivoissa ja ajoin oikean risteyksen ohitse ja jouduin kiertämään normaalia poikkeavaa reittiä. Näin mieheni auton kaupungin reunalla parkissa. Ja hänen piti olla kymmenien kilometrien päässä kotoa. Etsin tämän toisen naisen tiedot finderista ja siellähän hän asui.
      Päätin kuitenkin odottaa että mies tulee kotiin. Hän laittoi viestiä ja kysyi, josko hän tekee tänään ruoan. Kysyin, onko hän jo kotona, vastasi että lähti juuri ajamaan töistä. Kävn kaupassa ja menin kotiin odottamaan. Teimme ruoan, söimme ja istuimme alas. Juttelimme ihan niitä näitä, kunnes uheeksi tuli tämä pikkujouluilta. Hän kertoili eräästä tuttavapariskunnasta, kuinka heillä oli ollut riitaa illan aikana. Aloin varovasti kysymään "Ai, olivatko hekin siellä?" Kun aiemmin oli puhe vain pojista. Hän huomasi itsekin, että tiedän ettei hän ollut kertonut kaikkea illasta. Sanoin, kuinka minua loukkaa hänen käytös seuraavana päivänä ja kysyin suoraan, josko minun pitäisi tietää jotain. Baari, jossa hän kertoi olleensa, menee kiinni kahdelta, mutta mies oli kotona vasta neljän jälkeen. Mies meni todella vaikeaksi, mutta varmaan tiesi, että nyt on aika puhua totta.
      Sanoi, että oli päätynyt tämän naisen luokse ja he olivat harrastaneet seksiä. Vannoi että katuu eikä mene enää koskaan tekemään samaa. Kysyin, miksi hän oli ollut tämän naisen luona tänään, myönsi pettäneen uudelleen. Oli kuulema mennyt hänen luokse laittamaan pelin poikki, mutta päätyivät uudelleen sänkyyn. Tiedä sitten, mikä on totuus.
      Päätettiin viettää joulu yhdessä, jotta hänen vanhempien joulu ei mene asian vuoksi pilalle, mutta yhdessä me emme enää ole.

      Olen aivan rikki. Mutta totuus huojensi hieman, en ole aivan vainoharhainen.
      Onneksi emme ole naimisissa eikä lapsia ole.
      Kannattaa luottaa omaan vaistoon. Jos joku asia näyttää olevan huonosti, se luultavasti sitten on.

      • Anonyymi

        Naisen vaisto ei petä ikinä. Tietäkää miehet tämä. Olen pahoillani tilanteestasi, mutta uusi ovi aukeaa kun entinen sulkeutuu. Pärjäät kyllä. Aikansa vie, mutta selviät . Tsemppiä ja voimahali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen vaisto ei petä ikinä. Tietäkää miehet tämä. Olen pahoillani tilanteestasi, mutta uusi ovi aukeaa kun entinen sulkeutuu. Pärjäät kyllä. Aikansa vie, mutta selviät . Tsemppiä ja voimahali.

        Kertooko naisen vaisto senkin, että miksi joitain naisia ei petä kukaan ja joitain naisia pettää kaikki?


      • Anonyymi

        Saman suuntaisen kokenut lukuunottamatta sitä, että suhde jatkui lähes vuoden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertooko naisen vaisto senkin, että miksi joitain naisia ei petä kukaan ja joitain naisia pettää kaikki?

        Huonoja miehiä sattuu joidenkin kohdalle enemmän kuin toisten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertooko naisen vaisto senkin, että miksi joitain naisia ei petä kukaan ja joitain naisia pettää kaikki?

        Ei sentään noin. Ei pidä syyllistää naista jos mies pettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertooko naisen vaisto senkin, että miksi joitain naisia ei petä kukaan ja joitain naisia pettää kaikki?

        Onko se naisen syy jos mies pettää? Kyllä se päätös on lähtenyt miehen tyhmästä päästä. Heikko ja hauras on miehen luonne, voivoi. Huomaa missä ne aivot on. Hihi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se naisen syy jos mies pettää? Kyllä se päätös on lähtenyt miehen tyhmästä päästä. Heikko ja hauras on miehen luonne, voivoi. Huomaa missä ne aivot on. Hihi.

        Kyllä se joissakin tapauksissa on sen kotona olevan naisen syy. Miesten tätyy saada "tyhjentyä" ja jos se ei onnistu kotioloissa, niin sitten sitä haetaan muualta. Minusta on myös naiselta aika ilkeää, jos pitää miestä puutteessa ihan vaan sen vuoksi, että itseä ei huvita.

        T. Nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se joissakin tapauksissa on sen kotona olevan naisen syy. Miesten tätyy saada "tyhjentyä" ja jos se ei onnistu kotioloissa, niin sitten sitä haetaan muualta. Minusta on myös naiselta aika ilkeää, jos pitää miestä puutteessa ihan vaan sen vuoksi, että itseä ei huvita.

        T. Nainen

        Jos tarpeet eivät kohtaa seksin suhteen, niin silloin asiasta keskustellaan ja haetaan yhteistä kompromissia. Jos sitä ei tule, niin voidaan erota. Se, että jokin asia ei toimi parisuhteessa ei ole mikään syy lähteä pettämään. Selkärangattomuudesta se kertoo, jos asiaa ei voi käsitellä sen ihmisen kanssa, jonka kanssa yhdessä on. Puhumalla. Ja jos yhteistä säveltä ei löydy, niin voi hyvin erota ilman, että raukkamaisesti lähtee pettämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se joissakin tapauksissa on sen kotona olevan naisen syy. Miesten tätyy saada "tyhjentyä" ja jos se ei onnistu kotioloissa, niin sitten sitä haetaan muualta. Minusta on myös naiselta aika ilkeää, jos pitää miestä puutteessa ihan vaan sen vuoksi, että itseä ei huvita.

        T. Nainen

        Höpö höpö..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sentään noin. Ei pidä syyllistää naista jos mies pettää.

        Näinhän se on nussijoita tarvitaan aina 2


    • Anonyymi

      Siinäpä miettii mies sitten, kun on jätetty, että oliko sen arvoista. Joulua en kyllä viettäisi tuon jälkeen yhdessä.

      • Anonyymi

        En minäkään. Epätoivoista ja alentavaa jäädä katselemaan kun mies ravaa uuden naisen luona.


    • Anonyymi

      Tuollainen nainen heti vaihtoon !

      • Anonyymi

        Äläpä provosoi siellä, hupsu olet


    • Anonyymi

      Enemmänkin huvittaa tuo aloittajan vuodatus. On siinä oikein tosikko asialla!
      Kyllä tuollaista sattuu paremmissakin perheissä, kuten sanotaan.

      Menisi mieluummin itseensä ja miettisi, miksi tuollaista on sattunut . Melko todennäköisesti hän on omalla käyttäytymisellään ollut myötävaikuttamassa tilanteeseen. Näinhän asia USEIMMITEN on.

      Tuossa kuvatussa tapahtumasarjassa voivat myös yhteensattumat vaikuttaneet väärien mielikuvien syntymiseen.. Kun tuo muka "kärsinyt" osapuoli on ollut oikein tohkeissaan, on hän voinut erehtyä raskaasti.

      Hyvin todennäköisesti tuo aloitus on kuitenkin provo eikä sillä ole mitään todellisuuden taustaa.

      • Anonyymi

        Koskaan ei naurata pettäminen. Se on tekijän vastuu kysymyksessä. Kuinka moni perhe rikkoontuu juuri pettämisen vuoksi, on surullista. Jos sukset on ristissä pahasti, pitää mennä ja erota. Sitten on vapaa tekemään mitä tahansa. Mutta on huonon itsetunnon ja heikkouden merkki paeta ongelmia pettämisen kautta. Sehän vain heikentää asioita yhä enemmän. Haluaako pettäjä että häntä myös petetään? Yleensä ei.


      • Anonyymi

        Olipa provo tai ei, synnytti ainakin hyvän keskustelun. Tarina voisi ollakin totta, en epäile yhtään.


    • Anonyymi

      Christina F, mutta ei hän kerro eteenpäin.

    • Anonyymi

      Ihan turhaa alkaa utelemaan. Jos hän ei halua kertoa siitä, niin saatte vain riidan aikaiseksi, etkä kuitenkaan saa tietää. Mieskin voisi lopettaa sun epäilemisen. Tosi asia on, että pieniä hairahduksia saattaa pitkässä parisuhteessa tapahtua. Itse sallin ne itselleni ja myös miehelleni. Pääasia on, että meillä homma sujuu, kun ollaan yhdessä. Olen joskus ajanut itseni hulluuden partaalle mustasukkaisuudella, enkä tee sitä enää. En myöskään kestä, jos toinen pommittaa koko ajan kysymyksillä. Meillä menee parisuhteessa hyvin, kun ollaan asetuttu tuollaisten asioiden yläpuolelle, eikä piinata toisiamme :)

      • Anonyymi

        Ohhoh, en huomannut, että asia tulikin jo ilmi, kun kommentoin vain aloitusta. Ikävä juttu, että sulle kävi noin :(


      • Anonyymi

        Täytyy sanoa, että ei kyllä käy kateeksi. Ja kertoohan se teistä myös ihmisinä, jos pettämiset ja vastaavat ovat ok. "Hieno parisuhde" teillä. Suoraan luolamiesajoilta ja käytös eläimellistä. Jokainen arvottakoon omat suhteensa ja mullehan tuo ei kuulu eikä kiinnosta, mutta jos asialla vouhotetaan täällä, niin oman mielipiteeni asiasta tuon näkyviin myös. Niin ja olen alfa-mies, voimaa ja lihasta löytyy, tunnetta myös. Silti arvostan perinteitä ja olen uskollinen puolisolle, koska hän on parasta minulle. Jokainen elää tavallaan ja parisuhteessa säännöt määrittää kaksi henkilöä. Mitään hienoa ja ylevää en nää kuitenkaan siinä, että molemmat mokailee tahollaan ja sitä mainostetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy sanoa, että ei kyllä käy kateeksi. Ja kertoohan se teistä myös ihmisinä, jos pettämiset ja vastaavat ovat ok. "Hieno parisuhde" teillä. Suoraan luolamiesajoilta ja käytös eläimellistä. Jokainen arvottakoon omat suhteensa ja mullehan tuo ei kuulu eikä kiinnosta, mutta jos asialla vouhotetaan täällä, niin oman mielipiteeni asiasta tuon näkyviin myös. Niin ja olen alfa-mies, voimaa ja lihasta löytyy, tunnetta myös. Silti arvostan perinteitä ja olen uskollinen puolisolle, koska hän on parasta minulle. Jokainen elää tavallaan ja parisuhteessa säännöt määrittää kaksi henkilöä. Mitään hienoa ja ylevää en nää kuitenkaan siinä, että molemmat mokailee tahollaan ja sitä mainostetaan.

        Kiitos mielipiteestä. Kuten sanoit, jokainen elää tavallaan.


    • Anonyymi

      Pikkujouluissa kuuluu pettää. Ainakin kähmiä ja suudella. Kerran vuodessa pitää saada vierasta. Aloittaja on melkoinen pirttihirmu,kun miehen pitää kaikesta tiliä tehdä. En ihmettele,vaikka pettääkin,kun täytyy purkaa ahdistus. Otatko aloittaja edes suihin vai pitääkö miehen käydä sekin maksullisissa kokemassa??

    • Anonyymi

      Aloittaja hyvä, miehesi on tehnyt todella katalasti. Nyt ei ole kyse vain pikkujoulun kännimokasta, jonka vielä ehkä voisikin antaa anteeksi, vaan mies oli mennyt saman naisen luokse toistamiseen selvinpäin työpäivänä (ei kännipanon kanssa tarvitse mennä hänen kotiinsa asioista sopimaan -älä usko sellaista soopaa). Mies vielä valehteli sinulle lähteneensä juuri töistä ja kotona sitten oli kuin normaalistikin, eli valheiden kertominen ja teatterikin sujuu häneltä oikein mallikkaasti.
      Ei sinun tässä tilanteessa kuulu ajatella miehen vanhempien joulua, vaan omaasi. Mieti miten katkeraa siitä voi tulla, kun muut käyttäytyvät niinkuin kaikki olisi normaalisti ja sinä joudut siinä tuskasi keskellä esittämään, että kaikki on hyvin. Entä joulun jälkeen, kun kaikki se paljastuukin näyttelyksi... Ota hyvä ihminen ja vietä toisenlainen joulu. Kai sinulla on joku/joitakin jonka/joiden luokse mennä. Älä missään nimessä jää leikkimään tuota leikkiä. Satutat vain itseäsi lisää.

    • Anonyymi

      Mielestäni voit kertoa tunteistasi, joita hänen käytöksensä saa sinussa aikaan. Jos/kun keskustelu käynnistyy, voit kysyä onko jotain sellaista tapahtunut, joka aiheuttaa ilkeämielisyyttä... Pikkuhiljaa voit edetä pikkujouluaiheeseen...
      Ihmissuhdeongelmat ovat maailman vaikeimpia juttuja, eikä koskaan voi etukäteen tietää toisen reaktioista vaikka kuinka korrektisti jonkun asian ottaa puheeksi... Onnea... T: Simoco

    • Anonyymi

      Kaikilla on oikeus selvyyteen:) myös siinäkin kohtaa että epäilet miestäsi.Ja jos yleensäkkin epäilee ja huomaa käytöksessä ja suhtautumisessa sinuun poikkeavaa niin sinulla on oikeus selvyyteen.Se miten alkaa sitä sovittelemaan niin se on sitten toinen asia ja itse suosittelen sitä että kysy ja anna aikaa vastata.Ihastuminen on normaalia mutta se että antaako sen vaikuttaa valintoihin missä tapahtuu tekoja ihastumisen ruokkimiseen..

    • Anonyymi

      Jos toinen käy vieraissa sussa on silloin jotain vikaa, et selvästi riitä hänelle. Katso peiliin ja mieti kuinka saisit itsestäsi taas kiinnostavan, niin kiinnostavan ettei tarvitse sivuille vilkuilla...

    • Anonyymi

      Pikkujoulut on jakorasioiden/munahaukkojen kulta aikaa. Sen tietää etukäteen nii ei tarvii odallistua. Naidaan kaikke mikä vähäkii on antavalla päällä, sekä tapellaan jos ei ukpt niin sitten akat. Draamakuningattaret on toistensa raivelissa kiinne. Liian monet kekkerit on koettu ja erotuomarina oltu.

    • Anonyymi

      Kyllä taidat olla oikeassa, jos noin jo salaa, niin veikkaanpa että miehesi on polkassut jopa useampaa naista, ettei vaan rietasteluksi olisi mennyt, se riistäytyy käsistä kun on drinkkiä vielä juonot, oma vaimohan siinä unohtuu tietenkin. mut ikävää tuollaiset tapaukset

    • Anonyymi

      Aloittajan teksti on kuin suoraan avioliitto-oppaasta, joten toivoa on, ettei puolisolle tule avioliitoa parisuhteesta, talosta, lapsista, autosta, anopista, koirasta ja naapurin kanssa yhteisestä trampoliinista.
      Aikanaan aviossa ollessani miehelläni oli taipumus sivuvilkuilla naisia. Kaunis puhe ja kovistelukaan ei siihen auttanut. Onneksi kaupungissamme, jonka nimeä en tässä voi kertoa, on hyvä suutari, joka väsäsi hänelle sivuvilkuilun estävät silmälaput. Niistä olikin jonkin aikaa apua.
      Nykyään hän elää kolmilapsisen uusioperheen elämää sen nuoren naisen kanssa, joka esti kädestä kiskoen häntä jäämästä raitiovaunun alle totutellessaan sivuvilkuilun estävien silmälappujen käyttämiseen.
      Nyt lipsahti, että kotikaupungissani on raitsikka. Kiellän kuitenkin julkaisemasta henkilökohtaisia tietojani erittäin vakavien lakiin perustuvien toimenpiteiden välttämiseksi.
      No nyt tuli sanottua seksi, mutta ei se tee minusta huonoa... miestä. Eihän?

      • Anonyymi

        Etsi viisi virhettä -kisan teksti. Hieno sellainen.

        Etsikää!


    • Anonyymi

      Tieto tuo tuskaa. Itse en ainakaan halua kuulla, jos kumppanini on pettänyt minua. Alkoholin vaikutuksen alaisena voi tällaista tapahtua, jos on hyvä parisuhde muuten niin heitä ajatus pois mielestäsi., sillä se särkee kaiken. Ketään ei voi omistaa ja se sattuu piristi, jos toista rakastaa ja saa kuulla, että toinen on ollut uskoton. Virheitä sattuu.

      • Anonyymi

        Erikoinen ajatusmalli. Eli pettäminen on sallittua jos ei jää kiinni?? Kyllä minä ainakin haluaisin tietää, koska ansaitsen rehellisen ihmisen vierelleni. Se on silleen, että virheistä sakotetaan. Jos alkoholi vie niin silloin pitää pysyä kotona. Aika paljon näkee tai varsinkin nuorempana näki kun tuli useammin käytyä viihteellä, että osalla oli se vaatimaton kotivaimo lapsia varten ja sitten baareissa tehtiin mitä huvittaa. Urheilijoilla tämä varsinkin yleistä. Toki myös naiset ja tavikset tän osaa. Ihmetellä täytyy kuinka sinisilmäisiä jotkut on??


    • Anonyymi

      Mitä tuosta mieltään pahoittaa. Anna sen käydä vieraissa, jos se niin haluaa. Sehän vain piristää teidänkin parisuhdetta. Voithan sinäkin sitten vierailla.

      • Anonyymi

        No en tiijä kyllä olisi kova pala jos puoliso pettäis veikkanpa että kyllä olisin minä ainakin hakemassa seuraa tollaisen jälkeen enkä olisi varma Kelpaisko entinen näin se vaan on


    • Anonyymi

      Kannattaa jutella vaan avoimesti. Kerto vaan omista tunteistasi, että koet epäluuloa ja hän saa vastata onko siihen epäilykseen syytä.
      Ei syötteitä, mutta avointa puhetta. Kyllä sinä tunnistat varmaan jos hän valehtelee...?

    • Anonyymi

      Minun miehelle kävi just noin, että pikkujoulujen jälkeen käytös minua kohtaan muuttui hirveäksi. Syytti minua ihan kaikesta ja alkoi samaan hengen vetoon kertomaan sivulauseessa eräästä osallistujasta, ehkä korostetun liikaa. Tätä parisuhteen helvettiä jatkui muutaman viikon, kunnes jouluaattona 2016, en enää jaksanut ja päätin meidän suhteen.

      Hän oli niin luuseri, että pisti ns. tekemään sen likaisen työn eli jättämään hänet, vaikka sivusuhde oli jo meneillään. Uusi nainen oli pistänyt face statuksen (näin sen myöhemmin), parisuhteessa 9.12.2016 alkaen minun mieheni kanssa. Voi apua, mitä urpåja. Mielestäni ensin erotaan ja sitten vasta pariudutaab

      • Anonyymi

        Tuommoisia miehet ovat. Mitta kyllä ne naiset,jotka vie toisen miehen ovat lutkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuommoisia miehet ovat. Mitta kyllä ne naiset,jotka vie toisen miehen ovat lutkia.

        Ei kukaan kenenkään miestä/naista voi viedä, jos parisuhteessa asiat on kunnossa. Itse tapasin naimisissa olevan miehen ja aloitimme varovaisen suhteen ja he erosivat ja nyt meillä on hyvä parisuhde. Sanoin taannoin miehelleni, että en painosta häntä eroamaan mutta en myöskään ala olemaan kolmas pyörä. Mies oli kyllä tehnyt päätöksen erosta jo aikaa ennen kuin tapasi minut. Minun tapaaminen vain nopeutti ottamaan sen askeleen, jonka hän jossain kohtaa olisi joka tapauksessa ottanut. Ei aina se kolmas osapuoli ole syypää, itse ihmiset pilaa suhteensa, jos pilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan kenenkään miestä/naista voi viedä, jos parisuhteessa asiat on kunnossa. Itse tapasin naimisissa olevan miehen ja aloitimme varovaisen suhteen ja he erosivat ja nyt meillä on hyvä parisuhde. Sanoin taannoin miehelleni, että en painosta häntä eroamaan mutta en myöskään ala olemaan kolmas pyörä. Mies oli kyllä tehnyt päätöksen erosta jo aikaa ennen kuin tapasi minut. Minun tapaaminen vain nopeutti ottamaan sen askeleen, jonka hän jossain kohtaa olisi joka tapauksessa ottanut. Ei aina se kolmas osapuoli ole syypää, itse ihmiset pilaa suhteensa, jos pilaa.

        No sehän on hienoa käytöstä, että ei voi ensin hoitaa eroa loppuun ja sitten aloittaa sitä suhdetta uuteen. Se on pettäjälle aina helpoin tapa siirtyä suoraan uuteen ja toiselle tilanne voi tulla täytenä yllätyksenä. Kyllä jätetyssäkin voi olla vikaa, mutta se ei oikeuta pettämään. Nyky yhteiskunnassahan vain kaikki on sallittua ja ihannoitavaa. Ihmettelen miten toisia ihmisiä saa kohdella. No karma is a bitch.. Opettele kunnioittamaan toisia ihmisiä noin alkuun... Ja sanottakoon, että olen itsekin joskus tehnyt virheitä elämässä mutta niistä on oppinut kun asioita miettinyt..että en täällä katkeruuttani ole näyttämässä, mulla vain oksettaa tuollainen puollustelu. Te olette toimineet molemmat väärin. Sitä ei selitellä suhteen huonoudella. Suhde pitää lopettaa ja sitten aloittaa uuden kanssa. Se vaatii enemmän munaa kuin pehmeästi ottaa toinen tilalle kun ei pysty käsittelemään entistä suhdetta yksin. Sitä mieheltäsi ei löytynyt..


    • Anonyymi

      Asia tulee kyllä ilmi,kun odotat. Kukaan ei voi"kuljettaa tulta helmassaan puvun häneltä palaamatta." Saat hänet kiinni ajan oloon,jos pettää. Unohtuu jotain pöydälle tai taskuista löytyy ,kun laitat pyykkiin vaatteita. Toinen nainenkin tahtoo tuoda itsensä ilmi voittaakseen miehen itselleen. Monesti myös unessa saa varoituksen tai muuten käsittää totuuden. Myös Jumala vastaa rukoukseen,jos tahtoo uskoa asiansa Hänelle. Niin ettei turhaan epäile tai saa varmuuden,jos pettää todella. Sillä Jumala vihaa hylkäämistä ja avioliiton rikkomista.

    • Anonyymi

      Hyvä jos petti!

    • Anonyymi

      Mieheni petti ja se oli hyvä asia, koska sain siitä hyvän syyn hakea eroa. Hän kyllä ihmetteli, miksi en taistellut meistä vaan luovutin toiselle. Ensi kerran uskalsin sanoa suoraan että olin jo kauan halunnut elää itsenäisesti - ja hiukan ELÄÄ kun ainoa elämäni oli jo puolessa välissä. Elämä on asettunut uomiinsa ja olen tyytyväinen.

      • Anonyymi

        Nyt sitten ylijäämä naisena istut kämpässäs ja kyttäät jämpsän palstaan ja katkerana ..yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sitten ylijäämä naisena istut kämpässäs ja kyttäät jämpsän palstaan ja katkerana ..yksin.

        Hahah, tuskinpa itsenäinen nainen on katkera. Sinkkuna voipi panna jotain joskus,jos huvittaa. Ylijäämänaisia ei ole olemassa. Naiset saa aina,mutta miehet ne ylijäämiä on. Katkera ei ole se,joka pettäjän jättää. Voipi se pettäjä katua,kun menetti hyvän naisen. Tsemppiä sullekin toivoo kohta 10vuotta sinkkina onnellinen itsenäinen nainen,jolla riittää hauskaa ja rahaa. ;)


    • Anonyymi

      Kyllä suurin osa pettää. Aina tilaisuuden tullen. Jotkut vielä etsii ja maksaa seurasta. Kotonaana eivät ressukat saa esim suuseksiä niin sitä kaipaavat ja hakevat muualta. Hyvin iäkkäätkin miehet. Eli älkää vaimokkeet kuvitelko,että "ei minun mies". Monesti hyvin hiljaiset ja kiltit miehet käy vieraissa,jopa maksullisissa..

    • Anonyymi

      Tuntuupa pahalta lukea joitain kirjoituksia, en voi ymmärtää, miksi tällaisesta asiasta pitää vitsailla.
      Olen alustavasti sopinut asunnosta, jonne pääsen muuttamaan 1.1.2020, siihen asti pitää asua saman katon alla. Ja kyllä, aion viettää vielä joulun miehen perheen kanssa yhdessä, minulla ei itsellä ole enää perhettä elossa. Miehen perheestä on tullut tärkeä minulle, joten haluan olla heidän kanssaan vielä viimeisen joulun.

      Mies on ollut "katuvainen", yrittää hyvitellä ja lepytellä. En kuitenkaan voi edes luottaa enää hänen sanaansa, jos hän sanoo olleensa töissä. Eikä se minulle enää edes kuulu, missä on ja mitä tekee / kenen kanssa. Onneksi voin harrastusten vuoksi olla pois kotoa ja yöt nukun vierashuoneessa.

      Pettäminen ei ole ollut varmasti siitä kiinni, etteikö kotoa saisi seksiä / huomiota. Rakastin (rakastan) miestä enemmän kuin mitään ja olen sen hänelle tuonut ilmi koko suhteen ajan. Välimme ei ole missään välissä "väljähtynyt" ennen tätä tilannetta. Seksiä on ollut aina paljon, ja olemme aina pystyneet keskustelemaan avoimesti, josko haluamme kokeilla jotain uutta ja olemme olleet avoimia kokeiluiden suhteen.

      En tiedä, mikä ajoi hänet pettämään, enkä ehkä halua edes tietää, En halua kuulla mitään yksityiskohtia tapahtuneesta. Sanomattakin on selvää, että häneltä jotain puuttui, kun päätyi kyseiseen tekoon.

      Tuntuu pahalta katsoa häntä noin surkeana, mutta en voi olla ajattelematta, onko se vain esitystä

      -AP

      • Anonyymi

        Toivottavasti saisitte ajan myötä välinne vielä kuntoon. Voihan olla, kun saatte hieman toisiinne etäisyyttä, niin on tilannetta helpompi prosessoida ja siitä kunnolla puhuakin. Onko miehen mahdollisti ihan ajattelematon ja hölmö teko isompi kuin häneen tuntemasi rakkaus?

        Tsemppiä ja hyvää joulua kaikesta huolimatta!


    • Anonyymi

      Eiks ne Isisin kasvattamat lapset sitten sovi tänne Helsinkiin ja Vantaalle. Heillä on jo kaverit täällä joten sosiaalinen verkosto on jo luotu.
      Paljon on mailmalla mm. itä-blokin maissa ja muuallakin suomalaisia lapseja ja äitejä ja miksei isiäkin joita suomen velvollisuus on auttaa ja järjestettävä heille hyvä sosiaaliturva.
      Suomi on mailmassa edelläkävijä sosiaaliturvassa, asumistuussa, yritystuissa ja kaikissa missä rahaa jaetaan ilman mitään vastinetta.

    • Ei sillä nyt niin hyvää tuuria oo voinut olla, että ois saanut vierasta emakkoa.

    • Olsko mahdollista ettei mitään ole tapahtunut, mutta nyt on otettu tehtäväksi epäillä ihan "viran"puolesta.

    • Anonyymi

      Ettei vaan puolisosi ole B-miehiä?

      • Anonyymi

        Sinä taidat olla älyltäsi korkeintaan C- miehiä. Toinen kirjoittaa todella isosta kriisistä ja sinä tulet vitsailemaan. Eipä sillä, porukan älyllinen anti täällä monesti on sitä luokkaa, että tuntee itsensä neroksi. Ei muuta kuin lavalle stand-uppia vetämään...


    • Anonyymi

      Ei kait se nyt maata kaada, jos kerran pikkujouluissa "haksahtaa"! Elämä on....

    • Anonyymi

      minä ottaisin asian reilusti ja rehellisesti esiin.
      Lähiaikoina olet kohdellut minua huonosti, sen lisäksi kiertelet kun kysyn pikkujoulun vietostasi.
      Jos jokin on pielessä. Et ole onnellinen suhteessa, olet ollut uskoton ja tunnet syyllisyyttä tai jotain muuta haluaisin tietää sen jotta voimme asiasta keskustella ja miettiä miten sen korjaisimme tai pääsisimme tästä eteen päin.
      Jos mies kieltää kaiken niin se on sitten hänen omatunnollaan ja ennenpitkää jää kiinni eikä mitään ole enää pelastettavissa. Jos ilkeily jatkuu ei sinun tarvitse sitä jäädä kuuntelemaan. Parhaassa tapauksessa hän kertoo mikä ongelma on ja miksi syyttää sinua kaheleista asioista ja sitten saatte puhuttua asiat selviksi.

      tsemppiä sinulle, kyllä se vielä tästä jokupäivä selkiää.

      t. nainen 38v

    • Anonyymi

      Kyllä tuo selvältä näyttää.Ei tiedä onko menty loppuun asti, mutta kyllä tuo pahalta näyttää. Vielä tuo käytös ja naisen seuraaminen somessa. Istukaa alas ja PUHUKAA asia selväksi.Meni sitten miten meni, mutta tuosta ei m itään tule ilman että selvitätte asian.PISTE

    • Anonyymi

      Oma puolisoni (nainen) jäi kiinni pettämisestä toisen naisen kanssa. Heidän sala suhteensa kesti miltei 8 vuotta. Verhosivat asian että olivat hyviä ystäviä ja jutut vain sattuivat niin hyvin yhteen.
      Oma puolisoni toi aivan pokkana tyttöystävänsä meille kotiin aina kun olin lähdössä työreissuun ja näkivät pitkin vuotta muutenkin välillä niin että minäkin olin paikalla ja välillä kaksistaan.
      Vuosien kuluessa kysyin monta kertaa että pettääkö hän minua. Aina vastaus oli että miten minä voin yleensä ajatellakaan tuommoisia.
      Viimeisimmän kerran kun kysyin pettämisestä niin puolisoni alkoi huutamaan että sinä se varmaan ajattelet että sinun tyttöystävä se tykkää nuolla pillua. Tästä meni 3vk eteenpäin ja sain mökkimme tupareiden jälkeen puolisoni kiinni pettämisestä 17 vuotta vanhemman naisen eli tämän kaverinsa kanssa. Olin laittanut sängyn alle nauhurin joka äänitti kaikki puheet ja koko yön seksi aktit.
      Puolisoltani kysyttäessä olisiko minulle mitään kerrottavaa tupareista, oliko mitään erikoista tapahtunut?
      Puolisoni sanoi kirkkain silmin ettei ollut tapahtunut mitään erikoista.
      Sanoin heti että minulla on äänitys koko yöstä ja tapahtumista ja haluaisiko hän korjata sanomisiaan...

    • Anonyymi

      Anna pillua enemmän ni ei tarvii vieraissa juosta ja lopeta turhan kyselyt ja nalkutus

    • Anonyymi

      Jos ois sua pettänyt.
      Ei sua katselis iltasella rakastavaisesti

    • Anonyymi

      Meidän firman rouvat antavat firman miesten touhuta heidän selkänsä takana pikkujouluissa.

    • Anonyymi

      Ei jaksa edes lukea aloituksen jälkeen tulleita vastauksia. Asian tivaaminen ahdistaa varsinkin jos mitään ei ole tapahtunut. Toisen epäilykset voivat loukata syvästikkin. Aina sanotaan että puhukaa. Ihminen on niin tyhmä että tuumii "missä välissä kun on tämä arki ja Iphoneakin täytyy iltasella hieroa." Järjestäkää toisillenne aikaa. Istahtakaa alas pariksi tunniksi, lapset, koirat ja kultakalat hoitoon siksi aikaa. Jutelkaa aiheesta "miten meillä nyt menee?". Unohtakaa puheista heti alkuun pois auto, asunto, työ, raha, ystävät. Keskittykää kahteen ihmiseen. Me teimme avovaimoni kanssa näin viime kesänä.

      Itse lopetin somettamisen (avokki ei someta), tai enemmänkin sen seuraamisen koska melko harvoin itse lisäsin sinne matskua. Selvisi että tämä puhelimen hierominen on aiheuttanut avokissa ärsytystä, enkä kuitenkaan ollut mikään suurkuluttaja vaan "aina välillä vilkaisin". Hänestä tuntui ja totta se olikin, että olin silloin paikalla mutten läsnä useita kertoja päivässä.

      Minua taas kiinnostaisi nähdä vaimoni nauttivan elämästä enemmän ja eri tavoilla. Päätimme matkustella enemmän kahdestaan, käydä useammin kahdestaan kahvilassa ja toisinaan kahdestaan syömässä ulkona. Avasimme toisillemme mitä haluaisimme elämältä, myös seksuaaliset fantasiat ja olisiko ne toteutettavissa. Liityimme seksuaalisesti vapaamielisten aikuisten palveluun ja pelkästään sen yhdessä seuraaminen ja asioista fantasioiminen toi lisäkipinää myös vuoteeseen vaikkei siellä tylsää ollut aiemminkaan. Miehistä egoani kun raotin niin sieltähän paljastui mm. kiinnostus nähdä vaimoni vieraan miehen tai naisen käsittelyssä niin että kaikki nauttivat kaikin tavoin, yllättävää myös itselle.

      Kahdestaan matkustelun, kahvittelun ja tämän vapautuneisuuden takia "joudumme" oikeasti puhumaan enemmän keskenään ja kipeistäkin asioista. Nämä on kaikenlisäksi helppo yhdistää: esim. viikonlopun kaupunkilomalla vähemmän matkustellut vaimoni kokee ja näkee uusia asioita, olemme halutessamme täysin kahdestaan ja yleensä samalla reissulla tapaamme kahvittelun tai pienimuotoisen kupittelun ääressä meitä kiinnostavia yksittäisiä miehiä, naisia tai pariskuntia tämän palvelun kautta. Voin tunnustaa että vaikka tapaaminen ei pidemmälle johtaisikaan niin kyllä siitä kivan kiksin saa. Kiitos sinulle joka jaksoit lukea tämän loppuun. Vastaukseni on siis että puhukaa ;)

    • Anonyymi

      toi on ihan selvä juttu. naitu on. ja kiinnostus jatkuu. naivat uudelleenkin. sano suoraan ja ota ero

    • Anonyymi

      hirveä mies jätä se irstas perverssi

    • Anonyymi

      Selvä pettämistapaus! Ota ero välittömästi ja anna miehesi etsiä uusi ja vähemmän mustasukkainen kumppani

    • Anonyymi

      Yritä ymmärtää sellainen tosiseikka, että aivan kaikki miehet pettävät aina, ihan aina, aina kun vain saavat siihen tilaisuuden, koska mies ei koskaan ole yksiavioinen - ei ole koskaan ollut, ei ole, eikä tule olemaan.
      On aivan turhaa yrittää elämässämme kulttuurissa alistaa ja pakottaa mies yksiavioisuuteen.
      Mies ei halua loukata valitsemaansa vaimoa kertomalla seikkailuistaan ja pettämisistään, koska teot eivät merkitse miehelle yhtään mitään muuta kuin hetken irtiottoa arjesta ja tavallisesta ja vaihtelua - paljon enemmän miehelle merkitsee vakaa suhde oman valittunsa, vaimonsa kanssa - siltikin kaikki maailman miehet vaarantavat rakkaussuhteensa aina ja aina uudelleen ns. pettämällä.
      Mitä se pettäminen loppujen lopuksi on?
      Olet hyvin itserakas ajatellessasi, että ainoa vaihtoehto on heti avioero, mikäli mies on ollut toisen naisen kanssa.
      Eri asia on tietenkin, jos miehesi haluaa oikeasti erota sinusta, eikä vain maistella hiukan muitakin tuulia kuin mitä kotona sattuu tuulemaan.
      Joskus tietenkin käy niinkin, että panokaverit lähentyvät henkisestikin niin paljon, että heille muodostuu luja suhde, elävät sitten yhdessä tai erikseen... maailma on täynnä salapareja.
      Mistä luulet löytäväsi uuden miehen, joka ei petä?
      Tietenkin jos otat uuden aviomiehen vanhainkodista tai jonkun "eunukin":

      • Anonyymi

        Juuri näin mutta sillä erotuksella, että naiset tekevät kyllä joskus myös ihan samalla tavalla :)


    • Nostettu ns. Kissa pöydälle ja puhuttu suoraan. Saattaa et pientä riitaa tulee mutta miksi ylipäätään mennä pettämään?

    • Anonyymi

      No sinä oot pettäny miestäs ja se on pohtinu että millon se dumppais sut. Ilmeisesti ei viittinyt niin lähti sit itsekin vieraisiin, ei siinä sen kummempaa.

    • Ei se järvi soittamalla kulu kuin ei kulkijaa. Saajan sitä vähän kavereiden kanssa hassutella. Niin minäkin tein.

    • Anonyymi

      siis kysyt vaa

    • Anonyymi

      Huudat ja haukut niin kauan että tunnustaa. Mitä muutakaan muka voit tehdä? 🤔

    • Moi! Nythän on käynyt niin, että minä ajauduin miehesi kanssa sänkyyn nuissa pikkujouluissa ja se kaduttaa minua hirveästi.. Mutta tehtyä ei tekemättömäksi saa ja ei auta kun mennä eteenpäin..

    • Anonyymi

      jos et oo antanu pillua..mies panee sit muualla..

    • Anonyymi

      Itse ainakin vetäisin nuorta sihteerikköä oikein kunnolla pikkujouluissa kun kerran saa tiukkaa ja pehmeää ahnetta märkää reikää...

    • Anonyymi

      mieheltä pitää aina imaista kassit tyhjiksi ennekuin se menee mihinkään. tyhjilä kasseilla ei ole kiinostusta muihin naisiin
      täysillä on
      miksi teet itsellesi karhunpalveluksen?

      • Anonyymi

        Just joo. Kerronpa omasta kokemuksesta: Aamulla sekstailtiin oikein urakalla, ja silti exä pani jo saman päivän iltana toista naista. Ei ollut seksin puutetta meidän suhteessa, mutta korvien välissähän se vika noilla pettäjillä on, aina.


    • Anonyymi

      Kannattaisi varmaan selvittää mikä on parisuhteen tilanne ennemminkin kuin alkaa suoraan kertomaan epäilystään toisen pettämisestä. Voisitte aloittaa ihan perusasiasta, mikä pitää teitä yhdessä, miksi rakastatte toisianne ja mitä odotatte yhteiseltä tulevaisuudeltanne. Pettämiseen on yleensä joku syy, joka liittyy johonkin mitä toinen kaipaa, mutta ei koe saavansa vaikopartneriltaan. Jos suhde on arvokas, ja tärkeä, ei aihetta pettämiseen yleensä ole. Kun ymmärrätte paremmin toistenne ajatuksia, toiveita ja haluja voitte miettiä haluatteko antaa toisillenne sitä mitä kumpikin haluaa vai onko parempi, että haette niitä muualta. Jokainen parisuhde on omanlaisensa, jokaisen parin pitää löytää omat ratkaisunsa miten suhde toimii ja kehittyy, mitään yleistä oikeaa ratkaisua ei ole vaan kaikki raktaisut, joihin yhdessä päädytte ovat teidän suhteessanne oikeita.

    • Anonyymi

      Et tule eroamaan kuitenkaan, vaikka mies käryäis kymmeniä kertoja. Toisekseen, pettävät harvemmin myöntävät tapahtuneen. Voit kysyä asiata, mies saa raivarin eikä myönnä mitään, sinä olet lähinnä hullu tai läheisriippuvainen. Elät epävarmuudessa (vaikka sisimmässä tiedät vastauksen) vaikutat, olet epätoivoinen ja ajat miehen 100% varmuudella toisen naisen luo. Seuraava etappi on toisen naisen syyttely, mutta itse haluat jäädä pettäjän luo.

    • Anonyymi

      Uskottomuutta, pettämistä, vilppiä ja epärehellisyyttä voidaan selvittää valheenpaljastustestissä. On myös mahdollista todistaa rehellisyyttä, uskollisuutta ja lojaalisuutta, kun epäily on perusteeton. Testit tehdään Lahdessa israelilaisilla tutkintaa varteen kehitetyillä LVA6.50-analysaatorilla, ks. https://www.suomi.east-riskmanagement.com/valheenpaljastustestit/ .

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe