tässä vuosien varrella; tervehdyksestä MOI. Lausun sen nykyään lähes päivittäin.
En ole sitä sen kummemmin selvittänyt itselleni, miksi en siitä pitänyt. Täysin varma tänäänkään pidänkö vai en, mutta ei sen väliä.
Halaus.
Hei, olen oppinut hiukan tykkäämään
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
ensanonuikinsullemoi mutetsäkämulle
- Anonyymi
Moi !
Moi 🥰
- Anonyymi
mut miks oot tääl jokapäivä kaverettie kaa juttlet aattelin vaa
mitä oon tält lukenu et sul o iso perhe ite en juttelistääl jos ois asiat nii hyvi ku sul
noh nii mie luulen Anonyymi kirjoitti:
mitä oon tält lukenu et sul o iso perhe ite en juttelistääl jos ois asiat nii hyvi ku sul
noh nii mie luulenKun en jaksa uudelleen selittää, pistetään linkki
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16157602/jannityksesta#comment-100071255
Kun yritän selittää.Anonyymi kirjoitti:
noh nii mie luulenVaroitus sinä voit varmaan vielä pahemmin luettuasi jos on kykyä eläilytyä. Nyt imetän pienokaista unille.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Varoitus sinä voit varmaan vielä pahemmin luettuasi jos on kykyä eläilytyä. Nyt imetän pienokaista unille.
nohvastat sit kue kerkee mut miul oli laiskossttelu luovuttamis vaihe 2016 syksyst
tähä syksyy asti oon pikkuhiljaa alkanu hereälee kute sanoin lyhyit kaverisuhteita
mut menetyksia paljo mut jos sievoisit eläytyy toho miu vaiheese
nii kaikki materiaali o poissa mut netis ois suuntaa antavia enmietiää miks puhu tälläsii
ku halusi joskus et pystys näyttää muilee eik äaa tääl kirjtoella mut ei viel o osen aika
sitku pääse sinne ouluu ehk 1 vuos voi viel mennä mut en mie paikallee jää jumittum
mut nyt luen se siu kirjotukse ja oon sekava ehk näis kirjotuksis ku hirvee kaoos mu oikees elämäs nyt Anonyymi kirjoitti:
nohvastat sit kue kerkee mut miul oli laiskossttelu luovuttamis vaihe 2016 syksyst
tähä syksyy asti oon pikkuhiljaa alkanu hereälee kute sanoin lyhyit kaverisuhteita
mut menetyksia paljo mut jos sievoisit eläytyy toho miu vaiheese
nii kaikki materiaali o poissa mut netis ois suuntaa antavia enmietiää miks puhu tälläsii
ku halusi joskus et pystys näyttää muilee eik äaa tääl kirjtoella mut ei viel o osen aika
sitku pääse sinne ouluu ehk 1 vuos voi viel mennä mut en mie paikallee jää jumittum
mut nyt luen se siu kirjotukse ja oon sekava ehk näis kirjotuksis ku hirvee kaoos mu oikees elämäs nytEn ymmärrä miksi sinne Ouluun.
Noh mutta ei se ole laiskottelua kun on kadottanut motivaation muista se. Motivaatio katoaa jos painostus on väärän lasinen tuki on ihmisen elämässä erittäin merkittävä.valtakunta kirjoitti:
En ymmärrä miksi sinne Ouluun.
Noh mutta ei se ole laiskottelua kun on kadottanut motivaation muista se. Motivaatio katoaa jos painostus on väärän lasinen tuki on ihmisen elämässä erittäin merkittävä.Siis vääränlainen, ei väärän lasinen.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Varoitus sinä voit varmaan vielä pahemmin luettuasi jos on kykyä eläilytyä. Nyt imetän pienokaista unille.
mut mitä oot tehny kaikke ne vuodet kasvatnnu lapsii? mut eiks muuta
ite tuhlannu melkee koko elämän .mut takas siu tilaanteesee
mitä luulet et no viimestää sit ku sit siu suuri osalapsis o isoja nii sit en tiää
ehk sit siul ois enemmä aikaa ja energiaa Anonyymi kirjoitti:
mitä luulet et no viimestää sit ku sit siu suuri osalapsis o isoja nii sit en tiää
ehk sit siul ois enemmä aikaa ja energiaaMinäkö kaikki 12 vuotta kasvattanut lapsia ja miehen tavattua jouduin sairaseläkkeelle kun ei se minua suhteesta päästänyt pois.
Joten mun elämä on turhaan kulunut sairastellen masennusta 3-4 vuotta.Anonyymi kirjoitti:
ehk sit siul ois enemmä aikaa ja energiaaJuuri niin enemmän aikaa kun lapset on isoja itseeni keskittyä mutta harjoitan itseäni lasten rinnalla kun on pakko pystyä auttamaan niitä.
Anonyymi kirjoitti:
ehk sit siul ois enemmä aikaa ja energiaaLasten kasvatus on minusta antoisaa en ikinä ymmärrä miksi perheet ei saa itse päättää kasvattaakseen kotona jos on nykyjälki siihen on hyvin kapeakatseista olla itseänsä harjoittaa ja pysyä mukana ammatistaan että työllistyminen olisi helpompaa.
valtakunta kirjoitti:
Lasten kasvatus on minusta antoisaa en ikinä ymmärrä miksi perheet ei saa itse päättää kasvattaakseen kotona jos on nykyjälki siihen on hyvin kapeakatseista olla itseänsä harjoittaa ja pysyä mukana ammatistaan että työllistyminen olisi helpompaa.
Siis nykyaikana on hyvin kapeakatseista olla itseänsä harjoittamatta ja syyttää työllistymistä sillä että tippuu pois raitelta kun kotona kasvattaa lapsia.
Että lailla porukkaa pakotetaan tällä varjolla töihin mutta lapsien hyvinn vointi minusta pitäisi olla ensisijaista.Anonyymi kirjoitti:
ehk sit siul ois enemmä aikaa ja energiaaOon siskoni mukaan omantien kulkija mutta onko se sit väärin ymmärtää enemmän asioita vaikka uhmaten yhteiskuntaa. Minusta viisaus on avain onneen ei mikään valmiiksi poljettu polku vaikka siihen polkuun olisi joskus ihana saada mukavasti apuja, eli ohjausta kun kyseessä on tiedon kerääminen lapsen takia että pystyy tukea paremmin kun taas itse opiskelu on opiskelua ja vielä rakempaa kun pitää tyhjästä osata nyhjästä ja etsiä kuin avainsanoja kun se ohjaaja puuttuu ja uuden opettelu on vaikeampaa kuin sit jo osaa, eikä ole niin paljon ongelmia kun menee jo vasemmalla kädellä.
valtakunta kirjoitti:
Oon siskoni mukaan omantien kulkija mutta onko se sit väärin ymmärtää enemmän asioita vaikka uhmaten yhteiskuntaa. Minusta viisaus on avain onneen ei mikään valmiiksi poljettu polku vaikka siihen polkuun olisi joskus ihana saada mukavasti apuja, eli ohjausta kun kyseessä on tiedon kerääminen lapsen takia että pystyy tukea paremmin kun taas itse opiskelu on opiskelua ja vielä rakempaa kun pitää tyhjästä osata nyhjästä ja etsiä kuin avainsanoja kun se ohjaaja puuttuu ja uuden opettelu on vaikeampaa kuin sit jo osaa, eikä ole niin paljon ongelmia kun menee jo vasemmalla kädellä.
Siistiin on kun jo sit osaa.
valtakunta kirjoitti:
Siistiin on kun jo sit osaa.
Ompa minullakin vielä paljon harjoiteltava että älä murehdi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864670Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1123870Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1903700Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.702113Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301182
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1541131- 511034
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924