Liitolta. Siinä pyydettiin avustusta puutteessa eläville invaliideille.
Esim. 100 euroskaa, sillä saa kaksi henkilöä lahjakortin. Sitten oli 50. ja 20 euron pyyntöjä.
Kertokaa te viisaat ja rohkeat, kuinka paljon puutteessa elävät invaliidit saa tuosta summasta itselleen, käyttöön ?
Kuinka suuri summa menee liiton ylimmälle johtajistolle ?
Mukana oli kolme postikorttia. Kuvat olivat aika aneemisia niissä, korteissa.
Ps. Kannattaako tuollaisille liitoille lähettää rahaa ? Itse en ole uskaltanut, koska en tiedä heidän jako systeemistään mitään.
Pss. Hurjia juttuja kuullut, esim. SPR:n toiminnasta.
Tänään tuli kirje Invaliidi
3
<50
Vastaukset
Jos haluaa auttaa invaliideja järkevin kai olisi auttaa suoraan ei koskaan välikäsien kautta.
- Anonyymi
Minulle tuli soitto mieshenkilöltä. Kysysin mistä yrityksestä soitat. Joku vierasperäinen nimi se oli.
Agentti seliiti toimenkuvaansa soittoon liittyen.
He keräävät rahaan nuorten päihdetyön tekemiseen: veijarit ovat siirtymässä aina vaan vahvempiin tuotteisiin, kertoi. Ja että pääsisit 59 ekulla tukemaan arvokasta päihteiden vastaista työtä ja apua jo koukussa oleville.
Valittelin heiveröistä posani markkina-arvoa. No sitten meillä on halvempa vaihtoehto. Siihen retkahdin 39 ekua.
Tänään harmittelin olikohan keräyksen järjestäjillä poliisilaitoksen lupa.
Kun lasku tulee, siitä on oltava nähtävissä ko. lupamerkintä. Muuten pyyhin sillä sitä kohtaa, mitä karhu oravalla...joudunko laskusta vastuuseen? Anonyymi kirjoitti:
Minulle tuli soitto mieshenkilöltä. Kysysin mistä yrityksestä soitat. Joku vierasperäinen nimi se oli.
Agentti seliiti toimenkuvaansa soittoon liittyen.
He keräävät rahaan nuorten päihdetyön tekemiseen: veijarit ovat siirtymässä aina vaan vahvempiin tuotteisiin, kertoi. Ja että pääsisit 59 ekulla tukemaan arvokasta päihteiden vastaista työtä ja apua jo koukussa oleville.
Valittelin heiveröistä posani markkina-arvoa. No sitten meillä on halvempa vaihtoehto. Siihen retkahdin 39 ekua.
Tänään harmittelin olikohan keräyksen järjestäjillä poliisilaitoksen lupa.
Kun lasku tulee, siitä on oltava nähtävissä ko. lupamerkintä. Muuten pyyhin sillä sitä kohtaa, mitä karhu oravalla...joudunko laskusta vastuuseen?Mulla ei oo ees nykyään tapana vastata tuntemattomiin numerohin. Aina jotain ongelmia, typerää myyntiä,häröily,vilunkipelin oloista hommaa. jos joskus odottaa mahdollisesti tuntemattomasta numerosta puhelua,ni aina sieltä tulee niin sitä ihteään parempi vaan olee vastaamatta tuntemattomiin numeroihin ja toimimatta välikäsien kautta. poliisilaitoksen lupaa,miten sen saa puhelimessa selville?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697574Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435134- 983615
- 442809
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462399Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212333- 222218
- 342203
- 281891
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,191715