Suositelkaa hyvää seurakuntaa pääkaupunkiseudulta.

Anonyymi

Suositelkaa hyvää seurakuntaa pääkaupunkiseudulta.

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vapaista suunnista One Way mission, jolla srk:t Helsingin lisäksi Vantaalla ja Espoossa.
      https://onewayseurakunta.fi/

Lut.puolelta Lähetyshiippakunta, jolla on srk:t Hgissä, Kauniaisissa (Espoo) ja Vantaalla.
      www.lhpk.fi

• >>> One Way mission

Kun nimi on enne... Vanhojen perinteiden ja uskomusten mukaan laivan/veneen nimellä on merkitystä, miten se seilaa merten halki etsiessään harvinaisia helmiä.

• Anonyymi

Tapani Suonnon One Way Mission on ammattimainen eksyttäjä. Älkää missään nimessä menkö sinne. Tässä on eräitä syntejä, joista Tapani Suonto on tehnyt. Suonnon opeilla ei voi pelastua.

1) Suonto sanoo, että lapsikastetut voivat pelastua. Ei pidä alkuunkaan paikkansa, koska kastekäskyn antamisen jälkeen Jeesus ei pelasta kastamattomia. Lapsikaste kun ei ole Raamatullinen kaste. Tämä on hyvin vahingollista eksytystä, koska se antaa luterilaisille rohkeutta olla ottamatta raamatullista uskovien upotuskastetta.

2) Suonto sanoo, että homoseksuaalisuuden harjoittajat voivat olla seurakunnan jäseniä. Raamatun mukaan heidät tulee erottaa seurakunnasta. Suonto ottaa osaa tähän syntiin, koska hän ei toimi velvollisuuksiensa mukaisesti.

3) Suonto kannattaa naispappeutta. Paavalin mukaan sellainen seurakunta, joka antaa naisten puhua ei ole edes Jumalan pyhien seurakunta. Joka antaa hyväksyntänsä naispappeudelle, hän ei tunnusta Jumala käskyjä eikä Jumala tunnusta häntä omakseen, kuten Paavali kirjoitti.

1 Kor 14:33 sillä Jumala ei ole epäjärjestyksen vaan rauhan Jumala. Niin kuin on laita kaikissa pyhien seurakunnissa,
        34 naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.
        ...
        37 Jos joku uskoo olevansa profeetta tai saaneensa muita Hengen lahjoja, hänen tulee tietää että tämä, mitä kirjoitan, on Herran käsky.
        38 Jos joku ei tätä tunnusta, Jumala ei tunnusta häntä.

Tässä muutamia ja lisää löytyy tarvittaessa vaikka kuinka paljon. Suonnon seurakunta on täynnä laittomuutta ja laittomuuden opettamista, mikä on kadottavaa syntiä.

Tässä keskustelussa on yksi esimerkki aivan kummallisesta sotkusta, mitä Tapani Suonnon suusta on tullut ulos. Tämä osoittaa, ettei Suonto ole luotettava opettaja: https://keskustelu.suomi24.fi/t/16148716/tapani-suonto-sanoi-profeettoja-sekopaiksi

• Anonyymi

Ei kannata lähteä hiippalakkien alle hiippailemaan.

• Anonyymi

One Way Missionista on viime aikoin lähtenyt kahdeksasta avainhenkilöst seitsemän pois. Yksi savustettiin ulos ja kuusi lähti enemmän tai vähemmän ovet paukkuen pois. Tapani Suonto on ongelmallinen tapaus. En voi suositella One Way Missionia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tapani Suonnon One Way Mission on ammattimainen eksyttäjä. Älkää missään nimessä menkö sinne. Tässä on eräitä syntejä, joista Tapani Suonto on tehnyt. Suonnon opeilla ei voi pelastua.

1) Suonto sanoo, että lapsikastetut voivat pelastua. Ei pidä alkuunkaan paikkansa, koska kastekäskyn antamisen jälkeen Jeesus ei pelasta kastamattomia. Lapsikaste kun ei ole Raamatullinen kaste. Tämä on hyvin vahingollista eksytystä, koska se antaa luterilaisille rohkeutta olla ottamatta raamatullista uskovien upotuskastetta.

2) Suonto sanoo, että homoseksuaalisuuden harjoittajat voivat olla seurakunnan jäseniä. Raamatun mukaan heidät tulee erottaa seurakunnasta. Suonto ottaa osaa tähän syntiin, koska hän ei toimi velvollisuuksiensa mukaisesti.

3) Suonto kannattaa naispappeutta. Paavalin mukaan sellainen seurakunta, joka antaa naisten puhua ei ole edes Jumalan pyhien seurakunta. Joka antaa hyväksyntänsä naispappeudelle, hän ei tunnusta Jumala käskyjä eikä Jumala tunnusta häntä omakseen, kuten Paavali kirjoitti.

1 Kor 14:33 sillä Jumala ei ole epäjärjestyksen vaan rauhan Jumala. Niin kuin on laita kaikissa pyhien seurakunnissa,
        34 naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.
        ...
        37 Jos joku uskoo olevansa profeetta tai saaneensa muita Hengen lahjoja, hänen tulee tietää että tämä, mitä kirjoitan, on Herran käsky.

Tässä muutamia ja lisää löytyy tarvittaessa vaikka kuinka paljon. Suonnon seurakunta on täynnä laittomuutta ja laittomuuden opettamista, mikä on kadottavaa syntiä.

Tässä keskustelussa on yksi esimerkki aivan kummallisesta sotkusta, mitä Tapani Suonnon suusta on tullut ulos. Tämä osoittaa, ettei Suonto ole luotettava opettaja: https://keskustelu.suomi24.fi/t/16148716/tapani-suonto-sanoi-profeettoja-sekopaiksi

Voitko ystävällisesti tarkentaa väitettäsi, että Suonnon mukaan "homoseksuaalisuuden harjoittajat voivat olla seurakunnan jäseniä"?

Itse olen nähnyt hänen vain kirjoittavan, että hän ei lähde homovastaisille marsseille mukaan.

Tässä on sekin epäselvyys, että Sanan mukaan synnistä (esim homoilu) parannuksen tehnyt ei ole enää homo, vaan hän OLI homo. Hänen kohdallaan entinen on jäänyt ja uusi on tullut tilalle. Tähän ei vaikuta se, mitä kiusauksia hän mahdollisesti tuntee. Hän on nyt uusi luomus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko ystävällisesti tarkentaa väitettäsi, että Suonnon mukaan "homoseksuaalisuuden harjoittajat voivat olla seurakunnan jäseniä"?

Itse olen nähnyt hänen vain kirjoittavan, että hän ei lähde homovastaisille marsseille mukaan.

Tässä on sekin epäselvyys, että Sanan mukaan synnistä (esim homoilu) parannuksen tehnyt ei ole enää homo, vaan hän OLI homo. Hänen kohdallaan entinen on jäänyt ja uusi on tullut tilalle. Tähän ei vaikuta se, mitä kiusauksia hän mahdollisesti tuntee. Hän on nyt uusi luomus.

Olen itse ollut OWM:n sunnutaijuhlassa kuuntelemassa, kun Suonto alkoi voimakkaasti puolustamaan homoseksualisteja. Hän kiersi asiaa kuin kissa kuumaa puuroa ja vetosi voimakkaasti siihen, että teidän vierellä voi istua joku homoseksualisti ja hän saa istua siinä.

Eräs vanhempi mies huusi yleisöstä kesken saarnan, että homoseksualistit tulee poistaa seurakunnasta. Suonto ei pitänyt tästä kommentista. Olin aivan ihmeissäni siitä, miten Suonto alkoi puhua homoseksualistien puolesta.

Myöhemmin sain tietää jostain, että OWM olisi hakenut valtiolta avustuksia. OWM harjoittaa lähetystyötä kehistymaissa, mihin saa helposti rahaa ulkoministeriöltä, mutta sillä edellytyksellä, että järjestö irtisaunoutuu homoseksualisuuden harjoittajien syrjimisestä ja sallii homoseksuaalit parisuhteet. Tämä on tullut ulkoministeriön linjaksi jo monta vuotta sitten, kun Pekka Haavistosta tuli kehitysyhteistyöministeri.

Raha korruptoi ja ilmeisesti Suonto on lähtenyt myötäilemään Pekka Haaviston poliittista linjaa. Tämähän on Saatanan taktiikka syöttää kielletyn hedelmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanottakoon vielä se, että ymmärsin Suonnon saarnasta, että hän hyväksyy seurakuntaan homoseksualisessa parisuhteessa olevan. On selvä asia, että jos joku lopettaa homoseksuaalisuuden harjoittamisen uskon takia, niin silloin hän voi olla seurakunnassa. Kyse oli kuitenkin siitä, ettei Suonto vaatinut heitä lopettamaan homoseksuaalisuuden harjoittamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiaan tulisi selvyys, jos Suonto suostuisi antamaan julkisen kannanoton siitä, että saako homot harjoittaa homoseksuaalisuutta vai ei. Toinen kannanotto tarvitaan, että hyväksyykö Suonto homoseksuaalisessa parisuhteessa olevat seurakunnan jäseneksi vai ei.

Jos Suonnolla on vaikeuksia antaa selvää vastausta tähän, niin silloin Suontoon tulee suhtautua niin, että hallitus tulee erottaa hänen OWM:n pastorin tehtävästä ja antaa hänelle porttikielto, koska Raamatun mukaan homoseksualisuuden harjoittamiselle ei saa antaa hyväksyntää ei edes hiljaisesti hyväksymällä tämän ilmiön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen itse ollut OWM:n sunnutaijuhlassa kuuntelemassa, kun Suonto alkoi voimakkaasti puolustamaan homoseksualisteja. Hän kiersi asiaa kuin kissa kuumaa puuroa ja vetosi voimakkaasti siihen, että teidän vierellä voi istua joku homoseksualisti ja hän saa istua siinä.

Eräs vanhempi mies huusi yleisöstä kesken saarnan, että homoseksualistit tulee poistaa seurakunnasta. Suonto ei pitänyt tästä kommentista. Olin aivan ihmeissäni siitä, miten Suonto alkoi puhua homoseksualistien puolesta.

Myöhemmin sain tietää jostain, että OWM olisi hakenut valtiolta avustuksia. OWM harjoittaa lähetystyötä kehistymaissa, mihin saa helposti rahaa ulkoministeriöltä, mutta sillä edellytyksellä, että järjestö irtisaunoutuu homoseksualisuuden harjoittajien syrjimisestä ja sallii homoseksuaalit parisuhteet. Tämä on tullut ulkoministeriön linjaksi jo monta vuotta sitten, kun Pekka Haavistosta tuli kehitysyhteistyöministeri.

Raha korruptoi ja ilmeisesti Suonto on lähtenyt myötäilemään Pekka Haaviston poliittista linjaa. Tämähän on Saatanan taktiikka syöttää kielletyn hedelmän.

>> Olen itse ollut OWM:n sunnutaijuhlassa kuuntelemassa, kun Suonto alkoi voimakkaasti puolustamaan homoseksualisteja. Hän kiersi asiaa kuin kissa kuumaa puuroa ja vetosi voimakkaasti siihen, että teidän vierellä voi istua joku homoseksualisti ja hän saa istua siinä. Eräs vanhempi mies huusi yleisöstä kesken saarnan, <<

Mikä saarnoista? Mikä otsikko tai saarnan aihe oli silloin? Kaikki OWM:n saarnathan on nauhalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...

Sinulla on joku henkilökohtainen kauna, koska kommentoit täällä ainoastaan silloin, kun on puhe Suonnosta ja OW:stä, mutta et puutu mihinkään muuhun väärään seurakuntaan ja niiden opetuksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiaan tulisi selvyys, jos Suonto suostuisi antamaan julkisen kannanoton siitä, että saako homot harjoittaa homoseksuaalisuutta vai ei. Toinen kannanotto tarvitaan, että hyväksyykö Suonto homoseksuaalisessa parisuhteessa olevat seurakunnan jäseneksi vai ei.

Jos Suonnolla on vaikeuksia antaa selvää vastausta tähän, niin silloin Suontoon tulee suhtautua niin, että hallitus tulee erottaa hänen OWM:n pastorin tehtävästä ja antaa hänelle porttikielto, koska Raamatun mukaan homoseksualisuuden harjoittamiselle ei saa antaa hyväksyntää ei edes hiljaisesti hyväksymällä tämän ilmiön.

Montako kertaa sanottava, että Suonto olisi itse jo eläkkeelle halunnut, mutta Herra kehotti palaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>> Olen itse ollut OWM:n sunnutaijuhlassa kuuntelemassa, kun Suonto alkoi voimakkaasti puolustamaan homoseksualisteja. Hän kiersi asiaa kuin kissa kuumaa puuroa ja vetosi voimakkaasti siihen, että teidän vierellä voi istua joku homoseksualisti ja hän saa istua siinä. Eräs vanhempi mies huusi yleisöstä kesken saarnan, <<

Mikä saarnoista? Mikä otsikko tai saarnan aihe oli silloin? Kaikki OWM:n saarnathan on nauhalla.

En muista mistä saarnasta oli kyse. Oli noin neljä vuotta sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on joku henkilökohtainen kauna, koska kommentoit täällä ainoastaan silloin, kun on puhe Suonnosta ja OW:stä, mutta et puutu mihinkään muuhun väärään seurakuntaan ja niiden opetuksiin.

>>>Sinulla on joku henkilökohtainen kauna, koska kommentoit täällä ainoastaan silloin, kun on puhe Suonnosta ja OW:stä<<<

Kommenttisi on lapsellinen. Kyse ei ole mistään kaunasta vaan siitä, etten hyväksy homoseksualisuuden harjoittajien jäsenyyttä seurakunnassa.

Olen kertonut rehellisesti, miten asia on ja sinunkin olisi syytä ottaa tämä asia todesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä siinä, että julkisissa hengellisissä kokouksissa vieressäni voi istua ihan millainen ihminen hyvänsä. Ongelma on vasta srk:n jäsenyydessä. Siihen tulee kytkeä parannuksen teko, halu vaeltaa/elää Jumalan tahtoa etsien ja toteuttaen. Siihen ei mahdu se, että lauantaina on Setan bileissä ja sunnuntaina sitten ehtoollisella.

Enkä ole homofobinen. Työtovereina on ollut homoja ja olen ollut asiallinen ja ystävällinen heitä kohtaan. Kaksi kertaa pitkän työurani aikana on homomies käynyt käsiksi minuun (puristamalla pakarasta) ja molemmille ilmoitin, ettei se ole minun juttuni eikä niin saa minulle tehdä. Niillä kerroilla ystävällisyyteni oli hieman alemmalla tasolla.

• Anonyymi

se, että, mihin seurakuntaan pitää mennä, on paras tehdä Jumalalta pyydettynä Hänen Neuvoaan noudattaen.
      Antakaa Pyhän Hengen johtaa teitä, koko Elämänne on kyseessä näinä kovina aikoina

• Anonyymi

Nykyaikana ei välttämättä enää ole sellaisia seurakuntia, joihin kannattaa mennä. Omituisia henkivaltoja on liikkeellä. Nukkuvia seurakuntia on paljon.

• Anonyymi

Näin on. Jos sinulla on muutama, yksikin, aito uskova veli/sisko niin rukoilkaa yhdessä ja lukekaa Raamattua. Säilyy sisäinen rauha ja sopu helpoiten siten tällä hetkellä. Toki ajat voivat muuttua.

• Anonyymi

Kauniaisissa Suomen Raamattuopisto, joka sunnuntai klo 11. Siellä julistetaan Jumalan Sanaa eikä jaella katteettomia profetioita.
      Helsingintie 10, kävelymatka juna-asemalta.

• Anonyymi

• Anonyymi

Kyllähän tuo One Wayn seurakunta on paras, tai yhden vertainen Lähetyshiippakunnan seurakuntien kanssa ympäri maata. Kannatan lämpimästi!
      Menkää kuulolle !
      Sieltä eivät hullutkaan eksy maailaman virtojen viemäksi paholaisen ansaan ja peräti kadotuksen kuiluun

• Anonyymi

>>>Kyllähän tuo One Wayn seurakunta on paras<<<

Miten helppoa on uskovia vetää nenästä. Sinä olet mennyt uskomaan Tapani Suonnon eksytykset. Tämä johtuu siitä, ettet osaa Raamattua, vaan tuhlaat aikaasi hyödyttömissä One Way Missionin sunnuntaijuhlissa, joissa opetetaan Raamattua väärin.

Tapani Suonnon One Way Mission on ammattimainen eksyttäjä. Älkää missään nimessä menkö sinne. Tässä on eräitä vakavia syntejä, joista Tapani Suonto on tehnyt. Suonnon opeilla ei voi pelastua.

...

Tässä oli muutamia ja lisää löytyy tarvittaessa vaikka kuinka paljon. Suonnon seurakunta on täynnä laittomuutta ja laittomuuden opettamista, mikä on kadottavaa syntiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      16
      4662
    2. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1625
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1587
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      228
      1096
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1068
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      126
      889
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      846
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      817
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      815
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      47
      807
    Aihe