Oot upea, haluan sua ja mä haluan sut 😗
Sirke, hyvää yötä!
19
220
Vastaukset
- Anonyymi
Oot ihana, vaikuta upealta naiselta silminesi , todellakin olet t:j 😗
- Anonyymi
Pirkanmaa, jotta tunnistat itsesi 😗
- Anonyymi
Teet pitempään töitä näköjää aika kova, olisi mukava hieroa rasittuneita niskojasi ja käsiä, olet mielessäni lähtiessäni 🙂
- Anonyymi
Voi apua😅
En ole 100%varma onko mulle, mutta mielestäni nyt tunnistin itseni...
Mullakin on ajatukset sussa ja ikävä on🤗
Laita vielä tarkka tunniste....- Anonyymi
En huomannut. 🙂 Voi olla sulle, ajattelin että lähetän viestin hänelle joululomalla koska en töissä näe tilaisuutta siihen, viimeistään huomaat oletko mun Sirke ja joka on ihanan hellyyttävän oloinen ja silti jämäkkä nainen, tykkään olemuksestaan ja kauneudesta jota hän kantaa naisellisen varmasti. JO..😗
- Anonyymi
Messukylä
- Anonyymi
Messukylä
- Anonyymi
Hyvää yötä, olitpa upea päiväl 😗
- Anonyymi
Hän oli myös upea. 🤴.. Työt kesti melkein kuuteen. Sen jälkeen evästä nassuun ja sitten lahjaostoille.
Paperoinnit ja työpostit. Nyt ryydis. Aamusti varhain ylös. Loma jo tarpeen. Kohta 😴🌝🌠 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän oli myös upea. 🤴.. Työt kesti melkein kuuteen. Sen jälkeen evästä nassuun ja sitten lahjaostoille.
Paperoinnit ja työpostit. Nyt ryydis. Aamusti varhain ylös. Loma jo tarpeen. Kohta 😴🌝🌠Oma lahja vielä antamatta Sirke, joku kaunis viesti t joni 😗
- Anonyymi
Sä jäit viä painaan päivää kun meillä lopetettiin ja lomalle. Kun katsoin kauniisiin silmiisi tänään , mä sitten haluan olla sun miehesi.
https://youtu.be/s1QCL9AGbO0 - Anonyymi
Hyvää yötä kaunis. Tiedän vain missä haluan sun olevan vielä ja se paikka löytyy mun välittömästä läheisyydestä missä saat turvallisesti hehkua ja öisin nukahtaa 😗
- Anonyymi
Kauniisiin uniin💫🌠
- Anonyymi
En tajua et halutaan tahallaan vastata, kun et oo nainen jota tarkoitan niin kiitos mutta ei kiitos taiteilla mitään omaa vaan ollaan kirjottamatta, eikös niin me sovita.
- Anonyymi
Sanon vielä että olemme viereisissä työpaikoissa t jo..🙂
- Anonyymi
Jos ennen joulu juttuja kerron viä että tunnistaisit itsesi, numerosi kaksi viimeistä on 65 , miten sain tietää no sanotaanko että pikkujoulu aikaan otin selvää koska siitä lähtien oon ollut aivan pähkinöinä sinuun 😗
- Anonyymi
Hyvää yötä, olet upea , olit sitä tänäänkin kun hiukan yllättäen vieressäsi seisoin. Viestiäni haluat ja mä sen teen vielä 😗
- Anonyymi
Taas pitkään, ootpa ahkera. Auto pihassa viä. Haluan sua Sirke todella paljon. Mun on laitettava se sulle..
- Anonyymi
....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716257- 1355648
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4733509Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1111892- 381296
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3831293- 681098
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471004Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110932Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan54900