Ja bisneksen keksimää että pitää joululahjoja ostaa
Kauppiaiden
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kellään kokemusta sellaisesta höyryttimestä, millä voi oikoa verhot silittämättä tai vaatteet voi oikoa vaikka ripustimessa. Olen katsonut netistä ja mitä olen ihmetellyt, on pieni suutin ja täten joutuu tekemään monta vetoa, koska se on kapea.
Beng- Anonyymi
Minulla on kokemusta vain 35" näytöstä.
Nimi on Benq, mitäs tähän sanoisit?
Näyttö on kaareva. Oletko sinä kaareva?
Mitä tulee verhoihin, käytän sellaisia materiaaleja jotka ovat itse oikenevia. Kokeilujen kautta olen onnistunut täydellisyyteen. Niin näin talviverho aikana kuin kesäverhoissakin.
Tunnussana on, että verhoissakin täytyisi olla raskautta oikaisemaan itsensä krempat, mitä verhoissa saattaa esiintyä.
Kevyt kenkäisiä verhoja on turha ripustaa. Niiden helmoihin pitäisi asettaa punnukset, että pysyisivät asennossaan.
- Anonyymi
Sinäkö toteutat toiveensa ja ostat, ostat ja ostat vielä jotain.
- Anonyymi
Tuo on vaihtoehto silitysraudalle.
Tarvekalusta on kyse.
Beng
Toteutan, mitä toteutan. En ole ostoholisti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on vaihtoehto silitysraudalle.
Tarvekalusta on kyse.
Beng
Toteutan, mitä toteutan. En ole ostoholisti.Uudistuksen jälkeen on tullut sellainen harhauttava juttu, että jos kommentoi esim. aloitusta sitä klikaten,
kommentti meneekin viimeiseksi kommenttijonoon ilman alkuper. kommenttia,
eli se näyttäisi olevan tarkoitettu edelliseen kommenttiin,
ei aloitukseen.
Väärinkäsityksiä tulee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uudistuksen jälkeen on tullut sellainen harhauttava juttu, että jos kommentoi esim. aloitusta sitä klikaten,
ei aloitukseen.
Väärinkäsityksiä tulee.Kommenttini oli tarkoitettu aloitukseen, ei bengille. Hän ymmärsi/luki väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uudistuksen jälkeen on tullut sellainen harhauttava juttu, että jos kommentoi esim. aloitusta sitä klikaten,
ei aloitukseen.
Väärinkäsityksiä tulee.Nm. 11:14
Käviks mulle kaarevalle nyn niin?
Nm. 12:54
Itseoikaisevat materiaalit ovat yleensä keinoa tai sekotetta.
Pellava tai puuvilla on krymppysempää materiaalia. Tätä ei jolupuki tiedä.
Beng
- Anonyymi
Ei lahjoja kenenkään PIDÄ ostaa, mutta jos haluaa jotakin kivaa antaa, on joulu hyvä aika muistaa rakkaita ihmisiä ja hyviä ystäviä. En ymmärrä joulua vihaavien ihmisten kommentteja, joulun viettohan riippuu vain itsestä ja on täysin vapaaehtoista.
- Anonyymi
Ei kai kukaan varsinaisesti vihaa Joulua. On vaan ihmisiä, jotka eivät pidä sitä niin tärkeänä, koska Joulun oheisrimputteluun liittyy niin paljon krääsää ja muuta "turmellusta".
Kun enää harvassa on eläjät, joille riittäisi joulupöytä, joululaulut, harras ilta ja mahdollisesti joulukirkko. Anonyymi kirjoitti:
Ei kai kukaan varsinaisesti vihaa Joulua. On vaan ihmisiä, jotka eivät pidä sitä niin tärkeänä, koska Joulun oheisrimputteluun liittyy niin paljon krääsää ja muuta "turmellusta".
Kun enää harvassa on eläjät, joille riittäisi joulupöytä, joululaulut, harras ilta ja mahdollisesti joulukirkko.Jos riittää joulupöytä, joululaulut, harras ilta ja joulukirkko, kuka estää joulua siten viettämästä? Turhaa ottaa murheita siitä miten muut joulua viettää, ei kaikkien tarvitse joulua saman muotin mukaan tehdä, jokainen tavallaan. Annetaan kauppiaiden myydä jos joku ostaa haluaa, sehän on sen kauppiaan ja ostajan välinen asia, ei anneta sen omaa joulunviettoamme häiritä.
- Anonyymi
Minulle joulu, kuten muutkin juhlapyhät ovat yhdentekeviä.
En ole lahjonut kalenterin vaan kohdehenkilö tarpeen tai mielenkiinnon mukaan.
Lapsuuteni jouluja leimasi pakonomainen sopu joka aina repesi joupäivänä tavanomiseksi riitelyksi ja haukkumiseksi. Väkivallalta vanhempani välttyivät.
Nuoruuteni parhaat joulut vietin paikkakuntamme EG:n suuren kartonkitehtaan voimalaitoksen remonteissa. Sai olla pois kotoa, tehdä pitkää päivää ja nostaa pyhiltä kolmikertaista palkkaa joka kylläkin ensimmäisenä jouluna oli luovutettava viimeistä penniä myöten äidilleni
Seuraavana jouluna sain pitää palkan mutta minulle lukiolaisena sanottiin, että älä tule ennen pääsiäistä pyytämään rahaa. - Anonyymi
Kauppiaat kyllä rovosoi mainoksillaan ihmisiä luulemaan ett lisä lisää tavaroilla tehdään joulu, muovirääsäää lisää lapsille
- Anonyymi
Jos haluat olla manipuloitava, niin kiireesti kauppaan ostamaan kaikkea mitä mainostetaan.
- Anonyymi
Turhaa tavaraa
- Anonyymi
Kauppiaiden juhlaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauppiaiden juhlaa!
Askeetin Joulu on 2 Toblerone suklaapötköä ja kahvit.
Jouluna on ihan hauskaa muistaa, ketä nyt sitten haluaakaan muistaa.
Enpä usko että kauppiaat ovat lahjomisen jouluna keksineet.
Ei kait se ole pakko antaa mitään kenellekään jos ei halluu.
Ei minua ainakaan yksikään kauppias vaadi ostamaan.
Joulun ympärille on keksitty vaikka mitä ja jos asiakkaat eivät itse keksi niin mainosmiehet kyllä keksivät.
Värkkään usein itse melkein kaikki lahjani, joita jakelen.
En sen vuoksi anna lahjaa, että pitää vaan sen vuoksi, että haluan antaa.
On ollut jouluja jolloin en ole lahjonut ketään ja jouluja jolloin olen antanut kaikille yhtä ja samaa, esim yhtenä jouluna kävin tukusta ostamassa laatikollisen enkeleitä , kaikki olivat samanlaisia, mielestäni kyllä kauneimpia mitä silloin sieltä löysin ja kaikki saivat sen enkelin saatesanoin Se oli hyvä joulu.- Anonyymi
Lahjojen antaminen taitaa olla perinettä pula-ajalta kun kaikesta oli pulaa niin kaikki kelpasi. Nykyään ihmisillä on ihan kaikkea niin että kukaan ei halua turhaa roinaa ja oma vaivansa sitten miten päästä eroon siitä. Jos on pakko muistaa niin se lahjakortti on paras. Rahan pyytäminen on tökeröintä, niin että parempi sanoa ettei haluta lahjoja ollenkaan. Meidän suvussa ei enään lahjoja vajhdella, niin paljon mukavempaa joulun vietto. Jokainen ostelkoot mieleisensä omat lahjansa jos sellaisia tarvitsee.
- Anonyymi
Lahjojen oston olen lopettanut ajat sitten, nykyään tosiaan tavaraa on saatavilla ympäri vuoden jos jotain tarvitsee. Ruokakaupassa käyn näin joulun alla aamulla heti kun kauppa aukeaa niin ei tarvi hälinässä ja hulinassa olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563081Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242679Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3511759- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101071Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951- 44809
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26800