Päihdeongelmaisten kirjoitukset

Anonyymi

Aikas syvätä köyhyyspalstan kirjoitukset siltä osalta mitä päihdeongelmaiset kirjoittavat esim, ryyppäsin ja nyt ei oo rahaa huh huh syvältä syvältä syvältä syvältä.

55

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Päihde,peli,mielenterveys ongelmaa,ei töitä ei rahaa.

• Anonyymi

Järkyttävää lukea, että ei elämäänsä muuta odottamisen haluista saa kuin alkoholin.
      Vielä järkyttävämpää vaimolle ja lapsille, joiden elämä pilataan,
      sillä alkoholi ei paranna persoonallisuutta ja harva nukkuu sitä saadessaan.
      Nukkuva humalainen ei ole vaaraksi perheelleen, mutta ei iloksikaan.

• Anonyymi

Itse olen raitis yksinhuoltaja,en tupakoi edes ja tällä hetkellä fyysinen sairaus,joten olen sairauspäivärahalla. En myöskään ole ns jakorasia. Eli terveet elämäntavat on. Vegaani olen. Lapselle ihan liharuokaa laitan. Köyhyys näkyy siinä meillä,että jos jokin kodinkone hajoaa,uutta ei heti saada. Myöskin huonekalut on haalittu kavereilta,kirpputoreilta jne. Terveellinen ruoka maksaa ja lapselle säännöllisesti vaatteita,kenkiä,kouluun pitää olla sukset,luistimet,pyörä. En edes pystyisi juomaan alkoholia,enkä pidä ryyppäämisestä lainkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen raitis yksinhuoltaja,en tupakoi edes ja tällä hetkellä fyysinen sairaus,joten olen sairauspäivärahalla. En myöskään ole ns jakorasia. Eli terveet elämäntavat on. Vegaani olen. Lapselle ihan liharuokaa laitan. Köyhyys näkyy siinä meillä,että jos jokin kodinkone hajoaa,uutta ei heti saada. Myöskin huonekalut on haalittu kavereilta,kirpputoreilta jne. Terveellinen ruoka maksaa ja lapselle säännöllisesti vaatteita,kenkiä,kouluun pitää olla sukset,luistimet,pyörä. En edes pystyisi juomaan alkoholia,enkä pidä ryyppäämisestä lainkaan.

Tiedän tapauksia kun nainen ollut yh niin ei siinä muuten mitään mutta jos alkoholi maistuu niin saa lastensuojeluviranomaiset peräänsä. Siinä sitten on liekassa ja lapset huostaanotetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää esimerkkiä miten köyhänäkään ei mene elämä hunnigolle. Toisaalta kuka tietää mikä tilanne ellei sulla olisi lasta? Huonekaluja sun muita kannattaakin etsiä käytettyjä, sillä moni heittää/myy pois todella hyvää halvalla kyllästyttyään. Kodinkoneita ei kannata näin hankkia paitsi jos tietää varmasti sen olevan hyvä ja vähän käytetty. Luottokortti olisi tähän saumaan kätevä, joten yritä hommata semmonen, jos ja kun ei nyt onnistu niin myöhemmin. En pidä ns. jakorasiana olemista ollenkaan huonona juttuna jos se tapahtuu omasta tahdosta. Se on palveluammatti joka vertautuu vähän hoitajan työhön jos sitä ei tee puhtaasti rahasta. Jos suinkin uskot, että pää kestää ja muutenkin olet mielestäsi sopiva, niin mikä ettei aina silloin tällöin vähän lisäeuroja tienaamaan!

lajijasuris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää esimerkkiä miten köyhänäkään ei mene elämä hunnigolle. Toisaalta kuka tietää mikä tilanne ellei sulla olisi lasta? Huonekaluja sun muita kannattaakin etsiä käytettyjä, sillä moni heittää/myy pois todella hyvää halvalla kyllästyttyään. Kodinkoneita ei kannata näin hankkia paitsi jos tietää varmasti sen olevan hyvä ja vähän käytetty. Luottokortti olisi tähän saumaan kätevä, joten yritä hommata semmonen, jos ja kun ei nyt onnistu niin myöhemmin. En pidä ns. jakorasiana olemista ollenkaan huonona juttuna jos se tapahtuu omasta tahdosta. Se on palveluammatti joka vertautuu vähän hoitajan työhön jos sitä ei tee puhtaasti rahasta. Jos suinkin uskot, että pää kestää ja muutenkin olet mielestäsi sopiva, niin mikä ettei aina silloin tällöin vähän lisäeuroja tienaamaan!

lajijasuris

Mikä on "jakorasia"? Tarkoittaako se, hmm, seksuaalista työntekijää?
        Varoittaisin siihen alkamisesta, koska miehet, jotka sitä "hoitoa" tarvitsevat,
        ovat usein impulsiivisia ja väkivaltaisia.
        Minä en haluaisi lainata omaa kehoani vieraille, sillä keho muistaa kohtelun.
        Esimerkiksi ottaisin omat selkäsaunat joita sain lapsena, joista
        jäi pysyvä muisti kehoon - kuin omat sormenjälkeni.
        Kun makaa useamman kanssa, niin seuraava saa aina siskonpedin eli
        jakaa sen, mitä toiset ovat jättäneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lajijasuris

Yök. Minä ennemmin menen kerjäämään kuin ryhdyn "jakorasiaksi". Jo ajatuksena kuvottavaa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yök. Minä ennemmin menen kerjäämään kuin ryhdyn "jakorasiaksi". Jo ajatuksena kuvottavaa !

Siis, tauksestasi vedän johtopäätöksen, että "jakorasia" on
        omaa kehoaan myyvä nainen.
        Henkensä säilyttämiseksi moni on siihen joutunut.
        Lasken ne kauppatavarana käytetyt tyttäret myös samaan ryhmään.
        Ne, jotka pakotetaan avioliittoon vastoin tahtoaan tai joita
        erään dokumentin mukaan Irakista uskonnolliset johtajat vihkivät
        aikarajoitettuun avioliittoon, jolloin ne ovat jumalan siunaamia järjestelyjä.
        Nämä johtajat saavat välitysmaksun ja nainen niin että kykenee jatkamaan.
        Naiset kuolevat hyvin nuorina. He ovat hylättyjä ensi kerrasta lähtien.
        Dokumentissa sanottiin, että 18-vuotiasta ei kukaan enää halua.
        Joten ne ovat lapsia, jotka vedetään tähän pedofiilien markkinoille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lajijasuris

Tässä puhuu mies, joka tuo kulttuurinsa tänne pitäen naisia kertakäyttötavarana, joiden kautta käärii rahaa omiin tarpeisiinsa. Naisethan luotiin miesten tarpeisiin, joten siitä vaan!
        Eihän naisilla mitään ihmisarvoa ole! Uskontojen johtajat keksivät sitten tapoja antaa tällekin käytölle jumalien siunaukset, niin että miehet voivat tehdä tekosensa, pyyhkiä suunsa ja sanoa:"En ole syntiä tehnyt!"
        Pitäkää tämä mielessänne, suomalaiset sinisilmäiset naiset!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitihän se nyt arvata että takerrutaan tuohon jakorasiaan ja joo jos pilkkua viilataan niin en suosittele tai kehota! Tarkoitin kyllä sitä maksullisuutta, mutta ei mitään ammattimaista vaan satunnaista ja niin, että homma pysyy omassa kontrollissa. Onhan Iltalehdessäkin aina silloin tällöin joku alan ihminen ihan omalla nimellä ja kuvalla.

lajijasuris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis, tauksestasi vedän johtopäätöksen, että "jakorasia" on
        omaa kehoaan myyvä nainen.
        Henkensä säilyttämiseksi moni on siihen joutunut.
        Lasken ne kauppatavarana käytetyt tyttäret myös samaan ryhmään.
        Ne, jotka pakotetaan avioliittoon vastoin tahtoaan tai joita
        erään dokumentin mukaan Irakista uskonnolliset johtajat vihkivät
        aikarajoitettuun avioliittoon, jolloin ne ovat jumalan siunaamia järjestelyjä.
        Nämä johtajat saavat välitysmaksun ja nainen niin että kykenee jatkamaan.
        Naiset kuolevat hyvin nuorina. He ovat hylättyjä ensi kerrasta lähtien.
        Dokumentissa sanottiin, että 18-vuotiasta ei kukaan enää halua.
        Joten ne ovat lapsia, jotka vedetään tähän pedofiilien markkinoille.

Ja edelleen tarkkaan ottaen jakorasia ei myy, mutta jakaa itseään muuten.
        En myöskään tarkoita, että itsestä tehdään (halpaa) kauppatavaraa vaan nähdään tämä palveluna, josta saa maksun. Ehdottomasti itseorganisoitua ja vapaaehtoista. Olisi mielenkiintoista kuulla jonkun hoitoalan naisen mielipide, mutta luulen että osa on liberaalimpia.

lajijasuris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitihän se nyt arvata että takerrutaan tuohon jakorasiaan ja joo jos pilkkua viilataan niin en suosittele tai kehota! Tarkoitin kyllä sitä maksullisuutta, mutta ei mitään ammattimaista vaan satunnaista ja niin, että homma pysyy omassa kontrollissa. Onhan Iltalehdessäkin aina silloin tällöin joku alan ihminen ihan omalla nimellä ja kuvalla.

lajijasuris

Myytkö sinä omaa kroppaasi saadaksesi "satunnaisesti rahaa"?
        Et suinkaan! Sinä myyyt naisia! S*atanan miehet!
        Eivät he itseään myy, nämä jumalien "kruunut"!
        He myyvät tyttärensä, partnerinsa, sisarensa, äitinsä!
        Miehillä ei ole minkäänlaista moraalia= oikean ja väärän tajua!

Juuri tulen kaupungilta, jossa lauma lajiasi piti silmällä
        kaunista, nuorta naista, joka istui kadulla ja
        kun jätin hänelle rahaa kippoonsa ja sanoin pari sanaa,
        niin en ehtinyt montaa askelta ottaa pois, niin nämä
        haaskat olivat jo tyhjentämässä naisen mukia.
        Lauma nuoria miehiä, jotka pitivät partneriaan näytöllä
        ja keräsivät asiakkaita päivällä ja illalla.
        Ei suinkaan myyden omaa kroppaansa, vaan kauppatavaransa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä puhuu mies, joka tuo kulttuurinsa tänne pitäen naisia kertakäyttötavarana, joiden kautta käärii rahaa omiin tarpeisiinsa. Naisethan luotiin miesten tarpeisiin, joten siitä vaan!
        Eihän naisilla mitään ihmisarvoa ole! Uskontojen johtajat keksivät sitten tapoja antaa tällekin käytölle jumalien siunaukset, niin että miehet voivat tehdä tekosensa, pyyhkiä suunsa ja sanoa:"En ole syntiä tehnyt!"
        Pitäkää tämä mielessänne, suomalaiset sinisilmäiset naiset!

Siis häh?! Aina vaan ihmeellisemmäksi menee johtopäätökset ja kauemmaksi aiheesta. En todellakaan näe naisia tuollaisina vaan päinvastoin. Käytännössä tämä ei näy missään, mutta siihen on syynä vain ja ainoastaan sen verran hankalat ja oikeastikin haittaavat terveyden ongelmat. Hyvää kohtelua kyllä saisi eikä mitään edellä kuvaamaanne. Luulen, että itse sallisin tuollaisen palvelumyymisen, mutta tahallista luottamuksen pettämistä en, oli sitten kyse ihmissuhteista tai muusta.

lajijasuris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lajijasuris

No, katos perhanaa, kun oli oikein "oma kuva ja hinnat palveluista ja hoidoista"!
        No, jos yksi nainen tarjoaa omaa sieluaan kenen tahansa häväistäväksi, niin
        kaikki muutkin naiset ovat VELVOLLISIA seuraamaan tätä erinomaista esimerkkiä!
        Sisaret! Astukaapas riviin kadun kulmaan tarjoamaan "HOITOA JA PALVELUA"!

Niin, ihan viatontahan se palvelu on, kun jo kakarat koulussa huorittelevat
        luokkakavereitaan ja sen nimityksen saaneet ovat kaikkien vapaata riistaa!
        Ihmekös se, kun uskonnon johtajat ja aikuiset miehet edellä opettavat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myytkö sinä omaa kroppaasi saadaksesi "satunnaisesti rahaa"?
        Et suinkaan! Sinä myyyt naisia! S*atanan miehet!
        Eivät he itseään myy, nämä jumalien "kruunut"!
        He myyvät tyttärensä, partnerinsa, sisarensa, äitinsä!
        Miehillä ei ole minkäänlaista moraalia= oikean ja väärän tajua!

Juuri tulen kaupungilta, jossa lauma lajiasi piti silmällä
        kaunista, nuorta naista, joka istui kadulla ja
        kun jätin hänelle rahaa kippoonsa ja sanoin pari sanaa,
        niin en ehtinyt montaa askelta ottaa pois, niin nämä
        haaskat olivat jo tyhjentämässä naisen mukia.
        Lauma nuoria miehiä, jotka pitivät partneriaan näytöllä
        ja keräsivät asiakkaita päivällä ja illalla.
        Ei suinkaan myyden omaa kroppaansa, vaan kauppatavaransa!

Niin juurihan minä kirjoitin etten kannata tämmöstä mitä kuvaat. Ei tuo moraalitaju ole sukupuolisidonnainen asia, mutta se tiedetään, että miesten korkea testosteroni altistaa, siis huom altistaa ei suoraan aiheuta, naisten hyväksikäytölle. Voin kertoa, että omalla kohdalla on aika laillaToisaalta myös estrogeeni vaikuttaa miehillä. Tiedä sitten, mutta ainakaan kovin äijämäinen ole eikä se terveyskään ihan parhaalla mallilla ole.

lajijasuris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, katos perhanaa, kun oli oikein "oma kuva ja hinnat palveluista ja hoidoista"!
        No, jos yksi nainen tarjoaa omaa sieluaan kenen tahansa häväistäväksi, niin
        kaikki muutkin naiset ovat VELVOLLISIA seuraamaan tätä erinomaista esimerkkiä!
        Sisaret! Astukaapas riviin kadun kulmaan tarjoamaan "HOITOA JA PALVELUA"!

Niin, ihan viatontahan se palvelu on, kun jo kakarat koulussa huorittelevat
        luokkakavereitaan ja sen nimityksen saaneet ovat kaikkien vapaata riistaa!
        Ihmekös se, kun uskonnon johtajat ja aikuiset miehet edellä opettavat!

No ei tietenkään yksi oikeuta tai velvota kaikkia muita! Tämä alkaa mennä jo tämmöseksi tahalliseksi väärinymmärryksesksi ja irralleen kontekstista.

lajijasuris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin juurihan minä kirjoitin etten kannata tämmöstä mitä kuvaat. Ei tuo moraalitaju ole sukupuolisidonnainen asia, mutta se tiedetään, että miesten korkea testosteroni altistaa, siis huom altistaa ei suoraan aiheuta, naisten hyväksikäytölle. Voin kertoa, että omalla kohdalla on aika laillaToisaalta myös estrogeeni vaikuttaa miehillä. Tiedä sitten, mutta ainakaan kovin äijämäinen ole eikä se terveyskään ihan parhaalla mallilla ole.

lajijasuris

...aika lailla matalalla tasolla. Toisaalta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän tapauksia kun nainen ollut yh niin ei siinä muuten mitään mutta jos alkoholi maistuu niin saa lastensuojeluviranomaiset peräänsä. Siinä sitten on liekassa ja lapset huostaanotetaan.

...ja hyvä onkin jos alkoholistin lapset otetaan parempaan talteen, aikuisten luo joille lapsi on viinaa tärkeämpi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennemmin minä antaisin hygieniastaan huolehtivan vieraan panna kumin kanssa kuin esimerkiksi puristelisin ihmisten finnejä työkseni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jakorasian tunnistaa helpoiten siitä että hänellä on lapsia useamman kuin yhden miehen kanssa, fiksu ilotyttö ei jakorasiaksi rupea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja edelleen tarkkaan ottaen jakorasia ei myy, mutta jakaa itseään muuten.
        En myöskään tarkoita, että itsestä tehdään (halpaa) kauppatavaraa vaan nähdään tämä palveluna, josta saa maksun. Ehdottomasti itseorganisoitua ja vapaaehtoista. Olisi mielenkiintoista kuulla jonkun hoitoalan naisen mielipide, mutta luulen että osa on liberaalimpia.

lajijasuris

Kas, kun ymmärrän sen niin, että kun lainaa kehoaan toiselle maksusta,
        niin se on MYYMISTÄ! Kun raha vastaa aikaa, nautinnon saantia.
        Mutta kun halutaan kaunistaa halveksittava asia, niin
        miksi sinä niitä "hoidosta ja palveluksesta" saatua rahaa kutsut?
        Kylkiäiseksikö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis häh?! Aina vaan ihmeellisemmäksi menee johtopäätökset ja kauemmaksi aiheesta. En todellakaan näe naisia tuollaisina vaan päinvastoin. Käytännössä tämä ei näy missään, mutta siihen on syynä vain ja ainoastaan sen verran hankalat ja oikeastikin haittaavat terveyden ongelmat. Hyvää kohtelua kyllä saisi eikä mitään edellä kuvaamaanne. Luulen, että itse sallisin tuollaisen palvelumyymisen, mutta tahallista luottamuksen pettämistä en, oli sitten kyse ihmissuhteista tai muusta.

lajijasuris

Kuule, ei elämässä voi saada kaikkea haluamaansa kuin ravintolassa!
        Moni kärsii lapsettomuudesta, eikä se oikeuta heitä esim. varastamaan toisen lasta!

Samoin ei terveysongelmat oikeuta jotain varastamaan toisen kehon koskemattomuutta.
        Elintaso täytyy kyetä järjestämään muuten kuin naisten ruumiita myymällä.
        Sodan aikaista tapaa Virosta. Sielläkö näit äitisi menevän satamaan saadakseen pojalleen ruokaa pöytään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lajijasuris

Et kannata, MUTTA ITSE SITÄ EHDOTIT JA PUOLUSTAT!
        Minulla on naapuri, joka samoin on kerjännyt "hoitoapua"
        sen pillinsä kanssa.
        Vihaiseksi miehet tulee, kun eivät sitä viatonta palvelua saa;-D
        Sitten huudellaan perääni "huoraksi", kun en suostunut!
        Olisi huudettu vielä enemmän, jos olisin suostunut.
        Olisin joutunut olemaan "hoitamassa" koko ajan ja kaikkia.
        Isät ja pojat odottelivat yhdessä minua, kun oli lenkillä.
        Varmasti isä olisi saanut kotonaankin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jakorasian tunnistaa helpoiten siitä että hänellä on lapsia useamman kuin yhden miehen kanssa, fiksu ilotyttö ei jakorasiaksi rupea.

Miksi sinä niitä kutsut, jotka ovat useamman kerran naimisissa eri miehen kanssa?
        Nykyään se lasten saanti ei ole itsestään selvä.
        Onko "hyvä tyttö" vain kerran ja yhden miehen kanssa naimisissa?
        Entä, miksi kutsutaan miehiä, joilla on useampi seksi partnerì?
        MIESTENMIESKÖ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinä niitä kutsut, jotka ovat useamman kerran naimisissa eri miehen kanssa?
        Nykyään se lasten saanti ei ole itsestään selvä.
        Onko "hyvä tyttö" vain kerran ja yhden miehen kanssa naimisissa?
        Entä, miksi kutsutaan miehiä, joilla on useampi seksi partnerì?
        MIESTENMIESKÖ?

Useamman partnerin kanssa vehtaava mies on yleismeisseli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useamman partnerin kanssa vehtaava mies on yleismeisseli

Kiitos, kun autetaan saamaan tämä työkalulaatikko järjestykseen.
        "Jakorasia ja yleismeisseli"!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennemmin minä antaisin hygieniastaan huolehtivan vieraan panna kumin kanssa kuin esimerkiksi puristelisin ihmisten finnejä työkseni.

Siinä puhuu mies, joka pitää omien tarpeittensa täyttämisen pääasiaksi ja
        pitää naisia tunteettomina kertakäyttö artikkeleina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä puhuu mies, joka pitää omien tarpeittensa täyttämisen pääasiaksi ja
        pitää naisia tunteettomina kertakäyttö artikkeleina.

Kyllä tässä ihan oikea nainen puhui.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tässä ihan oikea nainen puhui.

Minun sisarenikin on aina valmiina "hoitoon ja palveluksien " jakoon,
        kun on kysymys miellyttää miestä.
        Miten sinä yhdistät seksuaaliset palvelut finnien puristuksiin?
        Varsinkin, kun nekin tehdään kumikäsineet kädessä.
        Entä hammaslääkärillä käynti?
        "Oikeaksi naiseksi" en sinua kutsuisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän kantasi. "Fiksu ilotyttö" on vapaa lapsista ja aina valmiina palveluksiin.
        Tuollaisetkin pystyvät lisääntymään. Lapsiparkoja käy sääliksi.
        Käytetään varmasti hyväksi monin tavoin ilman arvostusta.

• Anonyymi

Kirjoititko tuon ihan selvinpäin? Useita virheitä sait noinkin lyhyeen kirjoitukseen.

• Anonyymi

Kuule, viha tässä sokaisee niin, että monia kirjaimia minultakin puuttuu!
        Ei tällaisesta asiasta voi hillitysti kommentoida.
        Jos mies tulisi minua vastaan, niin tekisin hänestä lattiamopin!

• Anonyymi

Kuka ja mitä virheitä, aloittaja? Täysin virheettömät on varmaan kirjoittanut pikkutarkka tai tarkastettu huolella tai kännykällä tai muuten niin että on oikolukija. Jos tähän alustaan kirjoittaa suoraan, jää ainakin kirjoitusvirheet helpommin huomaamatta. Harva varmaan kirjoittaa suoraan virheetöntä. Monesti kirjoitetaan äkkiä vaan ja vireystila sekä sorminäppäryys myös vaikuttaa. Onhan se parempi jos virheet korjataan, mutta itseä ei niin haittaa eikä aina kiinnosta tarkastaa. Asiavirheet sitten erikseen.

lajijasuris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule, viha tässä sokaisee niin, että monia kirjaimia minultakin puuttuu!
        Ei tällaisesta asiasta voi hillitysti kommentoida.
        Jos mies tulisi minua vastaan, niin tekisin hänestä lattiamopin!

Mikä nyt niin vihaksi pistää? Tuo sinänsä on totta, että viha ja muut tunteet lisää virheitä.
        Kannattaa lukea rauhassa ajatuksella, sillä viha on minusta tässä ketjussa tai ainakin omista kirjotuksista reaktio, joka viittaa väärinymmärrykseen. Myönnän kyllä, että kirjoitan joskus moniulotteista ja vaikeaselkoista tekstiä mikä vaatii jonkin asian ennakkotuntemusta.

lajijasuris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka ja mitä virheitä, aloittaja? Täysin virheettömät on varmaan kirjoittanut pikkutarkka tai tarkastettu huolella tai kännykällä tai muuten niin että on oikolukija. Jos tähän alustaan kirjoittaa suoraan, jää ainakin kirjoitusvirheet helpommin huomaamatta. Harva varmaan kirjoittaa suoraan virheetöntä. Monesti kirjoitetaan äkkiä vaan ja vireystila sekä sorminäppäryys myös vaikuttaa. Onhan se parempi jos virheet korjataan, mutta itseä ei niin haittaa eikä aina kiinnosta tarkastaa. Asiavirheet sitten erikseen.

lajijasuris

En ole kommentoinut mistään virheistä ja eikä noin yleisesti ihmisten kirjoituksista hernettä nenään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kommentoinut mistään virheistä ja eikä noin yleisesti ihmisten kirjoituksista hernettä nenään.

Olet kai aloittaja? Ehkä huonosti muotoiltu. Tarkoitin sitä moittiiko joku aloittajaa virheistä vai ketä ja mikä pistää niin vihaksi. En olisi yllättynyt vaikka nuo vihanpurkaukset kohdistuisivat omiin kirjoituksiini. Osasin kyllä odottaa, koska ko. aihe herättää tunteita ja lukijoita on moneen lähtöön. Mutta tuollaiset uhkamuotoon kirjoitetut mielipiteet on täysin ylimitoitettuja ja vissiin perustuvat väärinymmärrykseen.

Tässä se nähdään ettei Suomessa ole aitoa sananvapautta, sillä on se aika ihmeellistä, jos puhtaasti omia ajatuksia tai elämästä kirjoittaa, reagoi toiset hyvin voimakkaasti, jopa suhteettomasti, vaikka et olisi ketään kohtaan tehnyt koskaan isompaa vääryyttä.
        Tässä hiljattain eräät tissinvilauttajat ovat saaneet peräti tappouhkauksia missä ei ole mitään tolkkua enää, enkä olisi yllättynyt jos jotain kiihkouskovaisia!

lajijasuris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet kai aloittaja? Ehkä huonosti muotoiltu. Tarkoitin sitä moittiiko joku aloittajaa virheistä vai ketä ja mikä pistää niin vihaksi. En olisi yllättynyt vaikka nuo vihanpurkaukset kohdistuisivat omiin kirjoituksiini. Osasin kyllä odottaa, koska ko. aihe herättää tunteita ja lukijoita on moneen lähtöön. Mutta tuollaiset uhkamuotoon kirjoitetut mielipiteet on täysin ylimitoitettuja ja vissiin perustuvat väärinymmärrykseen.

Tässä se nähdään ettei Suomessa ole aitoa sananvapautta, sillä on se aika ihmeellistä, jos puhtaasti omia ajatuksia tai elämästä kirjoittaa, reagoi toiset hyvin voimakkaasti, jopa suhteettomasti, vaikka et olisi ketään kohtaan tehnyt koskaan isompaa vääryyttä.
        Tässä hiljattain eräät tissinvilauttajat ovat saaneet peräti tappouhkauksia missä ei ole mitään tolkkua enää, enkä olisi yllättynyt jos jotain kiihkouskovaisia!

lajijasuris

Mene muille markkinoille ehdottelemaan prostituutiota naisten ekonomin parantamiseksi.
        Luuletko kokemuksesta köyhien naisten takertuvan tähän menetelmään masennuksessaan? Hyi HÄVYTÖNTÄ!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lajijasuris

Ei ole isompaa vääryyttä kehottaa naisia yleisellä foorumilla ryhtymään prostituoiksi!
        Iltalehden, -sanomien uutisissa tänään oli kirjoitus äidin kauhusta, kun hänen yläluokalla käyvälle lapselle annettiin KOULUKIRJASSA TEHTÄVÄKSI KUVAILLA, MITÄ SEKSUAALISIA HALUJA JA FANTASIOITA HEILLÄ ON LUOKKATOVERIAAN KOHTAAN!
        Lapset oikein opetetaan ja usutetaan toistensa kimppuun jo opettajien avustuksella!
        Siellä sitten pojat raiskaavat tytöt ja tyttöjä syytetään. Pokia ihaillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole isompaa vääryyttä kehottaa naisia yleisellä foorumilla ryhtymään prostituoiksi!
        Iltalehden, -sanomien uutisissa tänään oli kirjoitus äidin kauhusta, kun hänen yläluokalla käyvälle lapselle annettiin KOULUKIRJASSA TEHTÄVÄKSI KUVAILLA, MITÄ SEKSUAALISIA HALUJA JA FANTASIOITA HEILLÄ ON LUOKKATOVERIAAN KOHTAAN!
        Lapset oikein opetetaan ja usutetaan toistensa kimppuun jo opettajien avustuksella!
        Siellä sitten pojat raiskaavat tytöt ja tyttöjä syytetään. Pokia ihaillaan.

Luin kanssa sen jutun ja vähän oli ylireagoinnin makua. Tottakai olisi väärin jos ruvetaan opiskelukavereista kuvitteleen fantasioita, ellei joku tahdo, mutta tästä ei ihan tainnut olla kyse. On hyvä muistaa, että ei teinit vierasta noita juttuja vaan pikemminkin ikäänkuin näkevät sitä pienestäkin vihjeestä. Silläkin välillä suorastaan kilpaillaan, kuka eniten näyttää huoralta ja kaikkea muuta. Kyllä kai ne tyttöjen raiskaajat tulee paljolti rajojen ulkopuolelta.

lajijasuris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene muille markkinoille ehdottelemaan prostituutiota naisten ekonomin parantamiseksi.
        Luuletko kokemuksesta köyhien naisten takertuvan tähän menetelmään masennuksessaan? Hyi HÄVYTÖNTÄ!

Kyseinen äiti/nainen ei ole tähän halukas, jos noista joistain kommenteista jotain voi päätellä ja asia on sitten sillä selvä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita etteikö joku muu voisi ja ihan varmasti tekee ihan vapaasta tahdosta. Ei ole kauhean vaikea kuvitella minkä alan ammattilaisten olisi tavallista helpompi tehdä näitä juttuja. Korostan vapaata tahtoa ja tottakai äitinä pitäisi huolehtia ettei lapselle tule haittaa.

Tuosta laatikon kopiosta. Ehkä ei aloittaja ollut, mutta ihan sama.

lajijasuris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luin kanssa sen jutun ja vähän oli ylireagoinnin makua. Tottakai olisi väärin jos ruvetaan opiskelukavereista kuvitteleen fantasioita, ellei joku tahdo, mutta tästä ei ihan tainnut olla kyse. On hyvä muistaa, että ei teinit vierasta noita juttuja vaan pikemminkin ikäänkuin näkevät sitä pienestäkin vihjeestä. Silläkin välillä suorastaan kilpaillaan, kuka eniten näyttää huoralta ja kaikkea muuta. Kyllä kai ne tyttöjen raiskaajat tulee paljolti rajojen ulkopuolelta.

lajijasuris

lajijasuris, mistä maasta sinä sitten olet? Venäläinenkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseinen äiti/nainen ei ole tähän halukas, jos noista joistain kommenteista jotain voi päätellä ja asia on sitten sillä selvä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita etteikö joku muu voisi ja ihan varmasti tekee ihan vapaasta tahdosta. Ei ole kauhean vaikea kuvitella minkä alan ammattilaisten olisi tavallista helpompi tehdä näitä juttuja. Korostan vapaata tahtoa ja tottakai äitinä pitäisi huolehtia ettei lapselle tule haittaa.

Tuosta laatikon kopiosta. Ehkä ei aloittaja ollut, mutta ihan sama.

lajijasuris

Monelleko naiselle sinä olet ruumistasi ehtinyt myymään -
        vapaasta tahdostasi?
        Saitko hyvän hinnan tilapäiseen tarpeeseesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lajijasuris, mistä maasta sinä sitten olet? Venäläinenkö?

No ihan suomalainen minkä varmaan arvasit. Taitaa olla niin että venäläiset enemmän ja oikeasti kilpailee ulkonäöllä eri tavoin. Mutta tuosta jutusta, niin minulle kyllä tuli se mielikuva kaiken luettuani ettei se ihan sellainen fantasiajuttu ollut mitä kyseinen äiti antaa ymmärtää.

lajijasuris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ihan suomalainen minkä varmaan arvasit. Taitaa olla niin että venäläiset enemmän ja oikeasti kilpailee ulkonäöllä eri tavoin. Mutta tuosta jutusta, niin minulle kyllä tuli se mielikuva kaiken luettuani ettei se ihan sellainen fantasiajuttu ollut mitä kyseinen äiti antaa ymmärtää.

lajijasuris

lajijasuris, joistakin vastauksistasi huokuu, että sinulla on terveysongelmia.
        Kuin ruumiillinen vajavuus saisi sinut puoltamaan "vapaita suhteita" tarpeen täyttämiseksi.
        Olen nähnyt joskus miehen rullatuolissa menevän johonkin "seksitavarakauppaan"
        syvä itsesääli naamallaan ja olemuksessaan.
        Vetoatko naisten sääliin täyttää tällaisessa tapauksessa miehen luonnolliset seksuaaliset tarpeet?
        Köyhillä tapasi aikoinaan olla enemmän lapsia kuin kykenivät syöttämään.
        Sänky taisi olla heidän ainoa paikka saada lohdutusta.
        Onko itsesääli hyvä vaikutin marista toisen "hoitoa ja palvelusta"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lajijasuris, joistakin vastauksistasi huokuu, että sinulla on terveysongelmia.
        Kuin ruumiillinen vajavuus saisi sinut puoltamaan "vapaita suhteita" tarpeen täyttämiseksi.
        Olen nähnyt joskus miehen rullatuolissa menevän johonkin "seksitavarakauppaan"
        syvä itsesääli naamallaan ja olemuksessaan.
        Vetoatko naisten sääliin täyttää tällaisessa tapauksessa miehen luonnolliset seksuaaliset tarpeet?
        Köyhillä tapasi aikoinaan olla enemmän lapsia kuin kykenivät syöttämään.
        Sänky taisi olla heidän ainoa paikka saada lohdutusta.
        Onko itsesääli hyvä vaikutin marista toisen "hoitoa ja palvelusta"?

Ei ole tästä kyse. Kyllä oikeasti tarkoitan vapaampaa ajattelua. En ehkä oikein osaa sitä sitten selittää, mutta silti, ainakin ihan pikkuisen, jotkut viesti on kai tahallista väärinymmärrystä.

lajijasuris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tästä kyse. Kyllä oikeasti tarkoitan vapaampaa ajattelua. En ehkä oikein osaa sitä sitten selittää, mutta silti, ainakin ihan pikkuisen, jotkut viesti on kai tahallista väärinymmärrystä.

lajijasuris

Olen nähnyt kaltaisiasi miehiä työpaikalla. Kun he eivät saa seksiä jossain vaatekomerossa tai Wc:ssä työkavereiltaan, niin he alkavat syytellä tätä eri tavoin, vaikka väärinymmärryksistä, tiukkapipoisuudesta tai alkavat nauraa ja pilkata ulkonäköä.
        Tällaiset työkaverit eivät sitten auta esim. vanhustenhoidossa ja muissa raskaissa töissä.
        Se työkaverin apu lunastetaan seksillä monissa työpaikoissa, missä työ on raskasta.
        On se sitten armeija, palosotilas tai rakennustyömaalla, missä naisia nykyään on.
        Kun miehet ovat saaneet sen seksinsä, niin halveksitaan naista ;-D
        Kyllä teillä on sellainen moraalinen taso, että kuvottaa.
        Hyvä tietää suomalaisten miesten mielikuvitus.
        olen arvostanut teitä jollain tavalla tähän asti, mutta en enää.
        Tulen juuri asioilta ja sain osakseni herrasmiehen kohtelua, ovenavaamista jne.
        En ole tottunut kaltaisiisi hunsvotteihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monelleko naiselle sinä olet ruumistasi ehtinyt myymään -
        vapaasta tahdostasi?
        Saitko hyvän hinnan tilapäiseen tarpeeseesi?

lajijasuris, et ole vastannut, montako naista olet "hoitanut ja palvellut"
        omalla ruumiillasi? Naisillakin on seksitarpeensa. Paljonko maksaa?
        Oletko nyt varattu? Mitkä ovat hintasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lajijasuris, et ole vastannut, montako naista olet "hoitanut ja palvellut"
        omalla ruumiillasi? Naisillakin on seksitarpeensa. Paljonko maksaa?
        Oletko nyt varattu? Mitkä ovat hintasi?

No miten se nyt mahtaisi olla yllä itsestä kertomani perusteella. Ehkäpä minulla ei ole vapaata tahtoa tai paremminkin mahdollisuutta tehdä joka juttua. On useita enemmän ja vähemmän hankaloittavia juttuja. On toki naisillla tarpeensa ja hinnatkin on sovittavissa. Kuten olen todennut, olisin kyllä aika liberaali tässä.

lajijasuris

• Anonyymi

Lopetan tämän "oksentelun" nyt täällä suolessa.
        Olenpa nähnyt, millaiseksi se naisten ja miesten osa on mennyt.
        En ole osallistunut siihen enää kauaa työpaikoilla nähdessäni
        sitä naisen osaa ja velvoituksia ansaitakseen elantonsa.
        Köyhien naisten ja ymmärtämättömien nuorten kalastelua
        pelon ja ahdistuksen poistamiseksi heidän arjestaan, vaikka
        oman ruumiinsa "vuokraamisella" miesten tarpeisiin.
        Niinhän se on ollut historian läpi.
        Kelläpä enää olisi vapaata tahtoa?

Suomen 102 vuottaa vapaudessa juhlittiin hiljattain.
        Ensin oltiin osa Ruotsia, sitten osa Venäjää ja nyt osa Eurooppaa.
        Vapaus ja itsenäisyys ovat illuusioita ja utopiaa.
        Oli kysymys kansoista tai niiden yksilöistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen työssä käyvä " vuokraa " omaa kehoaan, jotkut koko kehoa, jotkut enemmän käsiä, jotkut päätä ja jotkut alapäätä.

Ei sillä ole niin suurta väliä mikä kehon osa se on jolla tienaa. Sillä mikä parhaiten käy kaupaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

This message... Nyt huomaan eka kertaan pitkään aikaan, että modet alkanut poistaan yksittäisiä viestejä eikä koko keskustelua ja hyvä niin. Hirmuisen tiukalla seulalla niitä kyllä poistetaan.

lajijasuris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen työssä käyvä " vuokraa " omaa kehoaan, jotkut koko kehoa, jotkut enemmän käsiä, jotkut päätä ja jotkut alapäätä.

Ei sillä ole niin suurta väliä mikä kehon osa se on jolla tienaa. Sillä mikä parhaiten käy kaupaksi.

Miehet saavat valita ja "vuokrata" sitä "yläpäätään",
        mutta vaativat ja houkuttelevat naisia vuokraamaan "alapäätään".

Utopia ei poista köyhien palstalle tulevaa prostitution ehdottelua,
        mutta kyllä sen mielipiteet, joka innokkaasti vastustaa sitä tapaa
        ansaita elatuksensa.

• Anonyymi

Kuvottavaa luettavaa sellaisen kirjoitukset joka ensin ryypänny ja sitten ilmoittaa ettei ruokia nooh tuollainen ihminen sais olla ilman ruokaa nooh tölkkejä kerään.

• Anonyymi

Aloittajalla on siis vihanhallintaongelma, mikä ei ole köyhien syytä.
      Selvisihän tämäkin lopulta.

• Anonyymi

Ei köyhien syytä, mutta köyhyyden seurausta!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3870
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      344
      2997
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      10
      1906
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1099
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      771
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      761
    Aihe