Kysymyksiä heteronaisille miehiin liittyen

Anonyymi

Monesti kuulee vain, että miehet vain pitävät seksistä ja voivat ihailla naisten ulkonäköä. Mutta entäpä naiset (heteronaiset)?

Tähän liittyen muutamia kysymyksiä, joihin olisi kiva sada vastauksia, tiedon tai omien kokemusten perusteella varsinkin. Osa näistä saattaa olla hieman yksinkertaisia ja tyhmiä mutta silti:

- Onko miehen ulkonäöllä väliä?

- Voiko nainen ihailla miehen ulkonäköä tai pitää miestä komeana tai seksikkäänä? (Tähän varsinkin haluaisin saada vastauksen)

- Voiko nainen kiihottua miehen ulkonäöstä?

- Onko penis kiihottava? Voiko pelkästä sen näkemisestä tai katselemisesta kiihottua? (Tämä varsinkin askarruttaa)

- Tekeekö naisen koskaan oikeasti mieli seksiä? Siis penistä?

- Voiko nainen oikeasti nauttia seksistä ihan tosissaan?

Siinä oli muutama kysymys

7

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vastaan kaikkiin KYLLÄ!

    • Anonyymi

      Sehän on vanha väittämä, että miehet ovat visuaalisempia ja siksi naisen ulkonäkö olisi tärkeää. Kummasti se komea mieskin vaan silti vetoaa naisiin eikä tarvitse kauaa ilman olla, jos heterohommat kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Aikuisten oikeastiko tuollaisia kyselet?
      Kuinka vanha olet?
      Kysymysten perusteella et ole edes peruskoulua vielä loppuun suorittanut.

    • Anonyymi

      Heh, huomaa että miehille penis = seksi.

    • Anonyymi

      Kun on seksuaalinen halu kiivaimmillaan, mikä yleensä tapahtuu kun 2-3 viikkoa ilman seksiä, alkaa silmät etsiä katukuvasta miehiä joita katsella. Sinänsä ei ole mitään kriteereitä mikä miesten ulkonäössä tällä kyseisellä hetkellä säväyttää, ne vaan on ne tietyt ohimenevät tilanteet ja pitkä katsekontakti jotka säväyttävät. Humalaiset ei ja sotkuiset itsestään huonosti huolta pitävät jää huomiotta mutta muuten niin lyhyet, pitkät, vaaleat tummat ovat katseitteni kohteena. Kun taas ei ole halut päällä, en erityisesti ajattele tai huomaa kanssaihmisiä miehinä tai naisina vain joinakin ihmisinä.

      Halukkaana ihailen useinkin miehiä, ja millaisia he ovat. Kuinka hyvinkin erilaiset miehet voivat vaikuttaa säväyttävästi.

      Olen seksuaalisesti ujo ja harjoitan seksiä vain tutun miehen kanssa. Tällöin kiihottumisen saa aikaan yhteinen seksihistoria. Tutun ulkonäköä ei enää näe samoin kuin tuntemattoman. Tuntemattomassa näkee vain ulkokuoren, tutussa luonteen ja yhdessä jaetun läheisyyden ja tunteet.

      Pidän penistä äärettömän kiehtovana ruumiinosana ja tunnen kipinöintiä ja halua kun näen peniksen.

      Tekee oikeasti mieli seksiä. Jos on 2 viikkoa ilman, tämän jälkeen halu virittyy oikeinkin vahvaksi.

      Jos seksi ei ole vain arkista suorittamista ja rutiinia, ja sitä ei ole liian usein saatavilla, sitä haluaa ja nauttii seksistä ihan tosissaan.

    • Anonyymi

      Tottakai ulkonäöllä on väliä. Se on ensimmäinen asia, jonka toisessa ihmisessä huomaa. Ulkonäön pitää miellyttää, ainakin jollain tasolla. Kaikki eivät tosin pidä samoista jutuista. Tutustuessa ulkonäkö voi myös muuttua toisarvoiseksi seikaksi.

      Tietysti nainen voi ihailla miehen ulkonäköä. Toiset ihmiset vain ovat ihan uskomattoman kauniita/komeita ja hyvännäköisiä. Ulkonäköä voi tietysti pitää myös seksikkäänä. Tässäkään kaikki eivät tykkää samoista jutuista, eikä seksikäs välttämättä ole komea.

      Itseäni ei kyllä pelkkä ulkonäkö ole koskaan kiihottanut, mutta kyllä varmasti joku nainen voi.

      Itse en ole koskaan pitänyt penistä itsessään mitenkään kiihottavana. En näe mitään tarvetta niiden katseluun tai saa siitä mitään iloa. Yksistään aika yhdentekeviä kapistuksia. Joku nainen kuitenkin ihan varmasti voi kiihottua.

      Johan on kysymys ... tietysti. Itse ainakaan en juuri koskaan ole parisuhteessakaan saanut tarpeeksi seksiä. Mieheni ovat olleet vähemmän aktiivisia kuin minä.

      Tähänkin vastaan, että tottakai voi.

    • Anonyymi

      "- Onko miehen ulkonäöllä väliä?

      -" Voiko nainen ihailla miehen ulkonäköä tai pitää miestä komeana tai seksikkäänä? (Tähän varsinkin haluaisin saada vastauksen)" Kyllä

      - "Voiko nainen kiihottua miehen ulkonäöstä?" Kyllä, varsinkin hymyhuulia.

      - "Onko penis kiihottava? Voiko pelkästä sen näkemisestä tai katselemisesta kiihottua? (Tämä varsinkin askarruttaa)" Kyllä, mutta kosketus lisää kiihottumista.

      - "Tekeekö naisen koskaan oikeasti mieli seksiä? Siis penistä?" Aina kun näen, myös vaatteiden läpi tunnistettavissa.

      - "Voiko nainen oikeasti nauttia seksistä ihan tosissaan?" Aina kun haluaa. En koskaan vastaanota pakolla, vaan innolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1415
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1215
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      168
      922
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      29
      889
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      167
      789
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      49
      752
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      36
      635
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      595
    Aihe