Halaa mua. Kuiskaa että kaikki on hyvin nyt. Älä päästä irti. Mulla on niin ikävä sun luo, meen rikki kun en saa tulla lähelle.
Ota mut jo syliisi mies
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Haluisin jos tietäisin että saan niin tehdä.
- Anonyymi
Onko sulla puheyhteyttä häneen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välillä sanotaan moi eli aika vähän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välillä sanotaan moi eli aika vähän
Ok, tiedät kumminkin että tykkäät hänestä? Missä näette?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, tiedät kumminkin että tykkäät hänestä? Missä näette?
Työpaikoillamme
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työpaikoillamme
Onko hän näyttänyt kiinnostuksen merkkejä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On näyttänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On näyttänyt.
Koska viimeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska viimeksi
Maanantaina viimeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maanantaina viimeksi
Ok, entä sitä ennen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, entä sitä ennen?
Tais olla pejamtaina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais olla pejamtaina
Täh, ootko mies vai naonen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täh, ootko mies vai naonen?
Olen mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies
Niin minäkin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis minä, AP nainen, kysyin tuon että onko sun ihastus näyttänyt kiinnostuksen merkkejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On näyttänyt.
Miten "sun" nainen on näyttänyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska viimeksi
Ei APltä kysymys mutta kiva kun minäkin sain vastauksen tähän. Pitääkö aina tulla sivusta ja tekemään ketjusta sotkua? Voisi ainakin kirjoittaa sivusta....
Mutta joo...Maanantaina näytti viimeksi kirjoitit, oletko nähnyt hänet sen jälkeen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse664454Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1043727Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1083351Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.211906Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681893Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.871149- 89903
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.110851- 49851
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä23784