Korjasin tänään erään tutun naispuolisen asiakkaan autoa kaverini kanssa. Arvioin että hommaan menee parisen tuntia. Asiakas saapui paikalle noin 15:30 ja lähti noin klo 22. Alunperin sovitusta 50€ hommasta sain 90€ kouraan ja kaverini paketillisen Tuc-keksejä.
Ja miksi homma venähti noin pitkään, niin aloimme kaverini kanssa juoda alkuillasta. Paransimme maailmaa, puhuimme politiikasta ja autoista, kaverini käytti monesti "meinaan" täytesanaa tai aloitti usein lauseensa sanoilla "katokku mää sanoin sille..." Nainen osallistui välillä keskusteluun sikäli kun osasi ottaa johonkin kantaa.
Asiakkaan lähtiessä sain vielä halinkin häneltä. 🤗
P234: Millaisia ajatuksia herättää?
66
<50
Vastaukset
Ihan kiva juttu jos tuo on totta.
- Anonyymi
Montako sylinteriä oli tällä kertaa tällä rouvalla bemarista rikki ja moniako ventiilejä piti vaihtaa ja kansia jos oli V-8 BMW 850i mallinen taas kyseessä?
- Anonyymi
Kerta se olisi ensimmäinenkin.
- Anonyymi
Olet surkea korjausmies, lopeta hommat heti ja anna ammattilaisten hoitaa työt niin asiakas pääsee ajoissa kotiin.
Tarina on täyttä totta eikä tarkoitus ole brassailla sillä että tekisin töitä kännissä koska lähtökohtaisesti näin ei ole, eikä se olisi mikään ylpeilyn aihe.
Tarkoitus oli herättää keskustelua siitä, miksi nainen jäi asennushommien jälkeen useammaksi tunniksi kuuntelemaan kahden humalassa olevan vannoutuneen Toyota-miehen juttuja, miksi mä sain noin hyvät bonukset ja kaveri keksipaketin, ja miksi halasimme kun asiakas lähti kotiin.- Anonyymi
Minun mielestäni darkkiksen sasi-kranssi olisi paljon parempi aihe..
- Anonyymi
Kerroitko heille kehittämästäsi rinnakkaistodellisuudesta ja mielisairauksistasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroitko heille kehittämästäsi rinnakkaistodellisuudesta ja mielisairauksistasi?
Tuskin, koska niistä kertominen vaatisi rehellisyyttä. Ja sitähän löytyy perin niukasti.
t. Arja Anonyymi kirjoitti:
Tuskin, koska niistä kertominen vaatisi rehellisyyttä. Ja sitähän löytyy perin niukasti.
t. ArjaKyllä taas saa hävetä silmät päästään 🤦♂️
Anonyymi kirjoitti:
Minun mielestäni darkkiksen sasi-kranssi olisi paljon parempi aihe..
Ai sulla itselläsi on sasi-tukka vai. No se onkin varmasti yleisin hiustyyli kaikilla teilllä persuja äänestävillä ahdasmielisillä junteilla aina sen kaljun kanssa. Te vitun juntit sitä kun ette ole koskaan voineet niitä fina-tabletteja syödä sen teidän oman ahdasmielisyytenne takia saatana!!!!!!!!!!!!!!!!! Eikö sulle persujunttikaverit antaneet lupaa moisten tablettien syömiseen saatana!!!!!!!!!!!!!!
Onneksi mulla itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies, enkä mikään sun kaltainen persuja äänestävä ahdasmielinen juntti saatana!!!!!!!!!!!!!- Anonyymi
Minä saan hoviparturiltani halauksen joka kerta, kun seteli vaihtaa lompakkoa. Ehkä vielä ennen Jouluakin...
Muut halit onkin sitten enemmän harvinaisa. Ei edes jokavuotisia... - Anonyymi
Jouhtuu siitä, että se oli jo aikaisemmin livauttanut kaverillesi satasen ja puhelinnumeronsa, ja tänään kaveri onkin mennyt ja ähkinyt sen päällä useampaan kertaan ja ovat yhdessä myös naureskelleet sille miten se Peris-raukka ei vaan naista saa.
- Anonyymi
Nyt ei kuules pikkupoju ajatuksia enää herätellä aamulla voit sitten herätellä omia ajatuksia äitisi kanssa aamupalalla ollessasi ja muroja syödessäsi.
- Anonyymi
Hyviä sanontoja kuin "ammatti neuvottelijalta", ensimmäinen kysymys olisi: "MIKSI SINÄ POLIISIMIES NÄIN TODISTAJANA OLLESSASI VALEHTELET?"
- Anonyymi
Joskus hommat venähtää, ei sitä niin raskaasti kannata ottaa. Ehkä nainen ei ollut vihainen, kun antoi keksipaketinkin ja lohdutushalin. Olihan hän kuitenkin tuttunne ja ymmärsi että harmittaahan se teitäkin, kun joutuu ylitöihin.
En mä otakaan raskaasti eivätkä hommat edes menneet ylitöiksi, mutta mietin vain miksi nainen viitsi istua monta tuntia autonsa kuskin paikalla ja kuunnella mun ja kaverini "Matti Näsä" -tyylistä keskustelua ja katsoa sivusta kun joimme kaljaa 😁 Ehkä palstan viinamies on sittenkin oikeassa 😂
- Anonyymi
Mitä toi meinaa -sanan käyttö tarkoitti? Onko sille joku sivumerkitys Turun suunnassa?
Se on sellanen tietynlainen täytesana, millä voi ikään kuin korostaa tai painottaa sitä mitä sanoo. Vähän vaikea kuvailla.
- Anonyymi
Kyllä jossain on vikaa jos korjaus venähtää kahdesta tunnista noin kuuteen tuntiin. En tiedä mitä ajatella. Olisiko nainen pystynyt lähtemään pois autollaan?
- Anonyymi
Tais nainen olla pakkotilanteessa. Oli mennyt korjauttamaan autoaan pojille ja ei päässyt mitenkään pois paikasta. Surkea tilanne naiselle!
- Anonyymi
Huoran maine heti jos syntyy automaattisesti jos on asentajan kanssa autolla yli 2minuuttia, on oletettavaa että auton asentajan herpes-luokka-C on varmastikin jo silloin tarttunut vaginaan naiselle, ei epäilystäkään.
Tässä taas ymmärretään tai halutaan tarkoituksella ymmärtää asia väärin.
Varsinaista työaikaa meni sen parisen tuntia enkä ollut silloin kännissä, mutta nainen jäi ihan vapaaehtoisesti sen jälkeen juttelemaan eikä näköjään pistänyt pahakseen kun aloimme kaverini kanssa juomaan olutta. Ja maksoi sovittua enemmän tavallaan ihan pikkujutusta minkä teimme, mutta ei oltu etukäteen sovittu.- Anonyymi
Pitkäaikainen tapasi trollata palstaa mielikuvitushahmoilla kuten timppa, bicky ym. ja niiden väittäminen todellisiksi henkilöiksi aiheuttaa epäluottamusta kaikkeen kirjoitteluusi.
Anonyymi kirjoitti:
Pitkäaikainen tapasi trollata palstaa mielikuvitushahmoilla kuten timppa, bicky ym. ja niiden väittäminen todellisiksi henkilöiksi aiheuttaa epäluottamusta kaikkeen kirjoitteluusi.
Kyllä esim. Timppa, Bicky, Jorma yms. ihan omalla profiilillaan kirjoittavat eli en mä liity heihin mitenkään. Tai no kahdelle jälkimmäiselle olen myynyt kasipätkä-Volvon osia.
Muuten he ovat ihan eri henkilöitä eri viiteryhmässä ja eri taustoista :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Kyllä esim. Timppa, Bicky, Jorma yms. ihan omalla profiilillaan kirjoittavat eli en mä liity heihin mitenkään. Tai no kahdelle jälkimmäiselle olen myynyt kasipätkä-Volvon osia.
Muuten he ovat ihan eri henkilöitä eri viiteryhmässä ja eri taustoista :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))Älä sitten ihmettele kun mihinkään juttuihisi ei uskota :)
- Anonyymi
Nainen ehkä ylläpiti kuvitelmaa, että pääsisi kahden raavaan työmiehen kanssa samaan sänkyyn ja ajatteli olevan hyvät mahdollisuudet, kun humallutte hieman.
Luultavasti ulkomaalaistaustaisten korjaamossa nainen olisi tarjoillut "kerrosvoileipää".- Anonyymi
No hei kyseessä on kuitenkin peris.
- Anonyymi
Ota lepolakki, levolacci, saat levollisempia ajatuksia, oraaliliuos LEVOLAC.
- Anonyymi
Olen kuule saanut pillua kun olen vaihtanut naisen autoon renkaat, auttanut muuttohommissa ja hakenut yöllä kotiin kun nainen eiole taxia saanut.
- Anonyymi
Muistutat vähän lapsuudenkaveriani, yhtä tyttöä, näissä jutuissasi. Hänkin nuoruudessani selosti aina yksityiskohtaisesti tapaamisiaan vastakkaisen sukupuolen kanssa. Mainiten hyvin erikoisia yksityiskohtia, kuin niillä olisi ollut joku merkitys, tyyliin "antoi tuc-keksejä", ja toisti lauseita sanasta sanaan kuten sinä: "meinaan" ja "katokku mää sanoin sille.", mitä olivat jutelleet. Sitten hän odotti, että olisin sanonut jonkun analyysin tapahtumasta, vaikken ymmärtänyt yhtään, mitä merkitystä oli, että keksit olivat tuc-keksejä ja että joku henkilö oli käyttänyt tiettyjä sanoja tai sanontoja. Tulkitsin, että hän odotti, että olisin sanonut jotain myönteistä hänestä näissä tilanteissa ja opinkin sitten aina automaattisesti sanomaan: "se varmaan oli ihastunut sinuun" , "vaikuttaa kiinnostuneelta", vaikken hänen kertomuksistaan sellaista huomannut. Joskus sitten hän tuli syyttämään minua arvioistani, koska poika oli antanut hänelle pakit, vaikka olin sanonut muuta. Huoh.....🙄
En mä tiedä onko nainen muhun varsinaisesti ihastunut tai mä häneen. Enemmänkin kaveri ja asiakas. Ja koitan vain parhaani mukaan kuvailla palstalle miten joku tilanne on sujunut, tää on mun tapani kertoa asioista. Ei näitä ole pakko lukea.
Mutta jos vähänkään ymmärtää suomen kieltä, niin onhan siinä nyt aivan selvä ero minkälaisen vaikutelman mies itsestään antaa jos sanoo johonkin myötäilevästi että "näin on" tai itsevarmasti että "se on meinaan näin että.." tai jos kertoo jostain tilanteesta missä on servannut toisen niin ilmaiseeko asiansa aloittamalla lauseen että "sanoin sille..." tai että "katokku mää sanoin että..."
Jos tajusit.
- Anonyymi
Täyttä skeidaa..en IKIMAAILMASSA TOISI AUTOA TUOHON PASKAPAIKKAAN...TUC keksejä..hyi saatana!
Ei tarvitse tuodakaan. Kunhan kevät koittaa niin vie Joposi jonnekin osaavaan huoltoon missä rasvaavat ketjut ja tarkistavat rengaspaineet.
peris234 kirjoitti:
Ei tarvitse tuodakaan. Kunhan kevät koittaa niin vie Joposi jonnekin osaavaan huoltoon missä rasvaavat ketjut ja tarkistavat rengaspaineet.
Hyvin sanottu sulta. Tuskinpa noilla palstan ätmeillä on edes varaa ostella mitään autoja ja vielä ylläpitää niitä.
- Anonyymi
Harmaan talouden epämääräistä ja epästandardia paskaa! Tehdään töitä miten sattuu ja milloin sattuu kaljotellen!
Joopa joo, eipä mulla mitään Bentleyn merkkihuoltoakaan ole. Jos jotain 20 vuotta vanhaa pommia remontoidaan niin ei siinä ole paljoakaan standardeja. Mä käytän työn ja asiakaspalvelun laadun indikaattorina asiakastyytyväisyyttä mikä on ollut yleensä varsin hyvä. Ehkä sen takia että kohtaan asiakkaani ihmisinä (ja ihmisenä) enkä käyttäydy silleen "thank you, next" tyylisesti.
Eilinen asiakas olisi hyvinkin voinut lähteä menemään kun saimme hommat valmiiksi mutta jäi tosiaan juttelemaan yli neljäksi tunniksi. Toki jos mulla olisi ollut kiirettä tai menoja tms. niin hän olisi varmasti lähtenytkin kun työt tuli valmiiksi.
- Anonyymi
Onko takuu voimassa. Kohta nainen tulee vaatimaan rahaa takas kun auto paskana.
itse olen pitänyt renkaan vaihto bisnestä jo vuosia omalla pihalla. Nuoria naisia tulee usein kun pitää talvi tai kesä renkaat vaihtaa ja kuukaudessa oli 50 asiakasta. Treffejäkin olen sopinut sillä tavalla. Autoja muuten en korjaa vaikka osaan mutta en viitsi hankkia kaikkia työkaluja ja tarvii sitten isomman tallin joten olen vain renkaita vaihtanut.Tottakai otan vastuun työn laadusta, mutta voin sanoa että jonkun 2000-luvun taitteen auton korjaaminen kahden asiantuntevan miehen voimin ei ole mitään rakettitiedettä. Ja suuri osa osista mitä vaihdettiin, oli uusia, eli niiden laadusta mä en ole vastuussa.
Muutenkin tän viestiketjun pointti taisi mennä monelta ohi joko tyhmyyttään tai tarkoituksella. Pointti ei ollut niinkään siinä mitä autoon tehtiin tai mitä työ maksoi, vaan se että kaverini kanssa oletimme että nainen pikkuhiljaa lähtee autoineen kotiin päin joten aloimme juomaan ja juttelemaan monenlaisista asioista ja mitä enemmän olutta niin sen rehvakkaampia oli jutut. Yllätys oli siinä että nainen oli sen neljä tuntia seurassamme ja aina välillä itsekin osallistui keskusteluun. Ja tosiaan lähtiessään halasimme, ja hän soitti tänään osittain autojuttuihin liittyen ja osittain ihan vain siksi kun halusi jutella mun kanssa.
Eli mikä se mun pointti oli, niin lähinnä se että hän koki kahden kaljaa juovan "tosimiehen" seuran mukavaksi ja kiinnostavaksi. Kaiken maailman graphic designerit sun muut soijapojat jotka ajavat jollain New Beetlellä tai Minillä voivat ihan keskenään mennä jonnekin sateenkaarikerhoon.- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Tottakai otan vastuun työn laadusta, mutta voin sanoa että jonkun 2000-luvun taitteen auton korjaaminen kahden asiantuntevan miehen voimin ei ole mitään rakettitiedettä. Ja suuri osa osista mitä vaihdettiin, oli uusia, eli niiden laadusta mä en ole vastuussa.
Muutenkin tän viestiketjun pointti taisi mennä monelta ohi joko tyhmyyttään tai tarkoituksella. Pointti ei ollut niinkään siinä mitä autoon tehtiin tai mitä työ maksoi, vaan se että kaverini kanssa oletimme että nainen pikkuhiljaa lähtee autoineen kotiin päin joten aloimme juomaan ja juttelemaan monenlaisista asioista ja mitä enemmän olutta niin sen rehvakkaampia oli jutut. Yllätys oli siinä että nainen oli sen neljä tuntia seurassamme ja aina välillä itsekin osallistui keskusteluun. Ja tosiaan lähtiessään halasimme, ja hän soitti tänään osittain autojuttuihin liittyen ja osittain ihan vain siksi kun halusi jutella mun kanssa.
Eli mikä se mun pointti oli, niin lähinnä se että hän koki kahden kaljaa juovan "tosimiehen" seuran mukavaksi ja kiinnostavaksi. Kaiken maailman graphic designerit sun muut soijapojat jotka ajavat jollain New Beetlellä tai Minillä voivat ihan keskenään mennä jonnekin sateenkaarikerhoon."Kaiken maailman graphic designerit sun muut soijapojat jotka ajavat jollain New Beetlellä tai Minillä voivat ihan keskenään mennä jonnekin sateenkaarikerhoon."
Sana sulla on ollut hanskassa aina 👍 Anonyymi kirjoitti:
"Kaiken maailman graphic designerit sun muut soijapojat jotka ajavat jollain New Beetlellä tai Minillä voivat ihan keskenään mennä jonnekin sateenkaarikerhoon."
Sana sulla on ollut hanskassa aina 👍Juu mulla on joskus tollasia vähän sarkastisia vertauksia ja myös oikeassa elämässä hyvät sosiaaliset taidot, jonka ansiosta olen pärjännyt hyvin työssäni sekä naisasioissa.
peris234 kirjoitti:
Tottakai otan vastuun työn laadusta, mutta voin sanoa että jonkun 2000-luvun taitteen auton korjaaminen kahden asiantuntevan miehen voimin ei ole mitään rakettitiedettä. Ja suuri osa osista mitä vaihdettiin, oli uusia, eli niiden laadusta mä en ole vastuussa.
Eli mikä se mun pointti oli, niin lähinnä se että hän koki kahden kaljaa juovan "tosimiehen" seuran mukavaksi ja kiinnostavaksi. Kaiken maailman graphic designerit sun muut soijapojat jotka ajavat jollain New Beetlellä tai Minillä voivat ihan keskenään mennä jonnekin sateenkaarikerhoon.Hyvin sä oot kyllä oppinut autoja korjaamaan, sillä ei sitä läheskään kaikki autojen omistajat osaa tehdä itse edes tollaisia yksinkertaisempia juttujakaan siihen omaan autoonsa.
On noista autoista se Hiace just miehekkäämpi ja antaakin miehestä enempi sellaisen oikean työmiehen kuvan, kun vaikka joku Mini, muu pikkuauto tai joku sähköauto. Eipä noita Hiaceja yleensä näy käytössä jossain Helsingin Punavuoressa juurikaan muussa, kun muuttokäytössä tai joidenkin kiinteistöhuolto- tai korjausmiesten autoina:)- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Eli mikä se mun pointti oli, niin lähinnä se että hän koki kahden kaljaa juovan "tosimiehen" seuran mukavaksi ja kiinnostavaksi. Kaiken maailman graphic designerit sun muut soijapojat jotka ajavat jollain New Beetlellä tai Minillä voivat ihan keskenään mennä jonnekin sateenkaarikerhoon.Mies kun juo kaljaa niin nainen haluaa tutustua. Jos olisitte juoneet limsaa niin nainen olis lähtenyt heti kotiin.
t viinamies Anonyymi kirjoitti:
Mies kun juo kaljaa niin nainen haluaa tutustua. Jos olisitte juoneet limsaa niin nainen olis lähtenyt heti kotiin.
t viinamiesJuurikin näin 😎👍
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa...
- Anonyymi
Autoilevana naisena todennut jo vuosia, merkkikorjaamo osaa, tekee nopesti, haet pois, maksat laskun, jää vielä työstä takuu.Autot vaativat nykyään osaamista ja huoltoa. Huolto neuvoja, mieluummin. kuin juoppojen pulinoita.
Nimenomaan autot vaativat nykyään osaamista, mutta kuten sanottu niin joku 2000-luvun taitteen pienehkö auto ei vaadi mitään rakettitiedettä. Enkä mäkään välttämättä ottaisi työn alle mitään uudehkoa autoa eikä moni asiakas varmaan edes niin tekisi kun haluaa kuitenkin pitää huoltokirjan ajan tasalla takuuasioita ajatellen jne.
Asetat asiat nyt hieman eri kontekstiin.- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Nimenomaan autot vaativat nykyään osaamista, mutta kuten sanottu niin joku 2000-luvun taitteen pienehkö auto ei vaadi mitään rakettitiedettä. Enkä mäkään välttämättä ottaisi työn alle mitään uudehkoa autoa eikä moni asiakas varmaan edes niin tekisi kun haluaa kuitenkin pitää huoltokirjan ajan tasalla takuuasioita ajatellen jne.
Asetat asiat nyt hieman eri kontekstiin.Marinin hallitukselta tuli heti hyviä uutisia sulle ja darkkikselle. Näätä-psykoosin hoitoon annetaan lisämääräraha, vaikka kohderyhmä on vain te kaksi 👍🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marinin hallitukselta tuli heti hyviä uutisia sulle ja darkkikselle. Näätä-psykoosin hoitoon annetaan lisämääräraha, vaikka kohderyhmä on vain te kaksi 👍🏼
Onnea sääliökaksikolle!
- Anonyymi
Oot sä peris kyllä tyhmä kun vaihdoit viton hiaceen. Vito kestää helposti 600tkm ja sillä on paljon parempi ajaa kuin hiacepaskalla.
- Anonyymi
Ei kestä. Mokoma katiska ruostuu alta pois jo alle 300tkm
No käväiseppä Piikkiössä ostamassa se pois niin päästään palstalla naljailemaan että "sä ajat viton reuhkalla"
- Anonyymi
Tuo kommentti soijapojista on otettava itseironisena kommenttina, olethan itsekkin veltto lyricapoju.
- Anonyymi
Ja olet vielä "turmelematon" lapsellinen soijapoju. Ei vittu jos olis pitäny kuunnella jonkunlaista alkeellista Kummeli imitoinitia siellä romupajalla. Ei varmasti se asiakaskaan mikään kedon kukkanen ollut :D :D :D
Anonyymi kirjoitti:
Ja olet vielä "turmelematon" lapsellinen soijapoju. Ei vittu jos olis pitäny kuunnella jonkunlaista alkeellista Kummeli imitoinitia siellä romupajalla. Ei varmasti se asiakaskaan mikään kedon kukkanen ollut :D :D :D
Tuota termiä turmelematon käytti eräs aivan stnan sairaita fantasioita omaava nainen kenen kanssa itse pistin hommat jäihin. Menetin suht helpon ja varman tapauksen mut se oli oikea päätös mielestäni.
Ja mitä sitten jos syön Lyricaa? En varmaan ole ainoa Suomen maassa. Jos se mahdollistaa normaalin elämän niin miten se on keneltäkään pois?
Eikä me imitoitu tarkoituksella yhtään mitään, mut jälkikäteen kun ajattelin tilannetta ikäänkuin ulkopuolisen silmin, niin tuli jotenkin mieleen Matti Näsä ja sen veli Teppo. Juttelimme autoista, politiikasta yms. ja kummallakin oli erittäinkin selkeä mielipide ihan kaikesta emmekä ujostelleet ilmaista niitä 😅
En tiedä mikähän tässäkin viestiketjussa tai mun vastauksissa niin närästää palstalaisia. Onneksi Suomi on vapaa maa ja jokainen voi itse päättää missä autoaan huollattaa.- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Tuota termiä turmelematon käytti eräs aivan stnan sairaita fantasioita omaava nainen kenen kanssa itse pistin hommat jäihin. Menetin suht helpon ja varman tapauksen mut se oli oikea päätös mielestäni.
Ja mitä sitten jos syön Lyricaa? En varmaan ole ainoa Suomen maassa. Jos se mahdollistaa normaalin elämän niin miten se on keneltäkään pois?
Eikä me imitoitu tarkoituksella yhtään mitään, mut jälkikäteen kun ajattelin tilannetta ikäänkuin ulkopuolisen silmin, niin tuli jotenkin mieleen Matti Näsä ja sen veli Teppo. Juttelimme autoista, politiikasta yms. ja kummallakin oli erittäinkin selkeä mielipide ihan kaikesta emmekä ujostelleet ilmaista niitä 😅
En tiedä mikähän tässäkin viestiketjussa tai mun vastauksissa niin närästää palstalaisia. Onneksi Suomi on vapaa maa ja jokainen voi itse päättää missä autoaan huollattaa.Satusetä-spämmääjän juttuihin ei voi uskoa.
T. Paattisten Omon-joukot Anonyymi kirjoitti:
Satusetä-spämmääjän juttuihin ei voi uskoa.
T. Paattisten Omon-joukotMikä ihmeen satusetä tai spämmääjä? Jos jollain monen vuoden takaisilla suomityttö24v trollauksilla saa tollasen arvonimen niin mä olen vain otettu. Niin typeriä juttuja kun ne olikin, niin ilmeisesti onnistuneita silti 🙄
Muita satuiluja tai spämmäämistä en ole koskaan harrastanutkaan palstalla. Mulla on aina tapana olla rehellinen ja puhua totta, aivan kuten naapurimaamme presidentillä Isä Putinilla, Cannonballin jäseneksi "liian" fiksulla tyypillä Naccilla, Ilja Janitskinilla sekä muilla YTM-miehillä. 😊- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Mikä ihmeen satusetä tai spämmääjä? Jos jollain monen vuoden takaisilla suomityttö24v trollauksilla saa tollasen arvonimen niin mä olen vain otettu. Niin typeriä juttuja kun ne olikin, niin ilmeisesti onnistuneita silti 🙄
Muita satuiluja tai spämmäämistä en ole koskaan harrastanutkaan palstalla. Mulla on aina tapana olla rehellinen ja puhua totta, aivan kuten naapurimaamme presidentillä Isä Putinilla, Cannonballin jäseneksi "liian" fiksulla tyypillä Naccilla, Ilja Janitskinilla sekä muilla YTM-miehillä. 😊Sinua hyljeksitään vuosia jatkuneen liljalaakso- ja penetraattori satupotaskasi takia :) Eikä mikään ihme, kukapa uskoisi kroonista spämmääjää.
Anonyymi kirjoitti:
Sinua hyljeksitään vuosia jatkuneen liljalaakso- ja penetraattori satupotaskasi takia :) Eikä mikään ihme, kukapa uskoisi kroonista spämmääjää.
Ei Liljalaakson Timpan, Penetratorsin jätkien yms. jutut liity muhun mitenkään. Tai no kyllä siten että mun yritys on sponsoroinut Maken ja Bickyn kilpa-autoilujuttuja ja me ollaan muutenkin kavereita. Mutta ihan omilla profiileillaan he kirjoittavat palstalle.
Se suomityttö24v spämmi oli jonkin aikaa ihan hauska vitsi, mutta alkoi olemaan vähän kulunut ja toisti itseään, joten en ole pahemmin jaksanut spämmätä mitään palstalle.- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Ei Liljalaakson Timpan, Penetratorsin jätkien yms. jutut liity muhun mitenkään. Tai no kyllä siten että mun yritys on sponsoroinut Maken ja Bickyn kilpa-autoilujuttuja ja me ollaan muutenkin kavereita. Mutta ihan omilla profiileillaan he kirjoittavat palstalle.
Se suomityttö24v spämmi oli jonkin aikaa ihan hauska vitsi, mutta alkoi olemaan vähän kulunut ja toisti itseään, joten en ole pahemmin jaksanut spämmätä mitään palstalle.Melko vammaista toi sun touhu. Kuinka helppoa on tarkistaa kuka on voittanut Indyt ja Daytonat ja mitä ravintoloita on Vakken ostarissa :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko vammaista toi sun touhu. Kuinka helppoa on tarkistaa kuka on voittanut Indyt ja Daytonat ja mitä ravintoloita on Vakken ostarissa :D
Mutta kun periksen rinnakkaistodellisuudessa asiat ovat toisin;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun periksen rinnakkaistodellisuudessa asiat ovat toisin;)
Tai sitten se vain pilkkaa ja pyörittää palstaa mielensä mukaan ja nauraa räkäisesti romukauppansa rähjäisessä toimistonurkkauksessa :D
- Anonyymi
Venäläisten erikoispoliisien selässä lukee OMOH, eli homo takaperin, mutta se taitaa olla tosiaan N se venäläisten H-kirjain.
Autojutuista tuli todellakin mieleen, ikivanhoja hauskoja pelejä, missä ensin ostetaan joku projektiauto aluksi sitten ajetaan kilpaa niillä toisten kanssa uusia osia, parannetaan autoja ja vaihdellaan autoja parempiin ja nopeampiin katukilpailuissa.
Meillä oli vähän samankaltaista nuorena, kaikilla piti olla oma auto 18v syntymäpäivänä ajokunnossa, monillakin oli sitten erilaisia itse kunnosteltuja.
Oli katukilpailujakin huvin vuoksi.
Ei nyt kaikilla tainnut olla, noh, meillä oli, en tiedä kuuluimmeko sitten johonkin "eliitti"-ryhmään joilla oli heti omat autot käytössä, mutta niin: todella ajelimme mielin määrin sitten, toisten autojen kyydeissä ja muuta hauskaa.
Nyt kun jälkeenpäin itse ajattelen: ei todellakaan tainnut olla kuin pienellä osalla lukiolaisista omaa autoa heti käytössä oikeasti silloin. Asiakas soitti mulle tänäänkin, osittain puhui autoista ja osittain meidän tapaamisesta. Ajattelin alkuun että onkohan meillä jäänyt joku ruuvi löysälle. Autossa siis. 😬 Mutta nainen sanoi että se ilta oli hauskin mitä hän on tämän kalenterivuoden aikana kokenut ja kuvaili että "puhdistava" kun sai nauraa ja jutella. Hänellä on ollut siis vaikeita elämäntilanteita, joita en sen yksityiskohtaisemmin ala tässä kertomaan.
Eli win-win tilanne voisi sanoa.- Anonyymi
Kerroitko hänelle mielisairauksistasi?
Anonyymi kirjoitti:
Kerroitko hänelle mielisairauksistasi?
Itse asiassa muuten joo. Nainen on kertonut hänen PTSD-häiriöistä ja mainitsin että mullakin on se diagnosoituna. Eri syistä, mutta kuitenkin. Kuusi muuta jätin mainitsematta 😁
- Anonyymi
Mitäs tuossa nyt on. Nainen tuli kylään minun luokse ja on ollut minun luona jo 8 vuotta. Jos nainen mietti että löytää hyvää juttuseuraa niin voi jäädä pitemmäksi aikaa, siten ne suhteetkin alkaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2333961Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1222291Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401439
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927- 77919
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8787J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61746