Andrea pirlo suomessa

Anonyymi

25

50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ettei vain olisi Pirlokin kaljuuntumassa kun on kuvassa noin huppu päässä.

      • Anonyymi

        Mielestäni Pirlollakin on hieman alkanut hiusraja vähitellen vetäytyä. DarkFear-tasoon (hiusraja on niskassa) on kuitenkin vielä pitkä matka.


    • Ilmankos kotimaan terminaalissa palloili kaikki suomen bimbot. Hiihtäminen alkoi yhtä äkkiä kiinnostamaan:D

      • Anonyymi

        Tähän pitää vastata jotain darkkiksesta. Tuommoinen asia ei kiinnosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tähän pitää vastata jotain darkkiksesta. Tuommoinen asia ei kiinnosta.

        "Onhan mulla ollut paljon naisia elämäni aikana, kun oon kuitenkin tasoltani YTM-mies. Eikä mua mikään masenna, sillä viihdyn oikein hyvin sinkkunakin ja onhan se hyvä asia, että naisten oikeudet ovat suomessa paremmat, kun jossain kehitysmaissa."


    • Jutussa sanotaan tyyliniekka vaikka oikeasti on eurooppalaishenkinen tyyliniekka.

    • Anonyymi

      Ruman näköinen äijä mutta silti top 10 mies koska pelasi jalkapalloa niin kauan.

      • Anonyymi

        Naiset käy niin kuumana, että höyry vaan pihisee korvista ulos, kun Andrea Pirdo tulee liki.


      • Anonyymi

        Eli Pirlo on siis top 10 mies? Keitä ne loput 9 ovat?


    • Anonyymi

      Mitä yhteistä on DarkFearilla ja Andrea Pirlolla?

      - Ikä

      • Anonyymi

        - Kummallakin on paljon rahaa säästötilillä. Pirlolla ehkä vähän enemmän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        - Kummallakin on paljon rahaa säästötilillä. Pirlolla ehkä vähän enemmän.

        No sen toki ihan suosiolla myönnän, että eiköhän sillä Pirlolla ole vähän enemmän sitä rahaa säästötilillä, kun hänen vuosiansionsa ovat kuitenkin olleet viimeisen parinkymmenen vuoden ajan useita miljoonia tai enemmänkin.

        Muuten kyllä ollaan Pirlon kanssa saman näköisiä, vaikka hän onkin mua hieman vanhempi.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        No sen toki ihan suosiolla myönnän, että eiköhän sillä Pirlolla ole vähän enemmän sitä rahaa säästötilillä, kun hänen vuosiansionsa ovat kuitenkin olleet viimeisen parinkymmenen vuoden ajan useita miljoonia tai enemmänkin.

        Muuten kyllä ollaan Pirlon kanssa saman näköisiä, vaikka hän onkin mua hieman vanhempi.

        Niin, Andrea Pirlo on sinua kolme vuotta vanhempi.


    • Anonyymi

      Pirlo paheksuu haastattelussaan, että on hävytöntä kun pellehermannin näköinen henkilö väittää keskustelupalstalla olevansa hänen, Pirlon, näköinen.

    • Anonyymi

      Jos joku luulee olevansa pirlon näköinen niin tyyppihän on sekaisin.

      • Anonyymi

        Darkin todellisuudentaju on tosiaan heikentynyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Darkin todellisuudentaju on tosiaan heikentynyt.

        Mun todellisuudentajuni kun on täysin kohdillaan, kuten se on aina ollutkin. Eri asia se onkin teillä palstan luuseriätmeillä, kun te ette edes tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään. Kun ette ole mua koskaan edes nähneet, niin etpä säkään vitun juntti tiedä mun ulkonäöstäni yhtään mitään.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Mun todellisuudentajuni kun on täysin kohdillaan, kuten se on aina ollutkin. Eri asia se onkin teillä palstan luuseriätmeillä, kun te ette edes tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään. Kun ette ole mua koskaan edes nähneet, niin etpä säkään vitun juntti tiedä mun ulkonäöstäni yhtään mitään.

        Olethan kertonut palstalla että sulla on aina parransänki ja tatskoja käsivarsissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olethan kertonut palstalla että sulla on aina parransänki ja tatskoja käsivarsissa.

        No mitä sitten? Tämän olenkin ulkonäöstäni varmaan joskus kertonut.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        No mitä sitten? Tämän olenkin ulkonäöstäni varmaan joskus kertonut.

        Että kyllä me palstalla sun ulkonäkösi aika tarkaan tiedetään: epäsiisti parta ja hiustyyli hermannikranssi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Että kyllä me palstalla sun ulkonäkösi aika tarkaan tiedetään: epäsiisti parta ja hiustyyli hermannikranssi.

        Puhu vaan itsestäsi vitun persujunttipaska saatana!!!!!!!!!!! Sulla juntilla sitä itselläsi varmaan se kalju onkin, kun ne sun persujunttikaverit eivät ole kuitenkaan antaneet sulle lupaa niiden fina-tablettien syömiseen saatana!!!!!!!!!!!!!

        Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Puhu vaan itsestäsi vitun persujunttipaska saatana!!!!!!!!!!! Sulla juntilla sitä itselläsi varmaan se kalju onkin, kun ne sun persujunttikaverit eivät ole kuitenkaan antaneet sulle lupaa niiden fina-tablettien syömiseen saatana!!!!!!!!!!!!!

        Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies.

        Jussuf on hyväsydäminen kun hyväksyy autismisi ja pellehermanni-kranssisi <3


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jussuf on hyväsydäminen kun hyväksyy autismisi ja pellehermanni-kranssisi <3

        Ota huorapersehomo suihin vaan vitun suihinottajapaska saatana!!!!!!!!!!! IME VITTUA KULLIA SAATANAN HUORA!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Ota huorapersehomo suihin vaan vitun suihinottajapaska saatana!!!!!!!!!!! IME VITTUA KULLIA SAATANAN HUORA!!!!!!!!!!!!

        Vittua kullia? Siis kumpaa?


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      56
      4073
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2821
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      132
      2115
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      1856
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      60
      1307
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1167
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1056
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      86
      1015
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1009
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      972
    Aihe