Eli kaikki siis alko siitä, että aloin epäilemään olevani raskaana. Pyysin poikaystävääni käyttämään minua kaupassa hakemassa testin, mutta hän vain alkoi syyttelemään kusettamisesta. Puhuu koko ajan vain kuinka kusetan häntä, että voin olla raskaana ja keksin vain tekosyyn nähdä häntä. Tein testin(oli negatiivinen) ja hän vain vittuili, että oliko järkeä käyttää rahaa testiin kun kummiskin vain kusetan. Nyt seuraavana päivänä yritin pyytää näkemään ja sopimaan riidan, mutta hän suuttui vain enemmän. Olen testiä ostaessa hyvin paniikissa mutta hän vain vittuili. Sanoin hänelle, että hänen käytös satutti minua ja hän suuttui tuosta. Nyt ei siis suostu näkemään tai puhumaan pitää vaan mykkäkoulua. Miten mun pitäis saada se puhumaan tai selvittämään tän riidan?
Kamala riita poikaystävän kanssa
12
114
Vastaukset
- Anonyymi
Tapahtumakulusta puuttuu informaatiota. Oletko väittänyt poikaystävällesi käyttäväsi ehkäisyä, mutta et käytäkään, koska haluat raskaaksi? Siinä tapauksessa ansaitset suuttumuksen. Ei lapsia voi alkaa tehdä vain, "koska mä haluun lapsen". Toista ei voi pakottaa vanhemmaksi.
- Anonyymi
Joo toi jäikin mainitsematta... Siis käytän pillereitä ja hän tietää sen. Parina päivänä unohdin ottaa, jonka takia testin tein. Poikaystäväni puhuu koko ajan siitä, että haluaa lapsia mutta minä en halua.
- Anonyymi
Se on Game Over?
- Anonyymi
En tahtoisi laittaa poikki yhden riidan takia :( . Tosin en tiedä pystynkö jatkamaankaan suhdetta, jos toinen ei luota pätkääkään minuun.
- Anonyymi
Kuulosta kahden alikehittyneen toiminnalta.
Te ilmeisesti olette sukukypsiä harrastamaan seksi ja intiimiä yhdessäoloa ( tuohon ameebatkin pystyvât). Teidän kahden henkinen taso vaatii hirveän paljon kehittämistä.
Kykenettekö kehittymään yhdessä, on hyvin epätodennäköistä.
Teidän tilanteessa on parasta laskea kumpikin irraalleen ja kehittymään rauhassa omalla ajallaan.Henkistä kehitystä saattaa hyviin tapahtua. Ehkä ei koskaan.- Anonyymi
Niin totta.
- Anonyymi
Kiitos tästä! Ongelma on vain siinä, että hän on ainoa henkilö ketä olen koskaan rakastanut. Noin vain irti päästäminen ei tunnun kovinkaan helpolta ajatukselta...
- Anonyymi
Vähän itsekunnioitusta kehiin! Miks ees haluisit sopii riidan? Sä ehkä rakastat, mutta poikaystäväs ei sua. Eikä kunnioita. Oikeesti, noinko sua saa kohdella? Etkö parempaa ansaitse? Sinä näytät toiselle miten sua saa kohdella hyväksymällä tollasen. Ala ajatella tolta kannalta ja pikkuhiljaa irrottautua, jos kerrasta poikki tuntuu liian vaikeelta - ja tuntuuhan se kun on niitä tunteita. Mutta mieti miten annat hänen sua kohdella...Sinua pitäis pitää kuin kukkaa kämmenellä, muista se!Tsemppiä.
- Anonyymi
Tuli vaan mieleeni naisten salailu, yksi nainen jota tapailin ei kertonut ennen seksiä että oli jäänyt pillerit "vahingossa" ottamatta, nainen sanoi että voin tulla sisään, tuli yllätyksenä kun nainen sanoi että pitäis varmaan tehdä raskaustesti kun kuukautiset myöhässä. Ei oneks ollut mitään mutta toisen unohduskerran jälkeen jätin naisen.
- Anonyymi
Pillerit jäi ottamatta, koska olin niin pahassa kuumeessa että muuta en tehnyt kun nukkunut. Pillerit olivat pienin huoleni, joten ne unohtuivat..
- Anonyymi
En vaan tajuu, miten joku ei muista ottaa pilleriä. Pistä se pillerirasia yöpöydälle ja pidä siinä vesilasia ja kannua ja huitaset pillerin naamaan aina kun käyt illalla nukkumaan. Ei voi mitenkään unohtua.
- Anonyymi
Onnistuu naisilta
liikaa höttöä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1603566Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.512030Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281088
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381024- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872