Setämiesten tissiraivo

92

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Jooh..

        Milloinkahan imettämisestä saa syytteen lasten seksuaalisesta häirinnästä..Kun kyllähän nyt kaikki tietävät mitä tarkoitusta varten naisilla tissit on..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jooh..

        Milloinkahan imettämisestä saa syytteen lasten seksuaalisesta häirinnästä..Kun kyllähän nyt kaikki tietävät mitä tarkoitusta varten naisilla tissit on..

        Onhan se nyt hemmetin pervoa työntää naisen nänni vauvan suuhun..

        Yyyjäk.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Onhan se nyt hemmetin pervoa työntää naisen nänni vauvan suuhun..

        Yyyjäk.

        Pitäähän vauvan syödä. Sitä mä en kyllä ymmärrä että miten tällainen pannukakkupäivä vauvan kanssa kokonaisuudessaan hoidetaan. Maidot ja munat saa imemällä äitiä ja isiä, mutta entä ne jauhot?


      • scrg kirjoitti:

        Pitäähän vauvan syödä. Sitä mä en kyllä ymmärrä että miten tällainen pannukakkupäivä vauvan kanssa kokonaisuudessaan hoidetaan. Maidot ja munat saa imemällä äitiä ja isiä, mutta entä ne jauhot?

        Kunhan menee sitten vessaan syömään, kun yököttäähän tuommoinen toiminta jokaista kunnon valkoista lihaa syövää heteromiestä...Eikö miten se meni..🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jooh..

        Milloinkahan imettämisestä saa syytteen lasten seksuaalisesta häirinnästä..Kun kyllähän nyt kaikki tietävät mitä tarkoitusta varten naisilla tissit on..

        Seksielimethän ne on. Niiden tarkoitus on saada muna seisomaan. Minkähänlainen tanttaraivo olisi syntynyt, jos miesaktivisti olisi vilauttanut kikkeliään kättelyjonossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jooh..

        Milloinkahan imettämisestä saa syytteen lasten seksuaalisesta häirinnästä..Kun kyllähän nyt kaikki tietävät mitä tarkoitusta varten naisilla tissit on..

        Nännistimulaatiota varten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seksielimethän ne on. Niiden tarkoitus on saada muna seisomaan. Minkähänlainen tanttaraivo olisi syntynyt, jos miesaktivisti olisi vilauttanut kikkeliään kättelyjonossa?

        Joskus myös naisten nilkat olivat "seksivälineitä". Valtaosassa kulttuureista naisten rinnoilla ei ole mitään seksuaalista merkitystä.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Joskus myös naisten nilkat olivat "seksivälineitä". Valtaosassa kulttuureista naisten rinnoilla ei ole mitään seksuaalista merkitystä.

        Tuo nyt on täyttä hevonpaskaa. Kaikissa kulttuureissa kaikki muut paitsi homot kuolaavat silmät ja munat kovina tissejä vahdaten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nyt on täyttä hevonpaskaa. Kaikissa kulttuureissa kaikki muut paitsi homot kuolaavat silmät ja munat kovina tissejä vahdaten.

        Ei muuten ole.



      • Anonyymi kirjoitti:

        Seksielimethän ne on. Niiden tarkoitus on saada muna seisomaan. Minkähänlainen tanttaraivo olisi syntynyt, jos miesaktivisti olisi vilauttanut kikkeliään kättelyjonossa?

        "Seksielimethän ne on. Niiden tarkoitus on saada muna seisomaan. Minkähänlainen tanttaraivo olisi syntynyt, jos miesaktivisti olisi vilauttanut kikkeliään kättelyjonossa?"


        1) Oliko nämä naiset siis kättelyjonossa?
        2) Jos ei sinun muna nouse, niin sinusta se on tappouhkauksen paikka ja naisten syy? :D


    • Anonyymi

      No hyvänen aika, etkö tuota jo arvaa?!
      Tuo vilautushan oli tietenkin tarkoitettu ärsytykseksi ätmiparoille, jotka saavat vain haaveilla pääsystä tutustumasta lähemmin naisen vartaloon. Ärsytetään ja vilautellaan nenän edessä ja viedään pois! :D Näinhän he asian tulkitsevat.
      Epätoivoinen raivohan siitä nousee.

      • Anonyymi

        Tuskinpa ätmit tuon näköisistä kuitenkaan haaveilevat, jos kyseessä olisi hyvän näköisiä naisia niin varmasti vastaanottokin olisi erilainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa ätmit tuon näköisistä kuitenkaan haaveilevat, jos kyseessä olisi hyvän näköisiä naisia niin varmasti vastaanottokin olisi erilainen.

        Jo pelkkä siilitukka naisella saa ätmin itkupotkuraivon partaalle.

        Vai mitämitä..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Jo pelkkä siilitukka naisella saa ätmin itkupotkuraivon partaalle.

        Vai mitämitä..

        Eipä nuo niin hehkeitä muutenkaan ole, taviksia vaikka olisi siilitukkakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä nuo niin hehkeitä muutenkaan ole, taviksia vaikka olisi siilitukkakin.

        Se nyt silti tuskin oli mikään raivon syy..

        Vai?

        Naisen nänni näkyi jossain muussa yhteydessä kuin miehille tarkoitetussa runkkumatskussa.

        Siksihän poliisitkin piti silloin sinne uimarannalle kutsua. Vaikka näennäissyynä olikin lasten ..öh...traumatisoituminen? 😄

        Samaa lasten järkyttymistä käytettiin syynä myös silloin kun joku nainen taannoin halusi uida uimahallissa ilman yläosaa.

        Käytetäänköhän samaa keppihevosta myös muslimimaissa? Siis raiskausten estämisen lisäksi?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Se nyt silti tuskin oli mikään raivon syy..

        Vai?

        Naisen nänni näkyi jossain muussa yhteydessä kuin miehille tarkoitetussa runkkumatskussa.

        Siksihän poliisitkin piti silloin sinne uimarannalle kutsua. Vaikka näennäissyynä olikin lasten ..öh...traumatisoituminen? 😄

        Samaa lasten järkyttymistä käytettiin syynä myös silloin kun joku nainen taannoin halusi uida uimahallissa ilman yläosaa.

        Käytetäänköhän samaa keppihevosta myös muslimimaissa? Siis raiskausten estämisen lisäksi?

        "Se nyt silti tuskin oli mikään raivon syy..
        Vai?
        Naisen nänni näkyi jossain muussa yhteydessä kuin miehille tarkoitetussa runkkumatskussa."


        Minua on ihmetyttänyt tämä asia myös kun olen seurannut tätä keskustelua nännikohusta. Olisin itsekin pitänyt aika tilannetajuttomana ja huonoa makua osoittavana jos nämä naiset olisi vetäneet tissit esiin huomionhaun varjolla jossain presidentin kättelyjonossa tai sotaveteraanien tilaisuudessa tai muussa arvokkaassa juhlassa (mistä heidät olisi kyllä nopeasti poistettu, kuten tapahtui esim kerran Kari Väänäselle ja Sanna Fransmanille linnan juhlissa kun riehuivat kännispäissään), mutta tämähän tapahtui siellä jatkoilla, missä jengi ympäripäissään bailasi vähän kevyempään tyyliin. Jos tämän olisi tehnyt joku mies niin olisi vaan sanottu että pojat on poikia ja olivat vähän kännissä ettå koitetaan ymmärtää että ylilyöntejä tapahtuu. Joku Tauski Peltonen (video youtubessa edelleen) veti housut alas keikallaan ja esitteli kikkeliään eturiville ja sitä ei kukaan pidä mitenkään ihmeellisenä.

        Ja just tämä on kummallista: jos nainen näyttää omat tissinsä muusta syystä kuin miestä varten, miellyttääkseen ja kiihottaakseen miehiä, niin hän saa tappouhkauksia :D Onko tissit jotenkin nekin miesten omaisuutta, ja mies voi päättää missä tarkoituksessa tissejä saa esitellä? Ihan nurinkurinen asia, kun tälläkin palstalla katsoo miten naisesta puhutaan pelkkänä panopuuna ja halvennetaan seksuaalisesti niin jonkun maailma menee sekaisin jonkun feministin tissistä. Luulisi että miehet olisi vain tykänneet?

        Tosin naiset saa lähes kaikesta nykyään tappouhkauksia. Menestyvät artistit ja julkkikset kertoavat vähän väliä näistä. Riittää että naiset vaan näkyvät jossain.

        Ei voi olla totta... :D


    • Anonyymi

      Olihan se aika törkeästi tuotu itsensä esiin ja tv.ssä; vielä Itsenäisyys päivän jatkoja viettäen. Mitä sillä tissien näyttelyllä oli tekemistä, iilan juhlan kanssa... ei sitten mitään. "Linssi luteet" vain halusivat naamansa Televisioon ja lehtiin ... ja nyt sitt oikein Päivärinnan haastatelun myötä.

      Miks siitä älähdyksestä pitäis syyttää vain setämiehiä?
      Mä ainakin olen nainen ja vain vähän päälle kolmekymppinen: ainakin minusta se oli täysin idioottimainen teko.
      Pitäiskö minun nyt pyytää korvauksia, kokemastani myötähäpeästä, vaikka mulla ei ole mitään tekemistä näiden "naikkosten" kanssa!
      Rahalista korvausta ja tyhjänpäivästä julkisuutta; tuossa taatusti ollaan hakemassa.
      Ja kaikki tuo ollaan naamoimassa tasavertaisuuden nimiin. KATIN PASKAT!

      Mä en ole lähettänyt, enkä lähetä uhkauksia.... mutt ymmärrän kyllä jos muutamien ihmisten pinna paloi ja sponttaani reaktio oli mitä oli.
      Jos nuo akat menis jonnekin uimarannalle vaikka esittelemään tissejään, tuskin herättäisivät edes pahemmin pahennusta... hyvä jos edes saisivat huomiota.

      Ihan pienenä sivuhuomautuksena, mä en noin roikkuvaa tissiä edes kehtais näytellä, mun yli kuuskymppisellä äidillänikin on terhakampi rintavarustus vielä jäljellä.

      Ps. Muistaakseni orneologit ovat sanoneet ett linnuilla on pienet aivot.

      • Anonyymi

        Olen nainen, ja täysin samaa mieltä.


      • Wwuwuw

        Siitä tilanteesta ja tapahtumasta voi olla hyvinkin mitä mieltä lystää, mutta kyllähän siitä seurannut raivo puukolla raiskaamistoiveineen on oire jostakin..

        Mä luin noiden naisten, tai toisen noista, blogia, niin kyllä siellä on syvää ajatusta tuon "hölmöilyn" taustalla, esim naisten seksuaalinen koskemattomuus ja miten naisen kehoa käsitellään ja yritetään hallinnoida.

        Ei kaikki feminismi ole niin pragmaattista..Osa keskittyy työelämään, osa asenteisiin..jne.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Siitä tilanteesta ja tapahtumasta voi olla hyvinkin mitä mieltä lystää, mutta kyllähän siitä seurannut raivo puukolla raiskaamistoiveineen on oire jostakin..

        Mä luin noiden naisten, tai toisen noista, blogia, niin kyllä siellä on syvää ajatusta tuon "hölmöilyn" taustalla, esim naisten seksuaalinen koskemattomuus ja miten naisen kehoa käsitellään ja yritetään hallinnoida.

        Ei kaikki feminismi ole niin pragmaattista..Osa keskittyy työelämään, osa asenteisiin..jne.

        Toiveajattelua jos naiset kuvittelevat, että heitä "katsottaisiin sillä silmällä". Karkuun juoksisin, jos vastaan tulisivat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toiveajattelua jos naiset kuvittelevat, että heitä "katsottaisiin sillä silmällä". Karkuun juoksisin, jos vastaan tulisivat.

        Siinä taas yksi täysin pihalla..😄


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Siitä tilanteesta ja tapahtumasta voi olla hyvinkin mitä mieltä lystää, mutta kyllähän siitä seurannut raivo puukolla raiskaamistoiveineen on oire jostakin..

        Mä luin noiden naisten, tai toisen noista, blogia, niin kyllä siellä on syvää ajatusta tuon "hölmöilyn" taustalla, esim naisten seksuaalinen koskemattomuus ja miten naisen kehoa käsitellään ja yritetään hallinnoida.

        Ei kaikki feminismi ole niin pragmaattista..Osa keskittyy työelämään, osa asenteisiin..jne.

        Ihan oikeesti tuollaiset tempaukset saavat meidät maltillisimmat ns. feministit myös takajaloilleemme. Me ajamme tasa-arvoa miesten ja naisten välille, siis aivan aidosti molempiin suuntiin.
        Tuollaiset provosoivat esilletulot... femismin nimissä, voi hitto, nehän savat meidät oikeat
        työmrät tällä saralla myös naurunalaiseksi... ja vievät pohjaa pois meidänkin altamme.

        Minä hitot välittäisin jos pari "tipua" pitäisi noita esityksiään jossain räkäisessä bubissa, ihan äijien iloksi.
        "Ei kaikki feminismi ole niin pragmaattista" joo ei tosiaan ole... Mitähän käytännön muutosta sä kuvittelet tuon tempauksen tuovan, kun lähdet bimpojen puolustelijaksi,
        heidän raflaavan/sensaationhakuisen ja moukkamaisen esityksensä tähden.

        Mulle on ihan se ja sama jos ajavat päänsä kaljuksi... esittelevät tissejään jossain eri paikassa kuin kansakuntamme julkisessa Itsenäisyys päivän juhlassa... tv:ssä.
        Ihan sama vaikka esittäisi vielä sen toisenkin ajellun päänsä, jos bubin pitäjä sen sallii ja miks ei sallisi, vetäisihän se kansaa (miehiä) bubiin kaljalle.
        Onhan yökerhoisakin joskus ulkomaalaisia strippareita ollut ...miss Ancela Italiasta!
        (alias Annikki Mörkö... Pihtiputaalta)

        Hyvää yötä!
        trollikka


      • tarkoititko mahdollisesti ornitologeja? jotka ovat siis lintutieteilijöitä..


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        tarkoititko mahdollisesti ornitologeja? jotka ovat siis lintutieteilijöitä..

        Jep, mulla on lukihäiriö... =)))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, mulla on lukihäiriö... =)))

        okei :)
        (piti munki tarkistaa vielä oikeinkirjotus.. sanan on kuullut monta kertaa mut sit ku sitä kirjottaa iskee se epävarmuus et "olihan se ny näin..")


    • Ääh,

      Nykymaailma on täynnä näitä kouhkaajia ja loukkaantujia. Ja kyllä sitä vilauttelijaakin riittää.

      Kyllä vituttais olla poliisi. Tutkia siinä sitten kaikenlaista joutavanpäiväisyyttä.

      Tekisivät ihmiset ajallaan jotain hyödyllistä.

      • Ilman kouhkaajia ja loukkaantujia ei meillä olisi edes naisten äänioikeutta. Ja ilman sitä me oltaisiin suunnilleen jossain äärimuslimimaiden tasolla..


    • Siis se tissin vilautus on kiiinnostanut tuskin ketään. Sensijaan se veteraanien pilkkaaminen on mennyt aika monien ihon alle. Jotenkin säälittävän hauskaa kun jotkut rumat naiset kuvittelee tissiensä olevan kovinkin iso juttu, ihan niin kuin joku haluaisi ne vasiten nähdä.

      • Niin ja mitä tulee tuohon videolla vinkumiseen niin eikös siinä voi todeta että sitä saa mitä tilaa. Nuohan juurikin halusivat kohauttaa ja mitä ilmeisimmin onnistuivat, nyt sitten on vinkumassa poliisille jolla varmaan olisi tärkeämpääkin tehtävää kuin saattaa noita tyytyväisiksi.



      • Anonyymi

        Joo. Käyttivät sanontaa "vitun veteraanit". Jännää tuo julkinen ulina, kun ihmiset suuttuivat. Feministit itseasiassa suuttuivat myös. Eivät halua agendaansa esille näin typerällä tavalla.


      • Sen sä ja muut pölkyt vain ymmärsivät vain väärin.

        Tuskin edes tahallaan.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sen sä ja muut pölkyt vain ymmärsivät vain väärin.

        Tuskin edes tahallaan.

        Joopa joo, aika paljon on niitä väärinymmärtäjiä, kalenterikin ymmärsi väärin :D Mut joo, mietipäs vastaava kuvitteellinen tilanne, vaikka hakkarainen kännipäissään linnan juhlissa alkaisi heilutella munaansa julkisesti. Millaistakohan palautetta siitä tulisi? tuskin kovin positiivista. Teuvo sentään tapahtuneen jälkeen ymmärtäisi kadota julkisuudesta vähäksi aikaa eikä menisi vinkumaan poliiseille oman töppäyksensä seurauksista.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sen sä ja muut pölkyt vain ymmärsivät vain väärin.

        Tuskin edes tahallaan.

        Niin ja koskas sä näytät tissit? katsotaan milten vihaisia reaktioita se palstalla aiheuttaa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin ja mitä tulee tuohon videolla vinkumiseen niin eikös siinä voi todeta että sitä saa mitä tilaa. Nuohan juurikin halusivat kohauttaa ja mitä ilmeisimmin onnistuivat, nyt sitten on vinkumassa poliisille jolla varmaan olisi tärkeämpääkin tehtävää kuin saattaa noita tyytyväisiksi.

        Poliisin tehtävä on katsoa että laki toteutuu..

        Persukit tietysti tykkäisivät että vihapuhe, kunnianloukkaus ja väkivallalla uhkailu olisi laillista. Ainakin valkoisille heteromiehille. Kovasti kuitenkin tykkäisivät uhriutua pelkästä persujen yleistämisestä, mutta mitäs uutta siinä on, kun katsoo vaikka Unkarin ja Puolan median hiljentämisestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Käyttivät sanontaa "vitun veteraanit". Jännää tuo julkinen ulina, kun ihmiset suuttuivat. Feministit itseasiassa suuttuivat myös. Eivät halua agendaansa esille näin typerällä tavalla.

        Ketkä feministit?

        Onko esim joku naisunioni esittänyt kantansa?

        Ai ei vai..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Poliisin tehtävä on katsoa että laki toteutuu..

        Persukit tietysti tykkäisivät että vihapuhe, kunnianloukkaus ja väkivallalla uhkailu olisi laillista. Ainakin valkoisille heteromiehille. Kovasti kuitenkin tykkäisivät uhriutua pelkästä persujen yleistämisestä, mutta mitäs uutta siinä on, kun katsoo vaikka Unkarin ja Puolan median hiljentämisestä.

        Niin no jos itse olisin poliisi tutkisin ensimmäisenä voisiko nuo itsensä tuomita kiihottamisesta kansanryhmää (feministit) vastaan koska senhän ne tekivät.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joopa joo, aika paljon on niitä väärinymmärtäjiä, kalenterikin ymmärsi väärin :D Mut joo, mietipäs vastaava kuvitteellinen tilanne, vaikka hakkarainen kännipäissään linnan juhlissa alkaisi heilutella munaansa julkisesti. Millaistakohan palautetta siitä tulisi? tuskin kovin positiivista. Teuvo sentään tapahtuneen jälkeen ymmärtäisi kadota julkisuudesta vähäksi aikaa eikä menisi vinkumaan poliiseille oman töppäyksensä seurauksista.

        No suurin osa vähälahjaisista on miehiä, joten ei ihme että teitä piisaa..


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin ja koskas sä näytät tissit? katsotaan milten vihaisia reaktioita se palstalla aiheuttaa.

        Naisen nännin näyttäminen palstalla aiheuttaisi sekin raivoisan arvosteluryöpyn.

        Järkyttävää..
        https://static.mvlehti.net/uploads/2016/09/utareet.jpg


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No suurin osa vähälahjaisista on miehiä, joten ei ihme että teitä piisaa..

        Joo, sekin kertoo lahjakkuden tasoista että aina kun teuvo töpeksii se on sentään kännissä, maamme johtavat feministit on selvinpäin, toinen vielä väittää olevansa mensan jäsen :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin no jos itse olisin poliisi tutkisin ensimmäisenä voisiko nuo itsensä tuomita kiihottamisesta kansanryhmää (feministit) vastaan koska senhän ne tekivät.

        Et ole poliisi, kun et edes ymmärrä ettei poliisilla ole oikeuksia toimia kuin lain oikeuttamalla tavalla.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, sekin kertoo lahjakkuden tasoista että aina kun teuvo töpeksii se on sentään kännissä, maamme johtavat feministit on selvinpäin, toinen vielä väittää olevansa mensan jäsen :D

        Niin, Teuvohan on teidän big hero.

        En enää ihmettele kuka senkin äänesti meitä Brysseliin edustamaan. ..

        Jee, Suomikuva, jee. Tai pikemmin suomimieskuva. Suominaisistahan on maailmalle levinnyt jokseenkin päinvastainen kuva. 👍


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niin, Teuvohan on teidän big hero.

        En enää ihmettele kuka senkin äänesti meitä Brysseliin edustamaan. ..

        Jee, Suomikuva, jee. Tai pikemmin suomimieskuva. Suominaisistahan on maailmalle levinnyt jokseenkin päinvastainen kuva. 👍

        "Suominaisistahan on maailmalle levinnyt jokseenkin päinvastainen kuva."

        Totta, ei ole tainnut teuvo jakaa ilmaista persettä kaikille brysselin naisille, on vaan ryypiskellyt :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Suominaisistahan on maailmalle levinnyt jokseenkin päinvastainen kuva."

        Totta, ei ole tainnut teuvo jakaa ilmaista persettä kaikille brysselin naisille, on vaan ryypiskellyt :D

        No voivoi..

        Niin arvasin tuon sun lapsekkaan vastauksen..

        No lusikka ja kauha jne..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Sen sä ja muut pölkyt vain ymmärsivät vain väärin.

        Tuskin edes tahallaan.

        Aika pimeetä on olla olevinaan täällä mies, vaikka olet oikeasti nainen. He tosiaankin sanoivat "vitun veteraanit". Piste. Olet niin kaikin tavoin vastenmielinen ihminen (olen sitä aina sanonut), etten tuhlaa aikaani jahnatakseni kanssasi enempää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika pimeetä on olla olevinaan täällä mies, vaikka olet oikeasti nainen. He tosiaankin sanoivat "vitun veteraanit". Piste. Olet niin kaikin tavoin vastenmielinen ihminen (olen sitä aina sanonut), etten tuhlaa aikaani jahnatakseni kanssasi enempää.

        No minkäs mä sille voin ettet ymmärrä lukemaasi.

        Eikä sun ole pakko luke mun aloituksia/ viestejä kun noin yöksyttää..😄


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niin, Teuvohan on teidän big hero.

        En enää ihmettele kuka senkin äänesti meitä Brysseliin edustamaan. ..

        Jee, Suomikuva, jee. Tai pikemmin suomimieskuva. Suominaisistahan on maailmalle levinnyt jokseenkin päinvastainen kuva. 👍

        "Niin, Teuvohan on teidän big hero."

        Teuvo saa repiä työkavereita hiuksista, pahoinpidellä ja ahdistella naisia eikä tuo tunnu niin kauheasti persumiesten maailmaa järkyttävän. Onkohan Teuvo saanut tappouhkauksia? Minkä takia tässä maassa naisen nännin vilauttaminen on tuhansien tappouhkauksien paikka, mutta persumies saa harjoittaa väkivaltaa ihan rauhassa ja häntä oikein ihaillaan tuon törkykäyttäytymisen vuoksi.

        ://yle.fi/uutiset/3-10701673

        Minusta vain vaikuttaa siltä, että naisvihaajat on vaan jo valmiiksi triggeröityneitä ja odottavat vaan aina näitä itselleen hyväksyttyjä purkauskanavia omalle vihalleen.


    • Anonyymi

      Harmaaritari näyttäis kuuluvan näihin setämiehiin. Sehän on kans ihan tuohduksissa.

      • Joo tuohduttaa ihan hirveästi, mä en kestä.


    • Niin ja muuten, mitä eroa on tissien vilautuksella? Larissan tisseistä ei ärsyyntynyt kukaan:

      https://www.is.fi/viihde/art-2000001195935.html

      Sensijaan Larissan hyvällä maulla toteutettu tissien vilautus poiki hänelle töitä mallina. Neuvoni siis suomifemakoille on että olkaa nättejä, hymyilkää, älkääkä haukkuko veteraaneja niin ehkä sitten niillä teidänkin tisseillä saa positiivista huomiota eikä kukaan lähetä ikäviä viestejä.

      • Wwuwuw

        Katsos kun ei nänni näkynyt..

        Muistan kun täällä persuätmit olivat aivan kuohuksissa kun jotkut naiset olivat olleet nännisilteen jossain rallikisassa. (Naisen nänni ei ole sukupuolielin).

        Kyllähän nyt sokeakin sormellaan tajuaa, että kyse on naisten ja naisten kehonosien seksualisoimisesta.

        Eikä sellainen nainen saa näyttää rintaa muussa kuin seksuaalisessa merkityksessä, tai vartija vie naisen vessaan imettämään. Eikä naisella saa olla siilipää, eikä naisella saa olla tatuointeja, kun kaikki nuo mielikuvat sotivat sitä miehen ihannoimaa persoonatonta kynnysmattoa, jonka tärkein tarkoitus on olla miehelle mieliksi.

        Ja nuo on nyt vain nykyajan esimerkkejä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Katsos kun ei nänni näkynyt..

        Muistan kun täällä persuätmit olivat aivan kuohuksissa kun jotkut naiset olivat olleet nännisilteen jossain rallikisassa. (Naisen nänni ei ole sukupuolielin).

        Kyllähän nyt sokeakin sormellaan tajuaa, että kyse on naisten ja naisten kehonosien seksualisoimisesta.

        Eikä sellainen nainen saa näyttää rintaa muussa kuin seksuaalisessa merkityksessä, tai vartija vie naisen vessaan imettämään. Eikä naisella saa olla siilipää, eikä naisella saa olla tatuointeja, kun kaikki nuo mielikuvat sotivat sitä miehen ihannoimaa persoonatonta kynnysmattoa, jonka tärkein tarkoitus on olla miehelle mieliksi.

        Ja nuo on nyt vain nykyajan esimerkkejä.

        Jaa. Mutta kun ihan oikeasti, ei jonkun rumahkon feministin tissi kiinnosta ketään. Nytkin palstan kaikki "ätmit" oli oikeastaan unohtaneet koko tapauksen kun tässä on vähän tärkeämpiäkin asioita mm. terroristien maahantuontihommat tapetilla, niin sinä meuhkaat jostain tissinvilautuksesta :D

        Niin ja joo, millä tavalla mieshen silmää ja mieltä kiinnostava nainen on muka persoonaton? on kaikkien miesten mielestä paljon persoonallisempi ja kiinnostavampi kuin joku tatuoitu rekkalesbo joka "kohauttaa" näyttelemällä tissejään epäsopivissa paikoissa ja haukkumalla veteraaneja, ei semmoinen oikeasti kiinnosta ketään.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Jaa. Mutta kun ihan oikeasti, ei jonkun rumahkon feministin tissi kiinnosta ketään. Nytkin palstan kaikki "ätmit" oli oikeastaan unohtaneet koko tapauksen kun tässä on vähän tärkeämpiäkin asioita mm. terroristien maahantuontihommat tapetilla, niin sinä meuhkaat jostain tissinvilautuksesta :D

        Niin ja joo, millä tavalla mieshen silmää ja mieltä kiinnostava nainen on muka persoonaton? on kaikkien miesten mielestä paljon persoonallisempi ja kiinnostavampi kuin joku tatuoitu rekkalesbo joka "kohauttaa" näyttelemällä tissejään epäsopivissa paikoissa ja haukkumalla veteraaneja, ei semmoinen oikeasti kiinnosta ketään.

        Sepä se, ettei yhden nännin pitäisi näin kuohuttaa, mutta kuitenkin se sen tekee..

        Sitä nyt en yhtään ihmettele että persukit jättäisivät 33 suomalaista lasta kuolemaan, kun on kivempaa käyttää niitä omina poliittisina pelinappuloina. Sama koskee raiskauksia yms. Ei persukit välitä oikeasti välitä näista paskan vertaa. Tyhmä on ihminen joka muuta uskoo.

        Suomessa tapahtuu noin 50 000 seksuaalista väkivaltaa vuosittain, mutta liikuttaako se persuja? Ei tietenkään, puuhamiehenäkin toimii raiskaaja.

        https://www.aamulehti.fi/a/4665d8bc-59bd-487a-8e63-394f77cf247d?utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=almainternal&utm_campaign=suosittelu_kontekstuaalinen&utm_content=aiheesta-muualla&_ga=2.150131187.459319336.1572346167-485988841.1559980726


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sepä se, ettei yhden nännin pitäisi näin kuohuttaa, mutta kuitenkin se sen tekee..

        Sitä nyt en yhtään ihmettele että persukit jättäisivät 33 suomalaista lasta kuolemaan, kun on kivempaa käyttää niitä omina poliittisina pelinappuloina. Sama koskee raiskauksia yms. Ei persukit välitä oikeasti välitä näista paskan vertaa. Tyhmä on ihminen joka muuta uskoo.

        Suomessa tapahtuu noin 50 000 seksuaalista väkivaltaa vuosittain, mutta liikuttaako se persuja? Ei tietenkään, puuhamiehenäkin toimii raiskaaja.

        https://www.aamulehti.fi/a/4665d8bc-59bd-487a-8e63-394f77cf247d?utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=almainternal&utm_campaign=suosittelu_kontekstuaalinen&utm_content=aiheesta-muualla&_ga=2.150131187.459319336.1572346167-485988841.1559980726

        No persukit välittää oman kansan lapsista lähtökohtaisesti, ihan niin kuin normaalit ihmiset muuallakin maailmassa asettavat oman kansan edun edelle. Tuossa sulle erittäin järkevää tekstiä perusnuorilta:

        https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka/artikkeli-1.760448

        "“Hallitus on tuomassa suomalaisten keskuuteen ja lasten koululuokkiin sekä päiväkoteihin tikittäviä aikapommeja. Suomalaisten lasten turvallisuus on asetettava kaiken muun edelle, minkä vuoksi on välttämätöntä, että muutama kymmentä jihadistin alkua pidetään kaukana muista lapsista”, järkeilee Perussuomalaisten Nuorten varapuheenjohtaja Liina Veronica Isto."

        Näin normaalit ihmiset ajattelevat ja jos vallanopitäjätkin olisi ajatelleet esim. 2015 noin maalaisjärjellä asioita noista sun mainitsemista seksuaaliväkivaltatapauksistakin olisi jäänyt leijonanosa tapoahtumatta.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No persukit välittää oman kansan lapsista lähtökohtaisesti, ihan niin kuin normaalit ihmiset muuallakin maailmassa asettavat oman kansan edun edelle. Tuossa sulle erittäin järkevää tekstiä perusnuorilta:

        https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka/artikkeli-1.760448

        "“Hallitus on tuomassa suomalaisten keskuuteen ja lasten koululuokkiin sekä päiväkoteihin tikittäviä aikapommeja. Suomalaisten lasten turvallisuus on asetettava kaiken muun edelle, minkä vuoksi on välttämätöntä, että muutama kymmentä jihadistin alkua pidetään kaukana muista lapsista”, järkeilee Perussuomalaisten Nuorten varapuheenjohtaja Liina Veronica Isto."

        Näin normaalit ihmiset ajattelevat ja jos vallanopitäjätkin olisi ajatelleet esim. 2015 noin maalaisjärjellä asioita noista sun mainitsemista seksuaaliväkivaltatapauksistakin olisi jäänyt leijonanosa tapoahtumatta.

        Niinpä niin..

        On suomalaisia lapsia ja vähemmän suomalaisia lapsia..

        Ja jälkimmäiset saa jättää kuolemaan.

        Siinä se persukkien keppihevonen. Keppihevoseksi käy tietysti myös raiskausten uhrit ja veteraanit..


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No persukit välittää oman kansan lapsista lähtökohtaisesti, ihan niin kuin normaalit ihmiset muuallakin maailmassa asettavat oman kansan edun edelle. Tuossa sulle erittäin järkevää tekstiä perusnuorilta:

        https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka/artikkeli-1.760448

        "“Hallitus on tuomassa suomalaisten keskuuteen ja lasten koululuokkiin sekä päiväkoteihin tikittäviä aikapommeja. Suomalaisten lasten turvallisuus on asetettava kaiken muun edelle, minkä vuoksi on välttämätöntä, että muutama kymmentä jihadistin alkua pidetään kaukana muista lapsista”, järkeilee Perussuomalaisten Nuorten varapuheenjohtaja Liina Veronica Isto."

        Näin normaalit ihmiset ajattelevat ja jos vallanopitäjätkin olisi ajatelleet esim. 2015 noin maalaisjärjellä asioita noista sun mainitsemista seksuaaliväkivaltatapauksistakin olisi jäänyt leijonanosa tapoahtumatta.

        Nuoret perussuomalaiset on muuten ilmoittaneet olevansa myös antifeministejä, eli sovinisteja.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niinpä niin..

        On suomalaisia lapsia ja vähemmän suomalaisia lapsia..

        Ja jälkimmäiset saa jättää kuolemaan.

        Siinä se persukkien keppihevonen. Keppihevoseksi käy tietysti myös raiskausten uhrit ja veteraanit..

        Niin se vaan on, ne lapsiraukat joutuvat nyt kärsimään äitiensä valinnnoista ja onhan se ikävää mutta ovat jo niin isoja että sairas ideologia on tehnyt vaarallisiksi ympäristölleen. Parempi varmistaa suomessa olevien lapsien turvallisuus kuin tuottaa ongelmia tänne.

        Eikä siinä mitään keppihevosta ole, se vaan sattuu olemaan niin että maailmassa jatkuvasti p..at vanhemmat tekee p..ja päätöksiä ja tuhoavat lapsiensa tulevaisuuden, tässä tapauksessa ne oli nuo suomijihadistinaiset jotka niin tekivät.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin se vaan on, ne lapsiraukat joutuvat nyt kärsimään äitiensä valinnnoista ja onhan se ikävää mutta ovat jo niin isoja että sairas ideologia on tehnyt vaarallisiksi ympäristölleen. Parempi varmistaa suomessa olevien lapsien turvallisuus kuin tuottaa ongelmia tänne.

        Eikä siinä mitään keppihevosta ole, se vaan sattuu olemaan niin että maailmassa jatkuvasti p..at vanhemmat tekee p..ja päätöksiä ja tuhoavat lapsiensa tulevaisuuden, tässä tapauksessa ne oli nuo suomijihadistinaiset jotka niin tekivät.

        Justjust.

        Siinä oikeutetit lasten kärsimystä lapsikorttiin vedoten.

        Anna mun kestää.

        Menen nukkumaan...


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Niinpä niin..

        On suomalaisia lapsia ja vähemmän suomalaisia lapsia..

        Ja jälkimmäiset saa jättää kuolemaan.

        Siinä se persukkien keppihevonen. Keppihevoseksi käy tietysti myös raiskausten uhrit ja veteraanit..

        Sinäkin jätät kuolemaan satoja nälkää näkeviä lapsia, jotka voisit pelastaa jättämällä joulumässäilysi väliin. Tietokoneestakin voit luopua ja lähettää rahat Afrikkaan.


    • Anonyymi

      Oikeesti me ei edes tiedetä, mimmonen bb-fani pressa on.

    • No minusta se tissin vilauttelu oli mauton temppu, lapsellista. Teiniltä vois olettaa jotakin huomiohaku temppua noin. Kolmekymppiseltä.... Vaikka olis agendakin.

      En näe mitään järkeä hommassa, mutta tuo uhkailu on jo ihan mielenvikaista. Veikkaan, ettei 30 edes riitä uhkailijoiden lähtöiäksi.

      • Mä luulen pikemminkin näiden uhkailijoiden olevan lähemmäs keski-ikäisiä..

        Ja jos joku ihmettelee peukutuksia, niin se olen mimä, kun haluan merkata lukemani viestit. Aiemmin oli se punanen peukku..jne.


    • Anonyymi

      Ei minua raivostuttaisi, jos vilauttaja olisi ollut joku jolla on jotain vilautettavaa. En minä halua katsella kaljun rekkalesbon näköisen vanhuksen lattarintoja. Hankkisi sekin täti peruukin ja silikonit, niin pääsisi naimisiin, eikä tarvitsisi vanhanpiian katkeruuttaan tuoda julkisesti esille noloilla tavoilla.

      T: Raivostunut setä

      • Niin että jouduit raivoihisi kun näit naisen nännin muualla kuin sun runkkumatskussa..

        Oletko varautunut poliisikuulusteluihin?


    • Sen enempää tuohon tempaukseen palaamatta mutta se että ruvetaan uhkailemaan toisen hengellä on jo sen luokan reagointia että ei voi käsittää.

      Kansanedustajat syöttää jo toisilleen sitä itseään ja nännin näyttelystä tulee maalitetuksi. Vähän pelottaa mihin tämä maa on menossa.

      • Onkohan siellä oikeasti mitään uhkailua juuri edes tapahtunut? rekkalesbot vaan keksii tarinaa pysyäkseen otsikoissa ja wuppisrukka nielee kaiken.


      • Sanopa muuta.☹


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Onkohan siellä oikeasti mitään uhkailua juuri edes tapahtunut? rekkalesbot vaan keksii tarinaa pysyäkseen otsikoissa ja wuppisrukka nielee kaiken.

        Ilmeisesti poliisikin nielee..klups..


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Onkohan siellä oikeasti mitään uhkailua juuri edes tapahtunut? rekkalesbot vaan keksii tarinaa pysyäkseen otsikoissa ja wuppisrukka nielee kaiken.

        Itse voisin kuvitella että uhkailuja varmasti on tullut. Uskoisin että se huomio jota tuossa hakivat niin se kyllä saavutettiin eikä tällaista jatkoa varmaan kaivattu. Vähän epäilen että tämä asia vaan jäi heiltä vähän huomaamatta.

        Ei silti tutkinnassahan nuokin ovat.
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/50b487cd-0c47-40b2-8b42-28d2a41a115f


      • M184 kirjoitti:

        Itse voisin kuvitella että uhkailuja varmasti on tullut. Uskoisin että se huomio jota tuossa hakivat niin se kyllä saavutettiin eikä tällaista jatkoa varmaan kaivattu. Vähän epäilen että tämä asia vaan jäi heiltä vähän huomaamatta.

        Ei silti tutkinnassahan nuokin ovat.
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/50b487cd-0c47-40b2-8b42-28d2a41a115f

        Ihan toivottua huomiota tuokin lienee..ellei jopa toivotuinta sellaista

        Osta postikortti..
        https://www.picclickimg.com/d/l400/pict/184055581709_/POSTCARD-Africa-Mozambique-dancers-native-woman-nude.jpg


      • M184 kirjoitti:

        Itse voisin kuvitella että uhkailuja varmasti on tullut. Uskoisin että se huomio jota tuossa hakivat niin se kyllä saavutettiin eikä tällaista jatkoa varmaan kaivattu. Vähän epäilen että tämä asia vaan jäi heiltä vähän huomaamatta.

        Ei silti tutkinnassahan nuokin ovat.
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/50b487cd-0c47-40b2-8b42-28d2a41a115f

        Niin, minusta kyllä vähän lapsellista molemminpuolin tuo poliisille vinkuminen, luulen että niillä olisi tärkeämpääkin tehtävää.
        Erikoisia ovat joka tapauksessa nuo itseään älyköinä pitävien naisten toimintatavat huomion herättämiseksi, niin kuin nyt tuokin aikoinaan:

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000581996.html


    • Anonyymi

      Ei tarvitse, nyt yle voi seurata maikkaria bb:ä. Ja saikulle pääsee suoraan kun vain osallistuu.

    • Anonyymi

      Jos ois homo ei tarttis vilkuilla.

    • Anonyymi

      Kos vilauttaja olisi ollut oikea nainen, ne miehethän olisivat olleet iloisia ja tyytyväisiä. Wwuwuwuwuwuwuw taas sotkee asioita tapaansa.

    • Anonyymi

      Jos asia ei olisi provosoinut ja niin maan perusteellisesti sittenkin, ei tätä keskustelua olisi ollenkaan käyty!
      Mutta koska se kiihdytti noin suurta joukkoa pyhään raivoon, kertoo se aika paljonkin. Jos kyseessä oleva nainen olisi yhdentekevä, selaisitte ohi ja unohtaisitte. Ei siitä raivoa olisi noussut! Miksi siis nousi? Onnistuiko provosoimaan? Mitä pistettä se triggeröi? Uskallatteko myöntää edes itsellenne? Epäilen.

      Entä kun mies lähettelee muniensa kuvia tuntemattomille naisille? Kun mies paljastelee itseään julkisella paikalla? Kun mies kaivelee muniaan naisen edessä ja luulee naisen siitä kiihottuvan? Miksi yksikään looseri ei huuda pää punaisena peräsuoli pitkällä? Miksi se on jotain sellaista mitä miehet nyt tekee?
      Vai onko tekosyy se että tapahtui Presidentin Linnan jatkoilla, juhlan jota vastaan toisaalta meuhkaatte ja huudatte ja haukutte mutta kun tällaista tapahtuu on se yhtäkkiä Pyhäinhäväistys!
      Kyllä on miehet heikoilla, täytyy sanoa.

      • Anonyymi

        Eli olet siis sitä mieltä että tuokin naisten vilauttelu on samanlaista epänormaalia perversiota kuin miehen paljastelu yms. koska siihen asiaa vertaat.


    • Anonyymi

      "Entä kun mies lähettelee muniensa kuvia tuntemattomille naisille? "

      Saman asuintalon mies asukas ahdisteli yhtä ystävääni... alapään kuvillaan, muutamia kertoja kesän aikana. Lopulta nainen kyllästyi olemaan hänen kiinnostuksensa uhrina.

      Kiikutti viimeisemmän "kalukuvan" ala-aulan ilmoitustaululle ja oman ilmoituksensa siihen viereen; Ole hyvä ja korjaa kuvasi pois ilmoitustaululta ja paina kalloosi ettei mua kiinnosta kyseinen elimesi!

      Ei siinä ilmoituksessa mainittu henkilön nimeä tai asunnon ovinumeroa. Ilmoitus katosi saman päivän aikana... ja ennen syksyä kyseinen mies muutti talosta pois.
      Jälkeen päin hän on kuullut ettei ollut ainoa "uhri" siinä talossa ainakaan, kahdelle muullekin nuorelle naiselle oli tätä kyseenalaista kuva materiaalia lähetetty.

      Äijä ilmeisesti säikähti joutuvansa julkisen paheksunnan kohteeksi... Parasta tässä oli se, ettei hän voinut mitenkään tietää; kuka hänen uhreistaan oli noussut vastarinnan kiiskeksi kantoon. Tosin ystävättäreni käsitti vasta jälkeenpäin talossa olleen muitakin "uhreja", mutt hän vaan ei suostunut sovinnolla uhriutumaan. =))
      trollikka

      • Anonyymi

        Täysin oikein! Ai että on ollut herkullinen tilaisuus nolata äijä! :D


    • Anonyymi

      Oletko idiootti? Ei kukaan halua nähdä ruman feministin tissejä

      • Anonyymi

        Älä sitten katso. Mutta kylläpä tuo tuntuu kiinnostavan ja provosoivan kun kommentoida kumminkin piti!
        Naiset on kuule ätmiparka VAAAARALLISA! Leikkaa teiltä munat tuosta vaan, naks naks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sitten katso. Mutta kylläpä tuo tuntuu kiinnostavan ja provosoivan kun kommentoida kumminkin piti!
        Naiset on kuule ätmiparka VAAAARALLISA! Leikkaa teiltä munat tuosta vaan, naks naks.

        Tyhmät vanhat palsta-akat eivät vieläkään ymmärrä miksi teosta suututtiin. Ja jos on noin rumat tissikät voi pitää ne ihan piilossa muutenkin. Tämän sanoo myös nainen, luulette aina että kaikki jotka eivät tykkää sairasfemmareiden sekoilusta ja "tempauksista" ovat ätmejä.
        Miksi sairasfemmarit ovat aina työntämässä rumia lätkyjään muiden naamalle??


    • tän ketjun pikaisen selailun perusteella tuo tissin vilautus oli väärin koska:
      -vilauttaja oli siilitukkainen, "rekkalesbon näköinen" ja "ruma"
      -vilautettu tissi oli "ruma", erityisesti pisti silmään parit naisoletettujen kommentit tissin rumuuteen liittyen, eli jotensakin et "itte ei kehtais nuin rumaa näyttää" ja "mun mummulla/äidillä whatever on paremmat tissit" nättiä tissiä sit varmaan vois huoleti vilautella misävaanmillonvaan..
      -vilautus loukkasi tapahtuman arvokkuutta & sotaveteraaneja, eli siis linnan juhlien Jatkojen "arvokkuutta" ja tod. näk. veteraanit on olleet jo siihen aikaan nukkumassa, harvempi heistä kai enää niin vetreässä kunnossa on et jaksais vielä jatkoille lähtä (tai mistä minä tiedän vaikka oliski..) ja veteraanit on varmasti nähneet paljon pahempaakin, ovathan he Sotaveteraaneja, he ovat olleet siis sodassa, sodassa kuolee ihmisiä eikä aina mitenkään silleen nätillä tavalla..
      -vilauttajien somekommentointi loukkasi veteraaneja, siis se sarkastiseen sävyyn kirjoitettu teksti kuinka nyt voidaan taas unohtaa veteraanit vuodeksi.. ja mitäkaikkee siinä lukikaan likaisista vaipoista ym. viitaten arvatenkin alipalkattuihin ja ylityöllistettyihin vanhustenhoitajiin ja natsit marssivat Helsingissä ja porukkaa paleli leipäjonossa.. "mutku se tissi..!"
      -vilauttaminen oli kannanotto, luultavasti kännissä ja läpällä tehty vilautus olis ollu ihan ok.. ja onpa nuita monenlaisia kannanottoja nähty myös itse linnan juhlissa, nytkin oli jollain ollut hirttoköysi kaulakoruna, etikettiä rikotaan joka vuosi.. pysyisivät kotona jos eivät kykene pukeutumaan/käyttäytymään etiketin mukaan ja jättäisivät kannanottonsa johonkin muualle kui itsenäisyytemme juhlaan saatana!!1

      niinku,


      • m.wurst kirjoitti:

        oi, ihana cicciolina! täytyy kyl myöntää et en olis muistanu ilman muistuttamatta..
        ei ollu nykyistä nettiä eikä nettikulttuuria vielä tuolloin, minkähänlaisen kommenttimyrskyn olisi aiheuttanut jos olis ollu..
        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/11/25/cicciolina-vilautti-eduskunnalle

        Sehän riippuu tietysti myös siitä mitä se "tissi " edustaa..

        Cicciolinahan oli entinen pornotähti ja kannatti bordellien laillistamista, joten se "tissi" oli ikäänkuin oikealla paikallaan miesten seksifantasioissa, toisin kuin nämä omat tissinsä itselleen omivat röyhkeät feministit, jotka kehtaavat väittää rintaruokinnankin olevan sopivaa julkisilla paikoilla ja vastustavat seksuaalista häirintää vaikka (naisen) nänni näkyisikin..

        Usassa oli taannoin kampanja, jossa nostettiin esille rintasyöpä. Esillä olevissa ilmoituksissa oli bikineissä nainen, joilta oli toinen rinta poistettu. Kampanja piti lopettaa yleisen närkästymisen takia, joissa vedottiin mm lasten häiriintymiseen, mutta kun asiaa tarkemmin selvitettiin, niin kävi ilmi, että kyseiset häiriintyjät olivatkin tosiasiassa miehiä.


    • Anonyymi

      Minua kiihoittaa vain soinin tissit. Totuushan löytyy imeväisten suista. terveisin persu.

    • Anonyymi

      Naisen rinnat on länsimaisessa kulttuurissa seksualisoitu lähinnä amerikkalaisten mainosmiesten ja bisnes-miesten toimesta. Ymmärrän, että tiedostavia nuoria naisia se ärsyttää.

      Mutta pystymmekö muuttamaan koko kulttuurimme tällaisilla teoill? Se on minusta ydinkysymys. Vai onko tällainen tissitempaus vain julkisuudenhakuisuutta? Tai halua ärsyttää, purkaa nuorten naisten omaa aggressiota kulttuuria kohtaan?

      Panin merkille, että uimarannalla toteutettu paljastissitempaus koostui nuorista timmeistä naisista, yhtään ylipainoista ei ollut mukana. Ja näköjään se joukko kannatti myös perseposkien epäseksualisoimista, päätellen siitä, että monella oli stringit.

      Oletettavasti feministilogiikan mukaan siis jos naisen paljaan pinnan seksualisoinnista halutaan päästä eroon, sitä paljasta pintaa pitää siis näyttää lisää ja enemmän? Sillä se lähtee millä se on tullutkin? Siis naisen kehon seksualisointi.

      Voisko tää pitää paikkansa? Että miehet turtuisivat naisten kehon seksuaalisuuteen ja lakkaisivat kiihottumasta naisten rinnoista. Olisiko se hyvä lopputulos, feministit? Minusta ainakin on kiva, kun mun mies diggaa mun rintoja ja hyväilee niitä ja kiihottuu niistä. Olenko siis alistettu nainen?

      Mutta tosiasiassajan pornotähdet ovat jo huolehtineet siitä, että naisen paljas pinta alkaa miehiä tylsistyttää: tutkimusten mukaan miesten haluttomuus seksiin on suurin syy siihen, miksi he menevät seksiterapeutille. Ei siis impotenssi tai ennenaikainen siemensyöksy. Vaan kun ei enää vain huvita. Pornomallit nauraa koko matkan pankkiin, eikä feministit uskalla kritiikin sanaa sanoa siihen, miten he rahansa ansaitsevat, tuomalla haittaa muiden naisten ja miesten suhteisiin.

    • Anonyymi

      No voisko olla koska noi nyt on ihan järkyttävän näkösiä siilitukka variksenpelättimiä joika ilman sitä tissiä luultais mieheks. Jos olis hyvännäkönen fitnesspimu vilauttamassa niin ei todellakaan haittais.

      • Anonyymi

        Kyllä se haittaisi, onhan kysymyksessä valtakunnan ykkösjuhlat. Juhlien arvoista käyttäytymistä voisi odottaa jos olisi saanut kutsun?
        Naisilta puuttuu jo naisellinen herkkyys, yrittävät olla miehiä eikä siinä hyvin käy jos tuo on se tapa jolla sitä korostetaan. Parempi olisi mennä sukupuolenvaihdosleikkaukseen.

        Onko hän ansainnut tappouhkaukset yms. No ei tietysti mutta tempullaan hän aleni aika alas arvostelu asteikossa.

        AsianVierestä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe