Oon täs jo kauan miettiny mitä naisia vaivaa, 2-3 v sitten, ne suostu jutteleen ja kiinnostuun. Nykyää ei niistä saa mitää irti, ja ne ei suostu treffeille eikä mitään. En vain voi ymmärtää, ihme että tässä masentuu, ei se auta ku töitä tehdä.
En ymmärrä mikä naisia vaivaa.
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
mut eiks geitoo vähkniiku naisii et et eiks oll niiku samois vesis
vaik eri venees - Anonyymi
Kyl täs huomaa et pinna on usein kireellä ku naiset ei kiinnostu ja masentunu alakulonen fiilis sitä se on, eikä jaksa aina nois baareiskaa hypätä, ehkä vaa pitäs elää elämänsä yksin, ja käydä huoris..
- Anonyymi
Mul on tinderiski ihan paljo kuvii itestäni ja hyvä teksti, mut ei tuu ku tosi vähä osumia ja silti naisia ei kiinnosta tutustua, muutama sana kohta nainen poistaa, sitähän se on
- Anonyymi
Kuka o sanonut sitä tekstiäsi hyväksi?
Jos se on vain oma arviosi, niin voit hyvinkin olla väärässä.
- Anonyymi
En hitto voi käsittää kyllä, mull on ihan hyvin asiat elämäs, käyn töissä ja en oo mikää laiskamato ja syö sipsii sohvalla, kuntoilenki ja en tod oo ruma, että ihmettelen vaa..
- Anonyymi
Ongelma on siin että naiset on sohvaperunia eikä kuntoileva aktiivinen mies sovi kuvioon. Etkä olaluaa onge pahis etkä juo viinaa ja mies on kunnollinen eli tylsä. Naiset ongelmia aiheuttavan miehen eli jännämiehen.
- Anonyymi
kyl mä juon ja käyn ulkona, en oo mikää abso tai raitis, mutta no siinähän ottaa rikollisen mun puolesta, mieluite oon kunnollinen ja elän tasapainosta elämää
- Anonyymi
Tuntuu että vaikka mitä tekis ei saa naista. Niitä ei kiinnosta, mua kiinnostais tutustua tosi monii kivoihin tyttöihin en oo ees nirso, kelpaa ihan pyöreetki naiset. muttakun ei niitä kiinnosta ei sit helvetti mitenkää. Naisetki sanoo joo panosta itteensä, tee duunia ja älä istu himas, no teenkin hyvä palkkasta duunia ja rahaa on paljo, mutta ei auta mitää, ja naiset sanoo osta kallista hajuvettä panosta vaatteisiin, niin teenkin, mutta ne vaa poistaa eikä halua treffeille..
- Anonyymi
Ne sun duunipätkäthän on vain muutaman viikon mittaisia. Et siis oikeastaan voi kehuskella olevas työtä tekevä rahamies.
- Anonyymi
En ymmärrä sit mitä neki meinaa, et mimmosta ne ettii vai, haluuks olla sinkkuina omien kavereittenkaa vaa, vai ei hitto täs hajoo vaa pää.
- Anonyymi
Naisilla on nykyisin paineita. Kaikki naistenlehdet täynnä juttuja, miten saa järisyttävän piiitkän orgasmin. Mitäs normi Suominainen, ei tunnu missään eikä tapahdu mitään, hyvä jo vähän kastuu. Miessikojen syytä kuten kaikki muukin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2705357- 664644
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234325Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463754- 513750
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo763048- 352971
Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv532888Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626