- antaisi lasten tulla Suomeen tietyin ehdoin jotka sopii Kokoomukselle, ja "kaikki kivet on käännettävä"!?
Mitä se sitten ikinä tarkoittaakin?
Tämä al-Holin vankileirin ongelma on jatkunut nyt koko tämän hallituskauden ajan, ja alkoi jo Kokoomus/Kepu yhteistyön hallinnon aikana - muistakaa sekin!
Onko Suomessa muuta yhtään ajankohtaisesti tärkeämpää hallituksella tehtävää kuin näiden n. 50:n henkilön elämä ja tulevaisuus!?
Kysyn vaan mitä meitä suomalaisia palvelevaa hallitustyöstä ja eduskuntatyöstä jää huomioimatta kun täällä on agendalla aina avan yksi ja ainoa puheenaihe ja "ongelma"!?
Milloin se on kasvisruoka, tai "Jennin-rouvan eläinsuojelu" milloin taas vihapuhe ja kirjoittelu!
Nyt taas uusi termi rajoittaa sananvapautta on "maalittaminen" - jonka kohteeksi myös rva ja herra Niinistö ovat joutuneet, mutta juuri ajankohtaan sopivasti hra valtakunnan Niinistö olikin huolissaan POLIISIN maalittamisesta"!? Mitä ^ttua se onkaan?
Mitä se ikinä onkaan, sillä poliisien (myös Kok-poliisien) monitahoinen rikollisuus on hra Niinistöltä varmaankin jäänyt huomioimatta?
Onko myös huumepoliisi Aarniolla ja Niinistöllä jotain salaista yhteistä josta emme tiedä, ja josta ei sopisi puhua missään ja millään foorumeilla?
A-Studio: Korkeaotsainen Kokkari Mykkänen -
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mykkäsellä oli aikansa. Mokasi tilaisuutensa olla älykäs ja fiksu.
Kukaan ei ole enää kiinnostunut sen höpinöistä.
Naapurin kissakin osaa naukua paremmin.- Anonyymi
Odottaa nyt hallitukselta päätöksiä al-Holin isis lapsista ja äideistä, mutta porvarihallituksessa Orpo, Mykkänen ja Sipilä eivät saaneet mitään aikaan asian suhteen. On siinä moralistia kerrakseen. Oppositioon pudottua alkoi populistinen persujen politiikan nuolenta, vaikka Halla-aholaiset eivät kelvanneet porvarihallitukseen samaisen maahanmuuttopolitiikan takia.
Hallitukseen päästessä ääni kellossa muuttuu taas ja kokoomus jatkaa haittamassamamutuksen pakolaisbisneksiä sekä ulkomaisen halpatyövoiman Suomeen rantauttamista, se on vissi ja varma. SDP ei sentään suoraselkäisenä kalastele kansansuosiota, vaan toimii kuten on toiminut, vaikka toimiikin maahanmuuton suhteen kansan enemmistön vastaisesti, eikä kuuntele aiemmin demareita äänestäneiden persuihin karkaavien kritiikkiä.
- Anonyymi
Al-Holin kurdivartijat ovat tehneet selväksi, ettei lapsia päästetä yksin lähtemään leiristä. Näin eräässä artikkelissa luki.
- Anonyymi
Demari hörhöille kelpaa mikä vaan, jos saadaan puolueeseen uusia Husuja ja Al Taeita.
- Anonyymi
Mykkänen kun olisi hallituksessa niin huutaisi ISIS Sannan puolesta, v...u mitä tuubaa ....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181