Vain ryyppäämällä voi saada tyttöystävän

Anonyymi

Kyllähän suomalaiset tunnetaan kovasti ryyppäävänä kansana, niin se aina on mennyt. t: Viinamies

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tyttöihin tutustutaan kouluaikana kun ollaan iltaisin kylillä juomassa tai kotibileissä. Sitten vähän vanhempana yökerhossa.

Raitis mies katselee vain sivusta luokan tyttöjä. Viinamies tapaa tyttöjä oikeasti ja löytää tyttöystävän.

t. viinamies

• Anonyymi

Tiedän. siksi nuorena ryyppäsin usein ja sain paljon naisia mutta en enää jaksa ryypätä koska ei tyttöystävä jaksaisi katella juoppoa kotona.

• Anonyymi

Minulla ollut neljä tyttöystävää ja kaikki sain ryyppäämällä baareissa.

• Anonyymi

Minulla ollut muutama tyttöystävä, hei, yksikään heistä ei ole löytynyt ryyppäämällä baarissa.

• Eipä tuo näytä onnistuvan. Olisiko jo aika muuttaa taktiikkaa?

• Anonyymi

Miehen pitää juoda viinaa ja käydä baareissa nuorena jotta löytää kumppanin. 40 vuotiaana sitä voi voivotella jo ettei löytynyt koska et käynyt baareissa nuorena.

• Anonyymi

Vain viinaa juomalla pääsee mukaan porukoihin joissa tavataan tyttöjä.

Raitis mies jää yksin rannalle ruikuttamaan eikä tapaa ketään.

t. viinamies

• Anonyymi

Minäkin dokasin ennen ja jouduin tyytymään Kontulan juoppoihin akkoihin. Kun lopetin dokaamisen, naiseni nuorentuivat 20 vuotta ja kevenivät 30 kiloa.

• Anonyymi

Samantyyppisiä kokemuksia on monellakin.

• Mitä vielä... Nyt on mennyt viinamiehen konseptit sekaisin....

Se menee kyllä näin... köhörms.....

Näläkä lähtöö syömällä, akka juomalla! Kyä nää o! :oD

• Anonyymi

Ryyppäämällä saa toki tyttöystävän, sellaisen joka ryyppää itsekin. Nuo jutut eivät vaan ole kovin pitkiä kestoltaan.
      Kerron tämän naisena koska ennen ryyppäsin itse ja sain toki miesystäviä, jotka hekin ryyppäsivät.
      Eipä ollut ikinä oikein mitään kovin mukavaa elämää, aina jotakin riitaa jostakin, jos ei muusta niin rahasta.
      Eikä todellakaan suhteet kovin pitkiä olleet.

• Anonyymi

Se on ihan fifty/sixty ja loput puhdasta heittäytymistä.

Jurrissa saa toki fantsuja ideoita. Joskus ne jopa toimii.

(🍄)

• Anonyymi

KAIKKI tuntemani RAITTIIT miehet ovat avioituneet. Ja tiedoksi: Ryyppäävistä miehistä moni on ajautunut yksinäisyyteen.
      (Tällä palstalla on muutamia, jotka eivät halua olla huomaavinaan tätä tekstiä.)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      105
      4530
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3880
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3539
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3250
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2942
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2539
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2432
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2166
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      17
      1809
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1735
    Aihe