Kyllähän suomalaiset tunnetaan kovasti ryyppäävänä kansana, niin se aina on mennyt. t: Viinamies
Vain ryyppäämällä voi saada tyttöystävän
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tyttöihin tutustutaan kouluaikana kun ollaan iltaisin kylillä juomassa tai kotibileissä. Sitten vähän vanhempana yökerhossa.
Raitis mies katselee vain sivusta luokan tyttöjä. Viinamies tapaa tyttöjä oikeasti ja löytää tyttöystävän.
t. viinamies - Anonyymi
Tiedän. siksi nuorena ryyppäsin usein ja sain paljon naisia mutta en enää jaksa ryypätä koska ei tyttöystävä jaksaisi katella juoppoa kotona.
- Anonyymi
Minulla ollut neljä tyttöystävää ja kaikki sain ryyppäämällä baareissa.
- Anonyymi
Minulla ollut muutama tyttöystävä, hei, yksikään heistä ei ole löytynyt ryyppäämällä baarissa.
Eipä tuo näytä onnistuvan. Olisiko jo aika muuttaa taktiikkaa?
- Anonyymi
Miehen pitää juoda viinaa ja käydä baareissa nuorena jotta löytää kumppanin. 40 vuotiaana sitä voi voivotella jo ettei löytynyt koska et käynyt baareissa nuorena.
- Anonyymi
Vain viinaa juomalla pääsee mukaan porukoihin joissa tavataan tyttöjä.
Raitis mies jää yksin rannalle ruikuttamaan eikä tapaa ketään.
t. viinamies
- Anonyymi
Minäkin dokasin ennen ja jouduin tyytymään Kontulan juoppoihin akkoihin. Kun lopetin dokaamisen, naiseni nuorentuivat 20 vuotta ja kevenivät 30 kiloa.
- Anonyymi
Samantyyppisiä kokemuksia on monellakin.
Mitä vielä... Nyt on mennyt viinamiehen konseptit sekaisin....
Se menee kyllä näin... köhörms.....
Näläkä lähtöö syömällä, akka juomalla! Kyä nää o! :oD- Anonyymi
Ryyppäämällä saa toki tyttöystävän, sellaisen joka ryyppää itsekin. Nuo jutut eivät vaan ole kovin pitkiä kestoltaan.
Kerron tämän naisena koska ennen ryyppäsin itse ja sain toki miesystäviä, jotka hekin ryyppäsivät.
Eipä ollut ikinä oikein mitään kovin mukavaa elämää, aina jotakin riitaa jostakin, jos ei muusta niin rahasta.
Eikä todellakaan suhteet kovin pitkiä olleet. - Anonyymi
Se on ihan fifty/sixty ja loput puhdasta heittäytymistä.
Jurrissa saa toki fantsuja ideoita. Joskus ne jopa toimii.
(🍄) - Anonyymi
KAIKKI tuntemani RAITTIIT miehet ovat avioituneet. Ja tiedoksi: Ryyppäävistä miehistä moni on ajautunut yksinäisyyteen.
(Tällä palstalla on muutamia, jotka eivät halua olla huomaavinaan tätä tekstiä.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1054530Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513250
- 432942
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222432- 232166
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171809Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735