APUA! TÄMÄKÖ ON TULEVAISUUTEMME?

Anonyymi

Eikö enää auta kuin kuolema?
Omainen hoitanut 21-vuotta läheistään ja tarvitsisi apua jo yhteiskunnalta, mutta sitä ei tunnu saavan ei sitten millään.
Läheinen 96-vuotias muistisairas, ei enää selviydy mistään ilman apua, omainen hoitanut ja yrittää jaksaa oman terveytensä äärirajoilla.
Missä on HYVINVOINTI SUOMI?
Vanhustenhoito on pohjamudissa, vain Rikkaat eläkeläiset ja vanhukset mälläävät ja saavat hoitoja!
Seuraava vaihe terveyskeskuksissa annettava nopea "EUTANAPU" piikki pyllyyn ja vanhus pois yhteiskunnan ONGELMAJÄTTEISIIN!

11

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meillä omaishoitajat jopa patistetaan hoidettavan käyttämään intervallijaksoja hoitajan jaksamisensa tueksi. Miten lie muualla?

    • Anonyymi

      Niinpä, meillä oli pitkä avioliitto, joka päättyi eroon kun lapset lähtivät kotoa ja siinä tuli kaikki ne tyypilliset keski-iän kriisit ja oli ihan yhtä hel****iä.
      Parin vuoden päästä toinen sairastui dementiaan ja kun yksin asui, pääsi aika äkkiä hoitokotiin. Hapuili siellä toisten asunnoissa ja milloin missäkin ja aiheutti niin paljon haittaa ympäristölleen ja ympäristö hänelle että johan sai paikan.
      Arvaa ettenkö ole kiitollinen erostani vaikka hävisin monta tuhatta kun en enää jaksanut riidellä. Siinäpähän häntä hoitaisin, eipä sitä sairaasta kehtaisi eroa ottaa vaikka millainen kriisi olisi. Kyllä on kova paikka yötä-päivää omaistaan hoitavilla.

    • Anonyymi

      Onko aloittaja nyt satavarma, että ko. henkilöt tai heidän omaisensa eivät ole olleet yhteydessä oman kuntansa vanhustenhuoltoon? - Nm. Epäuskottava juttu

      • Anonyymi

        "Epäuskottava juttu"
        Valitettavasti ei taida olla erityisemmin epäuskottava. Tulevaisuudessa taitaa vain olla yhä yleisempää, kun resursseja ja koulunkäyntiaikaa investoidaan jo kouluissakin seta-huuhaaapropagandaan, jolloin syntyy lisää häiriytyneitä nuoria, jotka jäävät sitten vaille minkäänlaista terapiaa ja ovat kykenemättömiä ja haluttomia minkäänlaiseen varsinaiseen työelämäään....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Epäuskottava juttu"
        Valitettavasti ei taida olla erityisemmin epäuskottava. Tulevaisuudessa taitaa vain olla yhä yleisempää, kun resursseja ja koulunkäyntiaikaa investoidaan jo kouluissakin seta-huuhaaapropagandaan, jolloin syntyy lisää häiriytyneitä nuoria, jotka jäävät sitten vaille minkäänlaista terapiaa ja ovat kykenemättömiä ja haluttomia minkäänlaiseen varsinaiseen työelämäään....

        Tuosta Setasta juolahti; tarkoitatko itseäsi ? - Nm. Sekositko


    • Anonyymi

      Näin on.Jouduin hoitamaan olosuhteiden pakosta sukulaistani,ja kun hän kaatui,hänet vain palautettiin kotiin,koska minä lupauduin katsomaan hänen peräänsä.Sama toistui,ja sitten päätin etten hoida enää,ja piti uhkaila sun muuta ennen kuin sain hä
      nelle paikan.Mutta nyt on siellä ja pysyy!

      • Anonyymi

        Se on hyvä, että tulevaisuus alkaa realisoitumaan. Toivottavasti isommalle joukolle, jotta päättäjämme saataisiin vihdoinkin vaihdettua sellaisiin, joilla olisi myös edes jonkinlaista realismia maailman menosta täällä ruohon juurella. - Nm. Pää pilvissä pöllöilevät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä, että tulevaisuus alkaa realisoitumaan. Toivottavasti isommalle joukolle, jotta päättäjämme saataisiin vihdoinkin vaihdettua sellaisiin, joilla olisi myös edes jonkinlaista realismia maailman menosta täällä ruohon juurella. - Nm. Pää pilvissä pöllöilevät

        Tuskin liikuttaa Marinia paskan vertaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin liikuttaa Marinia paskan vertaa....

        No en Marinista puhunutkaan enkä häntä tarkoittanut. Vaikka hän tulevaisuuteen todennäköisesti kuuluukin. Toivotaan, että hän 'kasvaa' ja kehittyy oikeaan suuntaan. Mistä muuten tiedät, mikä häntä liikuittaa? Onko henkilökohtainen tuttusi? - Nm. Vai väärä puolue


    • Anonyymi

      Hoitavat omaiset häädetään pikimmiten kaikessa hiljaisuudessa. Kukapa olisi uskonut.

    • Anonyymi

      Kunpa jokainen tekisi hoitotestamentin,jo täydessäymmärryksessään vanhuudenvaralle. Silloin ei kukaan sivullinen-omainen pääsisi syyttelemään hoitavaa lääkäriä,joka auttaa vanhusta pääsemään jo ansaitemalleenlevolle,ottamalla piuhat irti.Olen tehnyt hoitotestamentin jo kuusikymppisenä,ei pitkitetä elämääni letkuilla eikä lääkkeillä,kun olen loppusuoralla,ainoastaan kivunlievennystä,jos on tarpeen.Olen nyt 82,hyvää päivänjatkoa,ken elää??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe