Vaihdetaas osia

Anonyymi

Moni mies varmaan törmännyt samaan, vaimo kun lähtee viihteelle naisporukassa pitää olla näyttävä. No vaimo usein yöllä tullessaan riisuu kaikki vaatteet pyykkiin mitä nyt päällä on ollut, jollei käy koko suihkussa virauttaa alapäänsä. Kerran yllätti pissahätä kun vaimo oli veskissä kotoiduttuaan, kun ovi oli auki menin sisään, jumankauta vaimo otti pulttia, hei mä oon täällä nyt saiskos olla rauhassa, siinä tuo virutti juuri looraansa. Mitä vittua ajattelin onko niin likaista että juuri ennen lähtö suiskussa nyt kotiin tulessa pitää pillukin pestä uudestaan kahdeksan tunnin jälkeen. Tein kerran itse saman kokeeksi, tulin yöllä kotiin ja kävin suihkussa ja pistin alkkarit pyykkiin. Amulla se alkoi, olikos likainenkin yö kun oli pyykissä alkarit ja suikussakin kävit. Tulee mieleen kerrat kun ravintolasta tultiin nuorempina ja joskus naitiin sen jälkeen, heti oli vaimo viruttamassa pilluaan sen jälkeen jotta lakanat säästyy, onko sama yritys nyt salata paneskelut vieraan kanssa vai miksi pestä ravintolan jälkeen looransa.

27

1144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Normaaliin hygieniaan kuuluu puhtaudestaan huolehtiminen, Normaali ihminen peseytyy aamuin illoin, ja varmasti pesee myös alapäänsä ainakin kerran päivässä.
      En ikinä huolisi sänkyyni löyhkäävää miestä joka ei huolehdi hygieniastaan! Ällöttävää!
      Olet sinä miesparka epävarma miehuudestasi ja kelpaavuudestasi kun noin pitää kytätä. Ei käy kateeksi vaimoasi. Kaiken laisia avioliittoja...

      -terveisin itsestään ja puhtaudestaan huolehtivan miehen vaimo -

      • Anonyymi

        Normaali ihminen peseytyy kerran päivässä, Vaimollani on taas luonnostaan kovinkin kuiva iho, ei käy suihkussa joka päivä ellei hikisty mutta alapään huuhtelee ja jalat. Jos on illan istujaista tuskin tarvii muutamien tuntien jälkeen huuhdella jos ei ole jotakin syytä. Jotkut peittelee pettämistä jatkuvasti pesemällä kuten ex muija teki. Kaksi kertaa päivässä aläpään pesua kertoi siitä että naisen tullessa kotiin oli ollut vieraissa kuten lopulta selvisi.


    • Anonyymi

      semmosia ne naiset on varsinkin 35-50. joka toinen pettää. suurin osa ei kerro koskaan. ottaa sen riskin että lapsille käy kalpaten.

    • Anonyymi

      Jos tämä ei ollut provo tiedät vastauksen itsekkin. Vaimosi nusuttelee muita ja jostain syystä annat sen jatkua..

      • Anonyymi

        Tottakai! Sinun tavaraasi ja omaisuuttasi käyttää vieraat miehet!
        Olet lehdelläsoittelija!


    • Vaikka ei olisi ollut yhdynnässäkään, usealla on viihteellä ja tansseissa vittu erittäin kiihottuneena ja märkänä. Lienee harvinaisempaa, että ei kostu. Kun kosteus muhii, on korkea aika huuhtoa. Jos on ollut yhdynnässä, on sitäkin aiheellisempaa huuhdella tai pestä.

      Kyllä nämä ovat ihan normaaleja asioita. 🌹👀

      • Anonyymi

        Aivan niin ätmin köriläs,aivan niin. Voisitko lopettaa trollailun palstoilla, eikö ole muuta elämää?


      • Anonyymi

        Jo on näkemys, oletkos käyny montaakin naista koplaamassa tansseissa hameen alta. Näin se menee jos ja kun vaimon kanssa viettää iltaa, pesulle ei ole tarvetta palatessa, jos ja kun nainen viettää iltaa naisporukassa kyllä se hitto vie käy tussunsa pesemässä kotiutuessa. Ei kai kukaan halua jättää todisteita pikkareihinsa. Naiset oppii kuten puolisonikin, nuoria kun oltiin vaihto usein pikkareita kun oli saattanut valua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo on näkemys, oletkos käyny montaakin naista koplaamassa tansseissa hameen alta. Näin se menee jos ja kun vaimon kanssa viettää iltaa, pesulle ei ole tarvetta palatessa, jos ja kun nainen viettää iltaa naisporukassa kyllä se hitto vie käy tussunsa pesemässä kotiutuessa. Ei kai kukaan halua jättää todisteita pikkareihinsa. Naiset oppii kuten puolisonikin, nuoria kun oltiin vaihto usein pikkareita kun oli saattanut valua.

        Ei tuo kyseinen nimimerkki ole koplannut muuta kuin ehkä omia sukulaisia(kovin hehkuttelee sukulaisraukkauden puolesta). Kun selaat ihan mitä tahansa palstaa ja aihetta, otat vaikka randomisti palstan, tämä huru-ukko on sielläkin jakelemassa "viisauttaan"
        Tällä käppyrällähän ei siis ole mitään kokemusta naisista tai parisuhteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo on näkemys, oletkos käyny montaakin naista koplaamassa tansseissa hameen alta. Näin se menee jos ja kun vaimon kanssa viettää iltaa, pesulle ei ole tarvetta palatessa, jos ja kun nainen viettää iltaa naisporukassa kyllä se hitto vie käy tussunsa pesemässä kotiutuessa. Ei kai kukaan halua jättää todisteita pikkareihinsa. Naiset oppii kuten puolisonikin, nuoria kun oltiin vaihto usein pikkareita kun oli saattanut valua.

        Se on sama juttu karvojen kanssa. Jos lähtee vaimon kanssa viihteelle, se ajelee kainalo ja säärikarvat. Jos vaimo lähtee viihteelle tyttöjen kanssa, siistitään myös pillukarvat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on sama juttu karvojen kanssa. Jos lähtee vaimon kanssa viihteelle, se ajelee kainalo ja säärikarvat. Jos vaimo lähtee viihteelle tyttöjen kanssa, siistitään myös pillukarvat.

        Kun pukeudutaan ja laittaudutaan erittäin juhlallisesti, juhlamieli syntyy jo laittautumisen laadusta. Tyttö, joka on laittanut seksikkäät alusvaatteet tai on ilman pöksyjä, on virittynyt viihteelle, vaikka ei suinkaan olisi tarkoitus harrastaa seksiä.


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Kun pukeudutaan ja laittaudutaan erittäin juhlallisesti, juhlamieli syntyy jo laittautumisen laadusta. Tyttö, joka on laittanut seksikkäät alusvaatteet tai on ilman pöksyjä, on virittynyt viihteelle, vaikka ei suinkaan olisi tarkoitus harrastaa seksiä.

        Harvapa niitä naisen seksikkäitä aluasuja näkee, kaikissa tapauksissa ei edes oma kumppani. Kyllä mä tiedän mitä naiseni pukee illan viettoa varten, ei ole salaisuus. Ja vaikka tietyt vaatteet aiheuttaa uskottumuus ajatuksia nainen pukee mitä haluaa. Tottahan siinä miettii kun näkee naisen pukevan lyhyen hameen tai vartalon myötäisen mekon, stay upit ja korkokengät ja kun siihen lisää vielä avara kaula aukkoisen paidan ja juhlameikit moni mies haluaisi uida naisen liiveihin. On toki avopuolisonikin pukeutunut nätisti kun kahdestaan ollaan ulkona mutta ne seksikkäät vaatteet jää silloin kotiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sama juttu karvojen kanssa. Jos lähtee vaimon kanssa viihteelle, se ajelee kainalo ja säärikarvat. Jos vaimo lähtee viihteelle tyttöjen kanssa, siistitään myös pillukarvat.

        Näin se on todistetusti nähty, säärikarvat ja kainalot ajetaan, myös pillunkarvat kun naisporukassa iltaa viettämässä, ajatuksena tietty ettei tiedä mitä ilta tuo tullessaan, näin se nyt vaan menee oikeessa maailmassa. Jos minä ajelisin alapään karvat vaimo ei edes päästäisi mua ulos kun jo pelkkä partaveden laitto ajaa naisella se ajatuksen päähän että petän. Ei kai kukaan usko että nainen haluaa aläpään olevan siisti kun vaatteet päällä kuitenkin, ajatukset vie petileikkeihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on todistetusti nähty, säärikarvat ja kainalot ajetaan, myös pillunkarvat kun naisporukassa iltaa viettämässä, ajatuksena tietty ettei tiedä mitä ilta tuo tullessaan, näin se nyt vaan menee oikeessa maailmassa. Jos minä ajelisin alapään karvat vaimo ei edes päästäisi mua ulos kun jo pelkkä partaveden laitto ajaa naisella se ajatuksen päähän että petän. Ei kai kukaan usko että nainen haluaa aläpään olevan siisti kun vaatteet päällä kuitenkin, ajatukset vie petileikkeihin.

        Ja minua panettaa älyttömästi kun vaimo laittautuu tyttöjen iltaa varten viimeisen päälle ja höylää salaa pillukarvojaan vieraan munan tuskassaan. Ihan kun en huomaisi. En tiedä mitä illoissa tapahtuu, mutta kiimaa riittää niiden jälkeen useaksi viikoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sama juttu karvojen kanssa. Jos lähtee vaimon kanssa viihteelle, se ajelee kainalo ja säärikarvat. Jos vaimo lähtee viihteelle tyttöjen kanssa, siistitään myös pillukarvat.

        Tiedät varmaan jo mitä vaimosi tekee siellä tyttöjen illassa. Olen itse nainen ja ne alapää karvat leikellään jos on tiedossa kiihkeää menoa. Muuten ei..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät varmaan jo mitä vaimosi tekee siellä tyttöjen illassa. Olen itse nainen ja ne alapää karvat leikellään jos on tiedossa kiihkeää menoa. Muuten ei..

        Innokkaimpia vieraan perässä juoksijoita ovat omassa tuttavapiirissä neljäkymppiset kolmen tai neljän pienen lapsen äidit. Kotona arki on kiireistä. Kun päästään vapaalle, nautitaan kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Innokkaimpia vieraan perässä juoksijoita ovat omassa tuttavapiirissä neljäkymppiset kolmen tai neljän pienen lapsen äidit. Kotona arki on kiireistä. Kun päästään vapaalle, nautitaan kunnolla.

        Onneksi näitä on. Miehenä suurimpia nautintoja on päästä roiskaisemaan lastit paljaalla hedelmälliseen aviopilluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät varmaan jo mitä vaimosi tekee siellä tyttöjen illassa. Olen itse nainen ja ne alapää karvat leikellään jos on tiedossa kiihkeää menoa. Muuten ei..

        Kai tuon tiedostaa tyhmäkin. Minä satuin yllättämään vaimon kun oli huolimaton suihkusta tullessaan, pyyhe tipahti lattialle ja silmät osui sheivattuun tavaraan ja vaimo nopeesti nosti lattialta koitti piilotella. Totesin vaan että oikeen sheivattu kun tiedossa ilaistujaista, ei kuulu sulle oli suora vastaus. Ei kai kukaan vaimo halua tarjota vieraalle karvapehkoa, paljas houkuttelee enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi näitä on. Miehenä suurimpia nautintoja on päästä roiskaisemaan lastit paljaalla hedelmälliseen aviopilluun.

        Kerran olen pääsyt aleltua naimaan, oli jonkun vaimo eikä kiinosta kenen, hyvää teki, nainen tosin vaati kumin käyttöä se vähän lannisti tunelmaa mutta muuten melko tiukkaa oli. Oneks näitä "vaimoja" on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Innokkaimpia vieraan perässä juoksijoita ovat omassa tuttavapiirissä neljäkymppiset kolmen tai neljän pienen lapsen äidit. Kotona arki on kiireistä. Kun päästään vapaalle, nautitaan kunnolla.

        Juu tiedossa on, ei ole väliä onko naisen työkaveri vai joku tuntematon, kullit saa kyytiä perheenäitien tavarassa sitten vielä jälkikäteen ihan kuin kehuskellaa ketä pääsi panemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu tiedossa on, ei ole väliä onko naisen työkaveri vai joku tuntematon, kullit saa kyytiä perheenäitien tavarassa sitten vielä jälkikäteen ihan kuin kehuskellaa ketä pääsi panemaan.

        Eikä nelilapsisessa perheessä avioliitto joudu todennäköisesti katkolle jos vieras käy vähän koettamassa vaimon tavaraa. Tavara on jo ennestään hyväksi havaittu. Seksi on vain seksiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jo on näkemys, oletkos käyny montaakin naista koplaamassa tansseissa hameen alta. Näin se menee jos ja kun vaimon kanssa viettää iltaa, pesulle ei ole tarvetta palatessa, jos ja kun nainen viettää iltaa naisporukassa kyllä se hitto vie käy tussunsa pesemässä kotiutuessa. Ei kai kukaan halua jättää todisteita pikkareihinsa. Naiset oppii kuten puolisonikin, nuoria kun oltiin vaihto usein pikkareita kun oli saattanut valua.

        Saattaa ne ämmät lespoillakin, kun kaikkihan on niin sairasta nykyään.


    • Anonyymi

      Sen kyllä ymmärrän jos vaikka vaimo käy joskus ravintolassa, mutta jos siellä käydään jopa kolme kertaa viikossa , niin täytyy olla kohde jonka takia siellä käy.

    • Anonyymi

      En ole koskaan ymmärtänyt naisten halua näyttää pikku tytöltä, juman kauta pitää aikuisella naisella olla karvoja aläpäässä. Itsellä on ollut useita seksikumppaneita ennen puolisoa ja vain muutama karvaton tapaus tullut vastaan. Jos puolisoni ajelisi olisi ihmetys suuri, eikä ole kyllä ajellutkaan, näen sen sentään joka päivä ja vaikka naisten illanviettoja karvaisena pysyy.

    • Anonyymi

      Jos vaimo on viisas tullessaan iltariennoista kotiin ja haluaa peitellä pettämistään, miksi hän vasta kotona viruttelee alapäätään? Voihan sen tehdä jossain ennen kotiintuloa ja vaihtaa pikkarit. Minulla on aina varahousut mukana jos lähden jonnekin.

      • Anonyymi

        Missäs sen sitten tekee, no ehkä salapanon kotona vaan jos temput tehdään muualla ei sitä tussua ja karvoja pääse pesee ennen kotiin tuloa. Näin toimi myös vaimoni, kotona huuhdeltiin aamuyöstä paikat ja sit petiin niin väsyneenä ja aamulla kun vilkaisi veskissä pyykikorii niin siinä ne naisen pikkarit oli heti päällä ja tisuliivit kans. Nuorempana vaimo piti varasukkahoujuja reisussa, sanoi että aina voi tulla vahinko, tarkoittiko hajoamista, läikkyvää nestettä vai miehen eritettä, siinä voi sittena arpoa. Pitäiskö miehenä ottaa vara alushousut mukaan, vaimo sais varmaan kilarin.


    • Minkä ihmeen takia te päästätte vaimonne ryyppäämään ja huoraamaan kaupungille huora ystävien kanssa? Menkää mukaan niin näette mitä tapahtuu ja voitte ennalta ehkäistä perhettänne uhkaavat tilanteet.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe