Ihan sama hakeeko niitä töitä kun ei pääse niin ei pääse, en ole 6kk töitä etsinyt enkä etsi.
Vastaus on ollut aina sama ei tarvita uusia työntekiöitä, tai sitten ei edes vastata mitää. Sitkun yrittää soittaa niin ei viitsitä edes puhelimeen vastata eikä edes soitaa takaisin eipä anna kovin hyvää vaikutelmaa tollainen toiminta, päätin 6kk sitten että minä en töitä enää etsi. Elän mielummin kelan rahoilla paljon helpompaa minulle.
Työkkaristä laittoivat vuonna 2016 typ palveluun kun ei kuulemma osanneet enää auttaa siellä työkkärissa kun olin ollut liian kauan työttömänä. Sama meno jakuu vielläkin typin palvelussa, työtön olen edelleen, mutta eihän ne typin virkailijat sitä tunnu ymmärtävän kun töihin ei pääse niin silloin sinne ei pääse.
Olenkin sanonut nille ihan suoraa että mihinkään kuntouttavaan työtoimintaan en lähe jos siitä tulee karenssi nii siitä vaan.
Mitä järkeä sitä on enää nykypäivänä hakea töitä kun niitä ei saa, ihan hyvin voi olla kelan rahoilla hyvin nilläkin pärjää minä ainakin.
töitä en hae
Anonyymi
1
93
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kaikki pärjää edes näin helpossa yhteiskunnassa kun olemme tänne rakentaneet. Se nyt vaan on kylmä tosiasia. Jos et pärjää, niin pakko se on sitten jäädä kotiin loppuelämäksi.
Aina löytyy myös näitä elämän luusereita. Ennen nämä kuolivat pois, mutta nykyään elävät pitkän ja hyvän elämän veronmaksajien rahoilla. Elämä on. Tsemppiä nyt kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1637250Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142648Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481948Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141471Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901365Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271149- 711147
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.511127Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631123- 691027