töitä en hae

Anonyymi

Ihan sama hakeeko niitä töitä kun ei pääse niin ei pääse, en ole 6kk töitä etsinyt enkä etsi.

Vastaus on ollut aina sama ei tarvita uusia työntekiöitä, tai sitten ei edes vastata mitää. Sitkun yrittää soittaa niin ei viitsitä edes puhelimeen vastata eikä edes soitaa takaisin eipä anna kovin hyvää vaikutelmaa tollainen toiminta, päätin 6kk sitten että minä en töitä enää etsi. Elän mielummin kelan rahoilla paljon helpompaa minulle.

Työkkaristä laittoivat vuonna 2016 typ palveluun kun ei kuulemma osanneet enää auttaa siellä työkkärissa kun olin ollut liian kauan työttömänä. Sama meno jakuu vielläkin typin palvelussa, työtön olen edelleen, mutta eihän ne typin virkailijat sitä tunnu ymmärtävän kun töihin ei pääse niin silloin sinne ei pääse.

Olenkin sanonut nille ihan suoraa että mihinkään kuntouttavaan työtoimintaan en lähe jos siitä tulee karenssi nii siitä vaan.

Mitä järkeä sitä on enää nykypäivänä hakea töitä kun niitä ei saa, ihan hyvin voi olla kelan rahoilla hyvin nilläkin pärjää minä ainakin.

1

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kaikki pärjää edes näin helpossa yhteiskunnassa kun olemme tänne rakentaneet. Se nyt vaan on kylmä tosiasia. Jos et pärjää, niin pakko se on sitten jäädä kotiin loppuelämäksi.

Aina löytyy myös näitä elämän luusereita. Ennen nämä kuolivat pois, mutta nykyään elävät pitkän ja hyvän elämän veronmaksajien rahoilla. Elämä on. Tsemppiä nyt kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      264
      3231
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      77
      1295
    3. Vältelläänkö me molemmat toisiamme??

😘
      Ikävä
      66
      1203
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1039
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      48
      933
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      931
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      48
      824
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      41
      772
    9. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      772
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39