Hei
Meitä köyhiä taitaa olla enemmistö, ja aina vain tulee lisää.
Meillähän on hyvät oltavat eikö vain täällä ihanassa kehitysmaassamme.
Vanhusten hoito RETUPERÄLLÄ ja kaikki muukin.
Jos olet SOTAVETERAANI, sinusta pidetään huolta muita kyykytetään.
OLETKO KÖYHÄ, EI HÄTÄÄ NIIN OLEN MINÄKIN!
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olisit iloinen että sun osuus sosiaalituista annetaan pakolaisille ja laitetaan kehitysmaihin. Sun osa on käyhänä vaan maksaa kitsemättä ja olla itse pulassa ja kärsiä.
Näin suomessa toimii hyvinvointivaltio, köyhät antaa kaiken, rikkaat saa kaiken.
Eikö ole hyvä, että muut pärjää, hyvmyile ja ole siitä iloinen.
Vaikeina aikoina hymy auttaa, sanoo Elisabeth Rehn, vaikkei ole mitään niin hymy on ihanaa katsottavaa.- Anonyymi
Kirjoita Eduskuntaan mikä ei ole SINUN kohdaltasi oikein, MINUN ihmisruton osalta elo on ok, joten sain antaa toisille, en ajatellut paljonko he saivat vaan että minulla oli antaa..
- Anonyymi
Onneksi on miljoonia ihmisiä maailmassa
Ei enää voi olla, että parit ovat ylirikkaita
ja enemmistö köyhiä
Kyllä nyt on köyhien määrä kasvanut
Ja MEITÄ ON ENEMMISTÖ!!!
Köyhille pitää tehdä jotakin
Ja se tässä lämmittää, että on ongelma, josta ei pääsee eroon
muuten kuin korjaamalla sitä, vastaamalla kysymyksiin.
Kun enemmistö on köyhiä, niin yksinkertaisesti rikas ei kannata olla.- Anonyymi
Köyhyyden yleiset määritelmät estävät köyhien määrän kasvamista enemmistöksi hyvinvointivaltioissa. Kun absoluuttista köyyttä ei ole, on köyhyys pelkästään suhteellista.
Suhteellisen köyhyyden yleisimmin käytetty versio, 60 % mediaanikuukausitulon netosta, toimii siten, ettei köyhien määrä koskaan saavuta viittäkymmentä prosenttia.
Pitkäaikatyötön
- Anonyymi
Jos olet köyhä suomalainen niin sinua kyykyetään. Mutta jos olet rikas, tai pakolais turisti kela lomilla suomessa, niin saat etuja !! paljon etuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2853538Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell221958Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441616- 841461
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.821151- 1431149
- 811054
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.93957Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.210821Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61757