KUTSUMUKSENI JEESUS TULEE 6000 VUOTTA AADAMISTA
Niilo Yli-Vainio kirjoitti kirjoissaan, että Jeesus tulee 6000 vuotta Aadamista. Selitys pohjautuu Raamattuun "yksi päivä on Herralle kuin tuhat vuotta". Tuhatvuotinen aika olisi lepopäivä niinkuin Jumala lepäsi seitsemännen luomispäivän.
Minä sain kutsun Herralta "rauha ylösottoineen tulee" julistustyöhön kevättalvella 1986. Mutta Jumalan valinta se tulee 6000 vuotta Aadamista oli tapahtunut jo syksyllä 1972. Silloin 17-vuotiaana heitin miesten keihästä ennätyksekseni jääneen 6000 senttimetriä tasan. Ei noin vaan tasan niinkuin Jumalan päivätkin ovat tasan tuhat vuotta ja kuusi päivää 6000 vuotta. Totisesti on Herran kansalle sapatin lepo tuleva!
Toinenkin todistus siitä, että minut oli valittu tuhatluvun vaihteessa tapahtuu julistajaksi tuli 1997 kun perheemme voitti Tykkimäen huvipuistossa 2000.000. kävijä palkinnon. Iso pehmolelu ja ilmainen päivä huvipuistossa aterioineen koko perheelle oli palkinto. Ylösotto tuleekin 2000 vuotta Kristuksen elämästä tai kuolemasta kun 6000 vuotta Aadamista on kulunut!
Mielelläni olen opettanut tätä 6000 vuotta Aadamista tapahtuu, kun raamatullinen opetukseni on saanut vielä kaksi ihmeellistä osumaa, vahvistusta ja sen, että julistustyö on juuri minun tehtäväni.
Kiitän Herraa tästä ihmeellisestä valinnasta ja valinnan seurauksena olenkin kestänyt kaiken vastustuksen asiassa. Minut on valittu ja minä puhun asiaa! Uskokoon kuka tahtoo.
Harri Veijonen
Veijosen kutsumus J tulee 6000 v Aadamista
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Asiaa!
- Anonyymi
Niilo Yli-Vainio oli oikeassa!
http://wwnet.fi/users/veijone/ - Anonyymi
Surkee yritys eksyttää... Näin asia on jos raamatussa Lain antaneihin voi luottaa niin uskoa ei saa eyksyttäjien herroihin jotka jakavat opeilla valheita ja rahastavat....
-
Tässä kai ne pelastuksen ehdot ovat.
Pelastuksesta raamatullisesti Jeesuksen antaman tiedon mukaan...
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä."
Laittomuuteen eksytetyille..
Johanneksen evankeliumi: 8:43 Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
8:45 Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden.
8:47 Joka on Jumalasta, se kuulee Jumalan sanat. Sentähden te ette kuule, koska ette ole Jumalasta."
-
Jeesuksen antama kielto...
Jos uskot, rikot Jeesuksen oppia... Matteuksen evankeliumia: 24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
// https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."//
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
Kiellon rikkomisen seuraus...
Matteuksen evankeliumia: 7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Matteuksen evankeliumia:23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
Olikohan tuossa jo ilmoitettuna se usein kristittyjen mainitsema peloitus, viimeisestä tuomiosta jo annettuna!?!
-----
HUOM!
Poikkeuksia ovat armoon oikeudetut. Sellaisia ovat mm sotien sotilaat jotka esivalta pakottaa laittomuuksiin ja niistä laittomuuksista on esivalta vastuussa. - Anonyymi
>>>>Toinenkin todistus siitä, että minut oli valittu tuhatluvun vaihteessa tapahtuu julistajaksi tuli 1997 kun perheemme voitti Tykkimäen huvipuistossa 2000.000. kävijä palkinnon. Iso pehmolelu ja ilmainen päivä huvipuistossa aterioineen koko perheelle oli palkinto.<<<<<
Harri Veijonen on väärä profeetta. Hän harrasta epäraitista enteistä ennustamista.- Anonyymi
Eihän hän ennusta enteistä vaan Raamatusta, Tapahtuneet osumat ovat vain vahvistamassa valintaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän hän ennusta enteistä vaan Raamatusta, Tapahtuneet osumat ovat vain vahvistamassa valintaansa.
Oletko itse Harri Veijonen? Hän lukee enteista samalla tavalla, miten mustalaiset lukivat kahvin poroista enteitä. Teetkö joka aamu päivän toimintasuunnitelman lukemalla kahvin porot ja soittamalla jollekin noidalle puhelun 4 euroa minuutti?
- Anonyymi
Ps.90:4 Sillä tuhat vuotta on sinun silmissäsi niinkuin eilinen päivä, joka meni ohitse, niinkuin öinen vartiohetki.
- Anonyymi
Ketkä muut helluntaisaarnaajat kuin Yli-Vainio uskoi tuhatvuotislaskelmaan?
- Anonyymi
>>>>Minä sain kutsun Herralta "rauha ylösottoineen tulee" julistustyöhön kevättalvella 1986. Mutta Jumalan valinta se tulee 6000 vuotta Aadamista oli tapahtunut jo syksyllä 1972. Silloin 17-vuotiaana heitin miesten keihästä ennätyksekseni jääneen 6000 senttimetriä tasan. Ei noin vaan tasan niinkuin Jumalan päivätkin ovat tasan tuhat vuotta ja kuusi päivää 6000 vuotta. Totisesti on Herran kansalle sapatin lepo tuleva!<<<<
Harri Veijonen tekee aivan uskomatonta enteistä lukemista. Kukaan ei voi ottaa tuota miestä vakavasti.
Harri Veijonen on väärä profeetta.
Mitä tulee tuohon 6000 vuotislaskelmaan, niin se ei täyttynyt vuonna 1972, koska silloin oli juutalaiskalenterissa vuosi 5736. Eräiden lähteiden juutalaisten lähteiden mukaan vuosilaskennasta puuttuu noin 200 vuotta Babylonian pakkosiirtolaisuuden ajan aiheuttaman laskentavirheen takia, mutta silloinkaan ei täyty 6000 vuotta vuonna 1972 eikä edes ennen vuotta 2000.
Harri Veijosta ei kannata seurata ollenkaan. - Anonyymi
Harri Veijonen on väittänyt olevan se suuri Suomen profeetta, joka on mainittu Tukholman profetiassa.
Tukholman profetian sai ruotsinsuomalainen messiaaninen juutalainen Y. Säkkinen. Profetian täyttyy tarkoittaa jotain messiaanista juutalaista, koska se puhuu mm. sapatistakin ja käyttää Jumalasta nimeä Jehova Jireh ja koska sen sai toinen messiaaninen juutalainen.
Harri Veijonen taitaa olla helluntailainen, joten hän ei voi olla missään nimessä Tukholman profetian tarkoittaman profeetta.
Veijosen jutut ovat muutenkin sellaisia, ettei hän voi olla muutenkaan Jumalan profeetta. - Anonyymi
PAASIVIRTA EI KOSKAAN KIRJOITA TOTUUTTA
Maailmanloppusivullaan. 30 vuotta olen kirjoittanut, että
ylösotto tulee Jerusalemin valerauhan jälkeen kun pimeimmät
ylistävät sanoen nyt on rauha ja turvallisuus. Paasivirta
poimii vain sekalaisia päivämääriä eikä koskaan totuutta! HV
http://wwnet.fi/users/veijone/- Anonyymi
Harri Veijonen, koita herätä jo unestasi!!!
Sinä et ole Jumalan profeetta vaan väärä profeetta.
- Anonyymi
Sinä se Harri vain jaksat jauhaa ylösotoista. Kyllä näitä kaiken maailman tempauksia on nähty.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1843673Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301162
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1481109- 501020
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914