Onko kaikki 40+ jo nukkumassa?

Anonyymi

Googlaatteko koskaan vanhoja koulu- / opiskelukavereitanne? Tai siis nykyäänhän niitä kytätään jossain somessa, mutta kun en itse ole siellä.

Googletin tuossa nuoruudenihastukseni kuvia, ja on se järkyttävää tajuta että on jo näin vanha. Itsestään sitä ei niinkään tajua, mutta kun näkee pitkästä aikaa ihmisten kuvia joita ei ole nähnyt 25 vuoteen, niin se herättää kummasti tajuamaan ajan kulun.

Karmeata. Kyllä ihminen on nuorena kaunis, mutta siihen se sitten loppuukin.

38

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näköjään on. Ei muita ikinuoria paikalla kuin minä :)

• En ole nukkumassa, kun ei nukuta. Onko täällä joku uniepidemia, vai mikä palstalaisia vaivaa? Miksi kaikki ovat jo kuorsaamassa?
      Vanhojen kavereiden googlettaminen ja kyttääminen ei kuulu mun tapoihin. Muutaman koulukaverin kanssa pidetään oikeasti yhteyttä, se riittää oikein hyvin.

• Anonyymi

Jaahas. Sitä ollaan sielläkin päässä ehditty jo kunnioitettavaan ikään.
        Tuommonen aikahyppy tekee terää. Googleta vaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Jaahas. Sitä ollaan sielläkin päässä ehditty jo kunnioitettavaan ikään.
        Tuommonen aikahyppy tekee terää. Googleta vaan.

Nääh! Ei mua oikeasti kiinnosta googlettaa ja kyylätä muiden elämää. Vanhoja koulufotoja voin selata täällä itsekseni, kun sille päälle satun. Niitä on tuolla vanhassa laatikossa aivan riittävästi. Olihan se hauskaa ja huoletonta nuoruutta. Oi niitä aikoja.

Olen julistautunut kunnioitettavasti ikinuoreksi. :)

• Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

Nääh! Ei mua oikeasti kiinnosta googlettaa ja kyylätä muiden elämää. Vanhoja koulufotoja voin selata täällä itsekseni, kun sille päälle satun. Niitä on tuolla vanhassa laatikossa aivan riittävästi. Olihan se hauskaa ja huoletonta nuoruutta. Oi niitä aikoja.

Olen julistautunut kunnioitettavasti ikinuoreksi. :)

Niin niin, mutta se nykypäivän kuva on se herätyksen aiheuttava.

Minäkin olen omalla julistuksellani ikinuori, komea ja varakas :) Lisäksi vielä hauska seuramies.

• tosi..typy
        Anonyymi kirjoitti:

Niin niin, mutta se nykypäivän kuva on se herätyksen aiheuttava.

Minäkin olen omalla julistuksellani ikinuori, komea ja varakas :) Lisäksi vielä hauska seuramies.

No toki olet! Ei epäillystäkään. :)

• Hah täällähän me olemme. Eri ammateissa mitä silloin luulimme. Mutta hengissä ollaan.

• Johan tuohon aikaan nukkuu väkisin. Yksinkertaisesti vintti pimenee. Mulla tulee uni simmuun herkästi työviikolla. Kai se on sen verran fyysisesti väsyttävää hosumista.

Ja kun on pikkulapsia jokka aamulla herää aikaisin, niin ei sitä itsekään viitti myöhään nukkua. Ajois maate, ajois hereille. 😃

Oon mä katellut joskus nuoruuden koulukamuja netistä. Ja muutama exäkin löytyy facebookista ja googlella, koska ovat työnsä puolesta yhteystietoineen ja kuvineen pro listoilla. 😛

• Anonyymi

haikailetko exiesi perään ja jos vaan ottaisivat takaisin niin palaisit niin silloin olit onnellinen ja oikeasti rakastunut vai miksi entisiäsi katselet ja seurailet ja pidät yhteyttä heihin

• Anonyymi

eli kerro totuus eli aikaisin nukkumaan eli klo 19.00-20.30 välisenä aikana nukkumaan ja herätys aamu yöllä noin 03.00-04.30 ylös aamupuurolle ei olet ns mummoutunut eli mottosi on illan puol yhdeksän uutisia katsoo nuorempi väki ja ihmettelet miten ihmeessä ne jaksaa ja ihmettelet miten naapurin nuoripari jaksaa katsella lauantaina 21.00 alkavaa elokuvaa ja kuuntelet oi kultainen nuoruus jää unholaan laulua

• Anonyymi kirjoitti:

haikailetko exiesi perään ja jos vaan ottaisivat takaisin niin palaisit niin silloin olit onnellinen ja oikeasti rakastunut vai miksi entisiäsi katselet ja seurailet ja pidät yhteyttä heihin

En haikaile, enkä takas tahtos yhdenkään exän kanssa yhteen. Huvikseni joskus katsoin miltä nykyään näyttää. Kyllä ne samoiksi tunnistaa, vaikka ikä on tehnyt tehtävänsä heilläkin.

Nassu on pöhöttynyt ja kurttuuntunut. 😃

Ei olla nuoria iäti.

• Anonyymi kirjoitti:

eli kerro totuus eli aikaisin nukkumaan eli klo 19.00-20.30 välisenä aikana nukkumaan ja herätys aamu yöllä noin 03.00-04.30 ylös aamupuurolle ei olet ns mummoutunut eli mottosi on illan puol yhdeksän uutisia katsoo nuorempi väki ja ihmettelet miten ihmeessä ne jaksaa ja ihmettelet miten naapurin nuoripari jaksaa katsella lauantaina 21.00 alkavaa elokuvaa ja kuuntelet oi kultainen nuoruus jää unholaan laulua

Kai mä sitten olen mummoutunut. Sovitaan niin. 😉

• Helmiina kirjoitti:

Kai mä sitten olen mummoutunut. Sovitaan niin. 😉

Meidän naapuritaloissa asuu meitä vanhempia, kaikki. Me ollaan nuorimmat tällä kadunpätkällä. 😃

• Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

Meidän naapuritaloissa asuu meitä vanhempia, kaikki. Me ollaan nuorimmat tällä kadunpätkällä. 😃

no naapurit on vielä nuorekkaita ja haluavat elää eikä nukkua ja kutoa sukkia päivät pitkät no toiset mummoutuu ja pappaantuu eri aikoihin niin entä miehesi meneekö sekin jo klo 19.00 nukkumaan ja herää klo 01.30-02.30 aamuvelliä syömään koska kahvia juovat vain nuoremmat ja hulttio väkija kaikki vähän ärsyttää esim se kun naapurit kolistaa kun kauha osuu kattilaan kun ruokaa tekevät päivällä klo 13.00 eli äreät vanhukset kyylää naapureita ja ihmettelette kun naapurit jaksaa lähteä klo 21.00 tansseihin

• Anonyymi kirjoitti:

no naapurit on vielä nuorekkaita ja haluavat elää eikä nukkua ja kutoa sukkia päivät pitkät no toiset mummoutuu ja pappaantuu eri aikoihin niin entä miehesi meneekö sekin jo klo 19.00 nukkumaan ja herää klo 01.30-02.30 aamuvelliä syömään koska kahvia juovat vain nuoremmat ja hulttio väkija kaikki vähän ärsyttää esim se kun naapurit kolistaa kun kauha osuu kattilaan kun ruokaa tekevät päivällä klo 13.00 eli äreät vanhukset kyylää naapureita ja ihmettelette kun naapurit jaksaa lähteä klo 21.00 tansseihin

Helmimummolla mitään miestä ole. Minä oon sonni. 🐂 💨

Minähän en nuku koskaan, homojen hommaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Naapurit juoksentelee missä tykkää. Niillä ei ole pieniä lapsia, niillä on aikaa ja tilaisuus. 😃

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Helmimummolla mitään miestä ole. Minä oon sonni. 🐂 💨

Minähän en nuku koskaan, homojen hommaa.

Sonni Elli joulun pässi partoineen: mutta esitys loppuu vasta sitten kun parrakas lihava nainen laulaa oopperan.

• Anonyymi kirjoitti:

Sonni Elli joulun pässi partoineen: mutta esitys loppuu vasta sitten kun parrakas lihava nainen laulaa oopperan.

Euroviisuissakin parrakkaat naismaiset pärjää, olematta edes lihavia. 😃

• Anonyymi

En ole etsinyt yhtäkään persoonaa. Se mikä on mennyt niin on mennyt. Mitä niitä vanhoja tonkimaan. En ole niin utelias, ehkä olen outo kun ei kiinnosta edes oma menneisyys.
      Terveisin Tampereen mies 45v,

• Anonyymi

Nelikymppisenä googlaillaan vanhojen koulukavereiden tyttäriä.

• Kyllä mä joitain olen googlannut, aika heikoin tuloksin tosin..

Pitäis lailla kieltää ettei naiset muuta sukunimeään..☝️

• Anonyymi

Uniepidemia, unipandemia.... jos on hyviä iltarentoutus juttuja ja -paloja tulee unipandemia, joka tarttuu toisiin jotka alkavat matkimaan, koska nukkuminen onkin niin mukavaa, erityisesti unet jos ovat elokuvamaisia seikkailuja.

Silloin odottaa jo nukkumaan meno aikaa jotta pääsee ensi-iltaan unielokuvissa.

• Pitäis lailla kieltää ettei naiset muuta sukunimeään..☝️

Entäs sukupuoltaan? Sinä olit ennen nainen..

• Anonyymi
        Jiimen kirjoitti:

Mistäs sen tietäää? Ehkäpä onkin oikeasti mies joka esitti naista.

• Anonyymi kirjoitti:

Mistäs sen tietäää? Ehkäpä onkin oikeasti mies joka esitti naista.

Täällä on meitä muutamia sukupuolen muuttajia, mulla nyt naisrooli menossa. 🤣

💋

• Helmiina kirjoitti:

Täällä on meitä muutamia sukupuolen muuttajia, mulla nyt naisrooli menossa. 🤣

💋

Mikäs tirppana se täällä sirputtaa?

• Jiimen kirjoitti:

En ollut, kuhan vedätin teitä..

• Abrakadabra kirjoitti:

Mikäs tirppana se täällä sirputtaa?

Mikä ihmeen majava sun nenän alle on pysäköiny?

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Luultavasti öljylle haiseva ajoneuvojen vauva, kuten joku testarossa, camaro tai corvette... tai harri taavetinpoika-davidson mopopyörä se vasta öljylle haiseekin.

Mutta niin oikeasti monilla on varmasti vaikeaa nukkumisessa, minullakin oli kunnes aloin käyttämään yrttiteetä ja muuta sellaista rentouttavaa juttua... Sannamarinia eli SaMarinia en ikinä syö ennen nukkumaanmenoa, kuumaa sieni tai pinaattikeittoa sekä keksejä ja keskipäivällä yleensä harrastan seksiä ja ulkoilua, erilaisissa olosuhteissa.

• Wwuwuw kirjoitti:

Sitä se tekköö tuo naamalteen mättään päällä makkoilu.

• Abrakadabra kirjoitti:

Sitä se tekköö tuo naamalteen mättään päällä makkoilu.

Juu..koskaan tiedä mikä olio sitä nokan alla pesän tekee..Pitää vaan olla niistäessä varovainen, ettei pennut puhallu suuhun..

• Wwuwuw kirjoitti:

Juu..koskaan tiedä mikä olio sitä nokan alla pesän tekee..Pitää vaan olla niistäessä varovainen, ettei pennut puhallu suuhun..

Välillä veän sieraamesta metrisiä kyitä yhellä päristyksellä. Minä se oon mehtien mieäs, niin en minä jouaa lailliseen punkkaan pötkölleen. Mehtässä minä oon sovussa majavankin kanssa, aamupalakin joskus jaetaan.

Eikä mulla yhtään viuraa päässäkään, välillä viheltää ihanko junanpilli mutta se on vanha vamma mikä soittelee.

Mutta miksi noi hirvet ja karhut kattelee vesuria viedäkseen.

• Abrakadabra kirjoitti:

Välillä veän sieraamesta metrisiä kyitä yhellä päristyksellä. Minä se oon mehtien mieäs, niin en minä jouaa lailliseen punkkaan pötkölleen. Mehtässä minä oon sovussa majavankin kanssa, aamupalakin joskus jaetaan.

Eikä mulla yhtään viuraa päässäkään, välillä viheltää ihanko junanpilli mutta se on vanha vamma mikä soittelee.

Mutta miksi noi hirvet ja karhut kattelee vesuria viedäkseen.

Ihan vaan tosta sun ilmeestä päättelin, että on tainnut just pari majavanpoikasta tipahtaa ääntä kohti..

Noh, tekevälle sattuu..kyllähän ne sieltä ulos tulee luonnollista reittiä pitkin, elleivät sitten ala patoa kyhäämään..Siihenkin toi sun ilmees kyllä passais..🤔

• Wwuwuw kirjoitti:

Ihan vaan tosta sun ilmeestä päättelin, että on tainnut just pari majavanpoikasta tipahtaa ääntä kohti..

Noh, tekevälle sattuu..kyllähän ne sieltä ulos tulee luonnollista reittiä pitkin, elleivät sitten ala patoa kyhäämään..Siihenkin toi sun ilmees kyllä passais..🤔

Vähän meinaa vetää peräprutkua umpeen, raaka liha sulaa kehnohkosti karvoineen.

• Wwuwuw kirjoitti:

En ollut, kuhan vedätin teitä..

Sä et siis ollutkaan itse siinä alastonkuvassa jonka lähetit joskus..

• Anonyymi

Tarvis vissiin ostaa arkku ja uurna valmiiksi. Niin silloin ei tarvis perikunnan hakea pesää konkurssiin.
      Osto tietenkin osa maksulla, 100 vuotta maksuaikaa!!.
      Terveisin Tampereen mies 45v.

• Just sopiva ikä tämä 40 alkaa noita suunnittelemaan. Joko testamenttii on tehty?

• Anonyymi

Viime vuonna yksi entinen koulukaveri oli LinkedInissä ja toiseen olen ollut yhteydessä kerran kolmessa vuodessa keskimäärin. Sen sijaan tansseissa naistenrivissä muutama entinen koulukaveri (toisen asteen) on tunnistanut minut.

N51

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4754
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      207
      3800
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      101
      2205
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1248
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1226
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1095
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      477
      1022
    Aihe