Eli jos on todettu heikkolahjaisuus ja kaikki haukkuu tyhmäksi ja lisäks ruma kaljuuntunut mies ei voi saada naista jolla ei ees jatkuvii töitä. No so what ihan sama. Tiedän silti olevani pitkä mies ja en ole läski. Mulla on luottotiedot kunnos ja hieno asunto ja pukeudun hienosti. Jos ei kelpaa oon aina yksin.
Ei voi tyhmä sit saada naista.
219
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kokemus toisen ihmisen tyhmyydestä on subjektiivinen toisin sanoen se on suhteessa tyhmyyden arvioijaan. Ei ole olemassa tyhmää ihmistä.
Naiset arvostavat miehen sisintä. Tunneäly suurimpana, rehellisyys, luotettavuus, avoimuus, kyky puhua asioista niin hyvässä kuin pahassa rakentavasti. Asenteet - halu oppia ja kehittyä ovat tärkeitä kaikille ihmisille.
Oletko ollut itsellesi täysin rehellinen? Mitä sinä haluat? Millaisen naisen sinä haluat? Ettet vain anna ulkopuolisen ja nykyisen ajanlaadun ajaa mieleesi turhia mielikuvia, jotka ovat monen ihmisen pään sekoittanut.
Ei se ulkokuori ja vauraus vaan ihmisen sisin, aito välittäminen ja sydämen lämpö. Toki asiaan vaikuttaa paljon mitä ikäluokkaa edustat? Itse olen 70-luvun lopulta.
Stemppiä sinulle! Mikä ongelmasi siis on? Pillunpuute? Siitä pääsee nussimalla. Mutta sen jälkeen ne vaikeudet alkavat, enkä tarkoita sukupuolitauteja.
Pidä itsesi miehenä, äläkä koskaan mene avioliittoon.- Anonyymi
Ei liene pelkoa että aloittaja ikinä joutuisi naisen haaroväliin saati sitten rengastamaan ketään.
- Anonyymi
No mietin et olen susityhmä mut en vammainen sentää. Ja erilainen ja outo. Siksi en koskaa voi saada naista. Emmä vammaselta näytä, mutta haluaisin naisen elämääni.
Vammaisia kaikki olemme, jopa lekuritkin. Sinä et saa ketään, koska et uskalla lähestyä vastakkaista sukupuolta.
Ohje1. Ole selvinpäin alkoholijuottolassa.
Ohje2. Älä ajattele naisia mahdolllisina puolisoina, ajattele äitiäsi.
Ohje3. Tartu hetkeen. yllättäväänkin on tapahtunut.
Ohje4: Ole mies, mutta huomaavainen.
Ohje5. Ole filmitähti tai turha julkkis.- Anonyymi
TimoSimilä kirjoitti:
Vammaisia kaikki olemme, jopa lekuritkin. Sinä et saa ketään, koska et uskalla lähestyä vastakkaista sukupuolta.
Ohje1. Ole selvinpäin alkoholijuottolassa.
Ohje2. Älä ajattele naisia mahdolllisina puolisoina, ajattele äitiäsi.
Ohje3. Tartu hetkeen. yllättäväänkin on tapahtunut.
Ohje4: Ole mies, mutta huomaavainen.
Ohje5. Ole filmitähti tai turha julkkis.Ohje6. Ole urheilija NHL tai FORMULA1.
- Anonyymi
Ei jaksa kokoajan ettiå naisia ja yrittää kun ei edes tukevat naiset kiinnostu musta. Oon yrittäny kaikkeni mut ei naiset vain edea halua jutella mulle...
- Anonyymi
Ethän sä muuta teekään kuin naisten etsintää kokoajan. Pian väität taas olevasi komea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sä muuta teekään kuin naisten etsintää kokoajan. Pian väität taas olevasi komea.
No sitten teen, koska jotkut sattumoisin haluaa tyttöystävän.
- Anonyymi
Yleensä aina baaris yksin. Tai kauppakeskuksis ja tulee paska fiilis kun olis kiva jutella tytöille jne.
- Anonyymi
Mihulla oli jännä juttu sinänsä, monia tyttökavereita jne, mutta sitten tyttö kaverit sanoivat jotenkin: tämä olisi sinulle hyvä tämä tyttö, mutta niin jos tutustuisisitte enemmän jne...
- Anonyymi
Ja lisäks epävakaan persoonan piirteitä,usein ruikutan ja oo vihanen, hermostun helposti. Mut silti mä tykkään mun ulkonäöstä näytän kivalta ja oon pitkä enkä läski. Kaljuudelle ei voi mitää, mahd joskus hius siirto, ja rahaaki on paljo nyt ja hieno kämppä ja asiat hyvin. Olisi kiva vain löytää tyttöystävä. Pitemmän aikaa se on ollut ykspuolista tutustuminen..
- Anonyymi
https://youtu.be/V81b89BlNH0
Jos Allu kiinnostaa niin käy katsomassa mun hiustensiirtovideo. Siellä kommenteissa myös linkki lisäkuviin ja keskusteluun.
- Anonyymi
Lisäks jatkuvasti selaan tinderiä ja otan uusia kuvia ja on monta kuvaa ja teksti, mut annan tykkäyksiä eikä naiset vain must millään kiinnostu... jotenki en ihmettele jos oon vihanen ja ruikutan.
- Anonyymi
Kuule Allu, ei me voida täällä tehdä tilanteellesi yhtään mitään. Lopeta siis tuo trollailu..
- Anonyymi
No niin näköjään ihan sama. Kerroin vain millanen olen ja silleen haluan naista. Ihan sama mitä muut on mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin näköjään ihan sama. Kerroin vain millanen olen ja silleen haluan naista. Ihan sama mitä muut on mieltä.
Kyllä me se jo tiedetään minkälainen olet ja mitä haluat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me se jo tiedetään minkälainen olet ja mitä haluat.
No silti. Tähän aikaan viime vuonna seurustelin enkä ollut ilman naista.
- Anonyymi
Mä oon aika ujoki en helposti lähesty naisia, välillä baaris tai töis puhun, mutku sitä kaipais nii tosi kovaa edes treffiseuraa. Ruma en helvetissä ole. Ehkä vaan outo ja erilainen ku muut. Mä en oi omistanu vuoteen yhtäkää kaverii ja tää elämä on vähän epätasapainos, lisäks teen vaan töitä apulaisena enkä saa jatkaa, enkä ole koulutettu. Tuntuu ettei naisille riitä mitää, en voi sille mitää jos en oo kasvanu aikuseksi.
- Anonyymi
Aika paljonkin voisit itse tehdä - esim itseäsi kehittää että kasvaisit aikuiseksi.
Olet kuitenkin valinnut pysyä ikuisena ruikuttavana kakarana.
Siihen ei kukaan muu kuin sinä itse pysty vaikuttamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika paljonkin voisit itse tehdä - esim itseäsi kehittää että kasvaisit aikuiseksi.
Siihen ei kukaan muu kuin sinä itse pysty vaikuttamaan.Minä yritän kehittyä todettiin heikkolahjaisuus syntymästä ja epävakaa persoona. Mus pahasti vikaa. Mä tod muutun ja käyn psykologilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen ei kukaan muu kuin sinä itse pysty vaikuttamaan.No mitä se saatana auttaa. naiset haluu niitä komeita hunkseja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä yritän kehittyä todettiin heikkolahjaisuus syntymästä ja epävakaa persoona. Mus pahasti vikaa. Mä tod muutun ja käyn psykologilla.
Heikkolahjaisuus ja epävakaus ei ole este hakea apua. Sulla on omien sanojesi mukaan nyt paljon rahaa. Varaa aika yksityiselle lääkärille ja kerro näitä juttuja mitä täällä palstalla päivittäin kirjoittelet. Saat aivan varmasti samantien lähetteen terapiaan.
Aiemmin sanoit että raha oli esteenä mennä yksityispuolelle. Nyt olet tehnyt selväksi että rahaa on pistää baariin ja vaatteisiin. Joten siitä vaan piakkoin lekuriin ja terapia käyntiin!
- Anonyymi
Rikas ei saa ikinä naista, on siis iki-rikas ja iki-neitsyt-setä :D
- Anonyymi
Haluaisin löytää vaan ihan tavallisen tytön ei missiä ja rahan perässä olevaa naista. Ihan kouluttamattoman naisen. Ei taida semmosia olla olemassa.
- Anonyymi
Jos sua ei kiinnosta rahan perässä olevat naiset, miksi korostat noin paljon ulkoisia asioita? Esim. "olen nyt hyväpalkkaisessa työssä, on hieno asunto ja hienoja vaatteita"..
Jos vaadit, että näiden pitää olla kouluttamaton niin aika vaikea on naista varmaan löytää.. Kaikilla kun on yleensä jonkin asteen koulutus. Saako olla käynyt esim. ammattikoulun? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sua ei kiinnosta rahan perässä olevat naiset, miksi korostat noin paljon ulkoisia asioita? Esim. "olen nyt hyväpalkkaisessa työssä, on hieno asunto ja hienoja vaatteita"..
Jos vaadit, että näiden pitää olla kouluttamaton niin aika vaikea on naista varmaan löytää.. Kaikilla kun on yleensä jonkin asteen koulutus. Saako olla käynyt esim. ammattikoulun?Olen mutta mukautetun tyydyttävillä numeroilla ja osa annettiin anteeksi. Eli amis olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaadit, että näiden pitää olla kouluttamaton niin aika vaikea on naista varmaan löytää.. Kaikilla kun on yleensä jonkin asteen koulutus. Saako olla käynyt esim. ammattikoulun?Niin on rahaa ja hieno asunto ja kaikkee. Naisethan niitä haluaa, silti mä en mitään naista saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaadit, että näiden pitää olla kouluttamaton niin aika vaikea on naista varmaan löytää.. Kaikilla kun on yleensä jonkin asteen koulutus. Saako olla käynyt esim. ammattikoulun?Ammattikoulu joo mut tarkotin esim jotain yliopistotyttöä tuntuu ettei niitä tyhmät amikset kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on rahaa ja hieno asunto ja kaikkee. Naisethan niitä haluaa, silti mä en mitään naista saa.
Niin? Sinähän kirjoitit tuossa viestissä, johon vastasin, että et halua rahan perässä olevaa naista. Jos et kerran halua, älä mainosta sitä että sulla on rahaa ja hieno asunto.
Ei siitä muuten kauaa ole kun valitit olevasi köyhä. Eli jos työt kerran lopuu, niitä rahoja varmaan kandeis säästää koska sulla on aiemman kertomasi mukaan sitä velkaakin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin? Sinähän kirjoitit tuossa viestissä, johon vastasin, että et halua rahan perässä olevaa naista. Jos et kerran halua, älä mainosta sitä että sulla on rahaa ja hieno asunto.
Ei siitä muuten kauaa ole kun valitit olevasi köyhä. Eli jos työt kerran lopuu, niitä rahoja varmaan kandeis säästää koska sulla on aiemman kertomasi mukaan sitä velkaakin...Kyllä nyt on mutta työt loppuu kohta. Asunto on hieno ja rahaa paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siitä muuten kauaa ole kun valitit olevasi köyhä. Eli jos työt kerran lopuu, niitä rahoja varmaan kandeis säästää koska sulla on aiemman kertomasi mukaan sitä velkaakin...No velka on velkaa. Mä en sitä mieti. Halun naista koska olen yksinäinen ja sinkkuna paskaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siitä muuten kauaa ole kun valitit olevasi köyhä. Eli jos työt kerran lopuu, niitä rahoja varmaan kandeis säästää koska sulla on aiemman kertomasi mukaan sitä velkaakin...Oon jatkuvati yksin ja kaipaan naista kainaloon ja meinaa tulla hulluksi kun näkee kauniita naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ammattikoulu joo mut tarkotin esim jotain yliopistotyttöä tuntuu ettei niitä tyhmät amikset kiinnosta.
Näin on, ei voi kiinnostaa miehet joilla pieni sanavarasto, ei kykyä käsitteelliseen ajatteluun eikä myöskään kykyä itseilmaisuun. Mistä sellaisen kanssa puhuisi? Ja miten voisi arvostaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, ei voi kiinnostaa miehet joilla pieni sanavarasto, ei kykyä käsitteelliseen ajatteluun eikä myöskään kykyä itseilmaisuun. Mistä sellaisen kanssa puhuisi? Ja miten voisi arvostaa?
Sitten ei kiinnosta. Eti fiksu rikas mies.
- Anonyymi
Kaikki on jotain missejä laihoja. Tinderissä jotain merkonomeja ja kaikkee. Mä oon ite amis jonka kävin mukautetusti koska on oppimisvaikeuksia.
- Anonyymi
Tarkoitat siis ekonomeja jotka on yliopistokoulutettuja.
Merkonomi on samantasoinen amis kuin sinäkin :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat siis ekonomeja jotka on yliopistokoulutettuja.
Merkonomi on samantasoinen amis kuin sinäkin :)No mut silti en ikinä saa sellaisia naisia koska olen itse tyhmä ja amis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mut silti en ikinä saa sellaisia naisia koska olen itse tyhmä ja amis.
Enkä ole käynyt korkeakoulua jne olen tyhmä amis. Naiset ei halua semmosta.
- Anonyymi
Vieläkään en ole saanut tähän ikään mennes mitään koska töitä en ole tehny ja opiskellu. Kelan tuilla eläny ja kaikkee ollut yksin himas. Ja tehny 2-3 pätkätöitä. En vaa pääse elämäs ylöspäin.
- Anonyymi
Vain miljonääreillä on varaa tehdä töitä nykyään. Työn tekeminen köyhdyttää ja sairastuttaa.
Se on kokemukseni noin 34-vuoden työuran tehneenä takaan.
- Anonyymi
Kaikki muut menee elämäs eteenpäin saa tyttöystävän ja vakitöitä ja pitempää pestiä. Mä teen teinien kans töitä apulaisena ja 2 kk sit mut potkitaa aina helvetti ulos ja oon taas aivan jumis elämäs..
- Anonyymi
No en tiedä kai se on baariin lähdettävä kun on rahaa vitusti ja asiat viel hyvin ja duunia 2 viikkoa sit se loppuu, sit on ainaski turha miettiä naisia ku ei ne työttömiä kattele ja kotona makaavia laiskoja miehiä.
- Anonyymi
Ainaskaan ruma en ole, siitä ei ole kiinni, miksen naisia saa. Näytin kuvaani nainen sanoi et ole ruma ja olen myös kysellyt naisilta. Mutta ei naiset kiinnostu.
- Anonyymi
Koska heikkolahjainen pitkä mies joka on tavallinen ja yksinäinen ihminen ei vain kelpaa kellekkään naiselle. Minulle kelpaisi mutta minä en kelpaa naisille.
- Anonyymi
Vaikutat äärimmäisen yksinkertaiselta pösilöltä. Näytät varmasti myös siltä. Sen on pakko näkyä myös päällepäin. Lakkaa jo ihmettelemästä miksi et saa naista.
Miten joku jaksaa vielä vastata vakavasti tälle autistille?- Anonyymi
No mitä sitten. Tule katsomaan jos haluat helkkarin ärsyttävä paskiainen. Olen komea pitkä mies. Vähä ylipainoo ja ostan hienoja vaatteita ja mulla on nyt rahaaki. Ime vaa omaa munaas kusipää.
- Anonyymi
Mä en ole mikään autistitapaus sori vaan. Mä olen myös hyvin tyytyväinen että olen terve ja pitkä mies. Naiset haluaa pitkän miehen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ole mikään autistitapaus sori vaan. Mä olen myös hyvin tyytyväinen että olen terve ja pitkä mies. Naiset haluaa pitkän miehen.
"Naiset haluaa pitkän miehen"
No eipä näytä haluavan.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Naiset haluaa pitkän miehen"
No eipä näytä haluavan....No ei näytä ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä sitten. Tule katsomaan jos haluat helkkarin ärsyttävä paskiainen. Olen komea pitkä mies. Vähä ylipainoo ja ostan hienoja vaatteita ja mulla on nyt rahaaki. Ime vaa omaa munaas kusipää.
Ei kukaan sano suoraan jos on ruma, vaan päin vastoin kehuvat "ihan komeaksi" vaikka olisi millainen suohirviö kyseessä. Sitäpaitsi joissain miehissä on sitä ätmiyttä jonka naiset haistaa vaikka itse pitäisikin itseään ok näköisenä ja luonteisena.
Uskon että olet oikea at-miehen mallikappale ja saat tyytyä kuuskymppisiin rumiin ja ylipainoisiin kassi-almoihin jos naista haluat.
Haha!!! 🤣😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan sano suoraan jos on ruma, vaan päin vastoin kehuvat "ihan komeaksi" vaikka olisi millainen suohirviö kyseessä. Sitäpaitsi joissain miehissä on sitä ätmiyttä jonka naiset haistaa vaikka itse pitäisikin itseään ok näköisenä ja luonteisena.
Uskon että olet oikea at-miehen mallikappale ja saat tyytyä kuuskymppisiin rumiin ja ylipainoisiin kassi-almoihin jos naista haluat.
Haha!!! 🤣😂Ei voi ku nauraa. Mä kuule olen seurustellut nuorten kauniiden naisten kanssa. Ei mua kiinnosta vanhat ja homo ime munaas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi
Tänään 10:57
" Olen komea pitkä mies. "
Ei mennyt kauan kun oletkin taas komea, oot todella yksinkertainen, onnenpekka se nainen joka sut saa.
- Anonyymi
Edelleen tulkaa katsomaan, monet naiset sanoo mulle, sinä et ole ruma. Helvetti ku ei se mee jakeluun. Joo ihan sama ku paskanjauhajia riittää aina.
- Anonyymi
Sun kuva ollut palstalla, et ole komea. Komea uskaltaisi laittaa uudestaan, ruma ei joten..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun kuva ollut palstalla, et ole komea. Komea uskaltaisi laittaa uudestaan, ruma ei joten..
Mä olen komea ja ei tarvi kuvas laittaa. Helppohan tommosen pellen on sanoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen tavallinen joka saa helposti naisen. Ja ruma en ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen tavallinen joka saa helposti naisen. Ja ruma en ole.
hahahahhahahaha
- Anonyymi
Mä olen hyvinkin tyytyväinen omaan ulkonäkööni ja sitäpaitsi en ruma ole ja mä olen seurustellut vain kauniiden naisten kanssa.
- Anonyymi
Joo kumma vaan, ettet kelpaa kenellekään. Olisikohan käytöksessä jotain vikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en kelpaa sitä mun vanhemmatki ihmettelee komea pitkä mies ja nyt on rahaaki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On varmasti käytöksessä vikaa,mutta silti kaipaan naista itselleni.
- Anonyymi
Kyllä se miehet nyt on totta että naiset haluaa pitkän miehen.
- Anonyymi
Mutta sasn kyllä kauniin naisen vielä.
- Anonyymi
Koske en ole ruma ja olen pitkä mies.
- Anonyymi
Jos olisin ruma en olisi saanut kauniita naisiakaan:). Mut eihän ihmiset sitä tajua.
- Anonyymi
Puhuitko sinä niiden naisten kanssa jotain? Ne naiset ei varmaan myöskään olleet mitään ruudinkeksijöitä? Vai oliko ne sun kanssa vaan, koska suostuit varastamaan heille tavaraa? Olet joskus täällä nimittäin kirjoittanut tuollaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuitko sinä niiden naisten kanssa jotain? Ne naiset ei varmaan myöskään olleet mitään ruudinkeksijöitä? Vai oliko ne sun kanssa vaan, koska suostuit varastamaan heille tavaraa? Olet joskus täällä nimittäin kirjoittanut tuollaista.
En todellakaan ole kirjoittanut.
- Anonyymi
Ennen silti pääsin naistenkaa treffeille ja ne lähti, mut sit sai selville et oon rahaton ja työtön, se suuri ongelma naisia ei kiinnosta.
- Anonyymi
Olet myös huono seksissä, kaiken muun huonon lisäksi. Sekin haittaa kun et ole komea.
Komeat saa helposti naisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet myös huono seksissä, kaiken muun huonon lisäksi. Sekin haittaa kun et ole komea.
Komeat saa helposti naisia.Mä en ole ruma ja sain ennen naisia ja olen seurustellu kauniiden naisten kanssa, se tarkoittaa etten ole ruma
- Anonyymi
Mua vaan haukutaan. Tulkaa vain kattoon niin en ole ruma. Tulkaa kattoon!!!
- Anonyymi
Ei tässä näytä naista saavan vaikka pitkä mies ja on rahaa.
- Anonyymi
Ala tubettamaan ja ruikuta videoissa tätä samaa joka päivä, voi tulla "kuuluisaksi" niinkuin vaikka niilo22.
- Anonyymi
No en ala ei ole tarvetta siihen.
- Anonyymi
No ei näytä naisia kiinnostavan vaikka olisin rikas en tajua.
- Anonyymi
Ei niitä näytä kiinnostavan paskan vertaa koskaan.
- Anonyymi
Vaikka olen pitkä ja mulla on paljon rahaa.
- Anonyymi
Alaleuan frekvenssi. Jokainen naaras on viritetty juuri tähän.
Ne pari poikkeusta vahvistaa säännön.
Tämä on hyvä olla Pienen Vihkon ensimmäisellä sivulla, Veljet ! - Anonyymi
Paremmin mä saan naisia ku te ruikuttajat luuserit. Todellaki.
- Anonyymi
Mä en ole ruma ku oon seurustellu kauniiden naisten kanssa, mikä helvetti ihmisiä vaivaa?
- Anonyymi
Fantsuu. Haluuks mitalin vai pokaalin ? Riittääkö kumarrus ?
- Anonyymi
Jos joki väittää et oon ruma voi tulla sanoo päin näköö.
- Anonyymi
Minkä takia jokainen Vaasalainen on Pedofiili?
- Anonyymi
Mä olen monen naisen mielestä komea ja pitkä mies. Siinä haukkuu rumaksi.
- Anonyymi
Mä en välitä koska tiedän että en ole ruma ja löydän sen oikeen naisen vielä, saa kusipäät haukkua jotka ei koskaa saa naista.
- Anonyymi
Siinä ihmiset haukkuu voi haukkua vapaasti saatana, mä en ole ruma.
- Anonyymi
Mä en missää nimes ole ruma. En välitä haukkujista.
- Anonyymi
Olen komea pitkä mies joka kaipaa parisuhdetta ja naista.
- Anonyymi
Siis vähän väliä mainostat että sulla on paljon rahaa.
Sit sanot että sulla on paljon velkaa.
Mikset maksa velkoja pois, jos sulla on niin paljon rahaa?- Anonyymi
Oon maksanu sopivasti, edelleen halun naista, velat kiinnosta paskaakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon maksanu sopivasti, edelleen halun naista, velat kiinnosta paskaakaan.
Sun naisensaamattomuus kiinnosta paskaakaan.
Jutellaan vaihteeksti mieluummin vähän näistä sun veloista. Eikö olisi kivempi olla ilman niitä? Käytä ne sun rikkaudet velanmaksuun äläkä cheek-kelloihin. Mistä sulle on velkaa edes kertynyt? Hienojen vaatteiden shoppailusta? Onko sulla online-ostos-addiktio? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jutellaan vaihteeksti mieluummin vähän näistä sun veloista. Eikö olisi kivempi olla ilman niitä? Käytä ne sun rikkaudet velanmaksuun äläkä cheek-kelloihin. Mistä sulle on velkaa edes kertynyt? Hienojen vaatteiden shoppailusta? Onko sulla online-ostos-addiktio?No painu sit vittuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jutellaan vaihteeksti mieluummin vähän näistä sun veloista. Eikö olisi kivempi olla ilman niitä? Käytä ne sun rikkaudet velanmaksuun äläkä cheek-kelloihin. Mistä sulle on velkaa edes kertynyt? Hienojen vaatteiden shoppailusta? Onko sulla online-ostos-addiktio?No vittuako mä kerron ku halun naista hyvästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vittuako mä kerron ku halun naista hyvästi.
Eikä ku nyt jutellaan. Sä saat aina valita puheenaiheet, nyt on muiden vuoro. Säkin oot tähän aikaan hereillä ja palstalla, joten ei sullakaan ole nyt parempaa tekemistä.
Tuliko velka siitä hienosta asunnosta? Selitäs nyt miksi valitat veloistasi kun et kerran halua niitä poiskaan maksaa vaikka rahaa on? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No painu sit vittuun.
Minä pääsen helpostikin painelemaan vittuihin, sinulle se tuntuu olevan hankalaa :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä pääsen helpostikin painelemaan vittuihin, sinulle se tuntuu olevan hankalaa :D
No ei ooe hankalaa aiks helppoa joten painu vittuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ku nyt jutellaan. Sä saat aina valita puheenaiheet, nyt on muiden vuoro. Säkin oot tähän aikaan hereillä ja palstalla, joten ei sullakaan ole nyt parempaa tekemistä.
Tuliko velka siitä hienosta asunnosta? Selitäs nyt miksi valitat veloistasi kun et kerran halua niitä poiskaan maksaa vaikka rahaa on?Emmä tommoselle homolle kerro. Joten hyvästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko ajanhan sä täällä palstalla valitat ettei vittua irtoa. Eli se on sinulle hankalaa!
Nytkin seisot baarissa räpläämässä puhelinta vaikka voisit juoda viinaa ja vongata vittua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emmä tommoselle homolle kerro. Joten hyvästi.
Ihan epäreilua että sä saat AINA valita mistä puhutaan. Voisit kerrankin olla reilu ja antaa edes jonkun muun valita puheenaihe.
Siksi varmaan naiset ei jaksa sun kanssa jutella. Et oo yhtään huomaavainen kun väkisin vaan jauhat omaa juttua, etkä yhtään suostu avartaa keskustelua muille urille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneks mä tiedän olevani 195 cm komee pitkä mies ja mulla ei ole mikään maine menny. Te lyhkäset luuserit ette sas naista. Naiset haluu pitkän miehen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneks mä tiedän olevani 195 cm komee pitkä mies ja mulla ei ole mikään maine menny. Te lyhkäset luuserit ette sas naista. Naiset haluu pitkän miehen...
Ei selvästikään halua kun ei sua kukaan huoli :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko ajanhan sä täällä palstalla valitat ettei vittua irtoa. Eli se on sinulle hankalaa!
Nytkin seisot baarissa räpläämässä puhelinta vaikka voisit juoda viinaa ja vongata vittua.No niin painu homo vittuun. Joku lihava ruma nainen rupes pussailee. Mut ei mua kiinnosta. Mul on oma taso.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä 2 kaunista ex huoli mua. Että ole vain hiljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin painu homo vittuun. Joku lihava ruma nainen rupes pussailee. Mut ei mua kiinnosta. Mul on oma taso.
Ööö no miksi sitten päästit lihavan ruman naisen pussailemaan sua, jos ei kerta kiinnosta?
Plus et sä kyllä mitään sen parempaakaan ole saamassa, sähän oot pitkään jo valitellu että haluut seksiä joten ota nyt sitten kun seksiä kerran on tarjolla.
Kyllähän mies voi alempitasoista naista panna, ei sitä tarvitse parisuhteeseen ruveta. Tämä on täällä palstallakin moneen kertaan todettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä 2 kaunista ex huoli mua. Että ole vain hiljaa.
No ne on exiä jo. Että etpä kelvannut kauaa :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko velka siitä hienosta asunnosta? Selitäs nyt miksi valitat veloistasi kun et kerran halua niitä poiskaan maksaa vaikka rahaa on?Velka tuli työttömyydestä js otin lainaa. Turpa kii homo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Velka tuli työttömyydestä js otin lainaa. Turpa kii homo.
No mutta oot nyt moneen otteeseen kertonut, että sulla on nyt paljon rahaa. Niin miksi et sitten maksa velkoja pois?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ööö no miksi sitten päästit lihavan ruman naisen pussailemaan sua, jos ei kerta kiinnosta?
Plus et sä kyllä mitään sen parempaakaan ole saamassa, sähän oot pitkään jo valitellu että haluut seksiä joten ota nyt sitten kun seksiä kerran on tarjolla.
Kyllähän mies voi alempitasoista naista panna, ei sitä tarvitse parisuhteeseen ruveta. Tämä on täällä palstallakin moneen kertaan todettu.Siksi koska halusin pillua mut ei se halunnu ottaa yöksi, mutta nyt olen ilman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi koska halusin pillua mut ei se halunnu ottaa yöksi, mutta nyt olen ilman.
Eli siis lähestyit baarissa naista koska halusit pillua. Suuteloitte. Nainen ilmotti ettei ota sua yöksi. Suutuit ja nimitit naista rumaksi läskiksi. Nainen nimitteli sua takaisin läskiksi kaljuksi.
Jep, jep. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No bimbonaiset jotka ovat allun kanssa samalla tasolla haluaa vain pitkän miehen mutta ei niitä bimbonaisia kaikille riitä joten allu on nyt yksinäinen allu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komea mies olis päässy helposti yöksi.
- Anonyymi
Mutta eihän tällänen ruma ja tyhmä voi saada naista.
- Anonyymi
Ei uskalla lähestyä naisia baaris ku on niin ruma ja tyhmä.
- Anonyymi
Pukeudun hienosti ja olen komea pitkä mies, silti en saa mitään naista.
- Anonyymi
Ei naisia kiinnosta, täälä baaris seison yksin ja naisilla omat kaverit.
- Anonyymi
Kai olet jo käynyt baarin jokaiselle naiselle kertomassa että olet pitkä ja komea ja että sulla on hienot vaatteet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai olet jo käynyt baarin jokaiselle naiselle kertomassa että olet pitkä ja komea ja että sulla on hienot vaatteet
Öö en ole. Pysyn yksin ku ei noita kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja iso tv astianpesukone. Cheek-kello harkinnassa jos ottais vielä vähän lisää velkaa.
- Anonyymi
Ei naisia nykyää ees kiinnosta pitkät miehet just.Ollaan vaan omien kavereittenkaa.
- Anonyymi
Eikä?! Ettäs kehtaavatkin pikkujoulua viettää kavereiden kanssa! Vaikka olisi pitkä mies tarjolla! On kyllä kummallista. Mahtaa olla naisissa vikaa kun tolleen vaan kavereitten kanssa viettävät aikaa eivätkä pitkää miestä yhtään huomioi. Ovat kuitenkin kaikki sinkkuja ja miehenhaussa, ei naiset käy baarissa vaan pitämässä hauskaa keskenään.
Meepäs mainostaa että sulla on rahaa niin varmasti naiset jättävät heti kaverit ja rynnivät joukolla sun seuraan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä?! Ettäs kehtaavatkin pikkujoulua viettää kavereiden kanssa! Vaikka olisi pitkä mies tarjolla! On kyllä kummallista. Mahtaa olla naisissa vikaa kun tolleen vaan kavereitten kanssa viettävät aikaa eivätkä pitkää miestä yhtään huomioi. Ovat kuitenkin kaikki sinkkuja ja miehenhaussa, ei naiset käy baarissa vaan pitämässä hauskaa keskenään.
Meepäs mainostaa että sulla on rahaa niin varmasti naiset jättävät heti kaverit ja rynnivät joukolla sun seuraan.Näyttää naisissa pahasti olevan vikaa ku oon aina yksin. Mut ei mua kiinnosta kuuntelen hyvää musaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meepäs mainostaa että sulla on rahaa niin varmasti naiset jättävät heti kaverit ja rynnivät joukolla sun seuraan.No ei voi mitää. Pitäs kai olla hampaaton narkkari juoppo et kelpaa naisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää naisissa pahasti olevan vikaa ku oon aina yksin. Mut ei mua kiinnosta kuuntelen hyvää musaa.
Kyllä, saakelin naiset kun ei ymmärrä hyvän päälle vaikka olisi pitkä mies tarjolla. Sinä olet täydellinen, naiset on tyhmiä korkeakoulutettuja missejä vaan. Eivät tajua hyvän päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei voi mitää. Pitäs kai olla hampaaton narkkari juoppo et kelpaa naisille.
Juu niin se on, naiset aina juoksee hameenhelmat korvissa lepattaen hamppaattomien narkkari juoppojen perässä. Ei kelpaa kiltit ja kunnolliset pitkät miehet ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, saakelin naiset kun ei ymmärrä hyvän päälle vaikka olisi pitkä mies tarjolla. Sinä olet täydellinen, naiset on tyhmiä korkeakoulutettuja missejä vaan. Eivät tajua hyvän päälle.
Ei todellakaan tajua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu niin se on, naiset aina juoksee hameenhelmat korvissa lepattaen hamppaattomien narkkari juoppojen perässä. Ei kelpaa kiltit ja kunnolliset pitkät miehet ollenkaan.
No ei näytä joo kelpaavan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meepäs mainostaa että sulla on rahaa niin varmasti naiset jättävät heti kaverit ja rynnivät joukolla sun seuraan.Allu ei ymmärrä sarkasmia. Hukkaan menee huumorin kukka. Luulee vaan juttujaan myötäiltävän.
- Anonyymi
Joku lihava ruma tuli pussaan mua, mut ei mua kiinnosta halun parempaa.
- Anonyymi
En ole niin ruma ja lihava että pitäisi tyytyä läskiin, olen yksin.
- Anonyymi
Olisi kannattanut ottaa siltä läskiltä seksiä. Eipä sulle jonossa ole ne kauniit missitytöt seksiä tarjoamassa. Olisit saanut lämpöä ja läheisyyttä. Älä sitten valittele ettei ikinä irtoa naista, kun tarjolla olevaa naista et huolinut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi kannattanut ottaa siltä läskiltä seksiä. Eipä sulle jonossa ole ne kauniit missitytöt seksiä tarjoamassa. Olisit saanut lämpöä ja läheisyyttä. Älä sitten valittele ettei ikinä irtoa naista, kun tarjolla olevaa naista et huolinut.
En tod ku ei vois vähempää kiinnostaa. Hän vielä sanoi että olen kaljuuntunut ja on lihava ei kiinnista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tod ku ei vois vähempää kiinnostaa. Hän vielä sanoi että olen kaljuuntunut ja on lihava ei kiinnista
Hän lihava mutta ei kiinnosta. Mulla 2 kaunista ex ja hän ruma läski.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoiko että olet kalju ja läski ennen vai jälkeen kun suuteloi sua? Ja sit sä heräsit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mieluiten oon yksin. Jos ei ole so what. Vittu sä et ees kusipää tiedä miltä näytän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mieluiten oon yksin. Jos ei ole so what. Vittu sä et ees kusipää tiedä miltä näytän.
Sun kuva on ollu täällä palstalla. Kaikki tietää miltä sä näytät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoiko että olet kalju ja läski ennen vai jälkeen kun suuteloi sua? Ja sit sä heräsit
myöhemmin hän otti pipon päästä ja suutuin, hän oli ruma ja lihava, ei kiinnosta.
- Anonyymi
Olen jo tottunut oleen yksin ku en kelpaa kauniille naisille.
- Anonyymi
Nainen kehui että olen komea ja pitkä. Mutta hän ruma. Halun kauniin
2 exää oli kaunista ei nappaa.- Anonyymi
Ai nyt taas haluat kauniin? Välillä sanot että haluaisit ihan tavallisen ja pyöreäkin kelpaisi.
Se että sulla on muka joskus aikoinaan ollut nättejä exiä kannattaisi unohtaa. Monella on nuorempana ollut saumaa kauniisiin tyttöihin. Se vaan kun ikää tulee, maha kasvaa ja tukka lähtee - se laskee sun tasoa sen verran ettei sulla ole enää mitään jakoa saada kaunottaria.
Ikääntyminen on mälsää, tiedetään. Elämän realiteetit vaan kannattaa sisäistää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai nyt taas haluat kauniin? Välillä sanot että haluaisit ihan tavallisen ja pyöreäkin kelpaisi.
Se että sulla on muka joskus aikoinaan ollut nättejä exiä kannattaisi unohtaa. Monella on nuorempana ollut saumaa kauniisiin tyttöihin. Se vaan kun ikää tulee, maha kasvaa ja tukka lähtee - se laskee sun tasoa sen verran ettei sulla ole enää mitään jakoa saada kaunottaria.
Ikääntyminen on mälsää, tiedetään. Elämän realiteetit vaan kannattaa sisäistää.Mulla kuule ollut kauniita naisia. Ja mä en unohda tommosen pellejen neuvoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla kuule ollut kauniita naisia. Ja mä en unohda tommosen pellejen neuvoja.
Hyvä jos sun mielestä exäsi olivat kauniita. Se ei kuitenkaan taida olla todellisuus, sillä nyt et saa mitään naisia.
Ei tainnut tuo sun kertomus siitä että ruma läski tuli pussailemaankaan olla totta. Mutta se on kiva että sulla on noin vilkas mielikuvituselämä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikääntyminen on mälsää, tiedetään. Elämän realiteetit vaan kannattaa sisäistää.Mulla on ollut kauniita. Hyvä se tollasten idioottien on jauhaa paskaa ku saan kauniita naisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä jos sun mielestä exäsi olivat kauniita. Se ei kuitenkaan taida olla todellisuus, sillä nyt et saa mitään naisia.
Ei tainnut tuo sun kertomus siitä että ruma läski tuli pussailemaankaan olla totta. Mutta se on kiva että sulla on noin vilkas mielikuvituselämä.No siinähän te idiootit ootte sitä mieltä. Mulla on ollut teitä paremman näkösiä naisia. Te kusipäät ette vain halua tajuta sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on ollut kauniita. Hyvä se tollasten idioottien on jauhaa paskaa ku saan kauniita naisia
Et selvästikään saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siinähän te idiootit ootte sitä mieltä. Mulla on ollut teitä paremman näkösiä naisia. Te kusipäät ette vain halua tajuta sitä.
En usko joulupukkiin, jumalaan enkä muihinkaan satuolentoihin. Nainen joka sulle antaisi on yhtä todellinen hahmo kuin hammaskeiju.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikääntyminen on mälsää, tiedetään. Elämän realiteetit vaan kannattaa sisäistää.tavallinen nätti pyöree, mutta hän oli liian lihava ja ruma, ei kelpaa minulle olen yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikääntyminen on mälsää, tiedetään. Elämän realiteetit vaan kannattaa sisäistää.haha no silti mun ei tarvi tyytyä rumaan koska en ole itse ruma, ja en tollasta paskaa kuuntele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko joulupukkiin, jumalaan enkä muihinkaan satuolentoihin. Nainen joka sulle antaisi on yhtä todellinen hahmo kuin hammaskeiju.
Joo ja nainen joka sut haluaa on totaalinen vanhus hampaaton mummo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja nainen joka sut haluaa on totaalinen vanhus hampaaton mummo
Hampaattomalta sais varmasti hyvät imutukset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tainnut tuo sun kertomus siitä että ruma läski tuli pussailemaankaan olla totta. Mutta se on kiva että sulla on noin vilkas mielikuvituselämä.Se on hyvä jauhaa paskaa kun ei tiedä tosiasioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvä jauhaa paskaa kun ei tiedä tosiasioita.
Palstalla tiedetään vain se, mitä itse kerrot. Ja sun kertomukset muuttuu jatkuvasti joten mihinkään mitä sä selität ei voi luottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikääntyminen on mälsää, tiedetään. Elämän realiteetit vaan kannattaa sisäistää.Joo no mä en halua läskiä ja rumaa piste.
- Anonyymi
Ei voi mitää jos ei nappaa ulkonäkö. Halun vähä parempaa.
- Anonyymi
No sitten jäät yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten jäät yksin.
en missää nimes jää yksin, jauha vain paskaa ku et tiedä ees kuinka komea ja pitkä olen :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en missää nimes jää yksin, jauha vain paskaa ku et tiedä ees kuinka komea ja pitkä olen :D
Itsehän valitat palstalla päivittäin kuinka olet yksin etkä ikinä saa naista. Että eipä taida sun "komea" naama ja centtimetrit tuolla markkinoilla suuremmin jeesata.
- Anonyymi
Seurustelin todella kauniiden naisten kanssa.
- Anonyymi
Unissas varmasti oletkin seurustellut. Oliko Marilynejä vai Carmen Electroja?
- Anonyymi
Rumaa ja läskiä en huoli, oon sit paremmin yksin.
- Anonyymi
Sun on todellakin parempi pysyä yksin. Onneksi kukaan nainen ei suhun koske pitkällä tikullakaan, säästyy tytöt monilta murheilta kun ei moniongelmaista äijää tarvitse katsella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun on todellakin parempi pysyä yksin. Onneksi kukaan nainen ei suhun koske pitkällä tikullakaan, säästyy tytöt monilta murheilta kun ei moniongelmaista äijää tarvitse katsella.
Aika vitun monet naiset koskee ja tulen saamaan naisia jatkossa vitun kusipäät.
- Anonyymi
Sitä ei lasketa että kätilö-täti ja äiti on koskenu sua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika vitun monet naiset koskee ja tulen saamaan naisia jatkossa vitun kusipäät.
Sitäkään ei lasketa koskemiseks että naiset tönii sua kauemmas kun änkeät väkisin niille juttelemaan etkä ymmärrä lähteä pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäkään ei lasketa koskemiseks että naiset tönii sua kauemmas kun änkeät väkisin niille juttelemaan etkä ymmärrä lähteä pois.
Ymmärrän hyvin lähteä pois, en oo tommonen kusipää kuten sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän hyvin lähteä pois, en oo tommonen kusipää kuten sinä.
Et tosiaan, vaan oot huomattavasti pahempi tapaus. Änget väkisin naisten seuraan vinkumaan että "olenko ruma" ja suutut kun naiset ei halua jutella sulle. Jotkut osaa ottaa pakit sivistyneesti, mut sä omien kertomustesi mukaan rupeat haukkumaan naisia, kun ne kertoo sulle ettei seurasi ole haluttua. Erittäin kypsää käytöstä.
- Anonyymi
Oikeesti jätkät nii tyhmiä katkeroita et haukkuu mua ku en saa naista. Monet naiset sanoo etten ruma ole. Ja saan pitkänä miehenä kaunista naista...
- Anonyymi
Et selvästikään saa kaunista naista vaikka pitkä oletkin. Jos saisit, niin et ruikuttaisi päivittäin täällä palstalla siitä että et saa ikinä naista
- Anonyymi
Vittu totaalisia idiootteja löytyy täältä.
- Anonyymi
Jep, tää Allu etenkin on ihan uskomattoman tampio tapaus. Jankkaa vaan samaa roskaa päivästä toiseen
- Anonyymi
Silti mulla menee hyvin. Vaikka miten haukutaan. En ole ruma komea pitkä mies jolls vitusti rahaa.
- Anonyymi
Voi tulla naaman eteen sanomaan kiitos.
- Anonyymi
Vaikka sulle tuolla oikeassa elämässä päin naamaa latelisikin totuudet siitä miltä näytät ja miksi et saa naista, niin ei se mitään auttaisi. Sä olet niin vakuuttunut siitä että olet täydellinen ja että sinkkuutesi syy on naisissa eikä sussa itsessäsi, että on aivan sama mitä sulle yrittää neuvoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka sulle tuolla oikeassa elämässä päin naamaa latelisikin totuudet siitä miltä näytät ja miksi et saa naista, niin ei se mitään auttaisi. Sä olet niin vakuuttunut siitä että olet täydellinen ja että sinkkuutesi syy on naisissa eikä sussa itsessäsi, että on aivan sama mitä sulle yrittää neuvoa.
ei ole, kyllä mussa on vikaa, mutta en missää nimes ole ruma, naiset ei halua 160 cm rumaa lyhyttä miestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole, kyllä mussa on vikaa, mutta en missää nimes ole ruma, naiset ei halua 160 cm rumaa lyhyttä miestä.
Ulkonäkö ei todellakaan ole kaikki millä on väliä. Se että sulle on sanottu että olet ihan kivannäköinen ja että olet pitkä on toki plussaa.
Mutta persoonalla on isosti väliä parisuhdemarkkinoilla. Kerrot olevasi heikkolahjainen, ja että hermostut helposti ja rupeat haukkumaan. Nuo eivät ole viehättäviä piirteitä, eivätkä varmasti houkuta naisia.
Oletko kokeillut meditoimista? Se voisi auttaa jos tuntuu että pinna palaa helposti. Myös sen opettelu, että aina ei tarvitse saada "parasta viimeistä sanaa" helpottaa elämää. Voi olla se isompi ihminen ja poistua tilanteista ilman että sortuu haukkumaan ketään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkonäkö ei todellakaan ole kaikki millä on väliä. Se että sulle on sanottu että olet ihan kivannäköinen ja että olet pitkä on toki plussaa.
Mutta persoonalla on isosti väliä parisuhdemarkkinoilla. Kerrot olevasi heikkolahjainen, ja että hermostut helposti ja rupeat haukkumaan. Nuo eivät ole viehättäviä piirteitä, eivätkä varmasti houkuta naisia.
Oletko kokeillut meditoimista? Se voisi auttaa jos tuntuu että pinna palaa helposti. Myös sen opettelu, että aina ei tarvitse saada "parasta viimeistä sanaa" helpottaa elämää. Voi olla se isompi ihminen ja poistua tilanteista ilman että sortuu haukkumaan ketään.Ei voi mitään. sit kai pysyn yksin. haistakoot naiset vittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi mitään. sit kai pysyn yksin. haistakoot naiset vittu.
Ja juuri tuo sun käytöksessä on varmasti isoin ongelma. Uhriudut ja marttyyrimaisesti syyllistät naisia siitä, etteivät he halua mt-ongelmaisen miehen omaishoitajaksi.
Aika paljonkin voisit asialle tehdä. Esimerkiksi säästää nuo baareihin ja vaatteisiin menevät rahat ja mennä sinne yksityiselle lääkärille hakemaan apua ja terapiaa. Laittaisit rahasi niin paljon parempaan kohteeseen tulevaisuuttasi ajatellen, kun käyttäisit varasi terveyteesi etkä ulkoisiin hyödykkeisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja juuri tuo sun käytöksessä on varmasti isoin ongelma. Uhriudut ja marttyyrimaisesti syyllistät naisia siitä, etteivät he halua mt-ongelmaisen miehen omaishoitajaksi.
Aika paljonkin voisit asialle tehdä. Esimerkiksi säästää nuo baareihin ja vaatteisiin menevät rahat ja mennä sinne yksityiselle lääkärille hakemaan apua ja terapiaa. Laittaisit rahasi niin paljon parempaan kohteeseen tulevaisuuttasi ajatellen, kun käyttäisit varasi terveyteesi etkä ulkoisiin hyödykkeisiin.Öö mä olen mennyt lääkäriin ja kaikkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kokeillut meditoimista? Se voisi auttaa jos tuntuu että pinna palaa helposti. Myös sen opettelu, että aina ei tarvitse saada "parasta viimeistä sanaa" helpottaa elämää. Voi olla se isompi ihminen ja poistua tilanteista ilman että sortuu haukkumaan ketään.Ei allu ole komea, olen nähnyt allun kuvan tällä palstalla, näyttää possulta pulleine poskineen. Mies on niin häiriintynyt ettei tajua tosiasioita, onhan se huomattu kirjoituksistaan. Viimeisin häiriönsä on vitusti rahaa, mitä rahaa aputyöntekijällä olisi, muutama kymppi tarkoittaa allulle vitusti rahaa. Sairas mies.
- Anonyymi
Kuule tulkaa kattomaan mun ulkonäköö paikan päälle tulkaa, vittu mä en ruma ole, saatana, te kääpiöt voitte pitää turpanne kiinni saatana, nainen pussaili mua baaris ja sanoi olen komea, mutta ei mua kiinnsotanut kun mulla on oma maku, mutta tod mä saan kaunista naista ja ennenkin sain.
- Anonyymi
Siis aiemmin tuossa ylempänä kerroit että läski ja ruma nainen hyökkäsi baarissa kimppuun pussailemaan ja sanoi sua kaljuksi ja lihavaksi.
Nyt sanoikin komeaksi?
Nää sun tarinat ei kyllä pidä vettä sitten yhtään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis aiemmin tuossa ylempänä kerroit että läski ja ruma nainen hyökkäsi baarissa kimppuun pussailemaan ja sanoi sua kaljuksi ja lihavaksi.
Nyt sanoikin komeaksi?
Nää sun tarinat ei kyllä pidä vettä sitten yhtään.Mistä keksit että sanoi mua lihavaksi, oletko jostain keksinyt tommosen vitun valheen, ei missää nimes sanonut että olen lihava, vitun kusipää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä keksit että sanoi mua lihavaksi, oletko jostain keksinyt tommosen vitun valheen, ei missää nimes sanonut että olen lihava, vitun kusipää
(Anon: Olisi kannattanut ottaa siltä läskiltä seksiä. Eipä sulle jonossa ole ne kauniit missitytöt seksiä tarjoamassa. Olisit saanut lämpöä ja läheisyyttä. Älä sitten valittele ettei ikinä irtoa naista, kun tarjolla olevaa naista et huolinut.)
Allu 03:10
En tod ku ei vois vähempää kiinnostaa. Hän vielä sanoi että olen kaljuuntunut ja lihava
....
Tuolleen itse kerroit kuvion menneen. Muistan näköjään sun sadut paremmin kuin sä itse. Jos et valehtelisi niin paljon, niin saattaisit jopa muistaa miten sun tarinat menee.
- Anonyymi
mun ex oli pyöree 2 exää oli pyöreitä, ne oli silti tosi kauniita, ja mä en rumaan sekaannu, tuo joka pussaili mua oli ruma ja meinasin karata pois, mutta sitte sanoin suoraa et ole mun makuun ja hyvää jatkoo.
- Anonyymi
Kyllä oikeesti naurattaa ku tääl porukka olettaa kaikkee paskaa ja haukkuu, edelleen ei tiedä mistää mitää, mut ei kait siinä jos on parempi mieli haukkukaa pellet.
- Anonyymi
Anon:
Allu 05:08
...
Niin elikkäs se "ruma ja lihava" nainen ei siis tosiasiassa huolinut sua yökylään. Now it all makes more sense.- Anonyymi
Ei ja hyvä niin. En tommosiin sekaannu ku saan parempia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ja hyvä niin. En tommosiin sekaannu ku saan parempia.
Ilmeisesti se rumaa ja lihava nainen löysi sua paremman, kun sinä et sille yökyläseuraksi kelvannut :D
- Anonyymi
Kyllä sinä Allu-rukka olet tainnut sössiä asiasi pahan kerran.
Sinulla tuntuu olevan tietynlainen maine ja kaikki ympäristössäsi tuntevat sinut.
Siinä ei auta vaikka olisit kullalla kuorrutettu, kun sisus on tyhjää tännä.
Myös se, että kerrot notkuvasi jossain ostareilla yli kolmekymppinen mies?
Et ole enää teini, sinun pitäisi olla tukevasti aikuisten kirjoissa jo.
En tiedä mikä on ongelmasi mutta ainakin vihanhallinta tuntuu olevan hakusessa. Lisäksi tuo lapsellisuus ja eräänlainen lapsekas narsismi joka ilmenee lapsekkaina raivonpuuskina ja loukkaantumisena jos sinulle yritetään mitään neuvoa.
Olen tuntenut jopa sääliä sinua kohtaan, mutta nyt alkaa olla mitta täysi tätä iankaikkista saman vatvomista. Minun puolestani voit olla yksi maailman tappiin, sehän ei minua liikuta.- Anonyymi
Mulla on epävakaa persoona oppimisvaikeuksia. Ei yhden yhden kaveria. Millanen mun pitäs olla? Emmä voi muuttua. 4000 e menis hiuksiin enkä jaksa laihduttaa.
- Anonyymi
En ole teini oon 34 v mutta liikun ostareilla ja ostan Vans kamaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on epävakaa persoona oppimisvaikeuksia. Ei yhden yhden kaveria. Millanen mun pitäs olla? Emmä voi muuttua. 4000 e menis hiuksiin enkä jaksa laihduttaa.
"enkä jaksa laihduttaa."
Siinä ne sun salikäynnit on, virtuaalista on sun salikäynnit. Oot pelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin voit muuttua. Laita ne rahat mitkä menee nyt Vansiin, Adidaksiin ja Tulisuudelmaan säästöön, ja mene vihdoin hakemaan sieltä yksityispuolelta lääkärin apua. Väität ettet muka saa apua, mutta olet myöntänyt ettet ole edes hakenut apua.
- Anonyymi
Annoin baaris pakit lihavalle naiselle ku ei kelvannu.
- Anonyymi
Nainen ei huolinut sua yöksi, nainen antoi sulle pakit koska et oo komea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen ei huolinut sua yöksi, nainen antoi sulle pakit koska et oo komea.
Olen komea ja annoin pakit rumalle naiselle koska en tykännyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen komea ja annoin pakit rumalle naiselle koska en tykännyt.
Ei vaan itse kerroit täällä yöllä, että se nainen antoi sulle pakit. Älä nyt rupea muuttelemaan kertomuksia.
- Anonyymi
Emmä sitte saa koskaan naista. Pääsin ainaski 2 kertaa seurusteleen.
- Anonyymi
Eiku laihduttamaan ku ei naisille kelpaa. Ja joskus hius siirtoon ku ei kelpaa 107 kg mies jolla pieni kaljamaha.
- Anonyymi
107kg ei ole mikään PIENI kaljamaha
- Anonyymi
Mä olen käynyt lääkärillä ja täl hetkel käyn kerran viikos psykologilla. Kai te ootte oikees ei tällänen lapsi tyhmä sekopää ja ruma kaljuuntunu saa koskaa naista. Ihan sama meen nukkumaan.
- Anonyymi
Juu no elämä on tällästä sit ku en pääse terapiaan ja kukaan ei auta mua. Syön ssri lääkettä ja olen ruma lapsi enkä kasva aikuseksi ja tyhmä kiitos ja hei.
Nuorena olin laiha ja mulla oli hiukset päässä. Enää ei saatana kelpaa.- Anonyymi
Pääsisit terapiaan heti kun menisit yksityispuolelta hakemaan apua. Mutta vaikka kuinka kerrot että sulla on "paljon rahaa" niin näköjään haluat ne rahat käyttään vaan baareihin.
Allu 10:55
Mä olen käynyt lääkärillä ja täl hetkel käyn kerran viikos psykologilla. Kai te ootte oikees ei tällänen lapsi tyhmä sekopää ja ruma kaljuuntunu saa koskaa naista. Ihan sama meen nukkumaan.
...
Siis käyt kerran viikossa psykologilla? Eli käyt terapiassa. Ja saat apua.
Mitä ihmettä sitten enää valitat?!
- Anonyymi
Puhut itsestäsi sen verran rumaan sävyyn, että en ihmettele yhtään jos kumppania ei ole löytynyt. Ei kukaan täysijärkinen ihminen halua ryhtyä toisen täysipäiväiseksi psykoterapeutiksi. Niin klisee kun se onkin, niin ihan eka juttu on oppia arvostamaan itseään. Saattaisit ehkä huomata, ettet olekaan ihan ihan niin tyhmä ja ruma kuin kuvittelet.
Toisekseen ... vastaa nyt viimein siihen, että kenellä oikein pitäisi olla velvollisuus "huolia" sinut? Ihan on kuule sinun itsesi homma, tehdä itsesi huolimiskelpoiseksi. Yritä nyt aluksi vaikka lopettaa valittaminen. Epätoivo ei tee kenestäkään kiinnostavaa.
Kolmanneksi ... jos et kerta halua pinnallista ja ahan perässä olevaa naista, niin lakkaa mainostamasta pinnallisia asioita ja rahaa. Sun puheista saa sen käsityksen, että vain ja ainoastaan pintaa.- Anonyymi
En osaa lopettaa ku en kelpaa naisille. Toiseks en ole ruma nii en huoli ketä vaan, oon sit paremmin yksin kyllä elämäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa lopettaa ku en kelpaa naisille. Toiseks en ole ruma nii en huoli ketä vaan, oon sit paremmin yksin kyllä elämäni.
Kokeilepa ajatella ihmisiä silleen ihan vaan ihmisinä (naisiakin), etkä pohdi niin hirveästi kenet ja millasen huolisit tai et. Jotenki toi koko toi sun retoriikkas on vähän vastenmielistä. Ei sun tarvii "huolia ketä vaan", eikä kenenkään tarvii huolia sua. Sitä voi oikeesti elää ja olla pohtimatta tollasia. Voi hyvin kohentaa kummasti sunkin elämänlaatua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilepa ajatella ihmisiä silleen ihan vaan ihmisinä (naisiakin), etkä pohdi niin hirveästi kenet ja millasen huolisit tai et. Jotenki toi koko toi sun retoriikkas on vähän vastenmielistä. Ei sun tarvii "huolia ketä vaan", eikä kenenkään tarvii huolia sua. Sitä voi oikeesti elää ja olla pohtimatta tollasia. Voi hyvin kohentaa kummasti sunkin elämänlaatua.
Ei mikää auta enää mikään. Sama se onko elos vai ei. Yksin kärsittävä tätä paskaa eikä saa ku lihavan ruman naisen. Oon mieluite aina yksin
Yöks - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikää auta enää mikään. Sama se onko elos vai ei. Yksin kärsittävä tätä paskaa eikä saa ku lihavan ruman naisen. Oon mieluite aina yksin
YöksNiin ... no jos sä et pysty ajattelemaan naisia muuten kun lihanpalona, niin tuo se lopputulos luultavasti on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ... no jos sä et pysty ajattelemaan naisia muuten kun lihanpalona, niin tuo se lopputulos luultavasti on.
Sitten ihan vitun sama läskiä ja rumaa en huoli. Koska saan parempia js käyn töissä ja pukeudun muodikkaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten ihan vitun sama läskiä ja rumaa en huoli. Koska saan parempia js käyn töissä ja pukeudun muodikkaasti.
Valitat päivittäin palstalla että et saa naista, mutta nyt mukamas saat "parempia" naisia?
Mikään sun jutuissa ei ole totta.
- Anonyymi
No kertokaa miten voin tappaa itseni.?
- Anonyymi
Mää ole vanha yksinäine äijä.
Heikkolahjane mää ole ain ollu.
Eipä ole montakaa naista elämäss ollu.
Onneks ny vähä kuitenkin mut 12 vuotee ei sitte yhtää mittää.- Anonyymi
Onnea sulle vaan.
- Anonyymi
Ei se auta ku saada 10 kg pois ja salille että sais joskus naista.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827