Persut on vakuuttuneet että heitä vastaan on salaliitossa toimittajat,viranomaiset,rahamiehet ym ym. Tällaisesta hörhöhäiriöstä kärsivä puolue tulee vallassa ollessaan kiristämään ruuvia pikkuhiljaa joka asiassa. Esim putin:https://yle.fi/uutiset/3-11117729
Erdokan ja Orban on hyviä(pahoja) esimerkkejä tästä.
Kotimaassakin hallaahon armeija tälläkin palstalla suunnittelee vastustajien eliminoimista.
Vainoharhaisuus persujen politiikassa.
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Persut ihannoivat yksinvaltiaita, sairasta!
- Anonyymi
Ei o.
Sä luulet vaan, koska ainoa vainoharhanen olet sinä itse.
Sitä ei nääs yleensä huomaa, jos on itse hullu. Monelle tulee se täytenä tllätyksenä psykiatrin vastaanotolla.
Syy: Sä teet moisia ”persut = vainoharhasia” ihan vaan omalta fiilispohjaltas, et mihinkään tietoon perustuen.
Diagnoosini: Oikea! - Anonyymi
Mutta noinhan se on viherhippiderikommunistianarkistit pelkää persuja koska suurin osa kansasta kannattaa heitä.
Menee rötösherroilta bisnekset vituilleen kun persut seuraavien vaalien jälkeen laittaa suitset suuhun. - Anonyymi
Persujen veljespuolue Yksinäinen Venäjä pitää propagandassaan yllä aivan samaa maailmankuvan vääristelyä.
- Anonyymi
Ja mielenterveysseuran ylläpitämä vertaistukiryhmä ”umpihullut trollit” pitää suo tulevana puheenjohtajanaan! :/
- Anonyymi
Tiedän kokemuksesta. Maakuntalaiset kunnioittavat vain traktoreita eli raakaa voimaa.
- Anonyymi
Ilmankos tietämättömillä moukilla sieraimet pullistelee ...
- Anonyymi
siis persuilla. halla-aholla kaikista komeimmin ja kiristää päätä niin paljon, että tukka pakenee koko riviltä eduskunnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis persuilla. halla-aholla kaikista komeimmin ja kiristää päätä niin paljon, että tukka pakenee koko riviltä eduskunnassa.
Aivan turhaan höyryät. Persuilla jo 25% kannatus. Suomen enemmistö. Itse taidat fanittaa husua ja altaeeta baltsaria tai mikä lie..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miten mun aivot tulkitsi ton:
Uli uli. Uliuli uli, uli lii uliuli uuuli uli uuu uuuli ili. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan turhaan höyryät. Persuilla jo 25% kannatus. Suomen enemmistö. Itse taidat fanittaa husua ja altaeeta baltsaria tai mikä lie..
Suomalaisten 75%:n vähemmistön kannatua on myös otettava huomioon.
Itse taidat fanittaa Hitleriä, Halla-Jussia ja muita väkivaltafanaatikkoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannatus kääntyy laskuun ja seuraavat vaalit ovat 3,5 vuoden päästä.kihihii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähälahjainen on persu, ehkä ei olisi kannattanut pinnata matikan tunneilta. 25% ei ole enemmistö.
- Anonyymi
Tyypillistä vihervalhetta. Epätoivoista valehtelua, käännetään asiat päälaelleen.
Vihreä näkee natseja ympärillään.
Pikkujoulukin on pilalla kun jossain pöydässä istuu... !!!- Anonyymi
Vihreä liike on perustettu natsien toimesta. Persut sitävastoin auttavat juutalaisia kun eivät halua heidän vihollisia tänne ottaa tuolta lähi-idästä. Viherpunikit tekevät vaaran juutalaisille kun haluavat näitä vihollisia tänne. Nämä seikat on hyvä muistaa kun haukutaan persuja natseiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreä liike on perustettu natsien toimesta. Persut sitävastoin auttavat juutalaisia kun eivät halua heidän vihollisia tänne ottaa tuolta lähi-idästä. Viherpunikit tekevät vaaran juutalaisille kun haluavat näitä vihollisia tänne. Nämä seikat on hyvä muistaa kun haukutaan persuja natseiksi.
Kenenkäs järjestämä se kristalliyön vuosipäivänä tehty liike juutalaisia kohtaan oli? Heidän yhteytensä perussuomalaisiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenenkäs järjestämä se kristalliyön vuosipäivänä tehty liike juutalaisia kohtaan oli? Heidän yhteytensä perussuomalaisiin?
Vasemmistolaisten...eli kansallissosialistien! Samaa porukkaa, ku nykypäivän Antifa
- Anonyymi
Ei se ole mitään salaliittohörhöilyä kun jokainen näkee kaikkien olevan persuja vastaan. Kun se on ainoa puolue joks puolustaa kansallisvaltiota, siitä maanpetturipunikkien raivo.
- Anonyymi
Juuri tuo on sitä vainoharhaista salaliittoteoriahölynpölyä, jota te persut viljelette. Te yksin olette suuria, puhtaita, valkoisia, ihania ja upeita, muut jotain muuta.
Lapsellista.
- Anonyymi
Vainoharhoja on jossain muualla
https://www.youtube.com/watch?v=TkpFORWY4D4 - Anonyymi
Persut ja Halla-aho on Suomen oma perikato. Miksi samalla politiikalla tulisi tällä kertaa eri lopputulos?
- Anonyymi
Jep. Ateistin ja sivarin nostaminen jalustalle ei käy muilla kuin hörhöillä. Ja siksipä ei noita kaheleita saa päästää hallitukseen.
Aika kuvaavaa että potkivat pois kaikki vähänkin yhteistyökykyiset. - Anonyymi
Persujen kannattajien älyn puutteesta on paras osoitus Hakkaraisen ja Huhtasaaren valinta EU-parlamenttiin.
- Anonyymi
Hakkarainen häpäisee suomea joka päivä. Ja on avoimesti putin-fani.
Maanpetturi pahinta lajia. - Anonyymi
Oikeistopopulismin elinehto on epäluulo, epäluottamus, pelko, viha ja vastakkainasettelu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672435- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww801263EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111182- 79885
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19880- 44723
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta92712Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe27699- 30676