Mutta ihan selviö asia, että "teatteria" kaikki.
Tapasin kiinnostavan miehen. Minä joka olin jo kauan toivonut että tähän tyhjään arkeen tulisi joku. Ystävä. Rakastettu? Tässä olisi ollut edellytykset kaikelle, mutta hänessä oli se toinen puoli, joka kielsi häneltä sen.
Yritin pitää ystävyyttä yllä enkä mitenkään tuppautua. Ei ole luonteenomaista olla tyrkky vaan edetä fiksusti. Aloimme tapailla, juttelimme paljon ja kuljimme muutamassa paikassa. Oli kotoista, kivaa. Ihanaa. En vaatinut häneltä mitään. En odottanut liikoja. Elin odotuksella mitä kehittyy.
Hän kosketti minua ensin, otti syliin ja se oli leimahdus halun paloon. En muistanut ujostella, hävetä kroppaani tai itseäni vaan halusin vain hänet. Aidosti yhdessä tunteella tulisesti. Ihanaa.
Hän kehui ja ihasteli minua usein. Sanoi kyllä vaativaksi. Rakastelussa? Minäkö?! Ihmettelin sitä, koska olen ollut ujompi aina. Tunnusteleva paremminkin. Toki ihailu ja huomio tuntuu hyvältä mutta liikaa toistettuna hän varmaan väsyi siihen itsekin. En minä sitä häneltä odottanut niin. Halusin häntä mutta en patistanut. Hän huokaili ettei voi olla lähelläni kun aina haluttaa. Oli hänen otettava vähän pillereistä apuakin. En tiedä, ainako koska se niin häntä vaivasi. Sekö kun sytyin niin helposti eikä tiennyt aina milloin pillerin ottaisi.. Vai mikä siinä oli. Hän halusi itsekin ja nautti meistä. Vai eikö sittenkään? Hän sopi elämääni niin hyvin. Vaatimattomasti ja hyvänä keskustelukumppanina. Puhuimme paljon ja kaikesta. Sitten se toinen puoli hänessä rupesi ajamaan häntä poispäin. Se oli niin yllättävää. Pelottavaa. Hän oli kuin eri ihminen. Se kiehtova rakas meni pois. Julmaa!
Se vain jatkaa etsimistään... Eikä koskaan löydä kuin hetken onnen? Ei edes rikasrakas voi sitä antaa. Ymmärrän.
Päätin unohtaa. Ei se ollut niin tärkeää. Mutta minä kaipaan sitä aikaa.
Kummallista
Anonyymi
3
129
Vastaukset
- Anonyymi
Varattu mies ilmiselvästi. Noista merkeistä pitäisi tajuta ettei ole todellista.
- Anonyymi
Mikä esim tässä tekstissä olisi todellista? 🤭 Kaikkea sitä lukee, nämä kommentit mukaanlaskien
- Anonyymi
Sekava ja naurettava provo, mutta kyllä toisilla vaan torttu näistä kostuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2493760- 583563
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I992952Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk552699Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve1252509Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro352102Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1012031Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva441901Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1161857Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli711219