Huomaa ettei naisille sin kelpaa

Anonyymi

Ei kelpaa edes pitkä mies jos on kaljuuntunut ja ruma ja tyhmä ja lihonu. Vailla naista.sit ei kelpaa.

38

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikka ruma en ole, mutta ei kelpaa naisille kaljuuntunut mies. Siispä menen hius siirtoon ja otan lainan.

• Anonyymi

Kyllä kelpaa. Oletko ajanut pääsi täysin kaljuksi? Silloin kelpaa.

• Anonyymi

Ei sulle riittäny nuo kaksi muuta keskusteluketjua tästä samasta aiheesta vielä tälle päivälle?

Allu ihan tosissaan sun täytyy hakeutua hoitoon. Oot tosi epävakaa, ja tää netissä notkuminen ja trollien irvimiseksi päätyminen ei todellakaan helpota sun oloa. Sä tarviit terapiaa, lääkitystä ja keskustelupalstoilta pois pysymistä. Ihan omaksi parhaakseks.

• Anonyymi

Silti mä saatana jo tähän ikää mennes halun naista ja pysyvää elämää. mä oon jatkuvasti yksin, ei kaverin kaveria, ja halun nii vitusti naista, muttakun ei niin ei, helvetti kukaa ei ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silti mä saatana jo tähän ikää mennes halun naista ja pysyvää elämää. mä oon jatkuvasti yksin, ei kaverin kaveria, ja halun nii vitusti naista, muttakun ei niin ei, helvetti kukaa ei ymmärrä.

Kaikkea saa toki haluta. Sun vaan täytyis vihdoinkin nostaa itseäs niskasta ja mennä sinne terapiaan. Sä vaikutat olevan tosi hukassa itsesi kanssa kun näitä sun juttujas täältä lukee. Ei sua kukaan nainen voi ehjäksi korjata. Sun pitäis ensin saada pääsi kuntoon jotta voisit sitten olla hyvä kumppani jollekin naiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkea saa toki haluta. Sun vaan täytyis vihdoinkin nostaa itseäs niskasta ja mennä sinne terapiaan. Sä vaikutat olevan tosi hukassa itsesi kanssa kun näitä sun juttujas täältä lukee. Ei sua kukaan nainen voi ehjäksi korjata. Sun pitäis ensin saada pääsi kuntoon jotta voisit sitten olla hyvä kumppani jollekin naiselle.

Olen hukassa enkä saa terapiaa ja apua ja haluan eniten naista elämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen hukassa enkä saa terapiaa ja apua ja haluan eniten naista elämään.

Terapiaa ja apua saat kun menet hakemaan. Yksityispuolelta saa nopealla aikataululla aikoja ja varmuudella apua. Ja kun sä olet kehunut että rahaa tällä hetkellä on, niin rahakaan ei voi olla enää este avun hakemiselle yksityiseltä.

Niin kauan kun et hakeudu avun piiriin, niin tuskin saat naista elämääsi. En sano tätä ollakseni ilkeä, mutta valitettavasti harva joka painii noin vakavien ongelmien kanssa kuin sinä nyt, on riittävän valmis parisuhteeseen. Sen myös lähestymäsi naiset aistivat.

• Anonyymi

Mulla on ssri lääkitys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terapiaa ja apua saat kun menet hakemaan. Yksityispuolelta saa nopealla aikataululla aikoja ja varmuudella apua. Ja kun sä olet kehunut että rahaa tällä hetkellä on, niin rahakaan ei voi olla enää este avun hakemiselle yksityiseltä.

Niin kauan kun et hakeudu avun piiriin, niin tuskin saat naista elämääsi. En sano tätä ollakseni ilkeä, mutta valitettavasti harva joka painii noin vakavien ongelmien kanssa kuin sinä nyt, on riittävän valmis parisuhteeseen. Sen myös lähestymäsi naiset aistivat.

No en ala maksaan enkä sille voi mitää et olen tyhmä ja lapsi ja epävakaa ja hullu naisvihaaja ja hakkaaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten en tule koskaan saamaan naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten en tule koskaan saamaan naista.

Miksi?
        Miksi et HALUA hakeutua avun piiriin?
        Se olisi niin helppoa, kävellä lähimmälle yksityiselle lääkäriasemalle ja pyytää apua.

Sä VALITSET olla ilman apua.
        Joten sä myös VALITSET jäädä ilman naista.

Älä sitten valita koko ajan.
        Itse VALITSET kaiken tämän.

• Anonyymi

Kuule tulkaa kattomaan mun ulkonäköö paikan päälle tulkaa, vittu mä en ruma ole, saatana, te kääpiöt voitte pitää turpanne kiinni saatana, nainen pussaili mua baaris ja sanoi olen komea, mutta ei mua kiinnsotanut kun mulla on oma maku, mutta tod mä saan kaunista naista ja ennenkin sain.
      Äänestä

• Anonyymi

Tulikohan nyt Allu hei otettua pari alkoholia liikaa siellä Tulisuudelmassa tänään... Sähän lähdet taas irti kaikista henkseleistä

• Anonyymi

Mitä sitte siinähän olen teidän mielsestä ruma, mikä ei koskaa pidä paikkaansa ku ette ole nähny luuserit mua, heikkolahjainen ja epävakaa olen ja sille en voi saatana mitää

• Anonyymi

Voithan. Mene sinne terapiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voithan. Mene sinne terapiaan.

En pääse terapiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pääse terapiaan.

Omien sanojesi mukaan käyt viikottain kallonkutistajalla. Se on terapiaa.

Sun pitää alkaa puhua sille ammattilaiselle totta, niin se voi auttaa sua. Mitä ilmeisemmin valehtelet sille, koska jos näitä palstan juttuja kertoisit niin ei taitaisi riittää kertakäynti viikossa.

• Anonyymi

naiset ovat kehuneet mua vielä komeaksi ja hyvä niin, odotan että löydän sen sopivan joskus.

• Anonyymi

Kyllä oikeesti naurattaa ku tääl porukka olettaa kaikkee paskaa ja haukkuu, edelleen ei tiedä mistää mitää, mut ei kait siinä jos on parempi mieli haukkukaa pellet....

• Anonyymi

Kenenkään ei tarvitse täällä palstalla "olettaa" susta mitään. Hyvin avoimesti olet kertoillut elämästäsi, joten ihan omakertomaasi faktaa täällä on susta tiedossa.

• Anonyymi

Juu no elämä on tällästä sit ku en pääse terapiaan ja kukaan ei auta mua. Syön ssri lääkettä ja olen ruma lapsi enkä kasva aikuseksi ja tyhmä kiitos ja hei.

• Anonyymi

En edes halua enää kelvata. En välitä enää mistään. En välittäis jos naista puukotetaan kadulla, en auttais vaan menisin ohi.

• Anonyymi

---kunnes taas olet täällä veisaamassa samaa virttä - niin, monettako kertaa? -
        Otetaanpa aikaa; kauanko menee kunnes olet taas vauhdissa!

• Anonyymi

Voitaisko kollektiivisesti lakata vastaamasta allun aloituksiin, pliis? Ilmeisesti palstan trollaajilla on hauskaa tän kustannuksella, mutta ei vaan jaksa näitä enää...

• Anonyymi

Mies on ruma jos ei kelpaa naisille. Niin se vaan on eikä muuksi muutu. Rumat naiset ei halua rumaa miestä van komean pitkän top 10 miehen.

• Anonyymi

Minä en ole ruma, monet naiset on sanonut että et ole ruma, ja olen pitkä mies, silti lihavat naiset lähestyy minua, eilen lähesty lihava nainen minua, en tykänny ajoin hänet pois.

• Anonyymi

No ei se auta ku lähtee kohta töihin, rahaa on vitusti ja kaikkee, mutta silti naisia ei kiinnosta, yritän päästä sinne terapiaan.

• Anonyymi

Hyvä että olet huomannut ettet kelpaa ettei naisten tarvii sanoa sulle ettet kelpaa heille. Kelpaaminen kuitenkin riippuu aina ulkonäöstä.

• Anonyymi

Kyllä kuule mä vielä kelpaan. Ainahan se on paskaa hyvä jauhaa. Oon sentää lukuisia naisia saanut ja pannut sekä seurustellu 3 kertaa

• Anonyymi

Naiset on nirsoja ja niin meinaan minäkin olla se varma.

• Anonyymi

Näyttää olevan,mullekki kelpaa vain nätti nainen.

• Anonyymi

Ihme touhua kun ei kelpaa ollenkaa naisille pitkä mies.

• Anonyymi

Kusipäät jotka haukkuu naisia eli narsistit ja jännämiehet saa. Kunnolliset miehet ei saa naisia. Myös alkoholistit seurustelee eikä raittiit saa naisia.

• Anonyymi

Mä olen kunnollinen en muutu naisten naisen takia. Ei kelpaa niin ei kelpaa.

• Anonyymi

ei se kaljuus hylji vaan tieto siitä miksi keho poistaa hiukset , aivot ovat surkastumassa , jäähdytystä ei enään tarvita , vintti onkin sitten ekoilla kevään porotuksilla ihan ontto jo
      viisaus pitää hiukset päässä , taistele vastaan , käytä aivoja , ehtoo on alkanut.

• Anonyymi

Kyllä se oikea tulee joskus vastaan ja hänelle kyllä kelpaa.

• Anonyymi

Pukeudun myös hienosti ja silti en saa naisia kiinnostuun musta. Ostan vaatteeni esim New yorkers.

• Anonyymi

Ei 34v pidä pukeutua enää mihinkään lastenmerkkien vaatteisiin...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      352
      4491
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      146
      2538
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2146
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      145
      1690
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1227
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      44
      1222
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      35
      1178
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      79
      1101
    9. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      345
      1045
    10. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      143
      1029
    Aihe