Miksi kaikki aina menee väärin. Kuka sen päättää?
http://itsemurha.net/ihmiskunta/
Kaikki on kummallista
Anonyymi
1
53
Vastaukset
- Anonyymi
Itsemurhan tekijällä on oikeus tekoonsa. Oli syyt mitä tahansa.
Mikäli itsemurhan tuleva tekijä sanoo tappavansa itsensä ja kuuntelija sanoo ettei niin saa tehdä, koska se on itsekäs tapa ja jättää suvun ja tutut suremaan.
Tuo jälkimmäinen on vielä itsekkäämpi teko, sillä hän haluaa välttyä siltä surulta mitä itsemurhaaja teollaan saa aikaan.
Jokainen voi itse miettiä, lopettaako koiran minkä takajalat on halvaantuneet vai pitääkö itsepäisesti sitä hengissä, koska ei halua luopua koirasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285