Menen takaisin nukkumaan.
(Hihitystä)
Kamala darra
35
57
Vastaukset
Kiejoitan myöhemmin jonkinlaisen synopsiksen, mutta nyt ei kiinnosta tippaakaan.
(hirn)Funeau kirjoitti:
Niin
On taas täysin eri asia se, että julkaisenko sen täällä vai tuolla.
(Hihitystä)Seikkaperäiset selvitykset tapahtumien kulusta ovat aina kiinnostaneet minua. On kyettävä katsella asioita monista eri näkökulmista ja muodostettava toisistaan poikkeavia ja jopa keskenään ristiriitaisia mielipiteitä, kyetäkseen hallinnoimaan vallitsevaa todellisuutta.
Se on helppoa se, ja tulos omituinen.
(Hirn)Funeau kirjoitti:
Seikkaperäiset selvitykset tapahtumien kulusta ovat aina kiinnostaneet minua. On kyettävä katsella asioita monista eri näkökulmista ja muodostettava toisistaan poikkeavia ja jopa keskenään ristiriitaisia mielipiteitä, kyetäkseen hallinnoimaan vallitsevaa todellisuutta.
(Hirn)Ajattelin antaa kirjoitelmani nimeksi...
Vetonaula
(Hihitystä)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Seikkaperäiset selvitykset tapahtumien kulusta ovat aina kiinnostaneet minua. On kyettävä katsella asioita monista eri näkökulmista ja muodostettava toisistaan poikkeavia ja jopa keskenään ristiriitaisia mielipiteitä, kyetäkseen hallinnoimaan vallitsevaa todellisuutta.
(Hirn)Olenkin omituinen, ainut laatujaan.
- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Niin
On taas täysin eri asia se, että julkaisenko sen täällä vai tuolla.
(Hihitystä)Onkohan darrassa kirjoitettu sinne päinkään? Voisi kuvitella, että kirjoitat kaikenlaista, vaikka ainoastaan lakimies tietää kaiken laista😀
PS. Puhaltaa päästä pipin pois - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan darrassa kirjoitettu sinne päinkään? Voisi kuvitella, että kirjoitat kaikenlaista, vaikka ainoastaan lakimies tietää kaiken laista😀
PS. Puhaltaa päästä pipin poisOmituisten otusten kerho. On myös lasten musiikkikappale, esittäjää en nyt muista, olikohan Allu eli rölli-peikko Tuppurainen vai Heikko PEikko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omituisten otusten kerho. On myös lasten musiikkikappale, esittäjää en nyt muista, olikohan Allu eli rölli-peikko Tuppurainen vai Heikko PEikko?
En muista minäkään. Eilisillan jäljiltä esiintynyt muistikatkoksia. Tänä aamuna on kyllä peikottanut ihan kybällä. Hik😀
Funeau kirjoitti:
Ajattelin antaa kirjoitelmani nimeksi...
Vetonaula
(Hihitystä)Saitilla paasaavat lehtilähettiläät ovat väitteissään päässeet niin pitkälle, että väittävät Funeaun olevan kokoa L.
Oma moka.
(Hihitystä)Funeau kirjoitti:
Saitilla paasaavat lehtilähettiläät ovat väitteissään päässeet niin pitkälle, että väittävät Funeaun olevan kokoa L.
Oma moka.
(Hihitystä)Lisäksi näyttäisi siltä että yleisesti luullaan Funeaun olevan alle kolmekymppinen seksiä saamaton mies.,
Lisäksi näyttäisi siltä että yleisesti luullaan Funeaun olevan alle kolmekymppinen seksiä saamaton mies.,
(Hihitystä)Ihanaa olla vähän kaikkea. Siinä on hyvä soundi.
(Naurua)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Ihanaa olla vähän kaikkea. Siinä on hyvä soundi.
(Naurua)Matti mainio ja Jussi juonio.... noh nyt kyllä voi herätä jotta jaksaa taas sitten nukkuakin.
Selviytyjät ohjelman viimeinen jakso tulee, herkkuja pitää varata jotta jaksaa katsoa kumpi voittaa Viivi vai Aki Lindström... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matti mainio ja Jussi juonio.... noh nyt kyllä voi herätä jotta jaksaa taas sitten nukkuakin.
Selviytyjät ohjelman viimeinen jakso tulee, herkkuja pitää varata jotta jaksaa katsoa kumpi voittaa Viivi vai Aki Lindström...Herkuillako sekin selviää? Sitten minunkin haettava herkkuja. Olishan se hienoa olla selvin päin jo tänään😀
Mutta mikä ihme on tuo kummallinen vetonaula?
Kuka koskaan on vetänyt naulasta tositarkoituksella, ja miksi?
(Naurua)Wikipedikyyri tarjoaa tanssiorkesteria ja IT-palveluja, mutta ei selitä itse naulan vetoon liittyvää problamatiikkaa.
Vasara?
(Hirn)Funeau kirjoitti:
Wikipedikyyri tarjoaa tanssiorkesteria ja IT-palveluja, mutta ei selitä itse naulan vetoon liittyvää problamatiikkaa.
Vasara?
(Hirn)Ei vittu mun pitää hakea toimintapussi lähimarketista.
Taidan ostaa samalla Iltalehden.
Ihmiset näet jakaantuvat kolmeen eri ryhmään: Iltalehden lukijoihin, Ilta-Sanomien lukijoihin ja niihin, jotka eivät lue kuin kuvat.
(Reps)Funeau kirjoitti:
Ei vittu mun pitää hakea toimintapussi lähimarketista.
Taidan ostaa samalla Iltalehden.
Ihmiset näet jakaantuvat kolmeen eri ryhmään: Iltalehden lukijoihin, Ilta-Sanomien lukijoihin ja niihin, jotka eivät lue kuin kuvat.
(Reps)Haa!
Vetonaula tarkoittaa sitä että jokin naula vetää, eli naulattaessa on osunut johonkin syvempään tarkoitukseen ja merkitykseen.
Naulaaminen on näet yhteenliittämistä.
Hutilyönnit ovat turhaa työtä.
(Hihitystä)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Wikipedikyyri tarjoaa tanssiorkesteria ja IT-palveluja, mutta ei selitä itse naulan vetoon liittyvää problamatiikkaa.
Vasara?
(Hirn)Se on kuitenkin varmaa, että ensin pitää osua naulankantaan.
- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Vasara?
(Hirn)Kerro kerro Wikipedia, vaan kun ei kertonut. Silloin pitää vetää hihasta😀
Funeau kirjoitti:
Haa!
Vetonaula tarkoittaa sitä että jokin naula vetää, eli naulattaessa on osunut johonkin syvempään tarkoitukseen ja merkitykseen.
Naulaaminen on näet yhteenliittämistä.
Hutilyönnit ovat turhaa työtä.
(Hihitystä)Uppoudumme suomalaisten saagojen ja mytologioiden soihin, ja koemme illuusion relevantit piirteet kuin ominamme.
Vetonaula on sepän takoma kierteinen naula hirsiliitoksiin.
Uppoudumme suomalaisten saagojen ja mytologioiden soihin, ja koemme illuusion relevantit piirteet kuin ominamme.
Vetonaula on sepän takoma kierteinen naula hirsiliitoksiin.
(Hihitystä)Mjoo
Periaatteessa puhumme esihistoriallisesta ruuvista.
(Reps)Funeau kirjoitti:
Mjoo
Periaatteessa puhumme esihistoriallisesta ruuvista.
(Reps)Ruuvitukka
Tällaisina "curly girl" -aikoina ruuvien luonnollinen kierteisyys aiheuttaa minussa (kirjoittajana) monenlaisia tuntemuksia.
Kierteisyys on eräällä tavalla luonnollinen asia, sillä jopa perimämme on luonnoltaan kierteistä.
(Naurua)Funeau kirjoitti:
Ruuvitukka
Tällaisina "curly girl" -aikoina ruuvien luonnollinen kierteisyys aiheuttaa minussa (kirjoittajana) monenlaisia tuntemuksia.
Kierteisyys on eräällä tavalla luonnollinen asia, sillä jopa perimämme on luonnoltaan kierteistä.
(Naurua)Syvempää analyysia
Kierteisyyden ilmaantuessa tekstiin, löydämme itsemme alusta, mutta eri aikatasolla. Kierteisyyden välttäminen, tai väistäminen, on mahdotonta.
Aika, ja sen olemus, muodostaa kierteisyyden jatkumosta koomisen.
Syvempää analyysia
Kierteisyyden ilmaantuessa tekstiin, löydämme itsemme alusta, mutta eri aikatasolla. Kierteisyyden välttäminen, tai väistäminen, on mahdotonta.
Aika, ja sen olemus, muodostaa kierteisyyden jatkumosta koomisen.
(Hihitystä)Tarkentava osuus
Koomisuudella (tässä kontekstissa) tarkoitetaan tajua ajan.
Eli aika naurettavaa hommaa.
(Naurua)Funeau kirjoitti:
Tarkentava osuus
Koomisuudella (tässä kontekstissa) tarkoitetaan tajua ajan.
Eli aika naurettavaa hommaa.
(Naurua)Mjoo
Muistaakseeni kirjoitin joskus tarinan yhden päivän elämästä. Yhden päivän elämä on eräänlainen pyörähdys paikoillaan ympäri.
Planeettamme on tehnyt sitä samaa vuositolkulla, kuten kaikki muukin.
Mjoo
Muistaakseeni kirjoitin joskus tarinan yhden päivän elämästä. Yhden päivän elämä on eräänlainen pyörähdys paikoillaan ympäri.
Planeettamme on tehnyt sitä samaa vuositolkulla, kuten kaikki muukin.
(Hihitystä)En osaa sen suuremmin ajatustani selittää, joten luovutan selittämisen vuoron seuraavalle.
(Hihitystä)
https://www.youtube.com/watch?v=t1DWBKk5xHQFuneau kirjoitti:
En osaa sen suuremmin ajatustani selittää, joten luovutan selittämisen vuoron seuraavalle.
(Hihitystä)
https://www.youtube.com/watch?v=t1DWBKk5xHQBrändäys
Kuinka Suomi24 nostaa brändisi hetkessä Googlen etusivulle?
(Hirn)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Brändäys
Kuinka Suomi24 nostaa brändisi hetkessä Googlen etusivulle?
(Hirn)Tämä ei riitä , että on Suomi24. Pitäis olla Suomi24/7.
Brändätty olkoon ikiliikkuja!😀
Soudelkaamme suosiomme aallonharjalla. Kuka perkele vei mun airot? Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei riitä , että on Suomi24. Pitäis olla Suomi24/7.
Brändätty olkoon ikiliikkuja!😀
Soudelkaamme suosiomme aallonharjalla. Kuka perkele vei mun airot?Mjaa
Mä jaksa täällä istua.
Riittää, että käyn silloin tällöin vittuilemassa läpätetylle läpälle ja pidän syvää brändiäni yllä (hengissä).
(Hihitystä)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Mjaa
Mä jaksa täällä istua.
Riittää, että käyn silloin tällöin vittuilemassa läpätetylle läpälle ja pidän syvää brändiäni yllä (hengissä).
(Hihitystä)Toisinaan kyllä tulee mieleen (vars. uinnin jälkeen), että kehitysvammasektorilla ei ole muuta tarjottavana kuin eilistä puuroa.
(Naurua) - Anonyymi
Vetonaula on lyöntiruuvin vastakohta. Tosin en kyllä itse tiedä mitä sana "vastakohta" tarkoittaa käytän kyseistä sanaa tässä yhteydessä osoittaakseni sivistyneisyyttäni.
Lyöntiruuvi on muovitulpan sisälle sijoitettu naula jossa on kierteet. Lyöntiruuvi lyödään vasaralla kiviseinään porattuun reikään - kopsis. Lista-asennukset nopeutuvat kun ei tarvitse kuluttaa kapitalistin rahoja ruuvin ruuvaamiseen.
Vetonaula on taasen esiintyvän taiteen yllättävä ja ennalta arvaamaton osio, jossa fiktiivisyys kohtaa yleisön taholta faktan. Anonyymi kirjoitti:
Vetonaula on lyöntiruuvin vastakohta. Tosin en kyllä itse tiedä mitä sana "vastakohta" tarkoittaa käytän kyseistä sanaa tässä yhteydessä osoittaakseni sivistyneisyyttäni.
Lyöntiruuvi on muovitulpan sisälle sijoitettu naula jossa on kierteet. Lyöntiruuvi lyödään vasaralla kiviseinään porattuun reikään - kopsis. Lista-asennukset nopeutuvat kun ei tarvitse kuluttaa kapitalistin rahoja ruuvin ruuvaamiseen.
Vetonaula on taasen esiintyvän taiteen yllättävä ja ennalta arvaamaton osio, jossa fiktiivisyys kohtaa yleisön taholta faktan.Mjoo
Huomasin tuolla jossain Woltin mainoksen, kun selailin pilanpäiten urhean Suomi24:n ontuvia apinasivustoja.
Kuulutko sinä heihin?
"Yhtiöt kieltävät läheteiltä työntekijöiden perusoikeudet. Koska Foodora ja Wolt määrittelevät lähettinsä yrittäjiksi, läheteillä on kaikki työntekijöiden velvollisuudet eikä mitään lain takaamia työntekijöiden oikeuksia, kuten irtisanomissuojaa, sairaslomaoikeutta tai tapaturma- ja työttömyysvakuutuksia."
(Hihitystä)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Mjoo
Huomasin tuolla jossain Woltin mainoksen, kun selailin pilanpäiten urhean Suomi24:n ontuvia apinasivustoja.
Kuulutko sinä heihin?
"Yhtiöt kieltävät läheteiltä työntekijöiden perusoikeudet. Koska Foodora ja Wolt määrittelevät lähettinsä yrittäjiksi, läheteillä on kaikki työntekijöiden velvollisuudet eikä mitään lain takaamia työntekijöiden oikeuksia, kuten irtisanomissuojaa, sairaslomaoikeutta tai tapaturma- ja työttömyysvakuutuksia."
(Hihitystä)Hui, olen Ahje enkä mikään apina. Tosin olen tehnyt IS:n kaikenkattavan testin, jonka mukaan perimässäni on 6 % neandertalin-(persua).
[ puistatus ]
- Anonyymi
V.ttu mitä juoppoja kaikki. No vetäkää ku sienet.
- Anonyymi
Oksettavaa. Maailma on niin kova paikka, että jatkuva puudutus päällä? No ottakaa, oikein kaksin käsin ja kolmannella jalalla. Hyi s...na.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1389808
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485383Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p393982Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313595Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352654Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731418Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376