Tappelu paritteluoikeudesta

Teeveen luontodokumentit ovat täynnään uroksia, jotka tappelevat oikeudesta paritella. Valtaosa uroksista jää tyystin ilman seksiä.

Olen aina ihmetellyt, miten itseään ätmeiksi nimittävät miehet vaativat, että ilmisillä olisi tyystin toisin. Naiset valitsisivat hyvyyttään parittelukumppaneiksi myös sekundamiehet. Miksi ihmisellä olisi toisin kuin muilla eläimillä?

113

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin tekevät myös naisetkin aivan samalla tavoin.

      Possuista eli isoista ihmisistä, eläimistä, porsaista, sioista oli luontodokumentti ennen aamun uutisia, hassun näköistä kun possut uivat kuin vihaiset linnut kuin koirat aamulenkillä ollessaan.

      Vihaiset linnut.... niin joo: hiirihaukka oli kerran kun olin mokilla: ihmettelin että minkähän takia räkättirastaat ovat niin peloissaan, menin katsomaan niin joku hiirihaukka, iso petolintu oli niitä pelottamassa ja karkoittamassa, räkättirastaat hädissään.

    • Karseeta katsella, kun joku urospuolisten apinalaumakin kivittää, repii, lyö, potkii ja puree toisiaan yhen hemmetin pimppaturvonneen naaraan takia. 😩🙉


      Ihan apinaa hommaa... Luulis nyt ihmisen ees vähän handlaavan fiksummin tuonkin homman, jos kerran niin älykäs eläin on olevinaan.

      Järjetöntä kohellusta....

      • Sekunda kuulostaa muuten aika rumalta, toisesta ihmisestä tai eläimestäkin sanottuna.

        Ei kai voi sekundaksi määrittää, kun ei ole olemassa priimaakaan...???


      • Helmiina kirjoitti:

        Sekunda kuulostaa muuten aika rumalta, toisesta ihmisestä tai eläimestäkin sanottuna.

        Ei kai voi sekundaksi määrittää, kun ei ole olemassa priimaakaan...???

        Firdawsilla nyt on ihan oma käsityksensä maailmasta...

        Joistain on vaan helpompi ymmärtää asiat mustavalkoisesti.... joko tai..... Muuten elämä menee sekaisin...


      • Disse kirjoitti:

        Firdawsilla nyt on ihan oma käsityksensä maailmasta...

        Joistain on vaan helpompi ymmärtää asiat mustavalkoisesti.... joko tai..... Muuten elämä menee sekaisin...

        Ehkä luonto on jossain määrin kaavamainenkin, mutta meillä ihmisillä pitäs olla empatiakyvynkin puolesta enempi kapasiteettia käsittää, ettei toinen ihminen tai eläin ole arvoton mössö, vaikkei mukautuisi omiin ihanteisiin täydellisesti tai ollenkaan.

        On se sellasta...

        Apinoista tuli mieleen se riehuminen, on se raakaa...


      • Helmiina kirjoitti:

        Sekunda kuulostaa muuten aika rumalta, toisesta ihmisestä tai eläimestäkin sanottuna.

        Ei kai voi sekundaksi määrittää, kun ei ole olemassa priimaakaan...???

        Ei ole mitään absoluuttista, vain sitä. miltä valitsijasta näyttää.


      • Helmiina kirjoitti:

        Ehkä luonto on jossain määrin kaavamainenkin, mutta meillä ihmisillä pitäs olla empatiakyvynkin puolesta enempi kapasiteettia käsittää, ettei toinen ihminen tai eläin ole arvoton mössö, vaikkei mukautuisi omiin ihanteisiin täydellisesti tai ollenkaan.

        On se sellasta...

        Apinoista tuli mieleen se riehuminen, on se raakaa...

        No ihminen voi oikeasti valita asioita järjenkin perusteella ja haluta yhtä sun toista....

        Ehkä ihminen tosiaan on hieman tullut tuolta raadollisuuden ajoista pois, mutta ei kaikkien mielestä...


      • Disse kirjoitti:

        Firdawsilla nyt on ihan oma käsityksensä maailmasta...

        Joistain on vaan helpompi ymmärtää asiat mustavalkoisesti.... joko tai..... Muuten elämä menee sekaisin...

        Käsitykseni on tieteellisen biologian käsitys. En ole siitä poistanut mitään, enkä lisännyt omaani. Ideologisesti ajatteleva näkee tieteellisen ajattelun toisena ja vääränä ideologiana.

        Tieteellinen ajattelu selvittää, miten on, ideologinen, miten jonkin mielestä tulisi olla.


      • Helmiina kirjoitti:

        Ehkä luonto on jossain määrin kaavamainenkin, mutta meillä ihmisillä pitäs olla empatiakyvynkin puolesta enempi kapasiteettia käsittää, ettei toinen ihminen tai eläin ole arvoton mössö, vaikkei mukautuisi omiin ihanteisiin täydellisesti tai ollenkaan.

        On se sellasta...

        Apinoista tuli mieleen se riehuminen, on se raakaa...

        "...meillä ihmisillä pitäs olla empatiakyvynkin puolesta enempi kapasiteettia käsittää..."

        Pitäisi olla, ja ideologisesti suuntautunut jopa uskoo, että olisi, mutta tutkimus ei anna tälle tukea.

        Moni ihminen elää humanistisessa harhassa, ikään kuin olisimme jotain tyystin eri kuin muut eläimet.


      • Disse kirjoitti:

        No ihminen voi oikeasti valita asioita järjenkin perusteella ja haluta yhtä sun toista....

        Ehkä ihminen tosiaan on hieman tullut tuolta raadollisuuden ajoista pois, mutta ei kaikkien mielestä...

        Sodat, verityöt, kilpailu, kiusaaminen ja syrjäyttäminen kertovat, minkä verran tätä "älyä" on ja minkä verran sitä käytetään.


      • Firdawsi kirjoitti:

        Sodat, verityöt, kilpailu, kiusaaminen ja syrjäyttäminen kertovat, minkä verran tätä "älyä" on ja minkä verran sitä käytetään.

        Niin, minä olen ainakin itse huomannut, että sen järjen käyttö yleensä juuri varsinkin miesten öyhötyksen vuoksi tökkästään siihen luontoon.... Minun mielestä jopa valkoinen hetero osaa käyttää järkeään. Mutta en voi puhua kuin omasta puolesta.... Jos muilla se menee mustavalkoisen selkeästi, en voi paljoa sille mitään... Sitten se on vaan hakattava sitä päätä seinään ja itkettävä kohtaloa. :oD


      • Disse kirjoitti:

        Firdawsilla nyt on ihan oma käsityksensä maailmasta...

        Joistain on vaan helpompi ymmärtää asiat mustavalkoisesti.... joko tai..... Muuten elämä menee sekaisin...

        Lauseen totuus ei ratkea sen mukaan, minkä LAATUISENA toinen sitä pitää. onko se kenties synkkä, yksioikoinen, avarakatseinen, kapeakatseinen tai mustavalkoinen. Väitteen oikeuden AINOA kriteeri on, onko se totta.

        Empiirisissä seikoissa tämä tarkoittaa, vastaako väite olevaa todellisuutta. Loogisissa seikoissa, onko väite logiikan mukainen.

        Varsinkin kansanomaisissa kuvitelmissa esiintyy ajatus, että totuus olisi jossakin ääripäitten välissä. Ei pidä paikkansa. Totuus voi olla ääripäässä.


      • Semmosta se on tämä urosapinan elämä. Pinkki liha vaan mielessä. :)
        Kyllä teillä naarailla on helppoa.


      • Firdawsi kirjoitti:

        Ei ole mitään absoluuttista, vain sitä. miltä valitsijasta näyttää.

        No vaikea ajatella sekundaksi ketään minkään ulkoisen vuoksi, mutta toisaalta on olemassa ihmisiä joiden käytös on sekundamaista. Jotta joo...


      • Disse kirjoitti:

        No ihminen voi oikeasti valita asioita järjenkin perusteella ja haluta yhtä sun toista....

        Ehkä ihminen tosiaan on hieman tullut tuolta raadollisuuden ajoista pois, mutta ei kaikkien mielestä...

        Jotain nahkamarakatteja me ihmisetkin ollaa. Mutta ehkä meitäkin on niin paljon, että valinnanvaraa on... 😜


      • Thymallus kirjoitti:

        Semmosta se on tämä urosapinan elämä. Pinkki liha vaan mielessä. :)
        Kyllä teillä naarailla on helppoa.

        Ei se kyllä helppoa ole. Päinvastoin. 😟

        Kerrain eläissäni olen ollut kuulemma tappelunaihe kahden miespuolisen välillä. Ja silloinkin kyse oli siitä, että tyypin 1 mielestä tyyppi 2 kohteli mua huonosti ja suhtautui epäkunnioittavasti.

        Pojat oli kaveruksia, joista sen tyypin 2 seurustelin. Ja joka sai köniinsä käytöksensä ja puheidensa vuoksi. Itse en ollut tilannetta näkemässä, olin kotonani ja autuaan tietämätön kaikesta, kunnes kysyin ruhjeita poikien nassussa ja käsissä.

        Sitten mulle kerrottiin miksi he tappeli...


      • Helmiina kirjoitti:

        Ei se kyllä helppoa ole. Päinvastoin. 😟

        Kerrain eläissäni olen ollut kuulemma tappelunaihe kahden miespuolisen välillä. Ja silloinkin kyse oli siitä, että tyypin 1 mielestä tyyppi 2 kohteli mua huonosti ja suhtautui epäkunnioittavasti.

        Pojat oli kaveruksia, joista sen tyypin 2 seurustelin. Ja joka sai köniinsä käytöksensä ja puheidensa vuoksi. Itse en ollut tilannetta näkemässä, olin kotonani ja autuaan tietämätön kaikesta, kunnes kysyin ruhjeita poikien nassussa ja käsissä.

        Sitten mulle kerrottiin miksi he tappeli...

        Kadutti muutenkin kauan, että rupesin sen pölkkypään kanssa seurustelemaan. Olisinpa älynnyt ruveta sen fiksumman pojan kanssa seurustelemaan, se olis ollut kaikinpuolin ihanempi ja reilumpi ihminen mua ja muitakin kohtaan. 🙄

        En kehdannut enää pakittaa ja vaihtaa kaverista toiseen, vaikka jos olisin fiksu ollut olisin ihan hyvin voinut... Jo melko alkuun huomasin erehtyneeni... No sainpahan opetuksen.


      • Helmiina kirjoitti:

        Jotain nahkamarakatteja me ihmisetkin ollaa. Mutta ehkä meitäkin on niin paljon, että valinnanvaraa on... 😜

        No mä voin ja haluunkin valita... :oD


      • Disse kirjoitti:

        No mä voin ja haluunkin valita... :oD

        Ehkä ne heikommat yksilöt sitten tappelee, kun ei ole valinnanvaraa.. 😜


      • Helmiina kirjoitti:

        Kadutti muutenkin kauan, että rupesin sen pölkkypään kanssa seurustelemaan. Olisinpa älynnyt ruveta sen fiksumman pojan kanssa seurustelemaan, se olis ollut kaikinpuolin ihanempi ja reilumpi ihminen mua ja muitakin kohtaan. 🙄

        En kehdannut enää pakittaa ja vaihtaa kaverista toiseen, vaikka jos olisin fiksu ollut olisin ihan hyvin voinut... Jo melko alkuun huomasin erehtyneeni... No sainpahan opetuksen.

        No, juu, mutta te pystytte ajattelemaan enemmän jotain muutakin.
        Miehet ja varsinkin nuoret miehet tekee noita elämää vaikeuttavia tempauksiaan hormonihöyryissään.


      • Helmiina kirjoitti:

        No vaikea ajatella sekundaksi ketään minkään ulkoisen vuoksi, mutta toisaalta on olemassa ihmisiä joiden käytös on sekundamaista. Jotta joo...

        On myös tapa "keskustella" siten, että vaatii toiselta täsmälleen sitä sanontaa, jota itse pitää mahdollisena. Jos toisen sananmuoto ei ole mielestään "korrekti", takertuu siihen ja saakin keskustelun sivuraiteelle.

        Hiljan juuri eräs mies rehvasteli sillä, kuinka oli pahoittanut mielen ystävälliseltä siskolta, joka oli ravintolassa kysynyt, onko hän kenties varattu. Mies oikeutti tökerön käytöksensä sillä, että ei ketään ihmistä voi varata, aivan kuin voisi määrätä, mitä tällä puheenparrella on tarkoitettava.


      • Helmiina kirjoitti:

        Ehkä ne heikommat yksilöt sitten tappelee, kun ei ole valinnanvaraa.. 😜

        Niin, tiedä häntä... ei ole tarvinnut tappeluksiin ruveta ja ihan on noita jälkeläisiäkin pari zibaletta. :oD

        Joo, en mä oikein enää lähde näihin genetiikkahöpötyksiin speguloimaan kovin syvällisesti....ei oikeastaan tartte... mulle itselle riitttää todisteet, että mä mä teen mitä tykkään. :o)


      • Thymallus kirjoitti:

        No, juu, mutta te pystytte ajattelemaan enemmän jotain muutakin.
        Miehet ja varsinkin nuoret miehet tekee noita elämää vaikeuttavia tempauksiaan hormonihöyryissään.

        Yym, nojaaa. Se olikin mutkikas juttu kaiken kaikkiaan. Omistushaluinen ja sairaalloisen mustasukkainen pojan kloppi, joka oli ihastunut toiseen tyttöön mutta ahneuksissaan rupes mun kanssa seurustelemaan. Kun itse olin niin tyhmä, että suorastaan tuppasin itseni sille. Ihan vain, kun kännipussailu hävetti.

        Ja seurustelusta sovittiin, jos pusuja vaihdetaan. Että eka poikakaverihan se mulla oli. Valitsin mahdollisimman huonosti.

        Väkivaltaisen, mustasukkaisen ja piittaamattoman tyypin, kun oisin jos oisin silloin tajunnut heti korjata virheeni voinut saada kivan ja sydämellisenkin pojan.

        Tykkäsin siitä poikakaverini kaverista aina, koska hän oli herttainen, sydämellinen ja kohteli mua aina nätisti. Jos oisin älynnyt valita hänet, olisin ehkä voinut kokea oikeesti paljon parempaa ja saanut rakkauttakin osakseni, turpaan vedon sijaan.


      • Firdawsi kirjoitti:

        On myös tapa "keskustella" siten, että vaatii toiselta täsmälleen sitä sanontaa, jota itse pitää mahdollisena. Jos toisen sananmuoto ei ole mielestään "korrekti", takertuu siihen ja saakin keskustelun sivuraiteelle.

        Hiljan juuri eräs mies rehvasteli sillä, kuinka oli pahoittanut mielen ystävälliseltä siskolta, joka oli ravintolassa kysynyt, onko hän kenties varattu. Mies oikeutti tökerön käytöksensä sillä, että ei ketään ihmistä voi varata, aivan kuin voisi määrätä, mitä tällä puheenparrella on tarkoitettava.

        Nojoo, ihan totta.


      • Disse kirjoitti:

        Niin, tiedä häntä... ei ole tarvinnut tappeluksiin ruveta ja ihan on noita jälkeläisiäkin pari zibaletta. :oD

        Joo, en mä oikein enää lähde näihin genetiikkahöpötyksiin speguloimaan kovin syvällisesti....ei oikeastaan tartte... mulle itselle riitttää todisteet, että mä mä teen mitä tykkään. :o)

        Aamen. 😛


      • Helmiina kirjoitti:

        Yym, nojaaa. Se olikin mutkikas juttu kaiken kaikkiaan. Omistushaluinen ja sairaalloisen mustasukkainen pojan kloppi, joka oli ihastunut toiseen tyttöön mutta ahneuksissaan rupes mun kanssa seurustelemaan. Kun itse olin niin tyhmä, että suorastaan tuppasin itseni sille. Ihan vain, kun kännipussailu hävetti.

        Ja seurustelusta sovittiin, jos pusuja vaihdetaan. Että eka poikakaverihan se mulla oli. Valitsin mahdollisimman huonosti.

        Väkivaltaisen, mustasukkaisen ja piittaamattoman tyypin, kun oisin jos oisin silloin tajunnut heti korjata virheeni voinut saada kivan ja sydämellisenkin pojan.

        Tykkäsin siitä poikakaverini kaverista aina, koska hän oli herttainen, sydämellinen ja kohteli mua aina nätisti. Jos oisin älynnyt valita hänet, olisin ehkä voinut kokea oikeesti paljon parempaa ja saanut rakkauttakin osakseni, turpaan vedon sijaan.

        Niin niin. Tämä koko kuviahan kertoo sen kuinka monimutkaisesti sinä olet asiaa ajatellut (oma maine, sopimukset, luonteenlaadut yms.)

        Molemmat ne pojat mietti kuitenkin vaan, miten päästä sinun pöksyihin. Seurauksista tms. viis.

        Sori, en tajunnut että sinäkin sait siltä jätkältä turpaas. Ihan paska jätkähän se varmasti oli.


      • Thymallus kirjoitti:

        Niin niin. Tämä koko kuviahan kertoo sen kuinka monimutkaisesti sinä olet asiaa ajatellut (oma maine, sopimukset, luonteenlaadut yms.)

        Molemmat ne pojat mietti kuitenkin vaan, miten päästä sinun pöksyihin. Seurauksista tms. viis.

        Sori, en tajunnut että sinäkin sait siltä jätkältä turpaas. Ihan paska jätkähän se varmasti oli.

        Siis kuvio.


      • Helmiina kirjoitti:

        Aamen. 😛

        Muzakkia perään.. Nykyään tuo on suosittu tanssityyli, mutta 90 luvulla, kun jo tanssin tuolla tyylillä pidettiin hulluna ja tyyliä outona. 🙉


        https://youtu.be/iTUO9-VAeqI

        Oisinpa älynnyt silloin valjastaa tuonkin tyylin tunnetuksi... 😈


      • Thymallus kirjoitti:

        Niin niin. Tämä koko kuviahan kertoo sen kuinka monimutkaisesti sinä olet asiaa ajatellut (oma maine, sopimukset, luonteenlaadut yms.)

        Molemmat ne pojat mietti kuitenkin vaan, miten päästä sinun pöksyihin. Seurauksista tms. viis.

        Sori, en tajunnut että sinäkin sait siltä jätkältä turpaas. Ihan paska jätkähän se varmasti oli.

        Noo, sain turpaan ja vähän muutakin ikävää tuli tehneeks. Muutama muukin tyhmä valinta on tullut miesten suhteen hönttinä tehtyä... Kantapää oppi on menny perille, vaikkei se niin mukavaa ole, että on pitänyt ottaa osumaa kun olis halunnut vaan toisesta oikeesti tykätä...


        Onko sitten romantikot hiukan naiveja helposti, tiiä sitten ehkä? 🤪


        No mä luulen, että se Tontsa olis kyllä ollut sittenkin parempi joka mittapuulla poikakaverina, kun sen kanssa juttelin usein ehkä elämäni henkevimmät jutut. Mitä nyt teininä tulee elämää mietittyä...

        Vaikka olis pöksytkin mielessä ollut. Vaan elämä meni miten meni. 😃


      • Helmiina kirjoitti:

        Aamen. 😛

        Jep.... Ja oikein piiitkä aamen! 😁💪


      • Helmiina kirjoitti:

        Muzakkia perään.. Nykyään tuo on suosittu tanssityyli, mutta 90 luvulla, kun jo tanssin tuolla tyylillä pidettiin hulluna ja tyyliä outona. 🙉


        https://youtu.be/iTUO9-VAeqI

        Oisinpa älynnyt silloin valjastaa tuonkin tyylin tunnetuksi... 😈

        Tuohon tyyliin sitä eräällä lavalla pistettiin ihan parin olusen jälkeen. Vuorotellen kantapäällä ja päkiällä, niin että tunsi olevansa sentin pari kokoajan ilmassa.

        Mitä vaihikkaampi kipale, sen parempi. 😁👌


    • Anonyymi

      Älä unohda, että ainakin joillakin kädellisillä naaraat myös livahtavat alfoilta parittelemaan myös ulkopuolisten kanssa. Oliko ne bonoja vai mitä, muista nyt.

      • En unohda, mutta en voi joka kommentissa kertoa kaikkea biologista tietoa.


      • Bonobot parittelee ihan sikin sokin. Rauhaa rakastavia simpansseja. Naarailla on valta.


      • Alfakoiraan paritteluoikeus ei ole ehdoton. Jos alfakoiraan jälkeläisiä on laumassa esimerkiksi 30 % ja muiden à 10 %, se on alfa, jonka geenit lisääntyvät populaatiossa.


      • Firdawsi kirjoitti:

        Alfakoiraan paritteluoikeus ei ole ehdoton. Jos alfakoiraan jälkeläisiä on laumassa esimerkiksi 30 % ja muiden à 10 %, se on alfa, jonka geenit lisääntyvät populaatiossa.

        En ole vieläkään sisäistänyt systeemiä, milloin tulee viite kommenttiin, johon vastaa, milloin ei.

        Tämä oli siis nimimerkille Anonyymi, joka kirjoitti: "Älä unohda, että ainakin joillakin kädellisillä naaraat myös livahtavat alfoilta parittelemaan myös ulkopuolisten kanssa. Oliko ne bonoja vai mitä, muista nyt."


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Bonobot parittelee ihan sikin sokin. Rauhaa rakastavia simpansseja. Naarailla on valta.

        Karvasia hippejä ne bonobot. ☮️

        Peace ma'n.. 🤘


      • Helmiina kirjoitti:

        Karvasia hippejä ne bonobot. ☮️

        Peace ma'n.. 🤘

        Niillä on just hyvä meininki.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Bonobot parittelee ihan sikin sokin. Rauhaa rakastavia simpansseja. Naarailla on valta.

        Saattoivat olla bonoja, mutta itsellä on epäilys, että olivat jotain muita. Suurempi rakenteisempia kädellisiä. 🤔️


      • Thymallus kirjoitti:

        Niillä on just hyvä meininki.

        No hyiiiii.... 😫

        Ei mun mielestä, orgia apinoita..


      • Helmiina kirjoitti:

        No hyiiiii.... 😫

        Ei mun mielestä, orgia apinoita..

        Mutta katso, kunnon orgioilla pysyy rauha maassa.
        Kateelliset serkkunsa simpanssit eivät osaa jakaa rakkautta, ja nepä syövät toistensa päitä.


      • Thymallus kirjoitti:

        Mutta katso, kunnon orgioilla pysyy rauha maassa.
        Kateelliset serkkunsa simpanssit eivät osaa jakaa rakkautta, ja nepä syövät toistensa päitä.

        Äääh, ei ole meikä apinan juttu. Moon mieluummin yhen apinan ko koko lauman. Ja silti ei tartte tapella ja tykätä voi muutenkin. 😃


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Bonobot parittelee ihan sikin sokin. Rauhaa rakastavia simpansseja. Naarailla on valta.

        Naaraillahan on jo nyt pilluvalta. Mitä vittua te valitatte.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naaraillahan on jo nyt pilluvalta. Mitä vittua te valitatte.

        Otapa silmä käteen ja katso uudestaan näitä valittajia..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Otapa silmä käteen ja katso uudestaan näitä valittajia..

        En näe mitään kun telaketjun kolina täristää näköä


    • Anonyymi

      Ei tietenkään ole siitä kysymys. Kysymys on lähinnä siitä pitääkö olla hyväksymättä oma huono parisuhde asema "ilman tappelua", vai tappelun kanssa. Huom. ihmisten tappelu on erilaista kuin fyysistä koska ihmisillä on niin paljon erilaisia vertailukohde asemia ja järjestelmiä.

      Riitaa on ylipäätänsä siitä kuka on alpha ja kuka ei.

      • Ihmiselukat on siinä mielessä erikoisia, että urokset pahoinpitelevat naaraita.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ihmiselukat on siinä mielessä erikoisia, että urokset pahoinpitelevat naaraita.

        Naaraiden pahoinpitelyssä on kysymys siitä että ne entiset alphat jotka ovat menettämässä valtaoikeuttaan ja kun naaraat ovat huomanneet että aidon toisella puolella ruoho on vihreämpää niin viimeisenä keinona sitten heikentyneet alphat yrittävät väkivallan uhalla pitää naaraat omassa "pannassaan".

        Tämä siis enteilee melkein aina sitä että alpha joutuu seuraavaksi ottelemaan kilpailevaa alphaa vastaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naaraiden pahoinpitelyssä on kysymys siitä että ne entiset alphat jotka ovat menettämässä valtaoikeuttaan ja kun naaraat ovat huomanneet että aidon toisella puolella ruoho on vihreämpää niin viimeisenä keinona sitten heikentyneet alphat yrittävät väkivallan uhalla pitää naaraat omassa "pannassaan".

        Tämä siis enteilee melkein aina sitä että alpha joutuu seuraavaksi ottelemaan kilpailevaa alphaa vastaan.

        Katsoin kerran dokkarin, jossa makakinaaraat häätivät uuden uroksen hännystelijöineen tiehensä, vaikka tämä päihitti vanhan alfauroksen. Syynä oli se, että uusi alfa oli tappelun tuoksinassa tappanut poikasen. Muutoinkaan yksi alfauros ei kovinkaan kauaa alfana pysy.

        Sitten on tietysti paljon eläimiä, jotka eivät uroksia huoli laumoihinsa lainkaan..
        Yksiavioisia ei nisäkkäistä taida löytyä. Eikä uros muutoinkaan osallistu jälkeläistensä elatukseen kuin hyvin harvoissa tapauksissa.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Katsoin kerran dokkarin, jossa makakinaaraat häätivät uuden uroksen hännystelijöineen tiehensä, vaikka tämä päihitti vanhan alfauroksen. Syynä oli se, että uusi alfa oli tappelun tuoksinassa tappanut poikasen. Muutoinkaan yksi alfauros ei kovinkaan kauaa alfana pysy.

        Sitten on tietysti paljon eläimiä, jotka eivät uroksia huoli laumoihinsa lainkaan..
        Yksiavioisia ei nisäkkäistä taida löytyä. Eikä uros muutoinkaan osallistu jälkeläistensä elatukseen kuin hyvin harvoissa tapauksissa.

        Mistä se luontodokkarin kommentaattori tietää minkäkin käytöksen todellisen syyn? Ymmärtääkö se makakia?


      • Thymallus kirjoitti:

        Mistä se luontodokkarin kommentaattori tietää minkäkin käytöksen todellisen syyn? Ymmärtääkö se makakia?

        Aika paljonhan nuo tulkitsee/ inhimillistää..kuten myös tutkijat.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ihmiselukat on siinä mielessä erikoisia, että urokset pahoinpitelevat naaraita.

        Ihan on oma valinta. Miten se nyt vois olla sen hiljaisen k&k miehen vika kun se TOP10 vetää sua turpaan karvaisin kourin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan on oma valinta. Miten se nyt vois olla sen hiljaisen k&k miehen vika kun se TOP10 vetää sua turpaan karvaisin kourin.

        Kuka tuollaista on väittänyt? 😮


    • Anonyymi

      Ei kaikki tappele, jotkut osoittavat kelpaavuuttaan kauniilla lauluäänellä, värikkäällä höyhenpeitteellä, korkeammalla älykkyydellä tai naarasta suojelevalla käytöksellä.

      -flowersreally-

      • Anonyymi

        Ihmisuros on ollut keskimäärin ajatellen ”heikkokelpoinen”, siksi se on kehittänyt sosiaalisia rakenteita naaraita alistaakseen ja saattaakseen naaraat uroiden käyttöön.

        -flowersreally-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisuros on ollut keskimäärin ajatellen ”heikkokelpoinen”, siksi se on kehittänyt sosiaalisia rakenteita naaraita alistaakseen ja saattaakseen naaraat uroiden käyttöön.

        -flowersreally-

        Tämä kelpaavuuden osoittaminen on selvästi koodattu miesten geeneihin, tällä palstallakin on huvittavaa seurata miesten ”pörhistelyä”.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kelpaavuuden osoittaminen on selvästi koodattu miesten geeneihin, tällä palstallakin on huvittavaa seurata miesten ”pörhistelyä”.

        -flowersreally-

        Mä olen käyttänyt termiä: "kukkotappelu". :oD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kelpaavuuden osoittaminen on selvästi koodattu miesten geeneihin, tällä palstallakin on huvittavaa seurata miesten ”pörhistelyä”.

        -flowersreally-

        Kelpaavuus on osa ikuista kilpailua, joka pilaa ihmisyksilön onnellisuuden, mutta koska sen tavoitteleminen on evolutiivisesti hyödyllistä, se on saanut pääosan ihmisenkin geenistössä.

        Muuten samaa kilpailua käyvät samoin myös naaraat keskenään. Ei tämä ole sidottu sukupuoleen.


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Mä olen käyttänyt termiä: "kukkotappelu". :oD

        Se on ihan liian yksioikoinen termi kuvaamaan pörhistelyn eri muotoja.

        Sä olet varmaan yksi pahimmista pörhistelijöistä.

        -flowersreally-


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Kelpaavuus on osa ikuista kilpailua, joka pilaa ihmisyksilön onnellisuuden, mutta koska sen tavoitteleminen on evolutiivisesti hyödyllistä, se on saanut pääosan ihmisenkin geenistössä.

        Muuten samaa kilpailua käyvät samoin myös naaraat keskenään. Ei tämä ole sidottu sukupuoleen.

        Ei niin, mutta tämä aloitus koski uroksia.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihan liian yksioikoinen termi kuvaamaan pörhistelyn eri muotoja.

        Sä olet varmaan yksi pahimmista pörhistelijöistä.

        -flowersreally-

        Okei.... Mielenkiintoinen ajatelma... :oD No ehkä sä taas olet se, joka eniten toivois sitten jonkun pörhistelevän juuri sulle? :oD


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Okei.... Mielenkiintoinen ajatelma... :oD No ehkä sä taas olet se, joka eniten toivois sitten jonkun pörhistelevän juuri sulle? :oD

        Sun pitää harjoitella noita provosoimisyrityksiä vielä.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin, mutta tämä aloitus koski uroksia.

        -flowersreally-

        Aloitus koski miehiä, mutta myöhemmästa kommentistasi saatoi jäädä epäilys, että katsoit sen koskevan VAIN miehiä: "Tämä kelpaavuuden osoittaminen on selvästi koodattu miesten geeneihin, tällä palstallakin on huvittavaa seurata miesten ”pörhistelyä”. -flowersreally-"

        Pyydän nöyristelevästi, matelevasti ja sulimmasti anteeksi aiheetonta epäilyäni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitää harjoitella noita provosoimisyrityksiä vielä.

        -flowersreally-

        No näissä ei paljoa tarvitse treeniä, mutta eilisen kaltaiset avaukset kyllä vaatii lisää kaivamista tuolta uutisviidakosta....

        Mutta sä ole t kyllä aika hauska... Tai sanotaan, että sä oot jotenkin muuttunut hauskaksi... :oD Voihan se olla, että mäkin oon muuttunut, että se johtuu siitä, mutta luulis moni muukin muuttuvan mun silmissä hauskaks tai joksikin muunlaiseksi? :o)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihan liian yksioikoinen termi kuvaamaan pörhistelyn eri muotoja.

        Sä olet varmaan yksi pahimmista pörhistelijöistä.

        -flowersreally-

        "Sä olet varmaan yksi pahimmista pörhistelijöistä."

        Hylättävä tapa keskustella. Vie asiallisen keskustelun sivuraiteelle hyökkäämällä vastapuolen henkilöä vastaan. Argumentum ad hominem.


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No näissä ei paljoa tarvitse treeniä, mutta eilisen kaltaiset avaukset kyllä vaatii lisää kaivamista tuolta uutisviidakosta....

        Mutta sä ole t kyllä aika hauska... Tai sanotaan, että sä oot jotenkin muuttunut hauskaksi... :oD Voihan se olla, että mäkin oon muuttunut, että se johtuu siitä, mutta luulis moni muukin muuttuvan mun silmissä hauskaks tai joksikin muunlaiseksi? :o)

        Ainahan mä olen ollut hauska. Sä vaan heräilet hitaasti.

        -flowersreally-


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        "Sä olet varmaan yksi pahimmista pörhistelijöistä."

        Hylättävä tapa keskustella. Vie asiallisen keskustelun sivuraiteelle hyökkäämällä vastapuolen henkilöä vastaan. Argumentum ad hominem.

        Menepä jonnekin muualle nöyrästi ja sulavasti matelemaan.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan mä olen ollut hauska. Sä vaan heräilet hitaasti.

        -flowersreally-

        Tarkoitatko tuota kenties savoksi? 🤔


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Tarkoitatko tuota kenties savoksi? 🤔

        En puhu savoa.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        En puhu savoa.

        -flowersreally-

        Mitäpä tuohon enää kommentoimaan?

        -naurahdus- (kepeä sellainen) 😊


    • Anonyymi

      Koska emme ole eläimiä ja toisekseen ne naiset ovat sekundaa itsekin ja niin ovat myös ne miehet joita naiset päästävät parittelemaan. Vähä-älyinen jännämies on sekundaa, älykäs nörtti ei.

      Eläinuros myös tappaa toisen uroksen siittämät jälkeläiset, haluat siis myös aisurille oikeuden tappaa jännämiehen siittämät lapset?

      Ja toisekseen luonnossakin naaras katsoo tarkasti yhden uroksen jonka päästää parittelemaan, lutkia ei hyväksytä myöskään eläinmaailmassa. Vai meinasitko sivuuttaa tämän tosiasian ja poimia vain rusinat pullasta ja ottaa hataran syyn syrjiä miehiä, jotka eivät kostuta vittua.

      • Anonyymi

        P.S. Eläimet eivät saa seksistä myöskään nautintoa vaan sitä harrastetaan vain ja ainoastaan lisääntymisen takia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        P.S. Eläimet eivät saa seksistä myöskään nautintoa vaan sitä harrastetaan vain ja ainoastaan lisääntymisen takia.

        Väärä tieto. Eläimellä ei ole tietoa parittelun sukua jatkavasta funktiosta.

        Koiras parittelee tavoitellakseen seksuaalista nautintoa, naaras tavoitellakseen nautintoa tai tullakseen raiskatuksi mahdolllisimman pienin vaurioin.


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Väärä tieto. Eläimellä ei ole tietoa parittelun sukua jatkavasta funktiosta.

        Koiras parittelee tavoitellakseen seksuaalista nautintoa, naaras tavoitellakseen nautintoa tai tullakseen raiskatuksi mahdolllisimman pienin vaurioin.

        Biologiaan ”perehtyneeksi” tiedät kumman vähän esim. kiima-ajasta.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Biologiaan ”perehtyneeksi” tiedät kumman vähän esim. kiima-ajasta.

        -flowersreally-

        Mistä päättelet, etten tuntisi kiima aikaa?


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Mistä päättelet, etten tuntisi kiima aikaa?

        Tuosta edellisestä höpöhöpö-vastauksestasi.

        -flowersreally-


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Väärä tieto. Eläimellä ei ole tietoa parittelun sukua jatkavasta funktiosta.

        Koiras parittelee tavoitellakseen seksuaalista nautintoa, naaras tavoitellakseen nautintoa tai tullakseen raiskatuksi mahdolllisimman pienin vaurioin.

        Kyllä on ja elämiet eivät koe seksuaalista nautintoa delfiineitä lukuunottamatta, mutta hyvä että otit tuon raiskausasian esille. Mielestäsi ihmistenkin pitäisi raiskata koska ovat eläimiä?


      • Firdawsi kirjoitti:

        Mistä päättelet, etten tuntisi kiima aikaa?

        Anteeksi nöyristelevästi, matelevasti ja sulimmasti: kiima aikaa > kiima-aikaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta edellisestä höpöhöpö-vastauksestasi.

        -flowersreally-

        Olet näköjään provosoimistuulella. Et kerro mistä ja millä perusteella olet jostakin eri mieltä, vaan tyydyt käyttämään argumenttia ad hominem.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on ja elämiet eivät koe seksuaalista nautintoa delfiineitä lukuunottamatta, mutta hyvä että otit tuon raiskausasian esille. Mielestäsi ihmistenkin pitäisi raiskata koska ovat eläimiä?

        Edelleen misinformaatiota. Tutkimus ei vahvista, että eläimillä olisi tieto parittelun sukua jatkavasta funktiosta. Olet muuten ennenkin tarjonnut tätä väärää tietoa näillä palstoilla.

        "Mielestäsi ihmistenkin pitäisi raiskata koska ovat eläimiä?"

        Tiede ei ota kantaa, miten pitäisi tehdä, vaan tutkii miten on.


      • Anonyymi

        Sä olet jutuistasi päätellen katsonut elämässäsi tasan yhden suppean luontodokumentin. Voisi tehdä hyvää katsoa pari lisää, niin voisit oppia uutta ja ihmeellistä luonnosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet jutuistasi päätellen katsonut elämässäsi tasan yhden suppean luontodokumentin. Voisi tehdä hyvää katsoa pari lisää, niin voisit oppia uutta ja ihmeellistä luonnosta.

        "Sä olet jutuistasi päätellen katsonut elämässäsi tasan yhden suppean luontodokumentin. Voisi tehdä hyvää katsoa pari lisää, niin voisit oppia uutta ja ihmeellistä luonnosta."

        Tietoni biologiasta ja erityisesti biologian teoriasta, kuten genetiikasta, populaatiogenetiikasta, evoluutiosta ja perinnöllisyydestä, perustuu ensisijaisesti alan uudempaan kirjallisuuteen. Tärkeää osaa näyttelee matemaattinen ymmärrys, erityisesti tilastotiede. Katselen mielelläni myös luontodokuja teeveestä.


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Olet näköjään provosoimistuulella. Et kerro mistä ja millä perusteella olet jostakin eri mieltä, vaan tyydyt käyttämään argumenttia ad hominem.

        En kommentoinut sinua, vaan kommenttiasi. Koita kestää.

        -flowersreally-


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        "Sä olet jutuistasi päätellen katsonut elämässäsi tasan yhden suppean luontodokumentin. Voisi tehdä hyvää katsoa pari lisää, niin voisit oppia uutta ja ihmeellistä luonnosta."

        Tietoni biologiasta ja erityisesti biologian teoriasta, kuten genetiikasta, populaatiogenetiikasta, evoluutiosta ja perinnöllisyydestä, perustuu ensisijaisesti alan uudempaan kirjallisuuteen. Tärkeää osaa näyttelee matemaattinen ymmärrys, erityisesti tilastotiede. Katselen mielelläni myös luontodokuja teeveestä.

        Ei ollut kohdennettu sulle, vaan Anon 11:40


      • Anonyymi

        Millä tavalla se eläinmaailmassa ilmenee, ettei ”lutkia” suvaita?

        Eläimet eivät parittele, kuin kerran vuodessa naaraiden kiima-aikaan ja joka parittelukerralla voi siittäjäksi valikoitua eri uros.


    • Tappelua käydään sekä paritteluoikeudesta, ravinnosta, reviiristä että kaikista muistakin seikoista, jotka tuottavat evolutiivista etua verrattuna kilpailijoihin. Paritteluoikeuden painoarvo on suurin.

    • Anonyymi

      Jos ihmisetkin vois toimia noin, ei olis ongelmaa. Naapurissakin asuu joku akateeminen hintelä rillipää naisensa kanssa. Taatusti häviäis mulle tappelussa.

      • Oletko komea?

        Naisten komeiksi katsomat miehet ovat myös keskimäärin älykkäämpiä ja omaavat terveemmät geenit kuin rumemmat yksilöt.


      • Anonyymi

        voit käydä näyttämässä rillipäälle paikkansa kunnonluolamies tyyliin.

        jos on kerta oikeus olla parisuhteessa naisen kanssa on myös velvollisuus kestää muiden kilpailua.


      • Anonyymi

        Kyllä alakerran 20v finninaamakin minulle häviäsi tappelussa ja voisin panna väkisin hänen naistaan, mutta entä jos hänellä olisi ase


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Oletko komea?

        Naisten komeiksi katsomat miehet ovat myös keskimäärin älykkäämpiä ja omaavat terveemmät geenit kuin rumemmat yksilöt.

        Määrittele "komea"

        Ja vaikka tuo höpöjuttu terveemmistä geeneistä pitäisikin paikkaansa niin koska naisella itsellään on surkeat geenit niin ei miehen geeneillä ei ole merkitystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Määrittele "komea"

        Ja vaikka tuo höpöjuttu terveemmistä geeneistä pitäisikin paikkaansa niin koska naisella itsellään on surkeat geenit niin ei miehen geeneillä ei ole merkitystä.

        Komealla on tasaiset symmetriset piirteet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Määrittele "komea"

        Ja vaikka tuo höpöjuttu terveemmistä geeneistä pitäisikin paikkaansa niin koska naisella itsellään on surkeat geenit niin ei miehen geeneillä ei ole merkitystä.

        Väärin.

        Koska keskimäärin puolet jälkeläisen geeneistä ovat isältä ja puolet äidiltä, molempien geeniperintä vaikuttaa ja samassa suhteessa.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Oletko komea?

        Naisten komeiksi katsomat miehet ovat myös keskimäärin älykkäämpiä ja omaavat terveemmät geenit kuin rumemmat yksilöt.

        No nyt tulee tuubaa. Se ja sana siellä välissä ei asiaa auta.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Komealla on tasaiset symmetriset piirteet.

        Symmetriset piirteen kuvastavat terveyttä ei komeutta. Siispä olet jälleen kerran väärässä.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Oletko komea?

        Naisten komeiksi katsomat miehet ovat myös keskimäärin älykkäämpiä ja omaavat terveemmät geenit kuin rumemmat yksilöt.

        Mistä tämä tieto on peräisin? Ei ulkonäkö korreloi välttämättä älyn kanssa mutta kyllä se jossain määrin voi helpottaa elämää (monesta syystä).


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tämä tieto on peräisin? Ei ulkonäkö korreloi välttämättä älyn kanssa mutta kyllä se jossain määrin voi helpottaa elämää (monesta syystä).

        "Ei ulkonäkö korreloi välttämättä älyn kanssa mutta kyllä se jossain määrin voi helpottaa elämää (monesta syystä).

        Nonsensiä.

        Korrelaatio on tilastollinen suure, joka osoittaa kahden ilmiön yhtäaikaisuuden määrän, ei VÄLTTÄMÄTÖNTÄ yhtäaikaisuutta. Siis on vastakkaisia tapauksia, mutta jos on positiivinen korrelaatio, myönteisiä tapauksia on enemmän.

        Yksittäisillä tapauksila ei voi kiistää tilastollista tietoa, sillä ne voivat olla yhtaikaisesti totta.

        Ulkonäkö korreloi älykkyyden kanssa esimerkiksi tavoitellun väestönosan ollessa kyseessä. Kun pitkällä ajalla vaikuttaa yhdensuuntainen valintapaine, tavoitellut ominaisuudet kasautuvat samaan ryhmään. Esimerkiksi ruotsinkielisten koulujen lapset ovat keskimäärin sekä kauniimpia, älykkäämpia että hienokäytöksisempiä kuin meidän suomenkielisten.

        Selitys on se, että ruotsinkieliseen väestöön ominaisuudet kasautuvat siksi, että parinvalinnassa ruotsinkieliset ovat suositumpia ja saavat kuoria päältä pois halutuimmat monessa sukupolvessa. Tämä ei sulje pois sitä, että yksittäisissä tapauksissa on juuri päinvastoin, mutta useammin kuitenkin on haluttuja ominaisuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Symmetriset piirteen kuvastavat terveyttä ei komeutta. Siispä olet jälleen kerran väärässä.

        Epäsymmetrisetkö sinun silmääsi ovat komeita/kauniita?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tämä tieto on peräisin? Ei ulkonäkö korreloi välttämättä älyn kanssa mutta kyllä se jossain määrin voi helpottaa elämää (monesta syystä).

        Linkit löytyy alempaa.


    • Anonyymi

      Moni incelhän on tapellut paritteluoikeudesta tuliaseilla, haluat siis sen jatkuvan? Ja jos ilman aseita tapellaan niin kyllä se ruma iso mies sen nätin pojan hakkaa siinäkin.

      • Anonyymi

        Incel teke siinä virheen että kääntää katkeruuksissaan sen tuliaseen myös naisoletettuja päin. Tällöin naisoletettujen määrä maailmassa vähenee, joten incelin saumat saada naisoletettu vaakamambaan laskevat.

        Toisaalta jos pääsee vankilaan asti, niin involuntary celibacy on ohi! Siellä monikin kaveri mielellään ottaa incelin käyttöönsä.


    • Anonyymi

      On havaittu että esimerkiksi apinalaumoissa naaraat parittelevat myöskin "alempitasoisten" urosten kanssa samalla kun "alpha"urokset apinoivat. Ovat jopa oppineet olemaan tuolloin hiljaa, kun alphan kanssa taas ovat äänekkäitä.

    • En tiedä mikä tätä ihmislajia vaivaa, mutta jostain syystä sitä ei suostuta myöntämään että eläimiä tässä ollaan. Ehkä vähän pidemmälle kehittyneitä kuin simpanssi, muttei paljoakaan.

      Oon näitä sinun v...n näyttämisjuttuja lukenut. Monethan niitä pitää pervoina tai jotain. Mutta minun on myönnettävä, että sillä näkymällä on joku suora kytkentä sisäiseen eläimeen. Ei siinä ns. "korkeampia" tunteita kysellä, kun toimintavalmius on selvä.

      • Ei ole kahta periaatetta luonnonilmiöitten selittämiseksi. Ihminen on osa biologista luontoa. Myös huijaus ja väärin selittäminen, tai antaminen ymmärtää toisin, on luonnon runsaasti käyttämä menetelmä.


      • Anonyymi

        Mene sinäkin s..na s.ksipalstalle. Alkaa oksettamaan nämä v.tun ympärillä pyörivät puheet.


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Ei ole kahta periaatetta luonnonilmiöitten selittämiseksi. Ihminen on osa biologista luontoa. Myös huijaus ja väärin selittäminen, tai antaminen ymmärtää toisin, on luonnon runsaasti käyttämä menetelmä.

        Ei ole olemassa mitään mustavalkoista, binääristä päällä/pois, luontoa vaan kaikki sisältää äärettömästi erilaisia muuttujia.


    • Anonyymi

      Palsta on täynnä vanhoja homekorvapukkeja. Pitäähän niille joku paikka olla.

    • Anonyymi

      Mä en oikein oo pornoleffojen ystävä, mutta kyllä mä joskus katon jonkun luontoleffan.

    • Anonyymi

      Itselläkin olis eilen voinut periaatteessa tulla yhden kaverin kanssa tappelu yhdestä naisesta mutta kun se nainen on selvästi valinnut mun kaverin niin en rauhallisena ja fiksuna miehenä viitsinyt asiasta alkaa tappelua tekemään. Tai no seksistähän tuossa taitaa vaan olla kyse kun se nainen on vissiin vähän sellanen että se taitaa jakaa aika monelle miehelle itseään.

      Mä olin joskus aiemmin kiinnostunut siitä naisesta kun se nainen kerran suutelikin mua. Mut tää mun kaveri ei sit tiennyt mitään koko jutusta ja se nainen kiinnostuikin enemmän mun kaverista. Sitä ennen olin jo kyllä muutenkin totaalisesti sössinyt mahdollisuuteni kyseisen naisen suhteen. Varmaan joku turhamaisempi tyyppi olis mun asemassa tirvassut kaveriaan turpaan.

      Kyllähän se kieltämättä vähän potuttaa kun itse on aina se joka jää kakkoseksi tällaisissa asioissa.

      KilttiMies89

    • Keskustelua selvästi haittaa alkoholinkäyttö. Eräät repliikit vittaavat sellaiseen röteyteen ja hurlum-mentaliteettiin, että se on mahdollinen vain alkoholin alaisena.

      Kyselyyn perustuvissa käyttötutkimuksissa saadaan selville vain 25 % (!) siitä alkoholimäärästä, mikä myynnin ja turistituonnin perusteella tiedetään. 75 % siis katoaa tietymättömiin. Nettikeskustelu sallii runsaankin käytön, koska ei ole näköyhteyttä, mutta vestigia terrent.

    • Anonyymi

      Niin, ja miksi paritella ylipäänsä?
      Voihan sitä unelmoida ja masturboida sen tarpeen pois ^^

      • Naispuolinen opiskelutoverini sai niin vähän ja laadutonta seksiä, myös avioliitossaan, että piti masturbaatiota parempana. Useimmat kuitenkin pitävät pariseksiä parempana. Tavallinen ihminen harrastaa molempia, jos on tilaisuus.

        Viimeisessä seksitutkimuksessa on havaittu, että pariseksin määrä on vähentynyt ja masturboinnin lisääntynyt. Onko se trendi, ei ole vielä pääteltävissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      631
      22497
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      128
      21921
    3. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      118
      11860
    4. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      395
      9867
    5. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      270
      6886
    6. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      25
      5841
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      150
      3069
    8. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      13
      2295
    9. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      68
      1798
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      117
      1641
    Aihe