ongelmia suhteessa

Anonyymi

Heippa! Haluaisin kuulla teidän mielipiteitä ja apua tähän mun ongelmaan. Olemme siis seurustelleen n. vuoden poikaystäväni kanssa ja viimeisen parin viikon ajan on ollut hieman alamäkeä. Luulen kokoajan että hän on vihainen minulle jostain tai että hänellä on joku hätänä. Kyselen kokoajan, että mikä on vaikka tiedän sisimmässäni että ei ole mikään. Hän on sanonut tämän ahdistavan häntä kun käydään sama keskustelu iltaisin enkä oikein tiedä mitä teen. Pelkään eroa kovasti... Olemme molemmat nuoria, mutta me olemme silti fiksuja ja osaamme ajatella asioita eri tavoilla ja asettua toistemme näkökulmaan. Haluaisin fiksuja vastauksia...

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oot vainoharhainen.

• Anonyymi

Sinä olet ihan normaali. Poikaystäväsi ei varmaan omasta mielestäsi ole koko ajan läsnä sinulle, vaan miettii muita asioita. Kukaan ei pysty olemaan jatkuvasti samalla aaltopituudella. Anna poikaystävällesi omaa rauhaa niin kaikki on silloin paremmin.

• Anonyymi

kiitos paljon! Tämä oli asiallinen ja hyvä vastaus

• Anonyymi

Haluan viellä lisätä, että poikaystäväni ei ole ikinä tehnyt mitään mikä saisi luottamukseni koetukselle. Pelkään myös että olen liian takertuvainen häneen...

AP

• Anonyymi

Olet varmaankin oikeassa, ehkä takerrut häneen liikaa. Olet onnekas kun sinulla on hänet. Sellaista se on parisuhteessa, epävarmuutta ja menettämisen pelkoa. Anna poikaystäväsi olla välillä omissa oloissaan.

• Vuodessa olette oppineet tuntemaan toisianne ehkä päällisin puolin, nyt alkaa luultavasti se "rehellisempi" aika suhteessanne, älä säikähdä, en tarkoita mitään pahaa vaan se on realistista.
      Ellet ole vielä päässyt perille kysymyksinesi hänen käyttäytymisestään, mitähän jos antaisit olla.
      Elät niin kuin ennenkin, luulen että olet toisen huomioonottava kumppani, älä tee siitä kuitenkaan ahdistavaa toiselle, kuten et myöskään itsellesi.
      Minulla on vahva tunne että KYLLÄ SE SIITÄ!

• Anonyymi

kiitos! vastaatte niin fiksusti! uskon, että tämä alkaa helpottaa!

• Anonyymi

Olemme tosiaan alaikäisiä, mutta olemme joka yö yökylässä toistemme luona ja sekin voi luoda ahdistuneisuutta hänessä.

AP

• Anonyymi

Kyllä, voit olla oikeassa. Ehkä hän kokee "liian" läheisyyden ja yhdessäolon ahdistavana?
        Ehkä hän kaipaa enemmän tilaa, enemmän aikaa itselleen ja ajatuksilleen.
        Epävarmuutesi ahdistaa varmasti, hän ehkä tuntee itsensä liikaa kahlituksi ja ahdistelluksi.
        Ei ole tarkoitus syyttää sinua, sanon vain mitä itse luulen ja oman kokemuksen perusteella.
        Sinun pitäisi opetella luottamaan että kaikki on hyvin vaikka olisitte välillä erossakin.
        Pitäkää kumpikin omat ystävänne ja kaverinne, tehkää jotain välillä heidän kanssaan ja antakaa toisenkin mennä!
        Ihminen tukehtuu jos ei saa ilmaa. Samoin käy rakkauden.

• Anonyymi

Hyvänen AIKA! Salli pojalle edes hetkinen omaa aikaa hengittää. Sinähän aivan tukehdutat hänet!
      Eiko sinulla todellakaan ole omia harrastuksia joihin voit keskittäytyä?
      Poikaystäväsikin tarvitsee viettää aikaa ja touhuta omien kavereittensa kanssa, oli se sitten muutaman päivän onkireissuja tai hänen harrastuspiirinsä kanssa kokoontumisia viikonloppuisin jne..
      Sinun jatkuvasti kinutessasi häntä "puhumaan!", hän lopulta täysin kyllästyy ja poistuu täydellisesti kuvioista!

jatkuvat yokyläilyt eivät kuulosta oikein terveeltä nuorten yhdessäololta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      366
      2665
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      435
      2568
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      120
      1474
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      43
      1196
    5. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      80
      1002
    6. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      861
    7. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      56
      843
    8. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      825
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      121
      802
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      759
    Aihe