ongelmia suhteessa

Anonyymi

Heippa! Haluaisin kuulla teidän mielipiteitä ja apua tähän mun ongelmaan. Olemme siis seurustelleen n. vuoden poikaystäväni kanssa ja viimeisen parin viikon ajan on ollut hieman alamäkeä. Luulen kokoajan että hän on vihainen minulle jostain tai että hänellä on joku hätänä. Kyselen kokoajan, että mikä on vaikka tiedän sisimmässäni että ei ole mikään. Hän on sanonut tämän ahdistavan häntä kun käydään sama keskustelu iltaisin enkä oikein tiedä mitä teen. Pelkään eroa kovasti... Olemme molemmat nuoria, mutta me olemme silti fiksuja ja osaamme ajatella asioita eri tavoilla ja asettua toistemme näkökulmaan. Haluaisin fiksuja vastauksia...

10

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oot vainoharhainen.

    • Anonyymi

      Sinä olet ihan normaali. Poikaystäväsi ei varmaan omasta mielestäsi ole koko ajan läsnä sinulle, vaan miettii muita asioita. Kukaan ei pysty olemaan jatkuvasti samalla aaltopituudella. Anna poikaystävällesi omaa rauhaa niin kaikki on silloin paremmin.

      • Anonyymi

        kiitos paljon! Tämä oli asiallinen ja hyvä vastaus


    • Anonyymi

      Haluan viellä lisätä, että poikaystäväni ei ole ikinä tehnyt mitään mikä saisi luottamukseni koetukselle. Pelkään myös että olen liian takertuvainen häneen...

      AP

      • Anonyymi

        Olet varmaankin oikeassa, ehkä takerrut häneen liikaa. Olet onnekas kun sinulla on hänet. Sellaista se on parisuhteessa, epävarmuutta ja menettämisen pelkoa. Anna poikaystäväsi olla välillä omissa oloissaan.


    • Vuodessa olette oppineet tuntemaan toisianne ehkä päällisin puolin, nyt alkaa luultavasti se "rehellisempi" aika suhteessanne, älä säikähdä, en tarkoita mitään pahaa vaan se on realistista.
      Ellet ole vielä päässyt perille kysymyksinesi hänen käyttäytymisestään, mitähän jos antaisit olla.
      Elät niin kuin ennenkin, luulen että olet toisen huomioonottava kumppani, älä tee siitä kuitenkaan ahdistavaa toiselle, kuten et myöskään itsellesi.
      Minulla on vahva tunne että KYLLÄ SE SIITÄ!

      • Anonyymi

        kiitos! vastaatte niin fiksusti! uskon, että tämä alkaa helpottaa!


    • Anonyymi

      Olemme tosiaan alaikäisiä, mutta olemme joka yö yökylässä toistemme luona ja sekin voi luoda ahdistuneisuutta hänessä.

      AP

      • Anonyymi

        Kyllä, voit olla oikeassa. Ehkä hän kokee "liian" läheisyyden ja yhdessäolon ahdistavana?
        Ehkä hän kaipaa enemmän tilaa, enemmän aikaa itselleen ja ajatuksilleen.
        Epävarmuutesi ahdistaa varmasti, hän ehkä tuntee itsensä liikaa kahlituksi ja ahdistelluksi.
        Ei ole tarkoitus syyttää sinua, sanon vain mitä itse luulen ja oman kokemuksen perusteella.
        Sinun pitäisi opetella luottamaan että kaikki on hyvin vaikka olisitte välillä erossakin.
        Pitäkää kumpikin omat ystävänne ja kaverinne, tehkää jotain välillä heidän kanssaan ja antakaa toisenkin mennä!
        Ihminen tukehtuu jos ei saa ilmaa. Samoin käy rakkauden.


    • Anonyymi

      Hyvänen AIKA! Salli pojalle edes hetkinen omaa aikaa hengittää. Sinähän aivan tukehdutat hänet!
      Eiko sinulla todellakaan ole omia harrastuksia joihin voit keskittäytyä?
      Poikaystäväsikin tarvitsee viettää aikaa ja touhuta omien kavereittensa kanssa, oli se sitten muutaman päivän onkireissuja tai hänen harrastuspiirinsä kanssa kokoontumisia viikonloppuisin jne..
      Sinun jatkuvasti kinutessasi häntä "puhumaan!", hän lopulta täysin kyllästyy ja poistuu täydellisesti kuvioista!

      jatkuvat yokyläilyt eivät kuulosta oikein terveeltä nuorten yhdessäololta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe