Yli 20kg pudottavien ryhmä

Anonyymi

Moi!

Luinkin muutamia ryhmiä, mutta tuntui, että uusi ryhmä olisi tarpeen.

Etsin itselleni pitkäaikaista kaveria laihdutukseen. Itselleni on tarkoituksena lisätä liikuntaa (tällä hetkellä en liiku laisinkaan) ja tehdä ihan kunnon ruokavalio rempan. Etsin itselleni laihkarikaveria jonka kanssa voidaan jakaa laihdutus asiat.

N. 117kg
171cm
26v.
(ilmoitan tarkan painon myöhemmin)

Mun toiveena olisi, että kirjattaisiin ylös aloituspaino ja viikkojen edetessä miinus kilot. Tsempataan toisiamme. Toivon, että muiden tyylin tai tavan arvostelu voisi jäädä kokonaan pois. Jokainen saa tehdä muutokset omalla tavalla, miten siinä kokee parhaiten onnistuvansa. Jos tuntuu, voidaan myös kirjoitella sähköpostia.

-Aloittaja123

7

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehdotan mehudieettiä. Erittäin tehokas ja nopea.

      Mehudietisti

      • Anonyymi

        "Ehdotan mehudieettiä."

        Eli sokerilla nälissään laihduttamaan?? Tuskin.


      • Anonyymi

        Kun nyt kysymyksessä ei ole mitkään pikadieetit. Ei todellakaan. Nyt on kysymys vain ja ainoastaan elämäntapamuutoksesta sekä ajatusmallista "hitaasti ja varmasti". Kaikki HelppoHeikit voi ihan mielellään muualle, koska näillä pikadieteillä tulee kilot tuplana takaisin nm. kokemustaon.


    • Anonyymi

      "Toivon, että muiden tyylin tai tavan arvostelu voisi jäädä kokonaan pois"

      Ei kuitenkaan jää. Helppoheikit jyräävät tämänkin ketjun, tulee lamppuöljyn ja oravanruuan myyjä höpöttämään omiaan. Tai sitten sinä alat "lähettämään vesiä" tai myymään hikiliikuntaa/kuntomurheilua jotka eivät ole laihduttamista eivätkä tue laihduttamista.

    • Anonyymi

      Oletko aloittaja edelleen messissä laihdutuksessa? Mulle sopii kirjoitella tänne kyllä. Aloitin joulupäivänä eli reilu 4 viikkoa sitten melko samoista kiloista 114 kg/ 169 cm, Nyt paino on 107.2 kg,

      Tyyli vapaa, minä päädyin aikani harkittua ketogeeniseen. Tavoite on pudottaa painoa 20 kg kesään mennessä, jotta jaksaisi taas liikkua, pyöräillä ja kehtaisi kulkea muussa kuin peittävissä villapaidoissa, heh.

      Nyt juuri päättyi alle 20 g/vrk jakso ja nostin hiilihydraatit 30g. Ensi viikolla nostan 40g:n ja sitten 50:g. Siinä kohtaa kattelen alkaisiko olla hyvä määrä että ruoka on monipuolista ja laihtuminen etenee edelleen hyvin. Tavoitteeni on siis lisätä lähinnä kasvisten, juuresten, pähkinöiden, siemenien määrää, opetella käyttämään hyviä rasvoja kovan rasvan sijasta ja samalla opettelen uusia ruokia ja reseptejä tavoittena kokonaisvaltainen ja pysyvä ruokavaliomuutos.

      Mun tän päivän ruuat olivat:

      Pähkinäjugurtti 5 g oliiviöljyä (pähkinöitä 10g murskattuna kreikkalaiseen jugurttiin)
      Kasvis-kana-aurajuustopaistos 15 g oliiviöljyä
      150 g kukkakaaliriisiä pieni jauhelihapihvi jugurtti-majokastike

      T: Pastanpöllyttäjä

    • Anonyymi

      >>> Helppoheikit jyräävät tämänkin ketjun, tulee lamppuöljyn ja oravanruuan myyjä höpöttämään omiaan.

      Mainitun lainauksen ärsyttävä "kanannahkamies" esittää, että kanat syödään nahkoineen päivineen, koska kova eläinrasva on hänen mukaansa terveellistä. Hän on kanojen edustajana paikalla eli helppoheikittää kanaa ja erityisesti niiden nahkoja. On luultavaa, että tuo henkilö kulkee kanannahasta ja höyhenistä valmistetuissa vaatteissa ja syö kananmaidosta tehtyä juustoa.

      Fiksu ihminen ei koskaan laihduttaessaan syö kanaa nahkoineen, jättää lamppuöljyt lamppuihin, ei syö voita lusikalla, ei juo ruokaöljyä suoraan pullosta eikä syö pussikaupalla pähkinöitä tai siemeniä. Fiksu ihminen laihduttaa laskemalla maltillisesti energiansaantiaan, pysymällä kohtuudessa ja pysymällä kylläisenä ja valitsemalla juuri oikeat ruokatuotteet.

      Nälkä tappaa tahdon!

    • Anonyymi

      Itse olen vasta aloittanut laihdutuksen ja tavoitteena tiputtaa 20 kg pois , Olen aloittanut pistämällä ruokailun kuntoon. Syön nyt säännöllisesti ja olen pienentänyt ruoka-annoksia ja syön aika kevyitä ruokia. Herkuissa ei ole ollut ongelmaa, koska en pidä mistään herkuista, joten niitä ei tule syötyä.

      Olen aloittanut myös liikunnan. Käyn joka päivä noin 5 km kävelylenkin ja sitten käyn jumpassa, kahvakuula jumpassa ja aloitin myös tanssi harrastuksen. Kuntosalilla tulee käytyä 2-3 kertaa viikossa ja joskus myös uimassakin jos ehdin.

      En osaa sanoa kauanko menee tiputtaa 20 kiloa tällä tavalla , mutta olen toiveikas, vaikka vaaka ei nyt ole näyttänyt mitään muutosta parempaan suuntaan, oikeastaan minulle on tullut 2 kiloa lisää ja en tiedä teenkö nyt jotakin sitten väärin, mutta laihdutushan on pitkäjänteistä puuhaa.

      Ystäväni laihdutti niin, että hän vain laittoi ruokavalion kuntoon ja alkoi harrastamaan hyötyliikuntaa ja laihtui vuodessa 25 kiloa pelkästään pienillä muutoksilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe