https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/825969-mies-loi-mattoveitsella-silmaan-bussia-odotellutta-tyomatkalaista-valikoi-uhrinsa
Kysymys on omasta turvallisuudesta nyky-suomessa kaikenmaailman väkivaltaisten ja sairaiden hullujen kanssa, miten puolustautua? Kyllä menee elämä vaikeaksi kun saa joka paikassa olla varuillaan ja peloissaan vastaisuuden varalta. En ole noin sairasta tapausta lukenut missään muualla maailmassa tapahtuneeksi. Miksei tästä puhuta a-studiossa? Jauhetaan vain ilmastonmuutoksesta ja isiksestä. Suomen oman turvallisuuden puuttumisesta ei keskustella. Miksi ei?
Uskaltaako ulos enää mennä ilman suojakypärää, minkä visiiri on veitsen-ja iskunkestävä?
Kyllä on sairas maa tämä Suomi.
Miksei muissa medioissa ole ollut tätä juttua?
Miten tuollaiset hullut aina onnistuvat tekosissaan? Nykyään pitää olla kokoajan varuillaan ja tarkkailla kaikkia, ettei kukaan pääse yllättämään. Sairaaksi on mennyt tämä maa, ei ole turvallista enää missään.
Itse pidän kaikkiin ihmisiin etäisyyttä, enkä päästä ketään tuntematonta liian lähelle. Kyllä se täytyy ilmesisesti suojalaseihin pukeutua ja ottaa mukaan sekä kyynelkaasua että tainnutusase että pamppu, jotta saa rauhassa olla.
Miksei Suomen oman turvallisuuden puutteesta keskustella A-studiossa?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa on kohteliaasti vaiettu asia.
Mutta virolainen ministeri osui oikeaan kertoessaan, millainen kuva suomen uusista kommunisti viher ministereistä on maailmalla !!
ja paras määritelmä oli vihreiden katu-anarkisti, joka myös osui asian ytimeen !!
Nyt nämä punaiset ja katuanarkistit näytti jo voimaa, ja päätti jo tuoda suomeen raakoja isis murhaajia ja terroristeja !! - täys ylläpito lomille verovaroilla !! siitä se väkivalta ja terrori vallankumous etenee.
Lisäksi nämä anarkistit haluaa ja kannattaa huumeiden vapauttamista.
------- jotta se viron ministeri on aivan oikeassa,, puna viher, naivi-idealismi kassatyttö ja katu anarkisti ei sovi ministereiksi minnekään...
( ja kassa tyttö on aivan kunniallinen ammatti kyllä,, mutta katu-anarkisti ei ole... - mutta, mutta , se syvä ongelma on siinä viher vas. naivi-ideologiassa... kuten naivi ja ahne on myös markkina liberalismi uskonto, sekin on tosi navi uskonto...). - Anonyymi
Jotain täysin poikkeavan sairasta tässäkin jutussa on takana, mutta eihän suomessa puhuta. Hiljaa vain ollaan tästäkin asiasta. Kyllä on ihme porukkaa tässä maassa. Mikään ei hetkauta.
- Anonyymi
Miettikää nyt jo vähän!
Jos tällaista tapahtuu päiväsaikaan, niin kuka tästä ottaa vastuun? Ei kukaan, niinkö?
Naurettavan pienellä tuomiolla ainakaan ei tunnu paljoa asia kiinnostavan.- Anonyymi
Uskaltaako ulkona kohta ilman suojavarusteita edes olla?
- Anonyymi
Tekijä on ensisijaisesti vastuussa.
Miksi jonkun muun pitäisi olla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekijä on ensisijaisesti vastuussa.
Miksi jonkun muun pitäisi olla?Mitättömien tuomioiden antaminen tässäkin asiassa on sama kuin sanoisi ei tämä paljoa kiinnosta. Jos minä saisin päättää niin tuollaisesta tulisi kuolemantuomio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181