Satuin olemaan kaupoissa samaan aikaan, kun varmaankin oli jotain yläasteikäisiä: hirvittävän langanlaihoja jalkoja ja sellaiset tiukat legginsit jaloissa: pelottaakohan niitä tyttösiä nyt sellainenkin että: joku sanoo lihavaksi, ei vahingossakaan sitten sano.
Ei näytä kovin terveelle, on kai niillä kuitenkin riittävästi ruokaa syötäväksi, koska niin laihoja että, ei näytä kovin terveellekään enää tuollainen tyyli.
Liian laihat teinitytöt.
8
54
Vastaukset
- Anonyymi
Oot vain joku kateellinen läski
Olivat luultavasti vielä lapsia.
- Anonyymi
Niin olivat, jotain lukion ekaluokkalaisia kai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olivat, jotain lukion ekaluokkalaisia kai.
Naisia parhaassa iässä siis.
Ja noin muuten, ylipaino on paljon yleisempi terveysongelma kuin alipaino. Oikeastaan koskaan ei näe oikeasti liian laihoja tyttöjä. Taidat itse vain olla kateellinen pullukka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisia parhaassa iässä siis.
Ja noin muuten, ylipaino on paljon yleisempi terveysongelma kuin alipaino. Oikeastaan koskaan ei näe oikeasti liian laihoja tyttöjä. Taidat itse vain olla kateellinen pullukka.Kasvuikäiset lapset ovat usein honteloita heinäsirkkoja. Sitä venähtää niin äkkiä pituutta. Helposti voi peruskouluikäinen olla liian laiha. Myös pojat siinä iässä ovat monesti alipainoisia.
Toki kolikon kääntöpuolella on sitten nämä reippaasti ylipainoiset. Alipainoinen teini kuitenkin suht nopeastikin kerryttää massaa ja päätyä normaalipainoon. Lapsesta asti ylipainoisen on suurempi haasta tiputtaa extrakiloja.
Onneksi suurin osa lapsista on kuitenkin keskimäärin normaalipainoisia.
- Anonyymi
Näinhän se menee. Olet liian lihava tai sitten liian laiha.
Kenelle?
Olen itse saanut ja saan, kuulla kuinka olen laiha. Olen zombi, luuranko, elävä kuollut. Minut haukkui eräs keski-ikäinen mies kaupan kassajonossa, laihuuden takia.
Lapsilta ymmärrän kommentit, ja eräälle pojalle selitin että kun meitä ihmisiä on eri kokoisia ja minä nyt sitten tällainen. Sovussa erottiin. Aikuisia en ymmärrä.
En ymmärrä mikä toisen, vieraan ihmisen olemuksessa triggeröi niin paljon että pitää kitansa avata ja haukkua? Mikä on omassa elämässä pielessä että katkeruus pitää toisen niskaan kaataa?
Olen normaalipainon alarajalla, pitkä nainen. Olen terve, työssä käyvä kahden terveen lapsen äiti ja vaimo miehelleni. Olen ihminen.
Minua ei kiinnosta yhtään tippaa olenko teidän mielestänne "seksikäs" ja onko minulla muotoja joita "naisella täytyy olla". Olen aikuinen ja erittäin turvallisesti oma itseni ja mailman paras minä. Se mitä jotkut randomit tyypit minusta ajattelevat on heidän päänsärkynsä. Ihmettelen vain tuota halua kommentoida ja kytätä toisen ihmisen painoa. Voisiko joku kertoa?
Tällaiset kommentit ja arvostelut murrosikäisistä tytöistä on vaarallista. Syömishäiriöt joihin tuo valitettavan usein johtaa, ovat tappavimpia psyykkisiä sairauksia. - Anonyymi
Onneksi muoti on mennyt enemmän lihaksikkaaseen suuntaan. Tytöt käyvät salilla kasvattamassa pakaroitaan askelkyykkyä tekemällä..
- Anonyymi
Nuorilla tytöillä voi helpostikin kehonkuva vääristyä ja siten syödään liian vähän. Onhan sitä ollut asiasta artikkeleita joskus, että syödään tyyliin näkkäri koulun ruokalassa, jos sitäkään, koska pelätään lihoamista tai halutaan laihduttaa, vaikka ollaan jo laihoja. Liekö jopa sekoitetaan naisistuminen lihoamiseksi 🤔️
Liittyykö tämä nyt kuitenkaan sinkkupalstaan miten paljon? 🤣️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15511938
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1495430Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434477Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392738Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3611601Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361451