Olen hetkisen ollut parissa eri varastossa töissä ja mielenkiinto näihin puuhiin on vain lisääntynyt. Kaikenlaista haluaisin oppia, mutta... trukit. Pelkään niitä vähän muidenkin niitä käyttäessä ja suoraan sanottuna hirvittää pelkkä ajatuskin käyttää sellaista itse.
Onkohan minulla mitään saumaa logistiikassa jos en kerta kaikkiaan uskalla tai halua ajaa trukeilla? Halua siksi, että vaikka uskaltaisin, niin joku tai jokin saattaisi mennä hajalle... vaikka minulla on ajokortti, niin inhoan ja pelkään autolla ajamista enkä sitäkään oikein mistään hinnasta halua tehdä (onneksi ei ole tarvinnutkaan).
Jos jossain hulluudessa tuota silti alkaisin opettelemaan, niin onko kuinka vaikeaa? Tai kuinka todennäköistä saada pahaa jälkeä aikaan urpouttaan?
Tai tosiaan vaihtoehtoisesti, voiko sitä vaan vältellä loputtomiin?
Olen myös ymmärtänyt, että trukkeja on erilaisia. Kenties toiset vähemmän vaarallisia kuin toiset?
Trukki, tuo työpaikkani mörkö...
2
53
Vastaukset
- Anonyymi
Ei trukki tai auto itsessään ole vaarallinen, sen käyttäjä voi olla. Mutta mielestäni kyllä koneiden käyttö on välttämätön osa varastolla tehtävää työtä. Meilläkin on niitä, virolaisia ja venäläisiä naisia lähinnä, jotka tekeät varastolla vain yhtä tiettyä juttua. Ja moniosaajia taas heitellään hommasta toiseen vaikka palkka on ihan sama kuin niillä yhden asian ihmisilläkin. Se on siis ongelma yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon kannalta jos taloon otetaan ihmisiä, jotka eivät suostu kuin yhteen tiettyyn hommaan.
Summa summarum: Varastomies ilman trukinajotaitoa on kuin kirvesmies ilman kirvestä. - Anonyymi
Suoraan sanottuna jos pelkäät trukkeja niin olet väärällä alalla. Trukeista kun ei varastoilla pääse eroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911909Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771733Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051540Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1781425Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881028- 51997
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56958- 67934
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40931