Trukki, tuo työpaikkani mörkö...

Anonyymi

Olen hetkisen ollut parissa eri varastossa töissä ja mielenkiinto näihin puuhiin on vain lisääntynyt. Kaikenlaista haluaisin oppia, mutta... trukit. Pelkään niitä vähän muidenkin niitä käyttäessä ja suoraan sanottuna hirvittää pelkkä ajatuskin käyttää sellaista itse.

Onkohan minulla mitään saumaa logistiikassa jos en kerta kaikkiaan uskalla tai halua ajaa trukeilla? Halua siksi, että vaikka uskaltaisin, niin joku tai jokin saattaisi mennä hajalle... vaikka minulla on ajokortti, niin inhoan ja pelkään autolla ajamista enkä sitäkään oikein mistään hinnasta halua tehdä (onneksi ei ole tarvinnutkaan).

Jos jossain hulluudessa tuota silti alkaisin opettelemaan, niin onko kuinka vaikeaa? Tai kuinka todennäköistä saada pahaa jälkeä aikaan urpouttaan?

Tai tosiaan vaihtoehtoisesti, voiko sitä vaan vältellä loputtomiin?

Olen myös ymmärtänyt, että trukkeja on erilaisia. Kenties toiset vähemmän vaarallisia kuin toiset?

2

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei trukki tai auto itsessään ole vaarallinen, sen käyttäjä voi olla. Mutta mielestäni kyllä koneiden käyttö on välttämätön osa varastolla tehtävää työtä. Meilläkin on niitä, virolaisia ja venäläisiä naisia lähinnä, jotka tekeät varastolla vain yhtä tiettyä juttua. Ja moniosaajia taas heitellään hommasta toiseen vaikka palkka on ihan sama kuin niillä yhden asian ihmisilläkin. Se on siis ongelma yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon kannalta jos taloon otetaan ihmisiä, jotka eivät suostu kuin yhteen tiettyyn hommaan.

Summa summarum: Varastomies ilman trukinajotaitoa on kuin kirvesmies ilman kirvestä.

• Anonyymi

Suoraan sanottuna jos pelkäät trukkeja niin olet väärällä alalla. Trukeista kun ei varastoilla pääse eroon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      437
      6190
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      87
      5480
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      51
      4487
    4. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      82
      4005
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      54
      3996
    6. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      3
      3616
    7. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3549
    8. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      121
      3274
    9. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3251
    10. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2309
    Aihe