hävettää, hävettää Kulmunin puolesta

Anonyymi

Hän antoi tuossa Al-Hol asiassa kaiken periksi. Eikö Keskustassa ole enää miehiä? Siis oikeita miehiä. Kulmunin tarkoitus on selvästi tuhota koko keskusta. Tehkää jotain, te oikeat kesksutalaiset!

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se joka häpeää,se hävetköön.Ei sen jota hävetään, tarvitse enää hävetä.

    • Anonyymi

      Me tiedämme

      kepu pettää

    • Anonyymi

      Kremlin persu itkee!!!

    • Anonyymi

      Ongelma taitaa olla menneen aikakauden jarrumiehissä eikä Kulmunissa. Kulmunista tulisi voittaja, jos kaataisi hallituksen nyt.

      • Anonyymi

        Olet oikeassa. Niin pitäisi tehdä ja tulos olisi varmastai hyvä. Mutta ei Kulmuni ajattelekaan Keskustan etua, vaan vihervasemmiston etua ja siksi hän jatkaa ja tuhoaa Keskustan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. Niin pitäisi tehdä ja tulos olisi varmastai hyvä. Mutta ei Kulmuni ajattelekaan Keskustan etua, vaan vihervasemmiston etua ja siksi hän jatkaa ja tuhoaa Keskustan.

        heh heh putinsoomalaiset itkevät, kun eivät voi muuta voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        heh heh putinsoomalaiset itkevät, kun eivät voi muuta voi.

        Kepu nyt on aina ketku!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sanna Marinin viiden puolueen hallitus toimii lapsen edun mukaisesti!
      Ihailtavaa hallituspolitiikkaa, kiitos!

    • Anonyymi

      Äärimmäiset jättäisivät suomalaiset lapset vankileirille!!!!
      Todella häpeällistä ajatteluakin - suorastaan oksettavaa politiikkaa.

      • Anonyymi

        Lasten isien suku on siellä Lähi-Idässä. Suku pitää omistaan huolen.


      • Anonyymi

        Minä olen lapseni pitänyt suomessa,koska en kaipaa ihanuuksia ,niinkuin isisin muijat ja kommarit ennen sotia.


    • Anonyymi

      Persut häiriköivät taas keskustan palstalla. Pidetään keskustan rivit suorina hallituksen takana. Nykyinen pohja vastaa Keskustan alkiolaisia arvoja.

      • Anonyymi

        Ei pysy rivit suorina, minäkin siirryin toisiin vankkureihin. Nyt on kepu menettänyt lopullisesti meidän porukan luoton. Sipilän aloittama köyhien kurmuutus jatkuu, ei sille Kulmuni mitään mahda.


      • Anonyymi

        Meillä oli tupailta pirtissäni, ja 9 keskustavaikuttajaa( paikallisia) oli koolla. Puolet porukasta harkitsee puolueen vaihtoa.1 liike nyttoin ja 4 persuihin.....ei hyvältä näytä meidän keskustassa tulevaisuus. Itsekin olen sitä mieltä että keskustan tulee kaataa hallitus ja olen kuullutkin osan heistä äänestävän opposition puolesta.


      • Anonyymi

        Ei täällä persut ole tyytymättömiä, vaan keskustan kannatajat.


    • Näitä alle 10% ääniä saaneita puolueita kutsutaan iltalypsypuolueiksi.Keskusta on ensi eduskuntavaalien jälkeen myös alle 10% puolue, mutta sitä voisi kutsua aamulypsäjienpuolueeksi.

      • Et ymmärrä iltalypsyistä mitään, etkä aamulypsyistä senkään vertaa.


    • Anonyymi

      Kepu antoi Antille kenkää, eli petti hallituskumppanit, vasemmiston!

      No nyt se pettää kannattajansa tällä Al-holin kommentilla että ei hyväksy aikuisten naisten tuomista Suomeen, hallitushan ei asiaa näin linjannut!

      Pahinta tässä keskustan sekoilussa on että se on menettänyt äänestäjiensä lisäksi myös oikeiston luottamuksen, eli kepulla ei ole tällä hetkellä KENENKÄÄN luottamusta!!!

    • Anonyymi

      Jihadistien tukijoiden on turha syyllistää ketään lapsien jättämisestä leirille.
      Kaapuakat saivat ihan rauhassa lähteä lapsineen kalifaattiin, eikä oltu lainkaan huolissaan lapsien radikalisoitumisesta tai turvallisuudesta. Menolippuun ei tarvittu ministerin tai virkamiehen apua, kun kalifaatti romahti tulikin valtaisi huoli lapsista.
      Terroristit aiheuttivat täysin syyttömille ihmisille myös lapsille valtaisaa kärsimystä miehittämillään alueilla. Pakolaisleireillä on isisiä paenneita samanlaisissa olosuhteissa kuin kaapuakat lapsineen al Holissa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      241
      3445
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      119
      2089
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      99
      1524
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      195
      1382
    5. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      23
      1269
    6. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      33
      1204
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      111
      1197
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1083
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      48
      1079
    10. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      1030
    Aihe