Suomi24 vaihtaa omistajaa!

Anonyymi

24

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lopun alkua. Ei tämä tästä enää heikommaksi voi muuttua, vai voiko? Onko tulossa joku kohtalokas skenaario, mitä emme ole tulleet ajatelleeksi?

      • Mjoo

        On. City Group tarkoittaa sitä että teistä kaikista maalaisjunteista tulee kaupunkilaisia.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        On. City Group tarkoittaa sitä että teistä kaikista maalaisjunteista tulee kaupunkilaisia.

        (hihitystä)

        En ala.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ala.

        Kyllä alat.

        Kohta sä puhut kuin mä ja kiroilet vesisadetta talvisin ja kesät vietät mökillä - vesisateessa.

        No, enyway.

        Mä oon tässä vähän katsellut ympärilleni ja saanut jonkinlaisen kuvan tämän saitin käyttäjämääristä sekä itse käyttäjistä, eli kirjoittajista.
        Jonkinlaista epämääräistä ahdistusta koen luetun kanssa puuhastellessani, sillä minua alitajuisesti häiritsee tekstien ohuus ja keveys. On kuin ihmisiltä puuttuisi sielu, tai jotain.

        Ehkä tämä on vain henkilökohtaista harhaa, lumeunta tai kirjoitusten lyhyydestä johtuvaa vinoumaa. En osaa sanoa, mutta tällainen tapa kirjoittaa menettää lukijansa ja tekstistä jää vain humiseva onttous jäljelle ihmisen ulkopuolelle. Kirjoitukset varmaan on tarkoitettu ihmisen muotoisiksi, mutta minulle ne näyttäytyvät kuin tekojäseninä: on irtojalkoja, irtokäsiä ja irtopäitä.

        Niin. Ehkä huoleni on turha, ja kirjoitustaidolla (ilmaisutaidolla) on kaikki hyvin, eikä mitään sen suurempaa paniikkia tule tuntea. Olen vain poiminut otokseni väärästä kohdasta.

        (Naurua)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Kyllä alat.

        Kohta sä puhut kuin mä ja kiroilet vesisadetta talvisin ja kesät vietät mökillä - vesisateessa.

        No, enyway.

        Mä oon tässä vähän katsellut ympärilleni ja saanut jonkinlaisen kuvan tämän saitin käyttäjämääristä sekä itse käyttäjistä, eli kirjoittajista.
        Jonkinlaista epämääräistä ahdistusta koen luetun kanssa puuhastellessani, sillä minua alitajuisesti häiritsee tekstien ohuus ja keveys. On kuin ihmisiltä puuttuisi sielu, tai jotain.

        Ehkä tämä on vain henkilökohtaista harhaa, lumeunta tai kirjoitusten lyhyydestä johtuvaa vinoumaa. En osaa sanoa, mutta tällainen tapa kirjoittaa menettää lukijansa ja tekstistä jää vain humiseva onttous jäljelle ihmisen ulkopuolelle. Kirjoitukset varmaan on tarkoitettu ihmisen muotoisiksi, mutta minulle ne näyttäytyvät kuin tekojäseninä: on irtojalkoja, irtokäsiä ja irtopäitä.

        Niin. Ehkä huoleni on turha, ja kirjoitustaidolla (ilmaisutaidolla) on kaikki hyvin, eikä mitään sen suurempaa paniikkia tule tuntea. Olen vain poiminut otokseni väärästä kohdasta.

        (Naurua)

        Kuulepas vesinokkaeläimeni, sielua on niin paljon ettei se enää mahdu tälle palstalle. Jos sielun lataa tänne, tulee City Group olemaan vielä kovin ihmeissään :D

        Enkä muuten ala.
        Olen maalaisjuntti ja junttina pysynkin. Jos näkisit, palstaillessa pidän keltavihreää AIV-hattua. Sen hatun alla on painavaa asiaa susirajalta.

        Milloin he tulevat tervehtimään meitä? Citygroupilaiset? Vai onko siellä edelleen sama johtajasetä? Kai hänkin oli ihan ok. Terkkuja vaan täältä landelta.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Joo miehille ja naisille tulee omat treffiosiot. Niin paljon tuli palautetta siitä et ätmit ei osaa ottaa asiallisesti pakkeja vastaan vaan alkavat h.orittelemaan. Siksi omat osiot tulevaisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo miehille ja naisille tulee omat treffiosiot. Niin paljon tuli palautetta siitä et ätmit ei osaa ottaa asiallisesti pakkeja vastaan vaan alkavat h.orittelemaan. Siksi omat osiot tulevaisuudessa.

        Mites Biit jne, muunsukupuoliset jne?🎅️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites Biit jne, muunsukupuoliset jne?🎅️

        Biitjne? Hollantilaisillekin oma osio? No nyt on edistystä.


    • Anonyymi

      No ainakin häipyvät noi Seiskan mainokset,

    • Anonyymi

      Onko joku muka saanut naisen suomitreffeistä. Ihan paska paikka, tinderistä saa paljon helpommin.

    • Toivoisin, että uusi omistaja pystyisi huolehtimaan paremmin palstan teknisestä laadusta. Edellisellä omistajalla on kädet jo jouduttu nostamaan pystyyn. Jokainen "uudistus" on huonontanut laatua. Tuloksena on ollut sekamelska.

      • Anonyymi

        Toivoisin, että uuden omistajan myötä myös kantapalstalaiset pannaan vaihtoon :D


    • Anonyymi

      Suhtaudun tähän(kin) asiaan skeptisesti.


      [skeptikko]

    • Anonyymi

      Pakollinen rekisteröityminen -> keskustelujen loppuminen -> palstojen sulkeminen

    • Toivottavasti nykyinen omistaja ajattelee kirjoittajia enemmän... Niitä, ketkä tekee tästä massiivisen mainostusmestan... Se kannattais olla prioriteetti 1. Ei vain mainostajat.... Muuten sahaa oksaa altansa...

    • Anonyymi

      Tulisipa pakkorekisteröityminen ja mahdollisuus blokata joidenkin viestit kokonaan näkymästä.

      • No jaa, minua ei sinänsä haittaa rekisteröityminen, mutta yksityistietojen antaminen (kuten puh.no) haittaa huomattavasti.
        Mikäli uusi omistaja vaatii tuollaista rekkautimisen lisäksi, en usko, että kovin moni on innostunut näistä pakotteista. Tuossahan nousee jo tietosuoja vastaan.


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        No jaa, minua ei sinänsä haittaa rekisteröityminen, mutta yksityistietojen antaminen (kuten puh.no) haittaa huomattavasti.
        Mikäli uusi omistaja vaatii tuollaista rekkautimisen lisäksi, en usko, että kovin moni on innostunut näistä pakotteista. Tuossahan nousee jo tietosuoja vastaan.

        Nykyään tuppaa olemaan niin että puhelinnumero pitää laittaa aikas moneen paikkaan, onneksi niitä saa kiskalta lisää vitosella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään tuppaa olemaan niin että puhelinnumero pitää laittaa aikas moneen paikkaan, onneksi niitä saa kiskalta lisää vitosella.

        Toki saa, mutta miksi näkisin sen vaivan? Tämä pointti on juuri yksityisyys ja sen kunnioittaminen.

        Tästä sain hyvän aasinsillan ja siirryn toiseen ääripäähän. Periaatteessa asia ei koske S24 omistajien vaihdosta vaan tietosuojaa noin yleisesti.

        Marras-, joulukuun vaihteessa Finnkino sai apulaistietosuojavaltuutettu Anu Talukselta huomautuksen toimintatavoistaan, jotka eivät täyttäneet yleisen tietosuoja-asetuksen vaatimuksia. Noh, voitte lukea itse, miten Finnkinossa tulkittii tietosuoja-asetusta päin mäntyä.
        Mielestäni todella härskiä toimintaa Finnkinolta, eikä tuollaisiin vaatimuksiin pitäisi koskaan suostua.

        "Finnkino on vaatinut asiakkaitaan lähettämään kuvan passistaan tai henkilökorttinsa molemmista puolista"
        https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000006330946.html


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Toki saa, mutta miksi näkisin sen vaivan? Tämä pointti on juuri yksityisyys ja sen kunnioittaminen.

        Tästä sain hyvän aasinsillan ja siirryn toiseen ääripäähän. Periaatteessa asia ei koske S24 omistajien vaihdosta vaan tietosuojaa noin yleisesti.

        Marras-, joulukuun vaihteessa Finnkino sai apulaistietosuojavaltuutettu Anu Talukselta huomautuksen toimintatavoistaan, jotka eivät täyttäneet yleisen tietosuoja-asetuksen vaatimuksia. Noh, voitte lukea itse, miten Finnkinossa tulkittii tietosuoja-asetusta päin mäntyä.
        Mielestäni todella härskiä toimintaa Finnkinolta, eikä tuollaisiin vaatimuksiin pitäisi koskaan suostua.

        "Finnkino on vaatinut asiakkaitaan lähettämään kuvan passistaan tai henkilökorttinsa molemmista puolista"
        https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000006330946.html

        No kuitenkin monilla on erikseen prepaid-numero mitä käyttää nettipalveluissa, juuri sen takia koska omalla vastuulla on omasta yksityisyydestä huolehtiminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kuitenkin monilla on erikseen prepaid-numero mitä käyttää nettipalveluissa, juuri sen takia koska omalla vastuulla on omasta yksityisyydestä huolehtiminen.

        Omasta yksityisyydestä huolehtiminen ja suojaaminen on juuri sitä, ettei suostu antamaan edes puh. numeroa kaikille vastaantuleville kyselijöille. Eikä muutakaan tietoa.
        Pitää visusti suun supussa ja sormet pois näppiksiltä. :)


    • Anonyymi

      Miksi kauppasummaa ei ilmoiteta? Ei kait näistä skeidasaiteista kannata mitenkään isosti maksaa. Veikkaan 1 miljoona ja siinäkin on milli liikaa.

      • Anonyymi

        Oikea kappasumma taitaa olla sen 20snt.

        Koska samat johtajat kuitenkin ja tarjoajat kai pyörittävät toimintoja, joten ei vaikuta mihinkään tuollainen omistajan vaihdos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe