Aller myy Suomi24.fin ja siihen kuuluvan Treffit24-deittipalvelun City Digital Groupille.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006345851.html
Tuleeko muutoksia? Miksi kauppasumma on salainen?
Suomi24 vaihtaa omistajaa!
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lopun alkua. Ei tämä tästä enää heikommaksi voi muuttua, vai voiko? Onko tulossa joku kohtalokas skenaario, mitä emme ole tulleet ajatelleeksi?
Mjoo
On. City Group tarkoittaa sitä että teistä kaikista maalaisjunteista tulee kaupunkilaisia.
(hihitystä)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Mjoo
On. City Group tarkoittaa sitä että teistä kaikista maalaisjunteista tulee kaupunkilaisia.
(hihitystä)En ala.
Anonyymi kirjoitti:
En ala.
Kyllä alat.
Kohta sä puhut kuin mä ja kiroilet vesisadetta talvisin ja kesät vietät mökillä - vesisateessa.
No, enyway.
Mä oon tässä vähän katsellut ympärilleni ja saanut jonkinlaisen kuvan tämän saitin käyttäjämääristä sekä itse käyttäjistä, eli kirjoittajista.
Jonkinlaista epämääräistä ahdistusta koen luetun kanssa puuhastellessani, sillä minua alitajuisesti häiritsee tekstien ohuus ja keveys. On kuin ihmisiltä puuttuisi sielu, tai jotain.
Ehkä tämä on vain henkilökohtaista harhaa, lumeunta tai kirjoitusten lyhyydestä johtuvaa vinoumaa. En osaa sanoa, mutta tällainen tapa kirjoittaa menettää lukijansa ja tekstistä jää vain humiseva onttous jäljelle ihmisen ulkopuolelle. Kirjoitukset varmaan on tarkoitettu ihmisen muotoisiksi, mutta minulle ne näyttäytyvät kuin tekojäseninä: on irtojalkoja, irtokäsiä ja irtopäitä.
Niin. Ehkä huoleni on turha, ja kirjoitustaidolla (ilmaisutaidolla) on kaikki hyvin, eikä mitään sen suurempaa paniikkia tule tuntea. Olen vain poiminut otokseni väärästä kohdasta.
(Naurua)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Kyllä alat.
Kohta sä puhut kuin mä ja kiroilet vesisadetta talvisin ja kesät vietät mökillä - vesisateessa.
No, enyway.
Mä oon tässä vähän katsellut ympärilleni ja saanut jonkinlaisen kuvan tämän saitin käyttäjämääristä sekä itse käyttäjistä, eli kirjoittajista.
Jonkinlaista epämääräistä ahdistusta koen luetun kanssa puuhastellessani, sillä minua alitajuisesti häiritsee tekstien ohuus ja keveys. On kuin ihmisiltä puuttuisi sielu, tai jotain.
Ehkä tämä on vain henkilökohtaista harhaa, lumeunta tai kirjoitusten lyhyydestä johtuvaa vinoumaa. En osaa sanoa, mutta tällainen tapa kirjoittaa menettää lukijansa ja tekstistä jää vain humiseva onttous jäljelle ihmisen ulkopuolelle. Kirjoitukset varmaan on tarkoitettu ihmisen muotoisiksi, mutta minulle ne näyttäytyvät kuin tekojäseninä: on irtojalkoja, irtokäsiä ja irtopäitä.
Niin. Ehkä huoleni on turha, ja kirjoitustaidolla (ilmaisutaidolla) on kaikki hyvin, eikä mitään sen suurempaa paniikkia tule tuntea. Olen vain poiminut otokseni väärästä kohdasta.
(Naurua)Kuulepas vesinokkaeläimeni, sielua on niin paljon ettei se enää mahdu tälle palstalle. Jos sielun lataa tänne, tulee City Group olemaan vielä kovin ihmeissään :D
Enkä muuten ala.
Olen maalaisjuntti ja junttina pysynkin. Jos näkisit, palstaillessa pidän keltavihreää AIV-hattua. Sen hatun alla on painavaa asiaa susirajalta.
Milloin he tulevat tervehtimään meitä? Citygroupilaiset? Vai onko siellä edelleen sama johtajasetä? Kai hänkin oli ihan ok. Terkkuja vaan täältä landelta.
- Anonyymi
https://www.yrittajat.fi/uutiset/615764-suomi24-takaisin-kotimaiseen-omistukseen-ilkka-lavas-lupaa-kehittaa-treffipalvelua
Eli treffit ainakin jatkavat kehittymistään. Kai Keskustelutkin 🤔️- Anonyymi
Joo miehille ja naisille tulee omat treffiosiot. Niin paljon tuli palautetta siitä et ätmit ei osaa ottaa asiallisesti pakkeja vastaan vaan alkavat h.orittelemaan. Siksi omat osiot tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo miehille ja naisille tulee omat treffiosiot. Niin paljon tuli palautetta siitä et ätmit ei osaa ottaa asiallisesti pakkeja vastaan vaan alkavat h.orittelemaan. Siksi omat osiot tulevaisuudessa.
Mites Biit jne, muunsukupuoliset jne?🎅️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites Biit jne, muunsukupuoliset jne?🎅️
Biitjne? Hollantilaisillekin oma osio? No nyt on edistystä.
- Anonyymi
No ainakin häipyvät noi Seiskan mainokset,
- Anonyymi
Onko joku muka saanut naisen suomitreffeistä. Ihan paska paikka, tinderistä saa paljon helpommin.
Toivoisin, että uusi omistaja pystyisi huolehtimaan paremmin palstan teknisestä laadusta. Edellisellä omistajalla on kädet jo jouduttu nostamaan pystyyn. Jokainen "uudistus" on huonontanut laatua. Tuloksena on ollut sekamelska.
- Anonyymi
Toivoisin, että uuden omistajan myötä myös kantapalstalaiset pannaan vaihtoon :D
- Anonyymi
Suhtaudun tähän(kin) asiaan skeptisesti.
[skeptikko] - Anonyymi
Pakollinen rekisteröityminen -> keskustelujen loppuminen -> palstojen sulkeminen
Toivottavasti nykyinen omistaja ajattelee kirjoittajia enemmän... Niitä, ketkä tekee tästä massiivisen mainostusmestan... Se kannattais olla prioriteetti 1. Ei vain mainostajat.... Muuten sahaa oksaa altansa...
- Anonyymi
Tulisipa pakkorekisteröityminen ja mahdollisuus blokata joidenkin viestit kokonaan näkymästä.
No jaa, minua ei sinänsä haittaa rekisteröityminen, mutta yksityistietojen antaminen (kuten puh.no) haittaa huomattavasti.
Mikäli uusi omistaja vaatii tuollaista rekkautimisen lisäksi, en usko, että kovin moni on innostunut näistä pakotteista. Tuossahan nousee jo tietosuoja vastaan.- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
No jaa, minua ei sinänsä haittaa rekisteröityminen, mutta yksityistietojen antaminen (kuten puh.no) haittaa huomattavasti.
Mikäli uusi omistaja vaatii tuollaista rekkautimisen lisäksi, en usko, että kovin moni on innostunut näistä pakotteista. Tuossahan nousee jo tietosuoja vastaan.Nykyään tuppaa olemaan niin että puhelinnumero pitää laittaa aikas moneen paikkaan, onneksi niitä saa kiskalta lisää vitosella.
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään tuppaa olemaan niin että puhelinnumero pitää laittaa aikas moneen paikkaan, onneksi niitä saa kiskalta lisää vitosella.
Toki saa, mutta miksi näkisin sen vaivan? Tämä pointti on juuri yksityisyys ja sen kunnioittaminen.
Tästä sain hyvän aasinsillan ja siirryn toiseen ääripäähän. Periaatteessa asia ei koske S24 omistajien vaihdosta vaan tietosuojaa noin yleisesti.
Marras-, joulukuun vaihteessa Finnkino sai apulaistietosuojavaltuutettu Anu Talukselta huomautuksen toimintatavoistaan, jotka eivät täyttäneet yleisen tietosuoja-asetuksen vaatimuksia. Noh, voitte lukea itse, miten Finnkinossa tulkittii tietosuoja-asetusta päin mäntyä.
Mielestäni todella härskiä toimintaa Finnkinolta, eikä tuollaisiin vaatimuksiin pitäisi koskaan suostua.
"Finnkino on vaatinut asiakkaitaan lähettämään kuvan passistaan tai henkilökorttinsa molemmista puolista"
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000006330946.html- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Toki saa, mutta miksi näkisin sen vaivan? Tämä pointti on juuri yksityisyys ja sen kunnioittaminen.
Tästä sain hyvän aasinsillan ja siirryn toiseen ääripäähän. Periaatteessa asia ei koske S24 omistajien vaihdosta vaan tietosuojaa noin yleisesti.
Marras-, joulukuun vaihteessa Finnkino sai apulaistietosuojavaltuutettu Anu Talukselta huomautuksen toimintatavoistaan, jotka eivät täyttäneet yleisen tietosuoja-asetuksen vaatimuksia. Noh, voitte lukea itse, miten Finnkinossa tulkittii tietosuoja-asetusta päin mäntyä.
Mielestäni todella härskiä toimintaa Finnkinolta, eikä tuollaisiin vaatimuksiin pitäisi koskaan suostua.
"Finnkino on vaatinut asiakkaitaan lähettämään kuvan passistaan tai henkilökorttinsa molemmista puolista"
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000006330946.htmlNo kuitenkin monilla on erikseen prepaid-numero mitä käyttää nettipalveluissa, juuri sen takia koska omalla vastuulla on omasta yksityisyydestä huolehtiminen.
Anonyymi kirjoitti:
No kuitenkin monilla on erikseen prepaid-numero mitä käyttää nettipalveluissa, juuri sen takia koska omalla vastuulla on omasta yksityisyydestä huolehtiminen.
Omasta yksityisyydestä huolehtiminen ja suojaaminen on juuri sitä, ettei suostu antamaan edes puh. numeroa kaikille vastaantuleville kyselijöille. Eikä muutakaan tietoa.
Pitää visusti suun supussa ja sormet pois näppiksiltä. :)
- Anonyymi
Miksi kauppasummaa ei ilmoiteta? Ei kait näistä skeidasaiteista kannata mitenkään isosti maksaa. Veikkaan 1 miljoona ja siinäkin on milli liikaa.
- Anonyymi
Oikea kappasumma taitaa olla sen 20snt.
Koska samat johtajat kuitenkin ja tarjoajat kai pyörittävät toimintoja, joten ei vaikuta mihinkään tuollainen omistajan vaihdos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763143Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2392025- 671956
- 711654
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51396Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391264MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241018"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22979- 64976
Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165927