Peris, vastaa tähän kyselyyn!

Anonyymi

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kortsun kanssa paneminen on kuin söis karkkeja kuorineen

• Anonyymi

Oikein hyvältä maistuvat karkit on kyllä hyviä kuoret päälläkin! :)

• Anonyymi

Kannattaa käyttää. Naisista ei koskaan tiedä

• Anonyymi

Peris panee. Ei sillä ole aikaa vastailla kyselyihin

• Vastasin kyselyyn, mutta aika suppea se oli kaikenkaikkiaan. Tiedä sitten millaisen tuloksen joku työryhmä siitä saa aikaiseksi.

Merkittävin havainto minkä mä olen tehnyt, on se että mä olen ollut aina se joka ottaa ekana puheeksi sukupuolitautiasiat jos sängyssä on vaatteet vähentyneet. Jotkut naiset kenen kanssa olen ollut, ovat halunneet että käytetään kumia ja jotkut ilman, mutta eivät ole koskaan kyselleet multa ekana mitään.

Lähtökohtaisesti olen kyllä luottanut naisten sanaan, sillä en näkisi isoa riskiä että nämä naiset joiden kanssa olen tavannut, valehtelisivat tollasesta asiasta. Jotkut prostituoidut olisi asia sinänsä, mutta ei ole onneksi tarvinnut sellaisiin turvautua.

Kumin käyttöä ovat halunneet lähinnä mun ikäluokan naiset, joilla ei ole ollut mitään pillerejä tms. käytössä eivätkä ole halunneet mitään vahinkoraskautta. Enkä usko että kukaan nainen valehtelisi raskauden ehkäisynkään suhteen mulle. Käsi ylös, kuka uskoo että joku nainen haluaisi nimenomaan hankkiutua mulle raskaaksi 😁

• Anonyymi

Vähentääkö kumi sinusta nautintoa?

• Anonyymi

Peris pesi kätensä ennen kuin alkoi vetää. Ei puhtaasta kädestä mitään tauteja saa.

• Höpöhöpö, ei ole tarvinnut pitkään aikaan vetää kun olen saanut.

Heh, Vito on näköjään edelleen myynnissä ja hinta taas tippunut. Kerran kun kesällä lähdin eksäni luota kotiin, en ollut pessyt käsiä ja se naisen tuoksu muuten jäi sitkeästi rattiin. Luulisi olevan myyntivaltti 😂😂

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Höpöhöpö, ei ole tarvinnut pitkään aikaan vetää kun olen saanut.

Heh, Vito on näköjään edelleen myynnissä ja hinta taas tippunut. Kerran kun kesällä lähdin eksäni luota kotiin, en ollut pessyt käsiä ja se naisen tuoksu muuten jäi sitkeästi rattiin. Luulisi olevan myyntivaltti 😂😂

Itse saan seksiä 3-4 kertaa/vko. Vedän silti käteen lähes päivittäin.

• Anonyymi kirjoitti:

Itse saan seksiä 3-4 kertaa/vko. Vedän silti käteen lähes päivittäin.

Niin mäkin tein muutama vuosi sitten kun olin pitkään sinkkuna enkä syönyt Lyricaa. Nyt on pakko välttää omankädenoikeutta jos on saantia tiedossa.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Idoliasi viedään :D

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0126a6c1-a77a-4211-ab1b-5a8c49155924

Harmi Naccin kannalta. Muuten fiksun oloinen kuva välittynyt median kautta, mutta nyt taisi olla vain liian ahne, eikä tajunnut lopettaa ajoissa. Todenäköisesti sen verran fiksu kaveri kuitenkin, että kun joskus vapautuu vankilasta niin tuskin on ihan puilla paljailla.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Harmi Naccin kannalta. Muuten fiksun oloinen kuva välittynyt median kautta, mutta nyt taisi olla vain liian ahne, eikä tajunnut lopettaa ajoissa. Todenäköisesti sen verran fiksu kaveri kuitenkin, että kun joskus vapautuu vankilasta niin tuskin on ihan puilla paljailla.

Senkin rikollisten ihailija!

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Nappi otsaan nacille, on alinta pohjasakkaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe