Mieheni on viestitellyt turhan tiiviisti erään työpaikkansa naisen kanssa Whatsapissa. Asia alkoi häiritä minua ja pyysin, ettei hän enää jatkaisi keskustelua. Mies lupasi tehdä näin, mutta valitti, että ei näe tälle mitään syytä, koska "he ovat vain kavereita".
Nyt minulla on kuitenkin rauhaton olo, sillä tänään mies on näköjään ollut taas aika tiiviisti online whatsapissa. Miten voisin saada selville, jatkaako hän naisen kanssa kirjoittelua vai puhuuko hän jonkun muun kanssa? En usko, että hän vastaisi asiasta suoraan ja toisekseen hän suuttuisi varmasti.
Miten saada tietää jatkaako mies viestittelyä työpaikkansa naisen kanssa?
29
51
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä se sinulle kuuluu kenelle hän viestittelee?
- Anonyymi
Näin o
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin o
Uusi vuosi ja uudet kujeet
- Anonyymi
Eihän se aina pettämistä tarkoita jos jonkun vanhan tutun kanssa kirjoittaa. Eri asia mikäli tapailisivat. Voit kysyä viattomasti että voiko hän näyttää mitä ovat kirjoittaneet? Voi myös olla että vain nainen on miehestäsi kiinnostunut ja mies ei, mutta hyvää hyvyyttään kirjoittaa. Syitä voi olla minua ilman pettämisiä kuitenkaan.
- Anonyymi
Nyt ihan ensimmäisenä kannattaa lakata se miehen online tilan tarkkailu. Siinä tekee vain itsensä vainoharhaiseksi. Jos hän on siellä oikeasti todella poikkeavan paljon, niin onhan se erikoista. Kyttäämällä et kuitenkaan saa aikaseksi ainakaan mitään positiivista. Faktahan on se, että toinen ihminen lähtee, jos hän niin haluaa. Mikä mitä teet ei muuta sitä. Itse istuisin ensiksi alas ihan itseni kanssa ja missä todella mennään ja mikä parisuhteenne tila oikeasti on. Sitten yrittäisin käydä kumppanin kanssa asiallisen keskustelu aiheesta. Jos hän hermostuu kovin, vaikka pitäisit keskustelun asialinjalla, niin sitten on syytä huolestua.
- Anonyymi
Mä oon miespuolisen työkaverin kanssa viestitellyt kesällä ja alkusyksystä enemmänkin, mutta viime aikoina vähemmän. Olemme molemmat naimisissa tahoillamme, mutta emme ole tapailleet vapaa- aikana.
Heräsikin kysymys, olisikohan hänenkin puoliso jotain sanonut...Täytynee jossain vaiheessa kysyäkin.
Uskon todellakin,että mies ja nainen voivat olla keskenään kavereita.
Nainen Hesasta."Uskon todellakin,että mies ja nainen voivat olla keskenään kavereita.
Nainen Hesasta."
Kavereita ollaan yleensä tasan niin pitkään kun nainen haluaa, mutta sopivassa humalassa, pikkujouluissa tms mies kokeilee aina pikkuisen kepillä jäätä ja jos jää kestää, niin eteenpäin mennään.
Olen katsonut tätä touhua niin monta kertaa, että tiedän mistä puhun.
Tietysti jos nainen on ruma, niin kaveruus voi jatkua miestenkin toimesta.- Anonyymi
Yogamies kirjoitti:
"Uskon todellakin,että mies ja nainen voivat olla keskenään kavereita.
Nainen Hesasta."
Kavereita ollaan yleensä tasan niin pitkään kun nainen haluaa, mutta sopivassa humalassa, pikkujouluissa tms mies kokeilee aina pikkuisen kepillä jäätä ja jos jää kestää, niin eteenpäin mennään.
Olen katsonut tätä touhua niin monta kertaa, että tiedän mistä puhun.
Tietysti jos nainen on ruma, niin kaveruus voi jatkua miestenkin toimesta.Eipä silti se viestittelytyökaverimies on kyllä välillä niin lutunen..
Mutta tiedän paikkani, eikä rohkeutenikaan mihinkään riittäisi.
Ruma nainen Hesasta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä silti se viestittelytyökaverimies on kyllä välillä niin lutunen..
Ruma nainen HesastaViestien takana ei ole peiliä
- Anonyymi
Mulla samankaltainen tilanne : työkamumies on viestien suhteen ihan mykkä enkä mäkään ilkeä kysyä syytä siihen.Ja pian taas nähdään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä silti se viestittelytyökaverimies on kyllä välillä niin lutunen..
Ruma nainen HesastaNiin, olet ruma sekä sisältä ja ulkoa kun pidät tuollaista peliä.
Tuntuuko hyvältä saada edes jotain huomiota? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, olet ruma sekä sisältä ja ulkoa kun pidät tuollaista peliä.
Tuntuuko hyvältä saada edes jotain huomiota?Häh. Kyseessä työkaverit. Ja mitään muuta ”peliä” ei ole kirjoittajan mukaan tapahtunut.
T. Toinen ruma nainen Hgistä - Anonyymi
Nyt kyllä todellakin luulen et E mies on saanut puolisoltaan ripityksen.Ei ymmärrä ei
- Anonyymi
Yksinkertaista.Kysy mieheltäsi,mikä tilanne tämän ja työkaverinaisen välillä ja kerro omat tuntemuksesi.
T. Whatsappailijatar miestyötoverin kanssa - Anonyymi
Kumpi se sielä aktiivinen sinä vai hän? 🤣
- Anonyymi
Aiemmin mies mut viime aikoina nainen...Ei muuten naurata vaan hieman nolottaa
- Anonyymi
Mä en yhtään ihmettele miksi tuollainen häiritsee... jos ei voi puhua asioista suoraan niin on sitten jotain meneillään. Nimim.kokemusta on. Ja mikä piru siinä on että jotkut raukat on niiiin hel- ve-Tin epätoivoisia kun pitää varattuja vongata!!!! Saattaa olla joku yyhoo joka on miehen puutteessa, varo vaan!!
- Anonyymi
Olen satavarma että siinä on jotakin mikä ei kuulu miehelle joka on parisuhteessa, kokemusta on mihin tuo voi johtaa, meille tuli avioero 39v jälkeen. Älä ihmeessä anna sen tapahtua tai hankkiudu eroon.
- Anonyymi
Ap. Mikä on nyt tilanne ?
- Anonyymi
Toistaiseksi vaikuttaa rauhoittuneelta. Mies sanoi, ettei pidä enää yhteyttä, jos asia häiritsee ja nyt myös se Whatsappissa roikkuminen vaikuttaa vähentyneen. Toki hän viestittelee siellä myös muiden kavereidensa kanssa.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistaiseksi vaikuttaa rauhoittuneelta. Mies sanoi, ettei pidä enää yhteyttä, jos asia häiritsee ja nyt myös se Whatsappissa roikkuminen vaikuttaa vähentyneen. Toki hän viestittelee siellä myös muiden kavereidensa kanssa.
ApNäyttääkö hän viestittelyt vai mistä tiedät että mies ei työkaverinaisen kanssa enää whatsuppaile?Hienoa jos näin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ApIhan sivusta heittelen, että onks miehesi etunimensä viis kirjainta ja eks ja vika vokaaleita.
Jos näin olisi ja viel ootte Stadista niin älä pelkää hän on todellakin vain työkaverini !
- Anonyymi
Minäkin aikani seurasin kuinka puoliso "sättäili. Näkihän sen selkeästi. Tarttui pulloon ja sammui otin puhelimen ja avasin sen. Vedätti sitä täysillä. Kun otin yhteyttä siihen laittoi estot eikä vastannut. Puolisolle kyllä kiukutteli asiasta. Kun sanoin mitä tulee tehdä lupasi tehdä. Nyt valehtelee pahemmin. Tai salaavat paremmin. Laitoin valitsemaan joko munä tai hän. Minut valitsi ja pyysin kertomaan totuudella mitä päätti että pyytää myös anteeksi. En tiedä tekikö näin mutta eipä tuosta ole kuulunut enään mitään. Pullokin on pysynyt kiinni.
- Anonyymi
Törkeitä kun luit miehes kännykkäviestit , mutta hienoa kaikille osapuolille et juopottelu vähentyi.
- Anonyymi
Ihmettelen asenettasi, myös vaimoni vistittelee yhden miespuolisen työkaverinsa kanssa ja ompa mies soittanut myös muijalleni. Kaikki ei ole aina uskottomuutta, jos toista alkaa kieltää tulee ongelmia.
- Anonyymi
Tämä varmaan riippuu aika paljon. Itse tiedän monta suhdetta, jotka ovat alkaneet ns viattomasta viestittelystä.
Ap
- Anonyymi
Saahan sitä viestitellä. Jos heidän välillään on jotain kehkeytymässä, sitä ei estä se, että kyttää, tivailee tai muuten pingottaa asiasta.
- Anonyymi
Oletteko teinejä vai ihan oikeasti aikaihmisiä?
- Anonyymi
Et saa selville vaikka pääsi käännät. voi salata yhteydet voi vaihtaa profiilit. yms. en jaksais kyllä kenestäkään olla noin kiinnostunut vaikka parisuhteessa olisinkin. jos uskoton menee se menee ei siinä vikinät auta. unohda. ja hommaa omia viestittely ystäviä joita äijä ei tunne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.4482906IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk1042132- 1691722
Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.981607Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten171606Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää4591258- 1471134
Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu521110Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla44982- 38969