Lumeavioliitto

Anonyymi

Hei,
Taustaa ensin.
menin naimisiin ulkomailla olevan miehen kanssa, jonka kanssa puhuin joka päivä puhulimitse ja videoitse. Hän asui kotimaassaan ja minä täällä suomessa. Suhteellamme kaikki meni hyvin ja kesäkuussa hän vihdoin sai suomen viisumin. Hän siirsi tuloaan sanoen, että hänen veljensä on menossa naimisiin joten hän tulee sen jälkeen. Veljen häät piti paikkansa, koska omat sukulaiseni asuvat siinä vieressä. Hän vihdoin syyskuussa pystyi tulemaan veljensä häiden takia. Hänen veljensä häät lykkääntyivät veljen omien viisumi ongelmien takia.
Hän tuli vihdoin Suomeen ja menimme yhdessä isäni kanssa meille. Hän oli yötä meillä, jossa kerroimme hänelle, että aiomme pitää pienet juhlat ylihuomenna, että hän ja siskonsa(asuu Suomessa) ovat tervetulleita siihen. Kaikki oli ok ja piti ideasta. Seuraavana päivänä hän meni siskonsa luo ja jätti kaikki matkalaukkunsa meille, mutta otti reppunsa mukaan, jossa oli paljon asiakirjoja ja papereita. En tiedä mitä siellä oli. Hän lähti n. klo 18 siskonsa kyydillä ja klo 22 soitti ja ilmoitti että minä en ole halukas olemaan hänen kanssaan. Yllätyin tästä ja halusin seuraavana päivänä vähän keskustella asiasta selventää mitä tassä on tapahtunut. Seuraavana päivänä isäni ei halunnut puhelinsoiton takia antamaan minun mennä yksin, joten olimme odottamassa, kun ilmoitin että isäni on mukanani. Hän ei halunut enää tulla. Hetkeä myöhemmin hän ilmoitti tekstiviestitse että ei ollut koskaan kiinnostunut minusta ja että palaa takaisin kotimaahansa. Että kaikki on minun syyni ja että ottaa avioeron. Jäin tämän kaiken tiedon keskellä shokkiin. Sen päivän jälkeen hänestä ei ole kuullunut mitään.

Tällä hetkellä olen hakenut avioeron, mutta tyyppiä ei löydy mistään. Hain avioeron heti maanantaina, koska kaikki tapaamishässäkä tapahtui lauantaina. 2kk on kulunut jätin yhteisen kämppämme, jonka olin valmistellut ja menin takaisin asumaan vanhemmilleni, koska en halunnut olla yksin tämän kaiken kanssa. Eli nyt hänellä ei ole edes osoitetta ja sanottiin että hänet löytää nyt nopeammin. (31.11. avaimet palautettu jne.).
Eli miten avioeron harkinta-aika menee kun miestä ei löydy mistään. Hänen matkalaukkunsa ja tavaransa on vieläkin minulla. Eikä meillä ole yhteistä omaisuutta. Lakimiehellä käyty, joka sanoi minulle 1kk odottamisen jälkeen, että olen kaiken itse valmiiksi tehnyt että muuta ei ole tehtävä. Onko mitään, mitä tässä vaiheessa vois tehdä, että harkinta-aika alkaisi.
En halua enää kuulla hänestä.

3

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko tyhmä?

      Jos sinulla on lakimies, niin mitä täällä palstalla kyselet? Kysele siltä lakimieheltä.

    • Anonyymi

      Viranomaisten asia nyt saada toimitettua miehelle haaste avioerohakemuksesta. Joskus se tapahtuu, viimeistään kahden vuoden päästä, ei kannata hätäillä.

    • Anonyymi

      Jatkan edellistä. Missä menitte naimisiin, ketä oli paikalla? Oletko varma miehen henkilöllisyydestä? Nimittäin tuo, että mies ottaa reppunsa ja häipyy viittaa suurempiin rötöstelyihin. Hyvin todennäköisesti esiintyy väärällä nimellä, on etsintäkuulutettu tms. hämärää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe