suikalelihan riiputus?

Miten suikaleliha riiputetaan oikeoappisesti? ostin suikale lihaa ale 30pros viim käytp eilen. No tänään tässä väsäilen papulihasoppaa..pataa. mietin vaan miten noi suikaleet riiputetaan? eikö oo tolokuton homma mitä hä?

Vähän kun kuivaporon kuivatus etelä'-suomessa.

Otin tuossa kello neljän dry vodkan tuplan ja nyt mulla on neljäspaukku "noin" meneillään. Kossu on pannassa mutta pervokki on irti. HÄHÄHÄHÄ.-.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainakin kassilohen riiputus on helppoo. Unohin 1.1 kilosen kassilohifileen ulos sinkkiämpärin alle sementtilaatan päälle, nottei farikset pirulaiset sisä söis. Se muhi siellä fiikon päivät.
      Hyvin oli riippunu. Laitoin siihen suolaa, ripaus sokerii, graavikalan tapaan. Perinteinen, hyvin riippuneen kassilohen maku sii oli.

      • Minä riiputan kassejani suihkun jälkeen raittiissa ilmassa. Olohuone partsin ovi auki.


    • Tämä oli trollausaloitus! Aloittaja tietää kyllä kaiken riippuvaisuuksista, koska on itsekin riippuvainen! Itse olen riippumaton ajattelija, mutta näin talvella käytän normisohvaa.

      Suikalelihan riiputuksen alkuperä juontaa 1800- luvulle Ameriikkaan. Cowboys- niminen intiaaniheimo aina riiputteli lihaa langalla kaktusten välissä, jotta kojootit ja maatiekiitäjät eivät heidän ruokaansa olisi varastaneet. Suomeen tuo riiputus levisi jo pikkuvihan aikoihin ja tänne rakennettiin jokaisen omakotitalon pihaan pieni mökki, joka oli kolmemetrisen puutolpan päässä. Siellä riippuivat lihat rauhassa hallin hampaalta ja juopolta naapurilta. Seuraasaaressa on tuollainen mökki säilynyt eli sinne katsomaan! Kekkonen käytti tuota mökkiä aikoinaan Tamminiemen ylimääräisenä vodkavarastona.

      • Kuka keksi peyoten? atseekit riiputtivat lihaa milloin milläkin tavoin..pohjosessa kuumat erämaat etelässä sankka viidakko. maantiekiitäjä oli harmiton tipu mutta nälkäinen kojootti keksi konnuuksia välillä räjäyttäen suuriakin palstoja. on tainnu kelju k kuolla nälkään jo kun ei oo enää kuulunu.

        Suomessa on ollu isoa ja pikkuvihaa..nykyään viha on siirtynyt internettiin..pakko kestää kun näillä palstoilla huuhailee--
        ..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      138
      1920
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1173
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1107
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      935
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      94
      884
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      809
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      744
    8. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      50
      730
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      730
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      676
    Aihe