Muistakaa ostaa jouluviinat

Anonyymi

Ajoissa jo heti huomenna vaikka ettei ne sitten unohdu. Viikonloppuna kannattaa käydä baarissa josta se kumppani löytyy. viinaa pitää juoda joulunakin koska kumppanin tapaa ainoastaan kännissä. Raittiit miehen joulu on yksinäinen ja ankea.

T viinamies

31

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

• Helmiina kirjoitti:

Ja jooo

https://youtu.be/MavjQ9sgFrI

😛👌

Taitaa viinamiehellä olla vaan outo fantasia tuosta alkoholin tissuttamisesta... Sellainen naurettava provoilija... :oD

No joko se huominen on toiseksi viimoinen työpäivä? :oD

• Disse kirjoitti:

Taitaa viinamiehellä olla vaan outo fantasia tuosta alkoholin tissuttamisesta... Sellainen naurettava provoilija... :oD

No joko se huominen on toiseksi viimoinen työpäivä? :oD

Juu, 2 pvää vielä. Sitten relataan. 😃 👍

• Helmiina kirjoitti:

Juu, 2 pvää vielä. Sitten relataan. 😃 👍

No voi video.... Sitten koivet pöyvälle ja siesta pystyyn. :oD

Täällä tullut ihan höperönä lunta... :oO

Huomenna joutuu varmaan ihan topakasti tekemään lumitöitä... :oO

• Disse kirjoitti:

No voi video.... Sitten koivet pöyvälle ja siesta pystyyn. :oD

Täällä tullut ihan höperönä lunta... :oO

Huomenna joutuu varmaan ihan topakasti tekemään lumitöitä... :oO

Täälläkin tuli lunta, osin loskana jo. Oli aika mälsä ajokeli..

Mulla on iltoja, niin saa pimeällä suunnistaa pimeää tietä kotiin.. Pimeitä kuskeja varoen. 😑

• Helmiina kirjoitti:

Mulla on iltoja, niin saa pimeällä suunnistaa pimeää tietä kotiin.. Pimeitä kuskeja varoen. 😑

No ei se täälläkään pöllyä.... siinä nollan pinnassa, mutta ehkä toi tuurilla vielä lingosta hurahtaa läpi... :oI

No onneks mulla on aika lyhyt työmatka, mutta autokin on jo parissa tunnissa hautautunut lumen alle.... :oO Hirmu keli... :o/

• Disse kirjoitti:

No ei se täälläkään pöllyä.... siinä nollan pinnassa, mutta ehkä toi tuurilla vielä lingosta hurahtaa läpi... :oI

No onneks mulla on aika lyhyt työmatka, mutta autokin on jo parissa tunnissa hautautunut lumen alle.... :oO Hirmu keli... :o/

Märkää muhjua.. 😜

Mulla on n. 12 km suunta.

• Helmiina kirjoitti:

Täälläkin Joensuussa on loskaa, mutta myös selvästi luntakin. Nyt taitaa olla jo noin 10 senttiä kokonaisuudessa.

Hyviä joululomia, jos työt joulunosalta loppuu perjantaihin! :)

Itse en mitään jouluviinaa osta, sillä kannatan kesäistä terassiolutta ja kesäistä valkoviini kalaruuan kanssa. Pari olutta juo kesää kohden. Noin yhden valkaripullon ostan kesää kohden. Talvella ei kiinnosta juoda, vaikka siskon luona saisi ilmaiseksi punaviiniä jouluaterialla, mutta mieluummin juon cokista. Onko Teillä jouluateria mahdollisesti jomman vanhempien luona?

• Helmiina kirjoitti:

Märkää muhjua.. 😜

Mulla on n. 12 km suunta.

No sitä on vaan jo jokapuolella.... Pöllyttää 45 asteen kulmassa... Ihan karsee keli.... mutta onneks alkaa huomenna vapaat, että kerkee saada paikat kuntoon... Pitäis oman pihan lisäksi maalta laitella pihat kuntoon ja lisäks sinne metsään laitella se kelkkarinki kuntoon.
        Ärsyttää vaan, kun just nyt kun on yövuorossa, tupsuttaa tätä...ei yksinkertaisesti kerkeä putsailemaan... Mutta toivotaan, että se huomenna ampuis hyvin vielä lingosta sen... Peukut pystyyn. :oD

Mulla n. 5 km töihin matkaa.... Ja ihan kaupungin läpi...

• Disse kirjoitti:

No sitä on vaan jo jokapuolella.... Pöllyttää 45 asteen kulmassa... Ihan karsee keli.... mutta onneks alkaa huomenna vapaat, että kerkee saada paikat kuntoon... Pitäis oman pihan lisäksi maalta laitella pihat kuntoon ja lisäks sinne metsään laitella se kelkkarinki kuntoon.
        Ärsyttää vaan, kun just nyt kun on yövuorossa, tupsuttaa tätä...ei yksinkertaisesti kerkeä putsailemaan... Mutta toivotaan, että se huomenna ampuis hyvin vielä lingosta sen... Peukut pystyyn. :oD

Mulla n. 5 km töihin matkaa.... Ja ihan kaupungin läpi...

Mjoo, ettei veä tukkoon. 👍

Ihan kiva matka, ei liian pitkä. Mulla tulee helposti työmatkaa mihin vaan. Kun miettii potentiaalisia työpaikkoja... Mutta jos nyt tovin olis vaan. 😃

• Helmiina kirjoitti:

Mjoo, ettei veä tukkoon. 👍

Ihan kiva matka, ei liian pitkä. Mulla tulee helposti työmatkaa mihin vaan. Kun miettii potentiaalisia työpaikkoja... Mutta jos nyt tovin olis vaan. 😃

No se ei kovin märkää lunta jaksakaan viskoa pitkälle, mutta mitä märempää lunta, sitä enemmän sinne sitä on tarjottava....sit lentää sellainen pötkölä kokoajan. :oD

Niin, nyt vaan surffaat kotona jonkinaikaa ja hoidat itses kuntoon. :o)

• P.Dinosaurus kirjoitti:

Täälläkin Joensuussa on loskaa, mutta myös selvästi luntakin. Nyt taitaa olla jo noin 10 senttiä kokonaisuudessa.

Hyviä joululomia, jos työt joulunosalta loppuu perjantaihin! :)

Itse en mitään jouluviinaa osta, sillä kannatan kesäistä terassiolutta ja kesäistä valkoviini kalaruuan kanssa. Pari olutta juo kesää kohden. Noin yhden valkaripullon ostan kesää kohden. Talvella ei kiinnosta juoda, vaikka siskon luona saisi ilmaiseksi punaviiniä jouluaterialla, mutta mieluummin juon cokista. Onko Teillä jouluateria mahdollisesti jomman vanhempien luona?

On tuossakin vähän vielä lumen ulkonäköä, mutta muhjua vallan. Kastuu kengät, kun lähtee pihalle kävelemään.

Kiitos. 😊

Saa nyt nähdä, jaksaako lähteä sukuloimaan vai ei. Laps on kipeenä. Voipi olla, että kotona ollaan. 😃

Sopis mulle hyvin.. Ei jaksas reissata.

• Disse kirjoitti:

No se ei kovin märkää lunta jaksakaan viskoa pitkälle, mutta mitä märempää lunta, sitä enemmän sinne sitä on tarjottava....sit lentää sellainen pötkölä kokoajan. :oD

Niin, nyt vaan surffaat kotona jonkinaikaa ja hoidat itses kuntoon. :o)

Juu, isäukko lanaa aina loskalla ja kun on liika pönttiä lingottavaksi. 😃

Näin teen!! 😊 👍 Oon ihan tööt, kai se on nukkuu mentävä.

• Helmiina kirjoitti:

On tuossakin vähän vielä lumen ulkonäköä, mutta muhjua vallan. Kastuu kengät, kun lähtee pihalle kävelemään.

Kiitos. 😊

Saa nyt nähdä, jaksaako lähteä sukuloimaan vai ei. Laps on kipeenä. Voipi olla, että kotona ollaan. 😃

Sopis mulle hyvin.. Ei jaksas reissata.

Hyvää työviikonloppua ja joulujakin. Itse lopettelen tämän päivän osalta ja alan seuraamaan El Classicoa, joka Barcelonan ja Madridin välinen futisottelu.

Hyvää iltaa ja yötä! :)

Hyvää työviikonloppua ja joulujakin. Itse lopettelen tämän päivän osalta ja alan seuraamaan El Classicoa, joka Barcelonan ja Madridin välinen futisottelu.

Hyvää iltaa ja yötä! :)

Kiitos, samoin sinne! Mä hilpasen nukkumaan. Hyvät pelit ja yöt sen perään. 😃

• Helmiina kirjoitti:

No meillä kotona se on sitten kola tai lapio... Maalla on sit traktori, mihin saa vaikka mitä...lana, kauha tai linko...

Menehän nukkuu. Ja hyvää yötä. Ei oo paljoa enää.... :o)

• Disse kirjoitti:

No meillä kotona se on sitten kola tai lapio... Maalla on sit traktori, mihin saa vaikka mitä...lana, kauha tai linko...

Menehän nukkuu. Ja hyvää yötä. Ei oo paljoa enää.... :o)

Disse: "No meillä kotona se on sitten kola tai lapio... Maalla on sit traktori, mihin saa vaikka mitä...lana, kauha tai linko..."

Sittenhän saat tehtyä lumityöt tänä talvena kätevästi?

Onko yövuoro nyt? Itse katsoin vähän tylsän Espanjan sarjan El Classicon, joka päättyi tasapeliin. Nyt on aikaa katsoa The Simpsons sarjaa telkusta ja kirjoitella tänne. Mitäs sinne kuuluu?

Disse: "No meillä kotona se on sitten kola tai lapio... Maalla on sit traktori, mihin saa vaikka mitä...lana, kauha tai linko..."

Sittenhän saat tehtyä lumityöt tänä talvena kätevästi?

Onko yövuoro nyt? Itse katsoin vähän tylsän Espanjan sarjan El Classicon, joka päättyi tasapeliin. Nyt on aikaa katsoa The Simpsons sarjaa telkusta ja kirjoitella tänne. Mitäs sinne kuuluu?

No kätevämmin saisin pakkaslumen hoidettua, mutta ei parane valittaa, ennen oli paljon huonommin. :oD

Joo, yövuoro...Viimeinen tässä vuoropätkässä. Huomenna lumihommia ja illalla säbää. Perjantaina jotain muuta säätöä ja viikonloppuna pojan kanssa maalle rälläämään kelkalla ja traktorilla. :o)

• Disse kirjoitti:

No kätevämmin saisin pakkaslumen hoidettua, mutta ei parane valittaa, ennen oli paljon huonommin. :oD

Joo, yövuoro...Viimeinen tässä vuoropätkässä. Huomenna lumihommia ja illalla säbää. Perjantaina jotain muuta säätöä ja viikonloppuna pojan kanssa maalle rälläämään kelkalla ja traktorilla. :o)

Disse: "Huomenna lumihommia ja illalla säbää. Perjantaina jotain muuta säätöä ja viikonloppuna pojan kanssa maalle rälläämään kelkalla ja traktorilla. :o) "

Kuulostaa kivalta. Itse lähden faijan luokse joulun jälkeen tekemään lumitöitä. Mahdollisesti on tarvetta, vaikka siskon luona Uudellamaalla ei ole lumestakaan tietoa. Jouluaattonakin on 2-3 astetta lämmintä ja sataa vettä. Sitten on kavereitten kanssa lauantaina 28 futisbibbalot.

Onko töissä hommia näin yöaikaan?

Disse: "Huomenna lumihommia ja illalla säbää. Perjantaina jotain muuta säätöä ja viikonloppuna pojan kanssa maalle rälläämään kelkalla ja traktorilla. :o) "

Kuulostaa kivalta. Itse lähden faijan luokse joulun jälkeen tekemään lumitöitä. Mahdollisesti on tarvetta, vaikka siskon luona Uudellamaalla ei ole lumestakaan tietoa. Jouluaattonakin on 2-3 astetta lämmintä ja sataa vettä. Sitten on kavereitten kanssa lauantaina 28 futisbibbalot.

Onko töissä hommia näin yöaikaan?

Joo, touhuamista olis kivasti, mutta kaikki muu sälä vie aikaa.... Huomennakin kun menee kotiin, on yön jäljiltä huilattava, kun on vienyt muksut kouluun ja sit ne lumihommat, muksut koulusta ja ruokahommat, niin sittenpä se onkin jo ilta...

Perjantaina saatan ehkä jo käydä yksin maalla, kun muksut on koulussa, mutta toisaalta sekin olisi vaan ylimääräistä ajelua... :o/ saa nähdä...

No kohta on vähän hommia...sitten pitää suunnitella, että miten teen loppuyön kanssa...voisin ehkä hoitaa parit ekstrahommelitkin ja laitan niistä sit ovelasti ylitöitä... :oD

• Disse kirjoitti:

Joo, touhuamista olis kivasti, mutta kaikki muu sälä vie aikaa.... Huomennakin kun menee kotiin, on yön jäljiltä huilattava, kun on vienyt muksut kouluun ja sit ne lumihommat, muksut koulusta ja ruokahommat, niin sittenpä se onkin jo ilta...

Perjantaina saatan ehkä jo käydä yksin maalla, kun muksut on koulussa, mutta toisaalta sekin olisi vaan ylimääräistä ajelua... :o/ saa nähdä...

No kohta on vähän hommia...sitten pitää suunnitella, että miten teen loppuyön kanssa...voisin ehkä hoitaa parit ekstrahommelitkin ja laitan niistä sit ovelasti ylitöitä... :oD

Työn ja vapaa-ajan iloja sinne! Itse taidan kohta ryhtyä nukkumaan, sillä aamulla olisi hommaa tehtävänä.

Hyvää yötä ja mahdollisesti hyvää joulua, jos ei täällä törmätä ennen sitä. Itse en kirjoittele täällä jouluna, sillä Helmiinakaan ei kirjoittele. Uudeksi vuodeksi ilmestyn varmasti tänne uudelleen!

Työn ja vapaa-ajan iloja sinne! Itse taidan kohta ryhtyä nukkumaan, sillä aamulla olisi hommaa tehtävänä.

Hyvää yötä ja mahdollisesti hyvää joulua, jos ei täällä törmätä ennen sitä. Itse en kirjoittele täällä jouluna, sillä Helmiinakaan ei kirjoittele. Uudeksi vuodeksi ilmestyn varmasti tänne uudelleen!

Joo, rupeehan sää unille. Mä taidan hoitaakin tässä pari työjuttua, niin saa nekin hoidettuu tässä yövuorossa npäärästi. :oD

Hyvää yötä ja palaillaan kun palaillaan. Täältähän sitä tavalla jos toisella löytää.... :o)
        Niin ja jouluja vaan. :o)

• Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

3 päivän känni alkaa perinteisesti jouluaatosta . Puolen litran pullo kossua kolmena päivänä peräkkäin ja härpäkkeet päälle!

Sammallusta vaan pirtteihin ja asumuksiin, älä unohra aamuyön paukkua, koska pakkanen ei nyt siitä muistuta.

• Anonyymi

No tuskin unohtuu viinasten osto ja polliisi saa hommia kun aviokriisiä pukkaa!

• Anonyymi

Viinaa tulee joutua kyllä Joulunakin, ja naisia kutsun bilettämään

• Anonyymi

jouluna kuuluu juuten juoda viinaa. Ette naisia saa muuten koskaan.

• Anonyymi

"...kumppanin tapaa ainoastaan kännissä"

Kumman pitää olla kännissä? Minun vai vaimon? Ja missä me tavataan? Kotonako?

• Anonyymi

Alkon kalliita viinoja ei kannata ostaa. Tilaan ulkomailta koska säästää jopa tonnin kun tilaa enemmän kerralla ja lähes ilmainen kotiinkuljetus Tilasimme kaverin kanssa puoliksi 60 pulloa viinaa ja olutta 20 koppaa. Viinapullot ulkomailla maksaaa jopa 15-20 euroa vähemmän kun suomessa.

• Anonyymi

Meillä ei juoda viinaa. Olutta tai viiniä juodaan. Mies juo olutta, minä viiniä. Ei men kännissä olla kuitenkaan jouluaattona. Olisin huolissani jos alkoholi muuttaa miehen luonnetta mutta oma mieheni on hiljainen ja rauhallinen humalassakin joten ei tule mitään ongelmia. Jouluaattona käydään vanhemmillani syömässä ja tapanina mieheni sukulaisilla. Ei siinä ehdi hirveesti juoda alkoholia.

• Anonyymi

En ole koskaan pillua saanut, vaikka joka joulu olen ollut kännissä. Viime joulunakin aloitin jouluaattona, kun kävin syömässä vanhempien luona ja aterialla oli viiniä, jota joinkin oikein kunnolla. Faija sitten joutui viemään kotiin, kun en ollut oikein ajokunnossa.

Kotona otin viinat esiin ja kolme päivää meni ihan humussa ja sumussa. Kyllä muuten VITUTTI se töihin palaaminen. Tällä kertaa olen viisaampi ja otan viikon saikkua, koska pomo on HOMO, eikä myöntänyt lomaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      213
      3141
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2871
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      373
      1582
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      27
      1468
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1342
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1249
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1237
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1097
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      171
      1094
    10. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      143
      964
    Aihe