Kyllä sen nainen nyt viimein tajuan ja luovutan

Anonyymi

Alkaa olla sittenkin selvää ettei sulla ole mitään tunteita mua kohtaan. Koko tämä aika oli täyttä harhaa. Vielä hetki sitten muistelin millaista se oli ennen ja toivoin. Mutta kyllä sun käytös kertoo sen mitä pelkäsinkin. En ole oikein osannut ottaa seuraavia askeleita elämässä sinä aikana kun olet ollut mun mielessä mahdollinen, vaikkakin mahdoton.

Toiset varmaan tykkää vain pelailla, antaa ymmärtää ja sitten mitään ei olekaan. Kuvitelmaa vain...

Mutta nyt tämä jää ja tilalle uudet kuviot. Se oli kivaa ja kutkuttavaa niin kauan kuin se oli hyvää. Jäät mieleen mutta enää en sinua aio katsella ihastunein silmin. Kiitos söpöydestäsi ja ollaan asiallisia vastakin!

32

929

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerroitko hänelle sun tunteista?

• Anonyymi

Olen joskus vuosia sitten kertonut...

• Anonyymi

Minne päin menee?

• Anonyymi

En uskalla kertoa. Ajattelen vain silleen että jos hän lukee tätä palstaa, niin nyt tietää missä mennään. Minä en vaan enää jaksa pettyä ja odottaa sellaista, mitä ei koskaan tule oikeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En uskalla kertoa. Ajattelen vain silleen että jos hän lukee tätä palstaa, niin nyt tietää missä mennään. Minä en vaan enää jaksa pettyä ja odottaa sellaista, mitä ei koskaan tule oikeasti.

Et voi edes ilmansuuntaa kertoa? Taitaa olla hupiukkoja taas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle tää ei voine olla koska minä kerroin tunteistani viestillä eikä mies edes vastannut. Millaista ilmaisua tunteistaan naiselta odotat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä haluat sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä haluat sitten?

Halusin kertoa tänne kun en voi kertoa suoraan. Auttaa kestämään sen ettei siinä ollutkaan mitään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halusin kertoa tänne kun en voi kertoa suoraan. Auttaa kestämään sen ettei siinä ollutkaan mitään...

Ok? Ootko kysynut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok? Ootko kysynut

En ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole

Et voi tietää, jos et ole kysynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi tietää, kun eihän tuossa ole mitään vihjettä kelle menee. Itse lopetin haihattelyn yhden miehen kanssa, kun ilmeni että oli mennyt naimisiin ja saanut lapsen sinä aikana, kun kuvittelin hänen olevan kovastikin minuun ihastunut. Paskan marjat. Katkeraksi tekee, varmaan ilmeestäkin näkee, kun edelleen tervehdimme näkiessä. Noin paljon miehiin voi luottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi tietää, kun eihän tuossa ole mitään vihjettä kelle menee. Itse lopetin haihattelyn yhden miehen kanssa, kun ilmeni että oli mennyt naimisiin ja saanut lapsen sinä aikana, kun kuvittelin hänen olevan kovastikin minuun ihastunut. Paskan marjat. Katkeraksi tekee, varmaan ilmeestäkin näkee, kun edelleen tervehdimme näkiessä. Noin paljon miehiin voi luottaa.

Jos teillä ei ollut suhdetta, eikä hän ollut luvannut sinulle mitään, kuinka hän sinun luottamuksesi muka petti? Mies ei todennäköisesti ollut edes tietoinen sinun kuvitelmistasi. Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos teillä ei ollut suhdetta, eikä hän ollut luvannut sinulle mitään, kuinka hän sinun luottamuksesi muka petti? Mies ei todennäköisesti ollut edes tietoinen sinun kuvitelmistasi. Sivusta.

Et tiedä asiasta mitään, joten pidä huoli omista asioistasi. Jotkut miehet vaan on pettureita luonteeltaan. Ja nössöjä.

• Anonyymi

Kääk.Sanoitko tuon myös minulle ?Jos sanoit, kasvotusten näytinkö ,että tajusin asiasi?

• Anonyymi

Mitä tapahtui sitten ku noin ajattelet?

• Anonyymi

Onko miehelle tämä aloitus?

• Anonyymi

Naiselle.

T.ap

• Anonyymi

Minkälaista se käytös sitten on ollut?

• Anonyymi

Ap, oletko mies vai nainen?

• Anonyymi

Mies

• Anonyymi

Oletko koskaan, millään tavalla kertonut hänelle tunteistasi?

Tänään havainnoin erään itseäni useita vuosia nuoremman miehen käyttäytymisessä jotain sellaista kylmenemistä, että kylläpä kyynelhanat aukesivat, kun kotiin vihdoin pääsin.

• Anonyymi

Miltä tilanne voi näyttää hänen silmin? Oleppa rehellinen itselle ja mieti kuinka aktiivisesti itse olet ollut aloitteellinen romanttiseen vai onko kaikki jäänyt naisen harteille. Jos et kerran ole edes suuta avannut.

• Anonyymi

Aivan niin. Tai ottanut yhteyttä palstan ulkopuolella?

• Anonyymi

Kerro jotain tunnistetta tuosta naisesta. Vaikka nimen alkukirjain, jos et muuta uskalla.

Minun on todella vaikeaa katsoa erästä miestä silmiin, vaikka tunnenkin todella voimakasta vetoa häntä kohtaan.

Tätä on jatkunut jo reilusti yli vuoden päivät ja kaikesta tästä ujostelusta huolimatta minä todella, siis TODELLA haluaisin päästä tutustumaan häneen jossakin rauhallisemmassa ympäristössä.
      Luulin jopa, että tunteet olisivat olleet molemminpuolisia. Jotenkin antoi aina välillä käyttäytymisellään ymmärtää niin.

Mutta todellakin. Huomasin tänään olevani hänelle ilmaa vain, vaikka vasta eilen tuntui, että olisi ikäänkuin yrittänyt varovasti lähestyä. Ihan virallisissa merkeissä tosin, mutta kuitenkin.

• Anonyymi

Jos ei ole keskustellut toisen kanssa, ei voi koskaan olla varma toisen tunteista. Esimerkiksi omalla kohdallani miehen ristiriitainen käytös pidemmältä ajalta on johtanut siihen, etten voi luottaa enää mihinkään. Tekeekö siinä sitten mieli tehdä rakkaudentunnustuksia. Ei tosiaankaan tee, vaikka tykkäisi kuinka paljon ja vaikka kuinka yrittäisi ymmärtää tätä käytöstä. Ja tästä johtuen omakin käytös voi vaikuttaa kaikkea muuta kuin ihastuneelta.

• Anonyymi

Jos olet JT ja viestisi M: lle, niin yhä samoin tunnen mutta luulen ettei sinua kiinnosta

• Anonyymi

En halua olla heidän onnen tiellä, siksi välttelen.

• Anonyymi

Mun mielipide asiaan: Jos oot huomannut kiinnostusta, niin testaa tätä naista jotenkin. Jos hän on suhteessa, ei se tarkoita sitä että suhde olisi hyvä vaikka olisi joskus ollutkin. Aina voi rakkaus kuolla tai olla muita syitä miksi suhde ei toimi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielipide asiaan: Jos oot huomannut kiinnostusta, niin testaa tätä naista jotenkin. Jos hän on suhteessa, ei se tarkoita sitä että suhde olisi hyvä vaikka olisi joskus ollutkin. Aina voi rakkaus kuolla tai olla muita syitä miksi suhde ei toimi.

En ole aloittaja.

• Anonyymi

Tämä vo koskea niin montaa, mutta myös minua.

Kerron vain, että tunteita on, se vain pelottaa mihin se johtaa. Kuten laitoit olet ollut mun mielessä mahdollinen, vaikkakin mahdoton eli esteitä voi olla.

Lähesty henkilökohtaisesti kasvotusten tai viestillä. Minäkään en tiedä onko toisella syvällisiä tunteita. Katseista päätellen niitä on ainakin ollut, mutta en halua vain niihin luottaa.

• Anonyymi

Minkälaiset kuviot tuli tilalle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      110
      2523
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2211
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1727
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      62
      1719
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      162
      1633
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      157
      1517
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1506
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1270
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      27
      1207
    10. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1206
    Aihe