Ätminkäisen joululahjatoive

Anonyymi

Haluaisin kauniin 16-vuotiaan tyttöystävän.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin minäkin! Ja sen pitää olla neitsyt, eikä mikään käytetty lutka. Että tämä tiedoksi joulupukille.

      • Anonyymi

        Meinaat että menisi poikuus ja neitsyys yhdellä kertaa?


    • Anonyymi

      Vilpittömämpi toive kuin köyhien lasten Gucci-reppu ja iPhone vaateet.

    • Niin käteistä rahaa miljoonia ei sitten tarvitse? Samalla vois laittaa vaan pakettiin jonkun pankkikortin, missä ois sanotaanko 13 miljardia käteistä...

      Ihan kohtuullisia lahjatoiveita... niin voihan näihin kylkiäisenä pistää myös jotain pientä kivaa... :o)

    • Anonyymi

      Saan kait minäkin esittää joululahja toiveeni, tää kuuluu samaan kategoriaan. Haluaisin kohdata monimiljonäärin vanhan kuin taivas, siis pitkälti yli 9-kymppisen.
      Mies ihastuisi minuun ja adoptoisi minut tyttärekseen, koska lapsia hänellä ei koskaan ole ollut eikä vaimoakaan.
      Vaihtoehtona mä tietenkin suostuisin myös avioliittoon, jos tuo adoptio ei tulisi kysymykseen. Siihen loppuisi rahalliset huolet kuin seinään... tällä hetkellä se seinä kun on ainainen rahan puute.
      Ett semostahan minä toivon; nimimerkillä pers`aukiset älkööt vaivautuko!

      • Mitat ois siis: 165/98/43 Eli miljoonat tilillä/ikä/ruumiinlämpö? :oD


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Mitat ois siis: 165/98/43 Eli miljoonat tilillä/ikä/ruumiinlämpö? :oD

        Suomennosko tuo ois; 165 miljoonaa, äijän ikä 98 vuotta ja keuhkokuumeessa 43 °.
        No pianhan mä olisin rikas sureva leski... ei tuon ikäinen montaa tuntia yli 40 ° kuumetta kestä.
        Sä aloit nyt kitsastelemaan niistä miljardeista. =((
        En sitt ollut aivan varma tajusitko sä tämän huulenheiton mun heittämäks pilaksi!
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomennosko tuo ois; 165 miljoonaa, äijän ikä 98 vuotta ja keuhkokuumeessa 43 °.
        No pianhan mä olisin rikas sureva leski... ei tuon ikäinen montaa tuntia yli 40 ° kuumetta kestä.
        Sä aloit nyt kitsastelemaan niistä miljardeista. =((
        En sitt ollut aivan varma tajusitko sä tämän huulenheiton mun heittämäks pilaksi!
        trollikka

        Joo, siinähän ois sulle unelmamiehen mitat... Ja eiköhän noilla miljoonillakin jo sunkin talous saatais kuntoon. :oD
        Ja eipä sitä tartte sitä ukkoa siinä ihmetelläkkään pitkää. :oD

        En mä tiennyt kuka anomuumi tuon alkuperäisen oli kirjoittanut, mutta silti oli pakko pistää lisää vettä myllyyn. :oD


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Joo, siinähän ois sulle unelmamiehen mitat... Ja eiköhän noilla miljoonillakin jo sunkin talous saatais kuntoon. :oD
        Ja eipä sitä tartte sitä ukkoa siinä ihmetelläkkään pitkää. :oD

        En mä tiennyt kuka anomuumi tuon alkuperäisen oli kirjoittanut, mutta silti oli pakko pistää lisää vettä myllyyn. :oD

        Monenko sä tiedät täällä käyttävän esim; kaksoispistettä?
        Kyllä mun allekirjoitus melkein aina jotenkin näkyy....!!!
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monenko sä tiedät täällä käyttävän esim; kaksoispistettä?
        Kyllä mun allekirjoitus melkein aina jotenkin näkyy....!!!
        trollikka

        Se on itte asias puolipiste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on itte asias puolipiste.

        Joo niinpä taitaakin olla, mä en vaan muistanut sen oikeaa kutsumanimeä! =))
        Kiitos.
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on itte asias puolipiste.

        No en mä tuota puolipistettä huomaa ja toisekseen osaa jotkut siihen osua puolivahingossakin. :oD
        Ei täällä oikeasti kaikkia tunne. Mä luulen, että moni luulee, että täällä on vaan muutama tyyppi, mutta todelllisuudessa vaan monta samantyyppistä...

        Mutta mä sut tunnistan joistain jutuista enemmän... :o)

        Se sun "minäpä teen kuten minä haluan itse tehdä!"-asentees näkyy monessa...sitten sellainen vankka mielipide joissain jutuissa.... oikein näkee miten silmä palaa kun kirjoitat niitä. :oD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monenko sä tiedät täällä käyttävän esim; kaksoispistettä?
        Kyllä mun allekirjoitus melkein aina jotenkin näkyy....!!!
        trollikka

        Missä on kaksoispiste?


    • 16-vuotiaalle tytölle toivon oikein hyvää poikaystävää. Hyvää Joulua! 🌹👀

      • Taitas täältä löytyä vaan pappaystävä! :oD


    • Anonyymi

      Saat jännämiehen käyttämän vanhan ämmän. Muita ei ole nyt satavilla.

    • Anonyymi

      Mä haluaisin sellaisen tumman kolmekymppisen timmin miehen, joka jaksaaaa :D

    • Anonyymi

      Kyllä pitäisi munkin nainen saada Joululahjaksi mutta riittää kun on joku 18-25-vuotias, kaunis mutta ei liian kokenut.

      KilttiMies89

      • Anonyymi

        Miks sullakin on tuollaiset vaatimukset, vaikka et saa ylipäätään ketään? Turha ätmien ruikuttaa taas seuraavakin vuosi. Miksi jonkun ätmin pitäisi saada kaunis nainen?? En vaan ymmärrä. Sama ongelma se taitaa olla Allullakin, vaikka muuta väittää. Peris sentään tuli järkiinsä, ja seuraukset voi lukea palstalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks sullakin on tuollaiset vaatimukset, vaikka et saa ylipäätään ketään? Turha ätmien ruikuttaa taas seuraavakin vuosi. Miksi jonkun ätmin pitäisi saada kaunis nainen?? En vaan ymmärrä. Sama ongelma se taitaa olla Allullakin, vaikka muuta väittää. Peris sentään tuli järkiinsä, ja seuraukset voi lukea palstalta.

        No pojat tietää että piparihommat jää haaveilun tasolle hautaan asti, joten sama se on unelmoida siitä 18v neitsytkaunottaresta.

        Se on kaikille vaan parempi että herrat ylläpitävät noita standardejaan ja pysyvät yksin. Ei tarvitse yhdenkään naisihmisen koskaan joutua kosketuksiin moisten kanssa. Pojat kun tietävät itsekin ettei heidän rahkeillaan ole niihin teinimisseihin mitään saumoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks sullakin on tuollaiset vaatimukset, vaikka et saa ylipäätään ketään? Turha ätmien ruikuttaa taas seuraavakin vuosi. Miksi jonkun ätmin pitäisi saada kaunis nainen?? En vaan ymmärrä. Sama ongelma se taitaa olla Allullakin, vaikka muuta väittää. Peris sentään tuli järkiinsä, ja seuraukset voi lukea palstalta.

        Oon kokenut jo vanhat naiset. Nyt on nuorten vuoro.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No pojat tietää että piparihommat jää haaveilun tasolle hautaan asti, joten sama se on unelmoida siitä 18v neitsytkaunottaresta.

        Se on kaikille vaan parempi että herrat ylläpitävät noita standardejaan ja pysyvät yksin. Ei tarvitse yhdenkään naisihmisen koskaan joutua kosketuksiin moisten kanssa. Pojat kun tietävät itsekin ettei heidän rahkeillaan ole niihin teinimisseihin mitään saumoja.

        Jos ei voi saada enää edes keskinkertaista tai huonoa niin parempi haaveilla mahdottomasta.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      toivotan naisille hyvää joulua jännämiehenne kanssa ja ettei jännämies hakkaa teitä että ette joudu lähtemään turvakotiin jouluksi koska jännämiehenen juo rähinäviinaa kuitenkin.

    • Toivon omia siipiä..

      Ja konekiväärin.

      • Anonyymi

        Onko entinen käynyt jo paljosta käytöstä loppuun kuluneeksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko entinen käynyt jo paljosta käytöstä loppuun kuluneeksi?

        Jööö.


    • Anonyymi

      Aapeelle:pukki tuo hanuriinkairaajan sulle.♂️
      Olehyvä, ei kestä kiittää!

    • Anonyymi

      Oma kokemus kertoo että nainen piikkaa 17 vuotiaana. Siitä eteenpäin on pelkkää alamäkeä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe