Haluaisin kauniin 16-vuotiaan tyttöystävän.
Ätminkäisen joululahjatoive
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin minäkin! Ja sen pitää olla neitsyt, eikä mikään käytetty lutka. Että tämä tiedoksi joulupukille.
- Anonyymi
Meinaat että menisi poikuus ja neitsyys yhdellä kertaa?
- Anonyymi
Vilpittömämpi toive kuin köyhien lasten Gucci-reppu ja iPhone vaateet.
Niin käteistä rahaa miljoonia ei sitten tarvitse? Samalla vois laittaa vaan pakettiin jonkun pankkikortin, missä ois sanotaanko 13 miljardia käteistä...
Ihan kohtuullisia lahjatoiveita... niin voihan näihin kylkiäisenä pistää myös jotain pientä kivaa... :o)- Anonyymi
Saan kait minäkin esittää joululahja toiveeni, tää kuuluu samaan kategoriaan. Haluaisin kohdata monimiljonäärin vanhan kuin taivas, siis pitkälti yli 9-kymppisen.
Mies ihastuisi minuun ja adoptoisi minut tyttärekseen, koska lapsia hänellä ei koskaan ole ollut eikä vaimoakaan.
Vaihtoehtona mä tietenkin suostuisin myös avioliittoon, jos tuo adoptio ei tulisi kysymykseen. Siihen loppuisi rahalliset huolet kuin seinään... tällä hetkellä se seinä kun on ainainen rahan puute.
Ett semostahan minä toivon; nimimerkillä pers`aukiset älkööt vaivautuko!- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Mitat ois siis: 165/98/43 Eli miljoonat tilillä/ikä/ruumiinlämpö? :oD
Suomennosko tuo ois; 165 miljoonaa, äijän ikä 98 vuotta ja keuhkokuumeessa 43 °.
No pianhan mä olisin rikas sureva leski... ei tuon ikäinen montaa tuntia yli 40 ° kuumetta kestä.
Sä aloit nyt kitsastelemaan niistä miljardeista. =((
En sitt ollut aivan varma tajusitko sä tämän huulenheiton mun heittämäks pilaksi!
trollikka Anonyymi kirjoitti:
Suomennosko tuo ois; 165 miljoonaa, äijän ikä 98 vuotta ja keuhkokuumeessa 43 °.
No pianhan mä olisin rikas sureva leski... ei tuon ikäinen montaa tuntia yli 40 ° kuumetta kestä.
Sä aloit nyt kitsastelemaan niistä miljardeista. =((
En sitt ollut aivan varma tajusitko sä tämän huulenheiton mun heittämäks pilaksi!
trollikkaJoo, siinähän ois sulle unelmamiehen mitat... Ja eiköhän noilla miljoonillakin jo sunkin talous saatais kuntoon. :oD
Ja eipä sitä tartte sitä ukkoa siinä ihmetelläkkään pitkää. :oD
En mä tiennyt kuka anomuumi tuon alkuperäisen oli kirjoittanut, mutta silti oli pakko pistää lisää vettä myllyyn. :oD- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Joo, siinähän ois sulle unelmamiehen mitat... Ja eiköhän noilla miljoonillakin jo sunkin talous saatais kuntoon. :oD
Ja eipä sitä tartte sitä ukkoa siinä ihmetelläkkään pitkää. :oD
En mä tiennyt kuka anomuumi tuon alkuperäisen oli kirjoittanut, mutta silti oli pakko pistää lisää vettä myllyyn. :oDMonenko sä tiedät täällä käyttävän esim; kaksoispistettä?
Kyllä mun allekirjoitus melkein aina jotenkin näkyy....!!!
trollikka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monenko sä tiedät täällä käyttävän esim; kaksoispistettä?
trollikkaSe on itte asias puolipiste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on itte asias puolipiste.
Joo niinpä taitaakin olla, mä en vaan muistanut sen oikeaa kutsumanimeä! =))
Kiitos.
trollikka Anonyymi kirjoitti:
Se on itte asias puolipiste.
No en mä tuota puolipistettä huomaa ja toisekseen osaa jotkut siihen osua puolivahingossakin. :oD
Ei täällä oikeasti kaikkia tunne. Mä luulen, että moni luulee, että täällä on vaan muutama tyyppi, mutta todelllisuudessa vaan monta samantyyppistä...
Mutta mä sut tunnistan joistain jutuista enemmän... :o)
Se sun "minäpä teen kuten minä haluan itse tehdä!"-asentees näkyy monessa...sitten sellainen vankka mielipide joissain jutuissa.... oikein näkee miten silmä palaa kun kirjoitat niitä. :oD- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monenko sä tiedät täällä käyttävän esim; kaksoispistettä?
trollikkaMissä on kaksoispiste?
16-vuotiaalle tytölle toivon oikein hyvää poikaystävää. Hyvää Joulua! 🌹👀
- Anonyymi
Saat jännämiehen käyttämän vanhan ämmän. Muita ei ole nyt satavilla.
- Anonyymi
Mä haluaisin sellaisen tumman kolmekymppisen timmin miehen, joka jaksaaaa :D
- Anonyymi
Kyllä pitäisi munkin nainen saada Joululahjaksi mutta riittää kun on joku 18-25-vuotias, kaunis mutta ei liian kokenut.
KilttiMies89- Anonyymi
Miks sullakin on tuollaiset vaatimukset, vaikka et saa ylipäätään ketään? Turha ätmien ruikuttaa taas seuraavakin vuosi. Miksi jonkun ätmin pitäisi saada kaunis nainen?? En vaan ymmärrä. Sama ongelma se taitaa olla Allullakin, vaikka muuta väittää. Peris sentään tuli järkiinsä, ja seuraukset voi lukea palstalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks sullakin on tuollaiset vaatimukset, vaikka et saa ylipäätään ketään? Turha ätmien ruikuttaa taas seuraavakin vuosi. Miksi jonkun ätmin pitäisi saada kaunis nainen?? En vaan ymmärrä. Sama ongelma se taitaa olla Allullakin, vaikka muuta väittää. Peris sentään tuli järkiinsä, ja seuraukset voi lukea palstalta.
No pojat tietää että piparihommat jää haaveilun tasolle hautaan asti, joten sama se on unelmoida siitä 18v neitsytkaunottaresta.
Se on kaikille vaan parempi että herrat ylläpitävät noita standardejaan ja pysyvät yksin. Ei tarvitse yhdenkään naisihmisen koskaan joutua kosketuksiin moisten kanssa. Pojat kun tietävät itsekin ettei heidän rahkeillaan ole niihin teinimisseihin mitään saumoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon kokenut jo vanhat naiset. Nyt on nuorten vuoro.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No pojat tietää että piparihommat jää haaveilun tasolle hautaan asti, joten sama se on unelmoida siitä 18v neitsytkaunottaresta.
Se on kaikille vaan parempi että herrat ylläpitävät noita standardejaan ja pysyvät yksin. Ei tarvitse yhdenkään naisihmisen koskaan joutua kosketuksiin moisten kanssa. Pojat kun tietävät itsekin ettei heidän rahkeillaan ole niihin teinimisseihin mitään saumoja.Jos ei voi saada enää edes keskinkertaista tai huonoa niin parempi haaveilla mahdottomasta.
KilttiMies89
- Anonyymi
toivotan naisille hyvää joulua jännämiehenne kanssa ja ettei jännämies hakkaa teitä että ette joudu lähtemään turvakotiin jouluksi koska jännämiehenen juo rähinäviinaa kuitenkin.
Toivon omia siipiä..
Ja konekiväärin.- Anonyymi
Onko entinen käynyt jo paljosta käytöstä loppuun kuluneeksi?
- Anonyymi
Aapeelle:pukki tuo hanuriinkairaajan sulle.♂️
Olehyvä, ei kestä kiittää! - Anonyymi
Oma kokemus kertoo että nainen piikkaa 17 vuotiaana. Siitä eteenpäin on pelkkää alamäkeä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001