Ätminkäisen joululahjatoive

Anonyymi

Haluaisin kauniin 16-vuotiaan tyttöystävän.

28

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin minäkin! Ja sen pitää olla neitsyt, eikä mikään käytetty lutka. Että tämä tiedoksi joulupukille.

• Anonyymi

Meinaat että menisi poikuus ja neitsyys yhdellä kertaa?

• Anonyymi

Vilpittömämpi toive kuin köyhien lasten Gucci-reppu ja iPhone vaateet.

• Niin käteistä rahaa miljoonia ei sitten tarvitse? Samalla vois laittaa vaan pakettiin jonkun pankkikortin, missä ois sanotaanko 13 miljardia käteistä...

Ihan kohtuullisia lahjatoiveita... niin voihan näihin kylkiäisenä pistää myös jotain pientä kivaa... :o)

• Anonyymi

Saan kait minäkin esittää joululahja toiveeni, tää kuuluu samaan kategoriaan. Haluaisin kohdata monimiljonäärin vanhan kuin taivas, siis pitkälti yli 9-kymppisen.
      Mies ihastuisi minuun ja adoptoisi minut tyttärekseen, koska lapsia hänellä ei koskaan ole ollut eikä vaimoakaan.
      Vaihtoehtona mä tietenkin suostuisin myös avioliittoon, jos tuo adoptio ei tulisi kysymykseen. Siihen loppuisi rahalliset huolet kuin seinään... tällä hetkellä se seinä kun on ainainen rahan puute.
      Ett semostahan minä toivon; nimimerkillä pers`aukiset älkööt vaivautuko!

• Mitat ois siis: 165/98/43 Eli miljoonat tilillä/ikä/ruumiinlämpö? :oD

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Mitat ois siis: 165/98/43 Eli miljoonat tilillä/ikä/ruumiinlämpö? :oD

Suomennosko tuo ois; 165 miljoonaa, äijän ikä 98 vuotta ja keuhkokuumeessa 43 °.
        No pianhan mä olisin rikas sureva leski... ei tuon ikäinen montaa tuntia yli 40 ° kuumetta kestä.
        Sä aloit nyt kitsastelemaan niistä miljardeista. =((
        En sitt ollut aivan varma tajusitko sä tämän huulenheiton mun heittämäks pilaksi!
        trollikka

• Anonyymi kirjoitti:

Suomennosko tuo ois; 165 miljoonaa, äijän ikä 98 vuotta ja keuhkokuumeessa 43 °.
        No pianhan mä olisin rikas sureva leski... ei tuon ikäinen montaa tuntia yli 40 ° kuumetta kestä.
        Sä aloit nyt kitsastelemaan niistä miljardeista. =((
        En sitt ollut aivan varma tajusitko sä tämän huulenheiton mun heittämäks pilaksi!
        trollikka

Joo, siinähän ois sulle unelmamiehen mitat... Ja eiköhän noilla miljoonillakin jo sunkin talous saatais kuntoon. :oD
        Ja eipä sitä tartte sitä ukkoa siinä ihmetelläkkään pitkää. :oD

En mä tiennyt kuka anomuumi tuon alkuperäisen oli kirjoittanut, mutta silti oli pakko pistää lisää vettä myllyyn. :oD

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Joo, siinähän ois sulle unelmamiehen mitat... Ja eiköhän noilla miljoonillakin jo sunkin talous saatais kuntoon. :oD
        Ja eipä sitä tartte sitä ukkoa siinä ihmetelläkkään pitkää. :oD

En mä tiennyt kuka anomuumi tuon alkuperäisen oli kirjoittanut, mutta silti oli pakko pistää lisää vettä myllyyn. :oD

Monenko sä tiedät täällä käyttävän esim; kaksoispistettä?
        Kyllä mun allekirjoitus melkein aina jotenkin näkyy....!!!
        trollikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

trollikka

Se on itte asias puolipiste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo niinpä taitaakin olla, mä en vaan muistanut sen oikeaa kutsumanimeä! =))
        Kiitos.
        trollikka

• Anonyymi kirjoitti:

No en mä tuota puolipistettä huomaa ja toisekseen osaa jotkut siihen osua puolivahingossakin. :oD
        Ei täällä oikeasti kaikkia tunne. Mä luulen, että moni luulee, että täällä on vaan muutama tyyppi, mutta todelllisuudessa vaan monta samantyyppistä...

Mutta mä sut tunnistan joistain jutuista enemmän... :o)

Se sun "minäpä teen kuten minä haluan itse tehdä!"-asentees näkyy monessa...sitten sellainen vankka mielipide joissain jutuissa.... oikein näkee miten silmä palaa kun kirjoitat niitä. :oD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

trollikka

Missä on kaksoispiste?

• 16-vuotiaalle tytölle toivon oikein hyvää poikaystävää. Hyvää Joulua! 🌹👀

• Taitas täältä löytyä vaan pappaystävä! :oD

• Anonyymi

Saat jännämiehen käyttämän vanhan ämmän. Muita ei ole nyt satavilla.

• Anonyymi

Mä haluaisin sellaisen tumman kolmekymppisen timmin miehen, joka jaksaaaa :D

• Anonyymi

Kyllä pitäisi munkin nainen saada Joululahjaksi mutta riittää kun on joku 18-25-vuotias, kaunis mutta ei liian kokenut.

KilttiMies89

• Anonyymi

Miks sullakin on tuollaiset vaatimukset, vaikka et saa ylipäätään ketään? Turha ätmien ruikuttaa taas seuraavakin vuosi. Miksi jonkun ätmin pitäisi saada kaunis nainen?? En vaan ymmärrä. Sama ongelma se taitaa olla Allullakin, vaikka muuta väittää. Peris sentään tuli järkiinsä, ja seuraukset voi lukea palstalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks sullakin on tuollaiset vaatimukset, vaikka et saa ylipäätään ketään? Turha ätmien ruikuttaa taas seuraavakin vuosi. Miksi jonkun ätmin pitäisi saada kaunis nainen?? En vaan ymmärrä. Sama ongelma se taitaa olla Allullakin, vaikka muuta väittää. Peris sentään tuli järkiinsä, ja seuraukset voi lukea palstalta.

No pojat tietää että piparihommat jää haaveilun tasolle hautaan asti, joten sama se on unelmoida siitä 18v neitsytkaunottaresta.

Se on kaikille vaan parempi että herrat ylläpitävät noita standardejaan ja pysyvät yksin. Ei tarvitse yhdenkään naisihmisen koskaan joutua kosketuksiin moisten kanssa. Pojat kun tietävät itsekin ettei heidän rahkeillaan ole niihin teinimisseihin mitään saumoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon kokenut jo vanhat naiset. Nyt on nuorten vuoro.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No pojat tietää että piparihommat jää haaveilun tasolle hautaan asti, joten sama se on unelmoida siitä 18v neitsytkaunottaresta.

Se on kaikille vaan parempi että herrat ylläpitävät noita standardejaan ja pysyvät yksin. Ei tarvitse yhdenkään naisihmisen koskaan joutua kosketuksiin moisten kanssa. Pojat kun tietävät itsekin ettei heidän rahkeillaan ole niihin teinimisseihin mitään saumoja.

Jos ei voi saada enää edes keskinkertaista tai huonoa niin parempi haaveilla mahdottomasta.

KilttiMies89

• Anonyymi

toivotan naisille hyvää joulua jännämiehenne kanssa ja ettei jännämies hakkaa teitä että ette joudu lähtemään turvakotiin jouluksi koska jännämiehenen juo rähinäviinaa kuitenkin.

• Toivon omia siipiä..

Ja konekiväärin.

• Anonyymi

Onko entinen käynyt jo paljosta käytöstä loppuun kuluneeksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko entinen käynyt jo paljosta käytöstä loppuun kuluneeksi?

Jööö.

• Anonyymi

Aapeelle:pukki tuo hanuriinkairaajan sulle.♂️
      Olehyvä, ei kestä kiittää!

• Anonyymi

Oma kokemus kertoo että nainen piikkaa 17 vuotiaana. Siitä eteenpäin on pelkkää alamäkeä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3005
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2093
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1688
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1540
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1291
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1287
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1196
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1160
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1117
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe