Yhteiskunnan tukien maksaminen takaisin valtiolle?

Anonyymi

Minulla on vahva usko ja tunne, että tulen voittamaan elämäni aikana Eurojackpotista suuren summan rahaa, kymmeniä miljoonia siis. Kun näin tulee tapahtumaan, niin tulen maksamaan Suomen valtiolle kaikki elämäni aikana saamani tuet takaisin (opinto-, työttömyys-, asumistuki ym.). Nyt kysynkin Teiltä jo ennakkoon, onko valtiolla olemassa jokin virallinen tilinumero, johon voisin sitten nämä saamani muutamat sadattuhannet eurot maksaa takaisin?Täytynee tiedustella asiaa valtiovarainministeriltä (nykyinen Katri Kulmuni), jos/kun voitto tulee tämän eduskuntakauden aikana. Saan lopullisen onnen ja rauhan sielulleni, kun pääsen maksamaan kaikki "velkani" pois valtiolle, ja minun on hyvä elää elämäni onnellisena loppuun.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"valtiovarainministeriltä (nykyinen Katri Kulmuni)"

Kyllä sielä joku kepuli tilinumero löytyy minne voit kaikki rahasi lahjoittaa nuorisosäätiölle, vapaamuurareille tai isis-leirille.

• Anonyymi

Ai niin, olen myös joskus joutunut palauttamaan opintotukea Kelalle tulorajojen ylityksen vuoksi sekä myös Kelan asumistukea liikamaksun takia. Joten kaikki Kelan tuet pääsen ainakin maksamaan Kelan tilinumerolle. Näkevät varmasti Kelan tiedostoista, paljonko kaikkia tukia yhteensä olisi maksettu meikäläiselle, ja "laskun" saa lähettää perään, sillä kyllä rahan pitäisi riittää. Olen asian tiimoilta myös Kelaan yhteydessä, ja työttömyyskassaan, koska sieltäkin olen tukia saanut...

• Anonyymi

Jos voitat, niin valtio on takuuvarmasti sitä ennen ottanut omansa veroina voitosta ja se on paljo enempi kuin se sun palauttama summa,joten ei kannata huolehtia siitä.!

• Anonyymi

Okei, kiitti vinkistä! Mietin nyt sitten, mitenkä asian suhteen olisi järkevintä toimia. Pelaan sitä eurojackpottia kuitenkin säännöllisesti viikoittain nyt ja tulevaisuudessa, niin kyllä sieltä voittosumma ajan kuluessa tulee. Tosiasia taitaa kuitenkin olla, että ei tätä maailmaa paremmaksi paikaksi rahalla tehdä vaan lopulta on se Herra antamassa kaiken hyvän, ja maa antaa meille satonsa. Hyvää joulua kaikille!!

• Anonyymi

Kannattaa muistaa nyt kuitenkin että voiton todennäköisyys on 1:95 344 200, jos lippu maksaa 2€ kpl ja haluat 100% (tilastollisesti) varman voiton joudut maksamaan 190 688 400€.
      En ole pitkää matematiikkaa opiskellut mutta tuommoisen cool 190 miltsin heittäminen lottolippuihin jotta voittaa 60miltsiä ei ole hirveän järkevä teko.

• Anonyymi

Marx-matikalla on ihan normi -juttu. Enemmänkin hölmöläisen hommaa jos näin ei tee vaikka ei olisi alunperinkään omia rahoja.

• Anonyymi

Minne Ek ja Mtk suuret tuet ja vero-alet voi palauttaa ?
      Entä sak monat edut ?
      Tai minne ahne asuntokeinottelija voi palauttaa suuret asumistukina maksetut asumiskeinottelun tuet ?
      Tai suuret pakolais turisti perhe, koko suku, minne ne voi palauttaa ylisuuret sos.tuet ja lapsilisät, harrasterahat, ilmaisten asuntojen edun ?
      Minne voi lepäävä, marketin eteisessä päivät notkuva pakolaisturisti palauttaa kelan hankkiman kaliin näppäily kännykän ja liittymän, farkut urheilukengät ja elintason ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      376
      2376
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      63
      1839
    3. 154
      1423
    4. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1236
    5. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1201
    6. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      48
      925
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      90
      874
    8. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      842
    9. Alavuden Ähtärin kylä 1.1.2028

Ketä saamme kiittää tästä?
      Ähtäri
      28
      813
    10. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      43
      805
    Aihe